Jump to content

caldura imi afecteaza BMW-ul ?


Guest Pole

Recommended Posts

Guest poleposition

Ori mi se pare, ori de cand a dat caldura masina mea nu mai functioneaza in parametrii... la ce ma refer:

 

daca este cald afara, sau daca a stat in soare (mai e si neagra), dupa ce pornesc am senzatia ca nu mai "trage" cum trebuie, parca ar pierde din putere. :)

 

Totusi niciodata acul de temperatura nu a trecut de jumatate, deci nu este vorba de asta... Pe de alta parte cand este racoare sau noapte totul este ok. :blink:

 

Stiu ca este un fel de senzor care intra undeva in partea de jos a cutiei filtrului de aer si din care ies niste furtunase (dar habar nu am ce face)auzisem o discutie undeva ca ar putea avea o influenta, sau bat campii... nu stiu voi ce credeti ?

 

si chiar ce o fi senzorul ala din cutia filtrului ? :)

 

"Masinul" meu este: 520i 24v M50 :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Uite, cred ca piesa 10 din diagrama este aia de care zic eu... si furtunasele alea care nu prea inteleg unde se duc :blink:

 

Inteleg ca ar fi un termostat , dar ce D-zeu face ala ?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
In general motoarelor le place aerul rece. Probabil din aceasta cauza. Si eu am simtit la toate masinile care le-am avut, ca pe caldura nu trage la fel ca si pe o ploaie rece sau seara.

87038[/snapback]

 

Acum daca stau sa ma gandesc , cred ca ai dreptate Wlf. Totusi ai idee ce este "chestia" aia din filtrul de aer ?

Link to comment
Share on other sites

Explicatia e simpla. Aerul rece e mai dens, aerul cald e mai rarefiat. Deci cand e cald, intra mai putin in motor.

87040[/snapback]

 

Iap. La temperatura mai joasa a aerului motoarele (ca e benzinar, ca e diselar, tot ciclul carnot cu 2 izoterme shi 2 adiabate il are la baza) lucreaza mai bine. Presiunea constanta mai ridicata din adiabate determina o eficienta mai mare.

 

De aceea exista tubulatura aia de plastic creeata sa aduca aer de cat mai afara din compartimentul motor in filtrul de aer.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
exista vreo solutie aftermarket de racire a aerului din admisie ?

87056[/snapback]

 

exista ceva, se cheama "cold air intake" kit sau ceva de genul asta, se monteaza impreuna cu filtru gen k&n, ca daca pui doar filtrul ala direct, iti suge tot aerul cald din compartimentul motorului si s-a terminat smecheria :)

 

eu am aflat pe pielea mea :blink: asa ca am revenit la stock.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

aceleasi simptome descrise de poleposition la inceputul topicului la un e46 320d nfl,

doar cand e foarte cald (30-32 grade C) afara, nu are legatura cu temperatura motorului

doar ca am sesizat ceva: daca stau de ex. la semafor si calc pedala de frana de cateva ori, simptomele descrise se amelioreaza cam in proportie de 75%, urmand sa reapara dupa cativa km... :twoup:

acum, ce sa zic, am verificat cu un mecanic daca nu-mi raman rotile infranate sau ceva de genu', desi am testat de cateva ori daca nu se incalzeste mai tare vreun disc de frana in mers, si nu am gasit nimic suspect

 

poate fi legat ceva de vacuum ? care sa-mi influenteze functionarea convertorului de presiune ce actioneaza turbina ? ?

 

alte idei ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.