Jump to content

e36 316i "cutia neagra"


arh.ciprianpopescu

Recommended Posts

eu cred ca este facuta o modificare pt normele de poluare, masina ta e din fabrica euro1 si astfel cred ca s-a facut euro2, nu din cauza asta are variatia de turatie, celel mai dese cazuri au fost cu sonda lambda nasoala, fa-i un test

 

e euro 2 din fabricatie m-am uitat pe actele orginale si am verificat-o la bmw pe calculator. Sonda e posibil sa aibe probleme ca nu am verificat-o

Link to comment
Share on other sites

cat consuma? si cum mergi cu ea?

 

in oras consuma peste 11 cred iar afara 7-8

Si merg moderat cu ea

cum ai rezolvat cu turatiile la relatiu la pornire?si a mea are aceeasi problema.am bagat-o pe tester si mi-a dat la senzor capac acceleratie.costa in jur de 2 mil dar nu sunt sigur daca e asta.astep un raspuns.bye

Link to comment
Share on other sites

cat consuma? si cum mergi cu ea?

 

in oras consuma peste 11 cred iar afara 7-8

Si merg moderat cu ea

cum ai rezolvat cu turatiile la relatiu la pornire?si a mea are aceeasi problema.am bagat-o pe tester si mi-a dat la senzor capac acceleratie.costa in jur de 2 mil dar nu sunt sigur daca e asta.astep un raspuns.bye

 

nu am rezolvat, dar problema mea e doar cand pornesc la rece

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca este facuta o modificare pt normele de poluare, masina ta e din fabrica euro1 si astfel cred ca s-a facut euro2,

Exact.

 

e euro 2 din fabricatie m-am uitat pe actele orginale si am verificat-o la bmw pe calculator. Sonda e posibil sa aibe probleme ca nu am verificat-o

Atunci inseamna ca neamtul care a montat chestia aia acolo e un mare idiot, pentru ca a montat pe o masina cu euro2 o chestie ca masina sa atinga norma de poluare euro2.

 

Mai mult ca sigur masina a fost euro1 din fabrica. "Actele originale" se schimba sau se trece in cele vechi noua norma de poluare atinsa dupa montarea dispozitivului aluia.

Ca sa te convingi: http://www.ich-will-kfz-steuer-sparen.de/euro2/index.html

Link to comment
Share on other sites

cat consuma? si cum mergi cu ea?

 

in oras consuma peste 11 cred iar afara 7-8

Si merg moderat cu ea

cum ai rezolvat cu turatiile la relatiu la pornire?si a mea are aceeasi problema.am bagat-o pe tester si mi-a dat la senzor capac acceleratie.costa in jur de 2 mil dar nu sunt sigur daca e asta.astep un raspuns.bye

 

nu am rezolvat, dar problema mea e doar cand pornesc la rece

Poate fi senzorul de temperatura...la mine vine undeva in cutia pentru filtrul de aer...

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca este facuta o modificare pt normele de poluare, masina ta e din fabrica euro1 si astfel cred ca s-a facut euro2,

Exact.

 

e euro 2 din fabricatie m-am uitat pe actele orginale si am verificat-o la bmw pe calculator. Sonda e posibil sa aibe probleme ca nu am verificat-o

Atunci inseamna ca neamtul care a montat chestia aia acolo e un mare idiot, pentru ca a montat pe o masina cu euro2 o chestie ca masina sa atinga norma de poluare euro2.

 

Mai mult ca sigur masina a fost euro1 din fabrica. "Actele originale" se schimba sau se trece in cele vechi noua norma de poluare atinsa dupa montarea dispozitivului aluia.

Ca sa te convingi: http://www.ich-will-kfz-steuer-sparen.de/euro2/index.html

 

atunic cutia asta e coectata la sonda lamda?

Edited by arh.ciprianpopescu
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca este facuta o modificare pt normele de poluare, masina ta e din fabrica euro1 si astfel cred ca s-a facut euro2,

Exact.

 

e euro 2 din fabricatie m-am uitat pe actele orginale si am verificat-o la bmw pe calculator. Sonda e posibil sa aibe probleme ca nu am verificat-o

Atunci inseamna ca neamtul care a montat chestia aia acolo e un mare idiot, pentru ca a montat pe o masina cu euro2 o chestie ca masina sa atinga norma de poluare euro2.

 

Mai mult ca sigur masina a fost euro1 din fabrica. "Actele originale" se schimba sau se trece in cele vechi noua norma de poluare atinsa dupa montarea dispozitivului aluia.

Ca sa te convingi: http://www.ich-will-kfz-steuer-sparen.de/euro2/index.html

 

ala e un dispozitiv de poluare care corespunde normelor de poluare D3.Adica euro 3.astia din romania nu recunosc acest lucru si daca te duci cu masina la RAR iti trec automat EURO2 chiar daca corespunde Euro3.Nemtii monteaza aceste dispozitive pt a plati mai putin taxe.acelasi dispozitiv am si eu.nu are de aface cu problema.si eu ma confrunt cu aceeasi problema la pronirea la rece.eu nu am mai schimbat nimic la ea.daca ii dai de capat da un raspuns.merci

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca este facuta o modificare pt normele de poluare, masina ta e din fabrica euro1 si astfel cred ca s-a facut euro2,

Exact.

 

e euro 2 din fabricatie m-am uitat pe actele orginale si am verificat-o la bmw pe calculator. Sonda e posibil sa aibe probleme ca nu am verificat-o

Atunci inseamna ca neamtul care a montat chestia aia acolo e un mare idiot, pentru ca a montat pe o masina cu euro2 o chestie ca masina sa atinga norma de poluare euro2.

 

Mai mult ca sigur masina a fost euro1 din fabrica. "Actele originale" se schimba sau se trece in cele vechi noua norma de poluare atinsa dupa montarea dispozitivului aluia.

Ca sa te convingi: http://www.ich-will-kfz-steuer-sparen.de/euro2/index.html

 

ala e un dispozitiv de poluare care corespunde normelor de poluare D3.Adica euro 3.astia din romania nu recunosc acest lucru si daca te duci cu masina la RAR iti trec automat EURO2 chiar daca corespunde Euro3.Nemtii monteaza aceste dispozitive pt a plati mai putin taxe.acelasi dispozitiv am si eu.nu are de aface cu problema.si eu ma confrunt cu aceeasi problema la pronirea la rece.eu nu am mai schimbat nimic la ea.daca ii dai de capat da un raspuns.merci

 

Multumesc,

esti sigur ca face trecerea de la euro2 la euro3 si nu de la euro 1 la euro 2?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
gerostar,cine te-a invatat ca D3 e echivalent la Euro 3?

 

norma de poluare D3 a aparut inainte de a aparea Euro 3.pe atunci in 1996 era inca in proiect acest Euro3.neamtul a vrut sa faca masini mai putini poluate.la teste apar diferente foarte mici dintre masinile echipate cu D3 si cele cu Euro3.de ce in germania se platesc aceleasi taxe pt D3 la fel ca la euro3?

Link to comment
Share on other sites

cat consuma? si cum mergi cu ea?

 

in oras consuma peste 11 cred iar afara 7-8

Si merg moderat cu ea

cum ai rezolvat cu turatiile la relatiu la pornire?si a mea are aceeasi problema.am bagat-o pe tester si mi-a dat la senzor capac acceleratie.costa in jur de 2 mil dar nu sunt sigur daca e asta.astep un raspuns.bye

 

nu am rezolvat, dar problema mea e doar cand pornesc la rece

este posibil sa fie unul din senzorii de temperatura sau contactul de la ei.

Link to comment
Share on other sites

cat consuma? si cum mergi cu ea?

 

in oras consuma peste 11 cred iar afara 7-8

Si merg moderat cu ea

cum ai rezolvat cu turatiile la relatiu la pornire?si a mea are aceeasi problema.am bagat-o pe tester si mi-a dat la senzor capac acceleratie.costa in jur de 2 mil dar nu sunt sigur daca e asta.astep un raspuns.bye

 

nu am rezolvat, dar problema mea e doar cand pornesc la rece

este posibil sa fie unul din senzorii de temperatura sau contactul de la ei.

Da nu stii unde sunt senzorii de temperatura?

Link to comment
Share on other sites

cat consuma? si cum mergi cu ea?

 

in oras consuma peste 11 cred iar afara 7-8

Si merg moderat cu ea

cum ai rezolvat cu turatiile la relatiu la pornire?si a mea are aceeasi problema.am bagat-o pe tester si mi-a dat la senzor capac acceleratie.costa in jur de 2 mil dar nu sunt sigur daca e asta.astep un raspuns.bye

 

nu am rezolvat, dar problema mea e doar cand pornesc la rece

este posibil sa fie unul din senzorii de temperatura sau contactul de la ei.

Da nu stii unde sunt senzorii de temperatura?

eu am avut e 34 si erau undeva in fata pe circuitul apa langa termostat. nr. 12 si 14

post-2230-1254404657_thumb.png

Edited by bill
Link to comment
Share on other sites

gerostar,cine te-a invatat ca D3 e echivalent la Euro 3?

 

norma de poluare D3 a aparut inainte de a aparea Euro 3.pe atunci in 1996 era inca in proiect acest Euro3.neamtul a vrut sa faca masini mai putini poluate.la teste apar diferente foarte mici dintre masinile echipate cu D3 si cele cu Euro3.de ce in germania se platesc aceleasi taxe pt D3 la fel ca la euro3?

Orice masina adusa din Germania care are de exemplu ,pe actele ei, D3 la noi in Romania masina iese Euro 2 la RAR.Daca e D4 in Germania in Romania e Euro3...si tot asa..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.