Jump to content

probleme frane


traian'80

Recommended Posts

Salut! e46 320I. Cred ca am ramas fara frane, deodata in mers:) La modul ca, in timp ce mergeam cu masina, la un moment dat cand am calcat frana am observat ca se duce pana la fund si nu franeaza deloc....pedala de frana este foarte moale, zici ca de abea am schimbat placutele de frana si nu am facut nici aerisirea......si frana nu tine decat jos de tot si apasata tare.....s-a schimbat deodata ciudat si balansul masinii...face ca o barca.....ce sa fie....cand am ajuns in fata blocului si am parcat-o, am putut sa ascult si eu in liniste ce se intampla cand calc pedala de frana, si se aude ceva bolborosind in spatele masinii exact cum calc pedala de frana, cred ca scapa lichid de frana pe undeva???? unde este rezervorul cu lichid de frana sa pot verifica nivelul? Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

Salut! e46 320I. Cred ca am ramas fara frane, deodata in mers:) La modul ca, in timp ce mergeam cu masina, la un moment dat cand am calcat frana am observat ca se duce pana la fund si nu franeaza deloc....pedala de frana este foarte moale, zici ca de abea am schimbat placutele de frana si nu am facut nici aerisirea......si frana nu tine decat jos de tot si apasata tare.....s-a schimbat deodata ciudat si balansul masinii...face ca o barca.....ce sa fie....cand am ajuns in fata blocului si am parcat-o, am putut sa ascult si eu in liniste ce se intampla cand calc pedala de frana, si se aude ceva bolborosind in spatele masinii exact cum calc pedala de frana, cred ca scapa lichid de frana pe undeva???? unde este rezervorul cu lichid de frana sa pot verifica nivelul?

 

poate pierzi lichide de frana pe la etrieri sau cilindrul receptor de la ambreaj

vasul de lichid de frana e pe partea soferului

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Salut! e46 320I. Cred ca am ramas fara frane, deodata in mers:) La modul ca, in timp ce mergeam cu masina, la un moment dat cand am calcat frana am observat ca se duce pana la fund si nu franeaza deloc....pedala de frana este foarte moale, zici ca de abea am schimbat placutele de frana si nu am facut nici aerisirea......si frana nu tine decat jos de tot si apasata tare.....s-a schimbat deodata ciudat si balansul masinii...face ca o barca.....ce sa fie....cand am ajuns in fata blocului si am parcat-o, am putut sa ascult si eu in liniste ce se intampla cand calc pedala de frana, si se aude ceva bolborosind in spatele masinii exact cum calc pedala de frana, cred ca scapa lichid de frana pe undeva???? unde este rezervorul cu lichid de frana sa pot verifica nivelul?

 

poate pierzi lichide de frana pe la etrieri sau cilindrul receptor de la ambreaj

vasul de lichid de frana e pe partea soferului

se aude in spate bolborosind, in fata nimic....efectiv se aude bolborosind in spate cand calc pedala de frana

 

placutele de frana + discurile de frana brembo si le-am schimbat acum 15k kilometrii, deci nu are cum sa fie uzura deja ....

Link to comment
Share on other sites

Salut! e46 320I. Cred ca am ramas fara frane, deodata in mers:) La modul ca, in timp ce mergeam cu masina, la un moment dat cand am calcat frana am observat ca se duce pana la fund si nu franeaza deloc....pedala de frana este foarte moale, zici ca de abea am schimbat placutele de frana si nu am facut nici aerisirea......si frana nu tine decat jos de tot si apasata tare.....s-a schimbat deodata ciudat si balansul masinii...face ca o barca.....ce sa fie....cand am ajuns in fata blocului si am parcat-o, am putut sa ascult si eu in liniste ce se intampla cand calc pedala de frana, si se aude ceva bolborosind in spatele masinii exact cum calc pedala de frana, cred ca scapa lichid de frana pe undeva???? unde este rezervorul cu lichid de frana sa pot verifica nivelul?

 

poate pierzi lichide de frana pe la etrieri sau cilindrul receptor de la ambreaj

vasul de lichid de frana e pe partea soferului

se aude in spate bolborosind, in fata nimic....efectiv se aude bolborosind in spate cand calc pedala de frana

 

placutele de frana + discurile de frana brembo si le-am schimbat acum 15k kilometrii, deci nu are cum sa fie uzura deja ....

 

 

nu am zis ca e din placute sau discuri

verifica sa nu pierzi lichiduol de frana pe la etrieri sau cilindrul receptor

ps ai schimbat vreodata lichidul de frana? ca se schimba obligatoriu la 2 ani

Link to comment
Share on other sites

Salut! e46 320I. Cred ca am ramas fara frane, deodata in mers:) La modul ca, in timp ce mergeam cu masina, la un moment dat cand am calcat frana am observat ca se duce pana la fund si nu franeaza deloc....pedala de frana este foarte moale, zici ca de abea am schimbat placutele de frana si nu am facut nici aerisirea......si frana nu tine decat jos de tot si apasata tare.....s-a schimbat deodata ciudat si balansul masinii...face ca o barca.....ce sa fie....cand am ajuns in fata blocului si am parcat-o, am putut sa ascult si eu in liniste ce se intampla cand calc pedala de frana, si se aude ceva bolborosind in spatele masinii exact cum calc pedala de frana, cred ca scapa lichid de frana pe undeva???? unde este rezervorul cu lichid de frana sa pot verifica nivelul?

 

poate pierzi lichide de frana pe la etrieri sau cilindrul receptor de la ambreaj

vasul de lichid de frana e pe partea soferului

se aude in spate bolborosind, in fata nimic....efectiv se aude bolborosind in spate cand calc pedala de frana

 

placutele de frana + discurile de frana brembo si le-am schimbat acum 15k kilometrii, deci nu are cum sa fie uzura deja ....

 

 

nu am zis ca e din placute sau discuri

verifica sa nu pierzi lichiduol de frana pe la etrieri sau cilindrul receptor

ps ai schimbat vreodata lichidul de frana? ca se schimba obligatoriu la 2 ani

Iti dai seama ca nu, nu? A venit unul la mine la service sa ii schimb niste bucsi si m-am uitat asa in treacat la discuri si mai aveau putin si ajungeau la cativa mm sa crape discul, unde mai pui ca nici lichidul nu l-a schimbat de cand a cumparat masina (4ani).

 

Daca pierdea lichid de frana era avertizat de martorul din bord, de aici intelegem ca nu a pierdut lichid ci poate a prins aer in instalatie!

 

Exista un martor pentru nivelul lichidului de frana???? Care este, cum arata....stiam ca e doar pentru uzura placutelor de frana. Ce ar trebui sa se aprinda pt nivelul lichidului de frana? Mie nu mi se aprinde absolut nimic. Lichidul de frana nu l-am schimbat de aproape 2 ani de zile, e adevarat, dar mi se pare suspect sa pornesti cu masina in regula, si dupa jumatate de ora de mers sa devina pedala de frana foarte moale si sa tina doar jos de tot si apasata tare.....o sa caut maine sa ma uit la nivelul lichidului de frana ....ideea era daca s-a mai intalnit cineva cu asa ceva sa-mi dea un sfat....daca eram bun la mecanica nu mai intrebam aici si probabil ca as fi remediat deja problema. Imi e si frica sa ma mai urc la volan, poate raman naibii fara frane deloc, nici macar asa putin cum tin.

Link to comment
Share on other sites

Ma subtire cu senzorii ca senzorii aia de fapt te anunta cand e prea tarziu. Cel mai bine verifici lichidul din rezervor.

 

Asta n-o prea prind cum adica a prins aer in instalatie... :lol:

Logica ta e tulburatoare. Pai daca pe undeva poate intra aer, asa de-odata, cu siguranta poate iesi si lichid in presiune nu ? :)

 

Adica a intrat aer in plus, deci lichidul ala TOT ( care este el ) e deja inghesuit de aerul "nou" intrat cu de-asila asa peste el dintr-o data si brusc ,cu mare avant si vointa... :lol:

 

Brusc mi-ai starnit interesul. Dar bineinteles respect si opiniile altor useri. Cred ca ai dreptate. :) . A luat briza in panze... Poate era marea agitata... sau poate are un verishor la Constantza... :D

Traiane cel mai probabil pierzi lichid de frana. E foarte grav ca securitate dar nu e grav din punct de vedere mecanic. O pui frumos pe platforma si te duci cu ea in service sau chemi un mecanic sa ti-o rezolve in fatza blocului.

 

NU RISCA SA MERGI CU EA SUB NICIUN MOTIV.

 

Probabil s-a spart racordul flexibil de la frana sau alt racord de pe la rezervorul de lichid de frana.

Toate furtunasele alea de frana costa 160 de ron... n-ar fi o suma asa mare.

Bafta

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut exact aceasi problema o am si eu numai ca este la un 316 nivelul de lichid este ok oricum o sa il schimb problema este ca dupa o juma de ora de mers cu masina ma trezesc cu pedala moale dimineata cand plec cu masina si este rece nu am probleme pedala este ok ,dar dupa o jumatate de ora se inmoaie si tine jos de tot apasand tare mentionez faptul ca acest lucru survine dupa ce in urma cu 2 saptamani sa auzit un scartait suparator pe spste.

Daca a mai patit cineva asa sa imi dea si mie o idee. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

ps ai schimbat vreodata lichidul de frana? ca se schimba obligatoriu la 2 ani

Imi cer scuze daca sunt oftopic dar peste 2 sapt schimb discurile si placutele fata , spate si as vrea sa schimb si lichidul de frana. As vrea sa stiu ce lichid sa folosesc. Masina este E 46 2004. Multumeac

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Am si eu o problema mi sa stricat un senzor abs si am mers cu masina vrei 2 luni asa in bord imi era aprins abs frina de mina si semnul acela atentie cu semnul intrebari intre timp am ramas fara lichid de frina dupa card am completat.dupa citeva zile am fost la un service si am schimbat senzorul abs dupa schimbare totii martori din bord sau stins.as vrea sa știu cum pot verifica dacĂŁ funcționeazĂŁ ABS ul ? Mașina mea este un BMW 316 i e46
Link to comment
Share on other sites

Semnul intrebarii?! :unsure: Cred ca semnul exclamarii voiai sa zici. Ca sa verifici daca ai ABS e simplu: pune o frana puternica la 30-40 km/h si daca nu te duci "sanie" inseamna ca iti functioneaza.

Si daca in fata ta sunt masini oprite la semafor.....sa stai linistit.....sigur te opresti.

 

parca erau intrebari si de mecanica la examen acum.....pe vremea mea nu ....doar 4x4=?

a)16

b)tractiune fata

c)tractiune spate

d)tractiune totala

e)NFS,Vin Diesel,Corona.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Alin are dreptate. Este cea mai simpla metoda de a verifica functionarea ABS. Acuma, se presupune ca duce pe fiecare capul sa nu faca asta in trafic ci intr-un spatiu ce permite asta fara incidente.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.