Jump to content

mai multe probleme...


Recommended Posts

salutare.

Am o problema de fapt mai multe.. Dupa ce am schimbat antigelul mi se pare ca nu mai functioneaza termostul (corpul lui este mereu rece) iar motorul "arde".

O alta problema esta ca nu imi merge nici acul indicator al temperaturii si nu stiu din ce cauza ce poate fii... ceasul sau sonda?

cum verific daca este sonda...

Edited by robby
Link to comment
Share on other sites

Firul care merge la sonda de apa il scoti si il pui la masa (minus). Acul de la apa trebuie sa se duca la maxim (pe rosu).

Dupa ce ai schimbat antigelul ai aerisit instalatia?

 

este o mufa cu 2 fire iar una cu 3 fire... care din ele este ca nu vreau sa fac vreo boacana

eventual fac maine poze daca nu sti despre ce este vorba

termostatul nu e scump si poti sa-l schimbi preventiv

un termostat Vernet este 300 ron (la elit) sti in alt loc mai ieftin?

din cate am vazut vine cu tot cu "corpul" acela de plastic... separat nu cred ca este.

Edited by robby
Link to comment
Share on other sites

Firul care merge la sonda de apa il scoti si il pui la masa (minus). Acul de la apa trebuie sa se duca la maxim (pe rosu).

Dupa ce ai schimbat antigelul ai aerisit instalatia?

 

este o mufa cu 2 fire iar una cu 3 fire... care din ele este ca nu vreau sa fac vreo boacana

eventual fac maine poze daca nu sti despre ce este vorba

termostatul nu e scump si poti sa-l schimbi preventiv

un termostat Vernet este 300 ron (la elit) sti in alt loc mai ieftin?

din cate am vazut vine cu tot cu "corpul" acela de plastic... separat nu cred ca este.

este si mai ieftin

dar poate spui despre ce masina vorbim

Link to comment
Share on other sites

Din cate am vazut in catalog pe realoem senzorul de temperatura al apei este montat pe chiulasa iar la mine este un adaptor pe furtun inferior de la radiator (cel din dreapta), o sonda cu 3 contacte iar una cu 2 contacte,

Mai are cineva asa ceva sau la mine este o improvizatie facuta de cel cea avut masina inaintea mea?

cum pot sa o "readuc" la normal sau din ce cauza a facut asemenea modificare, are cineva vreo idee.

Sunt nou in ale bmw-urilor si nu cunosc prea bine :)

Edited by robby
Link to comment
Share on other sites

sondele care le ai tu pe furtun is cam la toate compacturile si asa au iesit din fabrica... si eu le am dar am schimbat termostatul si de atunci temperatura sta la mijloc nu mai coboara si daca ai schimbat si antigelul asigurate ca ai aerisit instalatia cum trebuie multa bafta!!!

si daca afli ce is sondele alea doua de pe furtunu inferior zine si noua

Edited by tripelx
Link to comment
Share on other sites

a reaparut topic.. poate am fost prea chior de nu l-am vazut... imi cer scuze :)

 

acum sa revenim la topic....

 

 

nu mi se pare un lucru iesit din fabrica traba asta dar in fine... vin cu poze ...

post-28700-1256678796_thumb.jpg

post-28700-1256678812_thumb.jpg

post-28700-1256678850_thumb.jpg

Edited by robby
Link to comment
Share on other sites

a reaparut topic.. poate am fost prea chior de nu l-am vazut... imi cer scuze :)

 

acum sa revenim la topic....

 

 

nu mi se pare un lucru iesit din fabrica traba asta dar in fine... vin cu poze ...

Nu e din fabrica.Am si eu compact tot din 1994.

si unde ai situate sondele?

Pe realeom am vazut ca una este pe chiulasa iar una in radiator... Pe chiulasa n-am reusit sa vad cam pe unde vine, ai cumva idee pe unde e ascunsa

Link to comment
Share on other sites

Pe motor ai 2 senzori ca in poza-pozitiile 11 si 13 -unul trimite date in calculator,si celalalt pentru ceasul de temperatura-nu stiu care din ele e pentru una si care pentru cealalta.http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/g/239.png

uff eu n-am reusit sa le vad fizic (pe motor). E posibil sa fie anulati acei senzor si pusi separat? In cazul meu pe furtunul de la radiator?

Momentan o am trasa pe dreapta pt ca imi e frica sa mai circul cu ea, ma plimb cu vechea dacie :). sambata ii schimb termostatul si o sa ma uit cu atentie si la acei senzor de pe motor daca reusesc s-ai vad

Link to comment
Share on other sites

Pe motor ai 2 senzori ca in poza-pozitiile 11 si 13 -unul trimite date in calculator,si celalalt pentru ceasul de temperatura-nu stiu care din ele e pentru una si care pentru cealalta.http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/g/239.png

uff eu n-am reusit sa le vad fizic (pe motor). E posibil sa fie anulati acei senzor si pusi separat? In cazul meu pe furtunul de la radiator?

Momentan o am trasa pe dreapta pt ca imi e frica sa mai circul cu ea, ma plimb cu vechea dacie :). sambata ii schimb termostatul si o sa ma uit cu atentie si la acei senzor de pe motor daca reusesc s-ai vad

Salut....la mine ceasul de temperatura juca, adica sus - jos.....si l`am schimbat(adica senzorul )...este cel cu capul negru...cu doua fire, cealalta pt ecu e cu capul albastru. Ele sunt insurubate amandoua undeva in _chiulasa_ sub galeria de admisie.....ghideaza-te si dupa cabluri care ies de acolo dedesubt. Dupa ce l`am schimbat totul e bine, merge ok ceasul. Era cam 50 de lei. Daca tot dai jos si galeria de admisie sa schimbi senzorul, ca altfel nu ai loc, curata si asta, asa macar impusti doi iepuri dintr`o data. Cu antigelul, vezi sa fie aerisit tot sistemul, si verifica si vascocuplajul, daca acesta e deja pe duse s`ar putea sa nu`ti raceasca destul.....in rest bafta si multi km :lol:

PS: nu prea vad cum sa fi eliminat cineva senzorii...nu ai cum, daca le scoti curge antigelul afara.....e acolo ea , trebuie sa te uiti mult mai atent...

Edited by vendi85
Link to comment
Share on other sites

Pe motor ai 2 senzori ca in poza-pozitiile 11 si 13 -unul trimite date in calculator,si celalalt pentru ceasul de temperatura-nu stiu care din ele e pentru una si care pentru cealalta.http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/g/239.png

uff eu n-am reusit sa le vad fizic (pe motor). E posibil sa fie anulati acei senzor si pusi separat? In cazul meu pe furtunul de la radiator?

Momentan o am trasa pe dreapta pt ca imi e frica sa mai circul cu ea, ma plimb cu vechea dacie :). sambata ii schimb termostatul si o sa ma uit cu atentie si la acei senzor de pe motor daca reusesc s-ai vad

Salut....la mine ceasul de temperatura juca, adica sus - jos.....si l`am schimbat(adica senzorul )...este cel cu capul negru...cu doua fire, cealalta pt ecu e cu capul albastru. Ele sunt insurubate amandoua undeva in _chiulasa_ sub galeria de admisie.....ghideaza-te si dupa cabluri care ies de acolo dedesubt. Dupa ce l`am schimbat totul e bine, merge ok ceasul. Era cam 50 de lei. Daca tot dai jos si galeria de admisie sa schimbi senzorul, ca altfel nu ai loc, curata si asta, asa macar impusti doi iepuri dintr`o data. Cu antigelul, vezi sa fie aerisit tot sistemul, si verifica si vascocuplajul, daca acesta e deja pe duse s`ar putea sa nu`ti raceasca destul.....in rest bafta si multi km :lol:

PS: nu prea vad cum sa fi eliminat cineva senzorii...nu ai cum, daca le scoti curge antigelul afara.....e acolo ea , trebuie sa te uiti mult mai atent...

Eliminat adica lasati acolo si montati alti in alta parte... cum este la mine. Daca m-ai putea ajuta cu o poza ti-as fii recunoscator

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.