Jump to content

E36


the_rifle

Recommended Posts

Mai fratilor... in urma cu 3 luni am spart cutia dupa ce-am fugarit masina toata noaptea. Dar cum v-am spus si atunci, nu mi-a parut ca o supra-solicit... Am plecat de la un stop in forja, si cand i-am dat a doua i-am spart cutia...

 

Acum am plecat tot in forja, si cand i-am dat a doua... dĂŠjà vu... I-am spart diferentialul...

 

M-am apucat sa desfac diferentialul sa ma uit in el. Nu pare ca piesele sunt uzate. Am spart un pinion dintr-o data. Am crezut ca poate nu aveam ulei in diferential dar nu par urme de ulei scurs iar in diferential mai era ulei.

Nu a dat semne de oboseala, nu a huruit , nu NIMIC....

 

Ce dracu se intampla ? Sincer nu ma asteptam sa rup un BMW cu totul si cu totul.... Am rupt un motor ca n-am avut ulei suficient in el. Asta e vina mea dar intre timp am rupt si cutia si diferentialul... Din masina asta doar o bascula pe spate n-am schimbat si amortizoarele in rest toate mi-au trecut prin mana...

Unde e fiabilitatea BMW ca eu nu o regasesc in masina asta... am un E36 de 2,5 cum scrie si in semnatura...

 

Altii pun turbine si le tine motorul cutia si diferentialul iar eu reusesc sa le rup Stock... :)

Link to comment
Share on other sites

Mai fratilor... in urma cu 3 luni am spart cutia dupa ce-am fugarit masina toata noaptea. Dar cum v-am spus si atunci, nu mi-a parut ca o supra-solicit... Am plecat de la un stop in forja, si cand i-am dat a doua i-am spart cutia...

 

Acum am plecat tot in forja, si cand i-am dat a doua... dĂŠjà vu... I-am spart diferentialul...

 

M-am apucat sa desfac diferentialul sa ma uit in el. Nu pare ca piesele sunt uzate. Am spart un pinion dintr-o data. Am crezut ca poate nu aveam ulei in diferential dar nu par urme de ulei scurs iar in diferential mai era ulei.

Nu a dat semne de oboseala, nu a huruit , nu NIMIC....

 

Ce dracu se intampla ? Sincer nu ma asteptam sa rup un BMW cu totul si cu totul.... Am rupt un motor ca n-am avut ulei suficient in el. Asta e vina mea dar intre timp am rupt si cutia si diferentialul... Din masina asta doar o bascula pe spate n-am schimbat si amortizoarele in rest toate mi-au trecut prin mana...

Unde e fiabilitatea BMW ca eu nu o regasesc in masina asta... am un E36 de 2,5 cum scrie si in semnatura...

 

Altii pun turbine si le tine motorul cutia si diferentialul iar eu reusesc sa le rup Stock... :)

 

I-ai dat "RACHETAAAAAAA" ?

Pt cine cunoaste bancul...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

man, parca suntem "frati" :lol: credeam ca numai eu am ghinioane de genul asta... diferntiale ? pai acum sunt la al 3-lea pe M6 (primul s-a defectat, al 2-lea a venit defect din fabrica si acum e al 3-lea), apoi si la mine, cand vine una, stiu sigur ca mai vin 2 imediat.

 

Uite acum: mi s-a aburit farul din stanga, s-a stricat, l-am schimbat, acum s-a aburit si cel din dreapta, s-a prajit xenonu adaptiv si trebuie schimbat si numarul 3, s-a aprins check engine :)

 

dar asta s-a stins dupa ce am facut plinul cu alta benzina... :)

 

Deci pana mea... noi sa fim sanatosi, eu deja m-am obisnuit :lol:

Link to comment
Share on other sites

@pole

Pai daca si la M se rup diferentialele ce sa mai zic... Nu inteleg... Nu sunt in stare... Cum dracu altii rup ursii in doua si n-au nimic iar eu cu un bashit de 2,5 rup totul in el. Pai nu m-ar mira sa-mi pun un motor de m pe masina sau un diferential si sa vad ca ma tine 2 saptamani... BMW = rahat cu apa rece...

@asgaard

Poate a fost fugarita dar oricum... trebuia sa dea semne de oboseala... zdrang.... cutia... zdrang diferentialul. subit

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa o vinzi frate, ca nu e saptamana in care sa nu te aud ca ai patit ceva naspa la ea... ba ti se fura capota, ba iti crapa diferentialul, ba cutia... ori esti tu prea ghinionist, ori masina :)

Oricum unele masini parca sunt posedate, eu schimb pompa de servo directie mai repede ca uleiul :lol:) la fiecare 3-4 luni incepe sa curga

Link to comment
Share on other sites

sa intamplat si la mine, cred ca a sarit o bucata dintr-un sincron de mi-a spart carcasa de la diferential de am pierdut si tot uleiul, asta sa intamplat in mers la o viteza de 120 km/ora si dintr-o data un BUM si gata ... atat ia fost

al meu a dat semne de oboseala, caraia si se bloca cand bagam in marsalier

deci se mai intampla ...

Link to comment
Share on other sites

Pai asta o sa fac dar cred ca nu e asa de simplu. La carcasa mare ce planetare pun ? Daca pun cutie ZF se potriveste la cardan sau mai trebuie taiat cardanul ?

explica-mi si mie ce trebuie pus. Pas cu pas.

 

Inca o chestie... Stiu ca pe 328 s-a pus raportul 2.93 , pe m de 3 litri 3,15 iar pe m in 6 trepte 3.23.... eu pe grupul asta aveam raportul de 3.45 . De unde fac eu rost de grup cu carcasa mare pe raportul asta ? Pe motorul meu un 2.93 ar fi cam mare si ar fi cam puturoasa masina...

 

 

eu zic sa o vinzi frate, ca nu e saptamana in care sa nu te aud ca ai patit ceva naspa la ea... ba ti se fura capota, ba iti crapa diferentialul, ba cutia... ori esti tu prea ghinionist, ori masina :lol:

Oricum unele masini parca sunt posedate, eu schimb pompa de servo directie mai repede ca uleiul :)) la fiecare 3-4 luni incepe sa curga

 

 

Asta e sfatul ce-l primesc de la toti... Ideea e ca nu sunt convins ca daca o vand , nu patzesc la fel si cu urmatoarea.... macar in asta stiu ce-am bagat...

 

 

Inca o chestie tare... Cand ma chinuiam cu un prieten sa-mi fixez capoata am sprijinit capota si a atins putin parbrizul... Ghici ce s-a intamplat :) ....

AM FISURAT PARBRIZUL !!! :lol:

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Faza e ca la mine a venit cutia cu tot cu cardan, Nu cred ca merge cu cel de la cutia getrag, cred ca e mai lunga cutia de m3(ZF).

 

Ma mir cum tu nu ai carcasa mare la grup.... eu am blocant de la 2.5 raport 3.15 si e grup cu carcasa mare.

Planetarele au ramas aceleasi, dupa part number sunt la fel cu cele de 2.8

Link to comment
Share on other sites

Deci pe grupul cu carcasa mare sunt aceleasi planetare... Si ca lungime si ca prindere...

Iar daca iau cutie ZF s-o iau cu tot cu cardan...

Stii sigur ?

 

Dar daca iau o cutie ZF de pe e34 s-o mai potrivi cardanul la lungime ?

 

Grupul asat pe care l-am luat e de pe un 325 si vad ca e tot cu carcasa mica la fel cum a fost si al meu...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Cand am schimbat cutia am avut posibilitatea sa iau un ZF de pe un 5-er dar mi-a fost frica de cardan ca e prea lung. Cel de pe cutia mea ( cardanul ) sigur era prea lung daca puneam ZF-ul . Si uite asa am pus tot un getrag...

 

Zici ca ai raport de 3.25 . Ce motor ai ? Cum se simte pe masina raportul asta ?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Si eu mandru posesor de 2.5, intr-un an deja e a 3-a cutie pe masina. Toate 3 au fost Getrag si cad pe capete.

V-am pus o poza de la prima cutie sa vedeti cum aratau pinioanele de la viteza 2-a (no comment), Pe ultima cazuta inca o mai am in balcon si am zis c-o desfac (tot probleme cu treapta 2)

 

Adevarul e ca treapta 2 e cea mai folosita, la plecari dupa loc in forta 1->2, la depasiri cand vrei sa "dai pe racheta" 3->2 :))

 

Daca aveti 2.5, 2.8 si vreti sa va bucurati de masina montati cutie ZF si nu mai aveti probleme, se pune cutia cu flansa de cauciuc si prima parte din cardan(dinspre cutie). Cutia ZF o gasesti doar pe 2.8 si M3 3.0. Ultima oara aveam de ales intre cutia Getrag cu 200 ron si ZF cu 150Euro (acum am vazut ca sunt 250 de euro)

 

 

Diferentiale chiar n-am auzit sa crape asa de usor.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Daca aveti 2.5, 2.8 si vreti sa va bucurati de masina montati cutie ZF si nu mai aveti probleme, se pune cutia cu flansa de cauciuc si prima parte din cardan(dinspre cutie).

 

...ok. si a doua parte ?

 

eu suspectez si cutia si diferentialul de lipsa de ulei... Daca asta e cauza , eu sunt de vina nu cutia si nici diferentialul...

La cutie stiam ca pierd ulei dar n-am stiut cat de mult...

Acum cand ma uit la pinionul care s-a spart in grup vad anumite semne de gripare ceea ce inseamna ca n-a avut ulei suficient...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Mai fratilor... in urma cu 3 luni am spart cutia dupa ce-am fugarit masina toata noaptea. Dar cum v-am spus si atunci, nu mi-a parut ca o supra-solicit... Am plecat de la un stop in forja, si cand i-am dat a doua i-am spart cutia...

 

Acum am plecat tot in forja, si cand i-am dat a doua... dĂŠjà vu... I-am spart diferentialul...

 

M-am apucat sa desfac diferentialul sa ma uit in el. Nu pare ca piesele sunt uzate. Am spart un pinion dintr-o data. Am crezut ca poate nu aveam ulei in diferential dar nu par urme de ulei scurs iar in diferential mai era ulei.

Nu a dat semne de oboseala, nu a huruit , nu NIMIC....

 

Ce dracu se intampla ? Sincer nu ma asteptam sa rup un BMW cu totul si cu totul.... Am rupt un motor ca n-am avut ulei suficient in el. Asta e vina mea dar intre timp am rupt si cutia si diferentialul... Din masina asta doar o bascula pe spate n-am schimbat si amortizoarele in rest toate mi-au trecut prin mana...

Unde e fiabilitatea BMW ca eu nu o regasesc in masina asta... am un E36 de 2,5 cum scrie si in semnatura...

 

Altii pun turbine si le tine motorul cutia si diferentialul iar eu reusesc sa le rup Stock... :)

 

 

Tare bancul cu racheta..... =)))

 

 

I-ai dat "RACHETAAAAAAA" ?

Pt cine cunoaste bancul...

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la asta dar dupa ce m-am uitat bine la pinioane , unele mici nu stiu cum se numesc au o uzura suspecta. Deci categoric au mers fara ulei. Faza e ca eu de vreo 2-3 saptamani auzeam o huruiala pe spate dar am crezut ca sunt rulmentii... M-am dus s-o verific si au zis ca rulmentii sunt OK si ca sunt eu "pocnit" ... m-au aburit ca e de la profilul cauciucului ca poate mi se pare . ca poate am visat...etc etc

 

Pana la urma am aflat de la ce huruia... 3 milioane jumate plus manopera si am afla ce era...

 

Cred ca esti cel ma ghinionist posesor de aici de pe forum... :)

 

sa stii ca asta e si senzatia mea... :lol:

Trebuia sa fie cineva cel mai ghinionist...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.