Jump to content

Problema la relanti


Recommended Posts

Am observat asta de cand a inceput sa fie frig afara si folosesc degivrarea mai des.

Cum dau drumu la degivrare sau la ASC incepe sa varieze relantiul.Cum ii decuplez relantiul sta normal,nici o problema.

E normal sa faca asa?Care ar putea sa fie problema? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hai ma fratilor chiar nu stie nimeni? :blink:

7777[/snapback]

 

Mie imi facea asa si cand coboram un geam.Sau cand trageam la maxim de volan.Am dat masina respectiva pana sa aflu care era cauza.Asa facea si cand porneam clima sau recircularea.

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca are de-a face cu consumul de curent, incearca si schimba puntea redresoare (imprumuta una de la o masina similara, dar care nu face asa la relanti). Ar putea sa fie (asta e doar teorie) un punct de instabilitate, la care este cuplat / decuplat alternatorul, dpdv al incarcarii, iar asta ar duce la o variatie similara a puterii pe care acesta o ia de la motor. Motorul raspunde ajustandu-si turatia.

Repet, e doar o teorie.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi facea asa si cand coboram un geam.Sau cand trageam la maxim de volan.Am dat masina respectiva pana sa aflu care era cauza.Asa facea si cand porneam clima sau recircularea.

7778[/snapback]

Astea cu trasu de volan si coboratul geamului sunt la orice masina cu servo si geamuri electrice.Sunt normale.

La mine e cand dau drumu la degivrere sau ASC

Link to comment
Share on other sites

Am observat asta de cand a inceput sa fie frig afara si folosesc degivrarea mai des.

Cum dau drumu la degivrare sau la ASC incepe sa varieze relantiul.Cum ii decuplez relantiul sta normal,nici o problema.

E normal sa faca asa?Care ar putea sa fie problema? :blink:

7714[/snapback]

 

 

 

Cum adica dai drumul la ASC?Adica cand il decuplezi?

 

Nu ar trebui sa apara fluctuatii cand decuplezi ASC-ul.Incearca cu un alt switch.Ai scaune incalzite?Face la fel cand le pornesti?

 

 

Bateria e ok?

 

Dupa ce pornesti motorul,incalzirea luneta,da drumul la radio pe AM.

Apar paraziti?Daca da ,numai pe AM sau si pe FM?

Link to comment
Share on other sites

eu am scaune incalzite. mie imi face cand pornesc incalzirea la scaune.

7808[/snapback]

 

La chestia asta cu scaunele incalzite am si eu o obiectie:

 

Mie daca dau drumul la faruri,din cauza incalzirii in scaune mi se arde o siguranta

si raman fara pozitie pe dreapta,fara oglinzi electrice inclusiv cea automata din interior,si fara luminile interioare.Numai dupa ce am scos mufa de la incalzirea in scaun a soferului,siguranta e in regula.Daca bag mufa la loc,imediat sare.Am pus o vreme una mai mare de 15 si a mers.Apoi,cand si aia de 15 sarea,am pus una de 30 si s-a topit plasticu de pe ea.De atunci am renuntat la incalzire pe stanga,da ma dispera acum iarna ca e rece pielea de mor.

Singura legatura pe care o vad intre luminile interioare si incalzirea in scaune e butonul la care nu se mai aprinde pozitia maxima de incalzire.Nu am avut alt buton sa incerc decat cel de pe dreapta,dar e la fel si cu ala.

Link to comment
Share on other sites

tot nu inteleg despre ce discutam. la mine cand e pornita incalzirea in scaune turatiile sunt pe la 650-700, fata de 750-800 in mod normal, dar cu o conditiile: sa fie cuplata si cutia (automata) si piciorul pe frana, ca daca-i pe liber nu se simte nimic.

7816[/snapback]

 

Iar sunt offtopic din pacate.Am vrut sa aflu o idee legata de incalzirea in scaune si instalatia electrica.La unii poate avea legatura cu relantiul si sa il deranjeze ,la mine in schimb deranjeaza iluminatul.

Link to comment
Share on other sites

Cum adica dai drumul la ASC?Adica cand il decuplezi?

 

Nu ar trebui sa apara fluctuatii cand decuplezi ASC-ul.Incearca cu un alt switch.Ai scaune incalzite?Face la fel cand le pornesti?

Bateria e ok?

 

Dupa ce pornesti motorul,incalzirea luneta,da drumul la radio pe AM.

Apar paraziti?Daca da ,numai pe AM sau si pe FM?

7793[/snapback]

Am si scaune incalzite dar nu e nici o problema.Bateria e OK.

Am dat drumul la radio si la luneta si nu apare nici un parazit.

Cat despre ASC nu am inteleles ceva:cand apas butonu de ASC eu defapt il cuplez sau il decuplez? :blink:

Link to comment
Share on other sites

... da!

 

cind apesi "prima data" il decuplezi, si se aprinde o avertizare in bord. cind apesi a doua oara il cuplezi la loc si avertizarea dispare.

7852[/snapback]

:) Imi cer scuze dar eu am crezut ca e invers :)

Sper sa nu faceti prea mult misto de mine :blink:

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Am si scaune incalzite dar nu e nici o problema.Bateria e OK.

Am dat drumul la radio si la luneta si nu apare nici un parazit.

Cat despre ASC nu am inteleles ceva:cand apas butonu de ASC eu defapt il cuplez sau il decuplez? :blink:

7849[/snapback]

 

 

Bateria nu este neaparat OK pentr simplul fapt ca porneste motorul.Poate sa nu fie suficient incarcata.Se poate verifica starea ei intr-un service .Daca faci drumuri scurte nu se incarca suficient.

 

Sa rezolvi problema, tot in service trebuie sa o duci.

 

1.Poate sa fie alternatorul de vina(cu testerul DIS se poate verifica alternatorul).Daca nu ma insel cei de la Bavaria au DIS.

 

2.Verifica bateria.

 

3.Verifica conexiunile de la baterie,alternator,starter,jump start,masa motor,+ din Ebox si conexiunea de la picioare pasager.

 

M5 5.Nm

 

M6 7Nm

 

M8 13.5Nm.

 

4.Incearca cu alt switch.(daca nu ma insel a fost o problema la unele modele).

 

5 Poti sa corectezi (la anumite modele) turatia motorului in functie de starea bateriei respectiv a tensiunii in acel moment.

 

 

Apropo de ASC!

 

Ai mers des cu el "activat"? :)

Link to comment
Share on other sites

Bateria nu este neaparat OK pentr simplul fapt ca porneste motorul.Poate sa nu fie suficient incarcata.Se poate verifica starea ei intr-un service .Daca faci drumuri scurte nu se incarca suficient.

 

Sa rezolvi problema, tot in service trebuie sa o duci.

 

1.Poate sa fie alternatorul de vina(cu testerul DIS se poate verifica alternatorul).Daca nu ma insel cei de la Bavaria au DIS.

 

2.Verifica bateria.

 

3.Verifica conexiunile de la baterie,alternator,starter,jump start,masa motor,+ din Ebox si conexiunea de la picioare pasager.

 

M5 5.Nm

 

M6 7Nm

 

M8 13.5Nm.

 

4.Incearca cu alt switch.(daca nu ma insel a fost o problema la unele modele).

 

5 Poti sa corectezi (la anumite modele) turatia motorului in functie de starea bateriei respectiv a tensiunii in acel moment.

Apropo de ASC!

 

Ai mers des cu el "activat"? :blink:

7946[/snapback]

O sa ma duc cu ea in service ca tre sa ii scimb si bucsi+buji si o sa le spun si despre relantiu

Cat despre ASC.....asta e!

Omu cat traieste invata....am BMW de doar juma' de an :)

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

tot nu inteleg despre ce discutam. la mine cand e pornita incalzirea in scaune turatiile sunt pe la 650-700, fata de 750-800 in mod normal, dar cu o conditiile: sa fie cuplata si cutia (automata) si piciorul pe frana, ca daca-i pe liber nu se simte nimic.

7816[/snapback]

A fost o problema la BMW cu niste scaune care se incalzeau prea tare :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna,

w/endul trecut am fost pana la munte. In urcare, 1-2-3, acceleratie intre 1500 si 3500 rpm, masina avind un comportament excelent.

cind am ajuns sus (Cheile Gradistei), masina a inceput sa aiba un comportament ciudat:

ralanti-ul avea variatii intre 1200-1500 rpm. Am zis ca sa cam incalzit (desi la temperatura totul arata normal). Opresc motorul si il las vre-o jumatate de ora linistit. Cind repornesc, surpriza cu ralanti-ul - statea cam pe la 300 rpm, facind sa vibreze toata masina (dadea sa se opreasca, dar nu sa oprit ..) .. opresc - repornesc - aceeasi chestie; in sarcina totul ok - tragea bine ..

Am venit innapoi in Bucuresti, si masina si-a revenit .. pana azi dimineata, cind, dupa pornire si incalzire (cam 10 min), ralanti-ul satatea cam pe la 600 rpm vibrind usor - tacanea maneta schimbatorului (in mod normal sta la 800 rpm si 900 rpm cu AC pornit). dupa mers in sarcina vre-o jumatate de ora, totul ok ..

pana acum n-a mai facut "figuri" de astea ..

masina e 316i E36 Compacta, motor 1.9, M43, 194E1

daca a mai patit cineva asa ceva si ma poate lumina si pe mine (fiind vorba de ceva care cind merge, cind nu, sunt convins ca daca ma duc la service totul va fi ok ...); multumesc mult,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.