Jump to content

bataie de joc


cefi

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Un mecanic adevarat care sa stie meserie greu gasesti, nu imposibil, dar greu gasesti, de ex eu pentru bmw am bajbait colo colo la mai multi " mecanici" si cu greu a fost unul care ma convins ca stie meserie. Eu sunt din Cta, si spun din experienta anterioara, este in Cta un doctor in VW, are un diminutiv pe masura ... xyz VW, dar e doctor in VW AUDI, ii duci masina in fata service-ului, ii spui ce te doare, pe loc iti face constatarea, iti spune cat de costa si cu toata sinceritatea iti spun ca lasandu-i masina pe mana vei lua masina din service in parametri impusi de fabricant. Insa totul in viata are un pret !!!

 

Inca mai caut un "doctor" in BMW !!!

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am intors temporar in tara dupa o absenta de multi ani (sa stau ma refer aici...vizite au mai fost...)

Ce ma mira este ca fiecare poate face si practica ce meserie vrea in private (cu exceptii normal...medicina..constructii....farmacie....juridic...)

Am vazut mecanici cu atelier autorizat care in momentul in care m-am decis sa plec...(de fapt, minerii au contribuit la asta 99%... :) ) faceau o cu totul alta treaba.

I-am intrebat firesc, de ce au ales acest job? Raspunsul a fost, ca ce mare sfaraiala e?

Atat timp cat schimbi de exemplu componente ale sistemului de directie sau franare eu unul consider, poate sunt de moda mai veche sau prea radical, ca trebuie sa fi autorizat si sa raspunzi de ce faci. Te joci cu siguranta acelui om in trafic si a familiei lui....

Mai mult...unii imi ziceau ca daca rateaza o lucrare ei sunt multumuit ca au luat banii odata si nu mai conteaza ca nu se mai intoarce omul...vin altii...si uite asa ne ducem p___i de suflet

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt În stare sã gândeascã pe termen lung.

 

:) am vazut la un ursulet la amortizoarele spate puse sus bucse de tirant de dacie (tuning de tuning...polizari....) si la cutie ca tampoane de sustinere tot unele de dacie...catastrofal.

Termocontact de dacia cu reductie adaptoare sau furtune de frana tot cu reductii....tuning...si te mai mira gramada de evenimente......

Link to comment
Share on other sites

si eu am tot cautat un mecanic vreo 4 ani si vreau sa va spun ca l-am gasit la 50 de metri de casa mea un vecin si acum si un foarte bun prieten si credetima ca e chiar stie ce face

imi aduc aminte ca atunci cand am rectificat chiulasa si am schimbat toate garniturile sa dus sa isi faca rost de carte ca sa stranga prezolaene de chiulasa exact cum scrie la carte,iar inainte de a demonta chiulasa mi-a zis din start ca daca nu are surubui de chiulasa noi el nu se apuca de treaba

si eu am avut o problema tot ca faptul ca nu statea la ralanti motorul si mi sa tot spus ca aia si aia si ailalta dar el ia dat de cap

axele cu came cu erau in pozitia perfecta asta dupa ce umblaase un alt mecanic destept pe acolo inainte ca masina sa fie la mine

e drept ca este putin ma scump ca pret dar prefer sa dau un ban dar sa iau masina ok

si pt mine este simplu ca eu ii las masina la poarta iar cand vin de la munca o iau in stare de functionare buna,adica reparata

dar asta se intimpla dupa 4 ani de cautari

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit...nu era nici o umbra de ironie la adresa ta....doar lehamite fata de "merge si asa"-ul romanesc...

 

Scuze atunci. :)

 

ÂŞi pe mine mĂŁ enerveazĂŁ chestia asta.

MulĂži pun discuri sh, plĂŁcuĂže sh, amortizoare sh curse, Âşi totuÂşi au pretenĂžia sĂŁ gĂŁseascĂŁ acel mecanic bun Âşi ieftin.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu.Nu vad insa cum ar putea cauza vreo problema.Valva se afla pe traseul de aer care deschide supapa pentru aerul secundar, cand motorul este rece.In timpul functionarii motorului convertizorul de presiune este inchis, deci nu vad cum ar afecta mersul motorului valva respectiva.

Ma rog, asta este parerea mea, daca crezi ca valva este defecta cel mai bine ar fi sa o inlocuiesti.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu.Nu vad insa cum ar putea cauza vreo problema.Valva se afla pe traseul de aer care deschide supapa pentru aerul secundar, cand motorul este rece.In timpul functionarii motorului convertizorul de presiune este inchis, deci nu vad cum ar afecta mersul motorului valva respectiva.

Ma rog, asta este parerea mea, daca crezi ca valva este defecta cel mai bine ar fi sa o inlocuiesti.

 

Am sa o las asa deocamdata.Mi-am comandat garnitura de la regulatorul de ralanti,garniturile de la admisie,si inca ceva maruntisuri,pe care mi le voi pune joi.

DanS,ms de atasament inca o data,e intr-adevar eroarea 171 (pe care o aveam de mult),si uitandu-se mecanicul in autodata,mi-a aratat ca presiunea la rampa trebuie sa fie de 3 bari,cu vacuum,nu 2,5 cum am eu.

Poimaine o duc iar la reprezentanta in Debrecen,si sper sa afle baietii care e treaba.In cel mai bun caz,e pompa de benzina pe care am cumparat-o de curand,si o schimb urgent,pe baza garantiei.La un E46 nu se poate masura presiunea direct la pompa,decat din rampa de injectoare? :)

 

si la mine s-a aprins "check engine" si am fost la BanatCar si dupa 3-4 ore de verificat mi-au spus ca este regulatorul de presiune care este defect aveam presiune in rampa de 2,4 bari.trebuie sa o schimb , este 298 ron fara tva la ei.in rest nu am avut alta eroare.mai este 42 ron verificarea presiunii de refulare a pompei de carburant si 15 roni manopera.sa ne spui ce ai mai rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Presiunea data de pompa este mult mai mare, de ordinul a 6-7 atm, nu doar 3 sau mai putin!

Presiunea este apoi reglata de acel regulator de presiune. Ori nu au masurat ei presiunea unde trebuie, ori pompa e intradevar varza.

Sau au masurat presiunea dupa regulator, insa atunci cum si-au dat sama ca e pompa defecta si nu regulatorul?

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca tie ti-au masurat presiunea in rampa, nu presiunea pompei de benzina.

Presiunea in rampa este dictata de regulatorul de presiune. Nu este imposibil ca pompa sa nu fie in stare sa faca presiunea corecta, insa prin masurarea presiunii in rampa nu poti sa-ti dai seama de asta. Trebuiau sa masoare si presiunea inainte de regulator.

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut parte de un filtru defect la diesel

 

noroc ca l-am schimbat doar pe el, adica am facut schimb ulei si a fost cazul sa schimb si toate filtre dar pe cel de combustibil l-am uitat acasa :lol:

 

am zis ca atata ma tine si pe mine sa fac :) si dupa ce l-am schimbat fluctua relantinu si nu mai avea putere asina :) am zis ce naiba nici un filtru nu ma tine sa pun la masina :D

 

daca cineva se gandeste ca l-am montat invers nu se poate monta invers

 

si da am lasat sa isi faca aerisirea dupa ce am montat filtru de combustibil :)

 

am pus filtru vechi inapoi si totul a revenit la normal

 

am fost foarte tentat sa il despic dar l-am dus inapoi sa il schimbe si binenteles ca nu au crezut si a trebuit sa il montez fata de ei :) si sau convins :lol:

 

carcasa lui era intacta ca altfel nu l-as fi luat

 

asa ca question everything, in the name o science

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.