Jump to content

Benzina in ulei


Recommended Posts

Sa schimbe uleiul.

 

Orice masina are un procent de combustibil care nu e bine sa depaseasca 5% pentru ca peste aceasta valoare uleiul isi pierde drastic proprietatile.

 

Cauze pentru exces de benzina in ulei: motor uzat, mers pe distante scurte cu multe porniri la rece, motor care nu atinge sau atinge greu) temperatura optima (termostat defect).

Link to comment
Share on other sites

Referitor la partea cu racirea, imi zice ca vara, cand era cald rau afara si mergea f incet in trafic un timp mai indelungat, i se incalzea apa pana la urmatoarea linie. Iar acum de cand cu frigul asta, i se incalzeste mai greu motorul; in oras cel putin la drumuri de cativa km merge cu el caldut.

 

Aseara am mers cu amicul meu si am observat ca dupa o portiune de vreo 5 km parcursi cu peste 140, temperatura apei scazuse de la normal, din mijloc, pana la urmatoarea linie (spre stanga).

 

Linkurile de mai jos sunt cu sistemul de racire al motorului.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...n_fan_coupling/

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...ump_thermostat/

 

Care sa fie cu probleme, ce sa verificam?

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Aseara am mers cu amicul meu si am observat ca dupa o portiune de vreo 5 km parcursi cu peste 140, temperatura apei scazuse de la normal, din mijloc, pana la urmatoarea linie (spre stanga).

 

E clar, schimba termostatul.

Explica si tu te rog care e procesul prin care zici ca ajunge benzina in ulei. Ne doare capul de banuieli.

Link to comment
Share on other sites

Bujii proaste, injectoare defecte, regulator de presiune defect...Cam astea sunt cauzele cele mai frecvente

Bujiile sunt aproape distruse. Azi a cumparat NGK BKR6EQUP.

 

Injectoarele cum s-or putea verifica? Se observa la tester sau cum se pot verifica mai corect?

Omul intentioneaza sa foloseasca solutii din alea cu kerosem pt curatarea lor.

 

Regulatorul de presiune de benzina?

Filtrul de benzina nu stie cand a fost schimbat ultima data. Daca conteaza asta, cred ca e f vechi. Si nu-l gasesc sub masina.

Te rog, cum se poate verifica mai exact daca functioneaza in parametrii lui (regulatorul de presiune)?

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Aseara am mers cu amicul meu si am observat ca dupa o portiune de vreo 5 km parcursi cu peste 140, temperatura apei scazuse de la normal, din mijloc, pana la urmatoarea linie (spre stanga).

 

E clar, schimba termostatul.

Explica si tu te rog care e procesul prin care zici ca ajunge benzina in ulei. Ne doare capul de banuieli.

 

Pe langa piston ajunge.

Link to comment
Share on other sites

segmenti dusi?

cati km are?muuulti?

cauzele mentionate de @DanS se gasesc si in carbible...

merci pt precizare

 

masina are 250.000 km. dar cum ziceam, toti care au auzit motorul au zis ca merge foarte bine. toti, fara exceptie. acum nu zic ca e perfect, nu ma intelegeti gresit, dar ca sunet cel putin... abia se aude.

Link to comment
Share on other sites

Lasa motorul in pace deocamdata. Schimba termostatul si uleiul cum ti-am sugerat si mai vezi peste 5000km cum e.

Merci pt sfaturi. Sper sa fie bine.

Am comandat alt termostat, maine ne vine. Azi demontam vascocupla si termostatul.

 

Voiam sa va mai intreb un amanunt legat de acul de consum instantaneu.

Poate sa arate eronat? Ca daca isi face consumul dupa ce-i indica parca ar fi sub consumul aratat de acul de benzina sau de cel de la pompa.

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Consumul instant analogic arata mai mult decat realitatea.

ajuta-ma sa inteleg principiul de functionare la sistemul asta.

 

 

i-am schimbat bujiile si termostatul.

bujiile vechi aratau groaznic, unele erau ruginite si pline de ulei vechi sau benzina. electrozii aproape terminati.

dupa innoire se simte diferenta la acceleratie si la relanti.

 

dupa inlocuirea vechiului termostat, motorul, acum, se incalzeste f repede.

am schimbat si antigelul, 50% cu apa.

cu siguranta si bimetalul va trebui schimbat. i-am facut testul cu ziarul si se opreste f usor si nici nu se simte vreo forta care forteze invartirea lui.

aproape ca nu e nicio diferenta odata cu incalzirea apei la turatia lui.

iar la viteze f mici mers in trafic se incalzeste peste jumate apa. dar momentan rezolv cu pornirea caldurii in interior.

 

merci mult pt sfaturile de pana acum :)

 

maine ii cumparam un filtru de benzina Mann. problema va fi cu montarea lui pentru ca momentan nu avem nici cea mai mica idee cum se face asta.

Link to comment
Share on other sites

Daca a picat testul cu ziarul trebuie sa schimbi vascocuplajul. Sau sa treci pe electric cum am facut eu aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...1&hl=delete

sunt 2 modele, unul pt clima tropicala si unul pt clima normala. nu stiu de care sa comand. ambele sachs.

scopul e sa mentina temperatura apei la mijloc.

sa permita sa se incalzeasca repede.

si sa actioneze doar cand e nevoie

 

vreo recomandare?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

sunt 2 modele, unul pt clima tropicala si unul pt clima normala. nu stiu de care sa comand. ambele sachs.

scopul e sa mentina temperatura apei la mijloc.

sa permita sa se incalzeasca repede.

si sa actioneze doar cand e nevoie

 

vreo recomandare?

salutare am si eu acelasi problema ieri am observat in ulei spuma prima data am crezut ca mi s-a dus chiulasa si m-am speriat enorm ca mi-a bagat apa in ulei dar masina functiona bine pornea statea frumos la relantii ! Nivelul uleiului mi-a crescut peste nivelul maxim cam cu 1,5 cm ! Azi am dat o fuga la un service care s-a mai ocupat cu masini bmw e36 benzinare si surpriza am avut benzina in ulei ! Cei din service mi-au spus sa faca niste drumuri lungi ca mi se evapora cum eu nu sunt mechanic nu inteleg cum ajunge benzina in ulei si unde se evapora ? Mi-au spus ca din primavara cand vin calduriile se rezolva problema si ca nu e bine ca circul doar in oras si nu fac drumuri lungi mi-au pus-o pe tester (precizez motorul l-am cumparat din germania acuma 1 an cu 146000 km reali de la un service bmw ca vechiul motor era prea uzat si mi sa dus chiulasa ! ) Si surprize pe tester toul ok mi-au spus ca daca vreau imi schimba uleiul si filtrele (benzina si ulei) si din cand in cand sa ii mai dau niste talpe si pe afara si sa nu cricul doar prin oras ca cica nu are timp apa sa mi se incalzeasca ta temperaturi de lucru si se depun vapori de benzina sau sa pun un calorifer sau ceva de genul electric care dimineata pe frigurile astea sa imi incalzeasca un pic apa sa nu pornesc cu apa asa rece in motor ! Asa ca am ales varianta sa schimb uleiul si filtrele si sa ii dau cox mai mult dar cu faza coxalitului nu am vrut in ultima perioada sa o calc prea tare ca daca motorul e rece nu e prea bine sa o clac ca nebunul alta treaba ce am observat cateodata din mers parca as oprii eu motorul cu cheia pentru o fractiune si mi se aprind toate in bord de parca las pornii cu cheia dar motorul nu mi se opreste si nici rateu nu da cu temperatura nu am probleme nu mi-a crescut de jumate mai mult cam de un an dar mai nou am observat ca parca sta un pic mai inclinata spre dreapta nu hapt la mijloc pe linie ! voi ce spuneti am aruncat banii degeaba sa schimb si termostatul si bujiile sau mi-a venit o idee care am observat-o mai demult ca intinzatorul de la cureaua din fata motorului nu era destul de strans si mai oscila mai demult dar acuma recent nu am mai vazut ca misca sau oscileaza poate fii si de la pompa de apa ? Astept si eu pareri si va tin la curent daca cumva din nou imi baga beznina in ulei !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.