Jump to content

detalii despre 525tds e39


ukr

Recommended Posts

as vrea sa stiu mai multe detalii tehnice,putere,cuplu chestii d-astea cam de ce e in stare masina si mai ales daca pot face cu ea un golf 5 2.0 tdi

88095[/snapback]

Car type BMW 525 TDS E39

Engine Sixcylinder injection diesel engine, longitudinal mounted, electronic injection, turbocharger with intercooler, settled oxidationcatalysator

Transmission rear wheel drive, five gear manual or automatic

Original

UPsolute

 

Engine size 2498

2498

 

Compression 22.0:1

22.0:1

 

Power (hp) 143 HP/PS

172 HP/PS

 

Power (kW) 105 kW

126 kW

 

Torque 207 ft / lb

258 ft / lb

 

 

 

Max Speed 132 mph (211 km/h)

138 mph (220 km/h)

 

Fuel consum. 56 mph (90kmh) 48 mpg (4.9 l/100km)

49 mpg (4.8 l/100km)

 

Fuel consum. 75mph (120kmh) 36 mpg (6.5 l/100km)

37 mpg (6.4 l/100km)

 

Fuel consum. city 27 mpg (8.8 l/100km)

28 mpg(8.5 l/100km)

Link to comment
Share on other sites

Se incalzeste motorul la forja si iti crapa chiulasa la modelele intre 96 si 2000 adica alea cu 143 cp.Are chiulasa dintr-un material prost tare si nu ai ce sa ii faci.Eu am probleme asta de 3 ani si am schimbat 3 chiulase si un motor cu totul ca s-a stricat pompa de ulei.In rest sunt super masini daca nu le fugaresti.
Link to comment
Share on other sites

fii te rog mai explicit cu termenul forje!e primul meu diesel:)

88412[/snapback]

 

Pai daca mergi cu turatie peste 3000-3500 cam 5-10km se ridica apa si o arunca afara,sau daca depasesti ~180 si mergiconstant vreo ~10 km la fel se incalzeste,si daca patesti de vre-o 2 ori asa ori se arde garnitura care e vre-o 2 mil ori crapa chiulasa care e 500 E minim pana undeva la 1500 E noua alte detalii daca vrei pe mess id autotrade1

Edited by nik_romania
Link to comment
Share on other sites

Pai daca mergi cu turatie peste 3000-3500 cam 5-10km se ridica apa si o arunca afara,sau daca depasesti ~180 si mergiconstant vreo ~10 km la fel se incalzeste,si daca patesti de vre-o 2 ori asa ori se arde garnitura care e vre-o 2 mil ori crapa chiulasa care e 500 E minim pana undeva la 1500 E noua alte detalii daca vrei pe mess id autotrade1

88424[/snapback]

 

Hehe, este adevarat ca 2.5 tds-ul a fost un sensibilutz, dar nici chiar cum descrii tu. Al tau probabil era dus deja. ..

 

Cert este ca temperatura este sfanta pt motorul asta, in nici un caz nu trebe mers cu el incins si este un test bun la cumparare: daca masina tine bine temperatura la sarcina indelungata (acul nu are voie sa treaca de marcajul de mijloc), atunci motorul are sanse sa fie OK.

 

O alta boala specifica este un defect la sistemul de intinzatoare pt distributie care cauzeaza pronire grea mai ales la cald. Daca trebuie sa tii contactul mai multe secunde la pornire, diagnosticul e clar.

 

Un astfel de motor bine intretinut poate sa te duca multi km, ramane doar sa gasesti asa ceva in RO. De aia si sunt multe superoferte pe piatza, penteru ca unii proprietari pur si simplu dispera si incearca sa scape cumva de ele :blink:.

Asta este adevarul.

Link to comment
Share on other sites

adik,stati ca ma-ti bagat in dubii :blink: eu vreu sa-mi iau un 523 benzina,aceeasi problema o are si asta la forje si cu garnituri,e din 98 ,eu merg ff sportiv si nu vreau sa ma gandesc ce inseamna pt mine sa merg incet :) nu vreau daca puteti datimi si mie mai multe detalii despre ea Edited by paco_wonderboy
Link to comment
Share on other sites

faza e ca eu l-am luat din italia si pleaca super bine.deci masina a fost tinuta bine,dar sa inteleg ca nu e bine sa ii dau forja ca am pus-o?si atunci ce sa fac?sa raman cu un 520i e39 sau sa tin tds-ul,dat fiind faptul ca nu il tin in forja toata ziua,ci ii mai dau si eu asa ocazional?
Link to comment
Share on other sites

adik,stati ca ma-ti bagat in dubii :blink: eu vreu sa-mi iau un 523 benzina,aceeasi problema o are si asta la forje si cu garnituri,e din 98  ,eu merg ff sportiv si nu vreau sa ma gandesc ce inseamna pt mine sa merg incet :) nu vreau daca puteti datimi si mie mai multe detalii despre ea

88532[/snapback]

La benzina nu ai probleme.

Link to comment
Share on other sites

eu acuma am luat un 525 tds e39 automatic am dat un passat la skimb,bmw merge super bine e ala de 143 ps nu e ala de 163 dar e ok........oricum nu e deloc pt kinuiala si de astea......daca ai gasi ala de 163 ps ala mai merge.......cit depsre kestia cu golful 5 eu nu as face asa ceva......cel putin nu cu 525 tds.....poate 530d.....fratele meu are golf 5 nou.......dar ce plecari are ala de pe loc........vb de ala de 2.0 tdi......ar trebui sa incerci unul inainte sa vezi cum merge.......eu nu m-am asteptat la asa ceva de la el.......
Link to comment
Share on other sites

adik,stati ca ma-ti bagat in dubii :blink: eu vreu sa-mi iau un 523 benzina,aceeasi problema o are si asta la forje si cu garnituri,e din 98  ,eu merg ff sportiv si nu vreau sa ma gandesc ce inseamna pt mine sa merg incet :) nu vreau daca puteti datimi si mie mai multe detalii despre ea

88532[/snapback]

 

 

Incearca un E39 528i si nu osa-ti para rau! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

deoar 5000 de euroi,e neinmatriculabila???????si din ce an este

 

Sal...ce parere ai de un 525 tds hidramat + sport din `97 e39...pare destul de intretinut...doar ce l-am cumparat in ianuarie 2011(3750E inscris in Bulgaria)....pe testar nu are erori la motor....

 

Sal...ce parere ai de un 525 tds hidramat + sport din `97 e39...pare destul de intretinut...doar ce l-am cumparat in ianuarie 2011(3750E inscris in Bulgaria)....pe testar nu are erori la motor....

motor de 2500cm3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.