Jump to content

Rezolvare problema cu oscilatiile la relanti


Recommended Posts

incearca cum ti-am zis, cu motorul pornit sa desfaci capacul de la ulei, numai putin asa, daca-l tine si-l dezlipesti greu de pe "gaura" e clar ca iti trage aer prin PCV din compartimentul axului cu came... atunci sti 100% ce-i baiu...

cloncanitul ala, ca o bataie de plastic, daca vine din zona filtrului de aer, e normal, e de la o supapa de aerisire a rezervorului...

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma am pornit masina si situatia s-a schimbat. Relantiul nu mai oscileaza decat putin dupa ce dau drumul la acceleratie, la oprit motorul fasaitul este destul de scurt, dar buba mare ca se aude un cloncanit ciudat ca de diesel la relanti. Pana acum n-am mai auzit asa ceva. E de la pcv sau am mai stricat si altceva din cauza lui? :)

Sau, tacanitul s-ar putea sa se auda de la DISA, iar daca aceasta este cauza, atunci se auzea si inainte numai ca nu ti-a atras atentia... Cauza este jocul axului clapetei si a tijei in bucsi. Acest joc nu dauneaza cu nimic. Gasesti in sectiunea DIY cum poti scapa de tacanit, dar nu cred ca merita, tinand cont ca, daca nu ai ce-ti trebuie s-ar putea sa faci mai mult rau decat bine (eu am patit-o)

Link to comment
Share on other sites

Cloncanitul e nou 100%, l-am remarcat de cum am pornit motorul, si pare metalic. Acum e seara si nu mai vad sa umblu la ulei, dar poate maine incerc, nu sare uleiul pe acolo? :)

Inca ceva, valva asta nu permite trecerea aerului doar intr-un sens? Am suflat in ea prin ambele orificii si nu bloca nimic.

Link to comment
Share on other sites

prin orificiul de jos trebuie sa tragi sa blocheze, nu sa sufli

 

valva e facuta in felul urmator: are un miez prins de membrana, pe care il "suge" admisia inchizand "gaura" aia de jos, iar cand presiunea gazelor care vin pe furtun din carcasa axului cu came creste, membrana se umfla practic, se ridica(ajutata si de un arc care il are), permitand gazelor sa treaca in admisie... daca membrana este rupta, admisia nu mai poate cobori miezul ala pentru ca trage aer fals... astfel motorul va trage incontinuu aer si prin debitmetru si din carcasa axului cu came si de-afara(pe gaurica aia de la PCV)... si de aici amestec foarte sarac

 

daca am gresit undeva...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

cred ca multi v-ati lovit de problema asta , si anume : dimineata cand porniti motorul turatiile oscileaza de la 100 rpm la 1000 rpm , masina trepideaza tare , se intampla sa moara motorul , toate astea pana se incalzeste...ei bine am auzit o groaza despre rezolvarea acestei probleme ! Ba ca ar fi debitmetrul , ba nu stiu ce...ei bine rezolvarea acestei probleme consta in Valva PCV , de recircularea gazelor ! Ori este valva de vina ori sunt furtunele ei crapate , asa ca verificati astea mai intai , sa nu dati banii pe alte prostii de pomana !

Pret Valva PCV 50 euro , pret furtune valva pcv 150 de lei !Sper sa va fie de folos ! :)

Posteaza niste poze te rog.

Link to comment
Share on other sites

Pai inainte sa umblu era scurt fasaitul. Acu m-am speriat cum a facut. E posibil sa se fi stricat de la wd40 si betisoare de urechi? :) Ca era murdara rau si am curatat-o cat am reusit. Se pare ca am curatat-o de tot :lol:

 

e foarte posibil sa o fi stricat...! daca ai un prieten cu una buna , poti sa faci o proba, daca face fasaitul cand opresti motorul sigur e stricata !

Link to comment
Share on other sites

cred ca multi v-ati lovit de problema asta , si anume : dimineata cand porniti motorul turatiile oscileaza de la 100 rpm la 1000 rpm , masina trepideaza tare , se intampla sa moara motorul , toate astea pana se incalzeste...ei bine am auzit o groaza despre rezolvarea acestei probleme ! Ba ca ar fi debitmetrul , ba nu stiu ce...ei bine rezolvarea acestei probleme consta in Valva PCV , de recircularea gazelor ! Ori este valva de vina ori sunt furtunele ei crapate , asa ca verificati astea mai intai , sa nu dati banii pe alte prostii de pomana !

Pret Valva PCV 50 euro , pret furtune valva pcv 150 de lei !Sper sa va fie de folos ! :)

Posteaza niste poze te rog.

 

nu am poze , am uitat sa fac...intreaba ce nu intelegi apoi explicam !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.