Jump to content

Masina nu trage, consum.....


Recommended Posts

Am un bmw 520 d/2002, tin sa precizez ca are resoftare de cand l-am cumparat si mergea perfect.

Probleme:

1. De vre-o 2 saptamani a inceput sa scoata fum alb ( s-a turat tare), am mers la mecanic care mi-a schimbat filtru epurator, ulei, filtru de ulei si a verificat turbina spunandu-mi ca nu este de vina turbina, tot atunci a curatat intercoolerul pana la admisie.

2. Dupa ce am facut circa 230 km dintr-o data a scos fum alb in spate( s-a turat foarte tare, a luat-o pe ulei) si am oprit masina cu greu. Am dus-o din nou la acelasi mecanic care in momentul cand a scos furtunul de la intercooler curgea ulei din el, spunand ca turbina este defecta. Am schimbat turbina cu una noua, mecanicul a spus ca a curatat intercooler, etc ( eu nu stiu ca nu am stat langa el, eram la servici) iar problema este ca nu mai merge " cum mergea" si am un consum mai mare de motorina.

Help.

Link to comment
Share on other sites

am vazut un clip pe you tube cum la un X5 i-a "crapat"motorul dupa o asemenea faza.tot asa dintro data i s-a turat masina la maxim iar propietarul nu a mai putut sa o opreasca.a scos fum alb cateva minute a mers asa pana a cedat motorul.treaba asta se intampla cand se duce pompa de motorina(nu stiu daca cea de sub scaun sau cea de inalte).un prieten deal meu a patit asa la camion, ca noroc ca i-a trecut prin cap sa ii scoata furtunul tur de motorina si a reusit sa opreasca motorul altfel "crapa"si ala(si tot asa i-a dat "semne"inainte sa se blocheze turat la maxim motorul)

 

-iti recomand sa te uiti pe sub masina pe unde iti sunt furtunele de motorina ca sa sti sa il scoti afara (turul)daca cumva ti se mai intampla si nu reusesti sa opresti motorul.bine ar fi sa ma insel si sa nu fie pompa insa e bine sa iei in considerare si varianta asta si sa fi pregatit...

Link to comment
Share on other sites

am vazut pe you tube un clip cum la un X5 i-a "crapat" motorul.tot asa i s-a turat la maxim si scotea fum alb.a mers cateva minute asa si pana la urma a decedat.

 

un prieten de al meu a patit la fel la un camion man.tot asa i-a dat semne(se accelera la blana singur si isi revenea) dar doar de doua ori i-a facut asa ca a 3-a i-a ramas turat la maxim si nu a putut sa il opreasca(a scos si cheia din contact si motorul tot turat de statea sa crape) ca noroc ca i-a trecut prin minte sa ii scoata furtunul tur de motorina de la rezervor si asa l-a oprit.de vina a fost pompa de motorina.

 

-sper sa nu fie si cazul tau ,dar e bine sa iei in considerare si varianta aceasta si sa fi pregatit(uitate sub masina unde ai conducta de tur de la rezervor si cum o poti desface mai rapid in cazul in care e musai)

 

sa ne anunti daca rezolvi problema,ce a fost si cum ai rezolvat.bafta!

 

 

am postat de 2 ori.scuze! dar netu mi-a facut figuri

Edited by lica
Link to comment
Share on other sites

Am un bmw 520 d/2002, tin sa precizez ca are resoftare de cand l-am cumparat si mergea perfect.

Probleme:

1. De vre-o 2 saptamani a inceput sa scoata fum alb ( s-a turat tare), am mers la mecanic care mi-a schimbat filtru epurator, ulei, filtru de ulei si a verificat turbina spunandu-mi ca nu este de vina turbina, tot atunci a curatat intercoolerul pana la admisie.

2. Dupa ce am facut circa 230 km dintr-o data a scos fum alb in spate( s-a turat foarte tare, a luat-o pe ulei) si am oprit masina cu greu. Am dus-o din nou la acelasi mecanic care in momentul cand a scos furtunul de la intercooler curgea ulei din el, spunand ca turbina este defecta. Am schimbat turbina cu una noua, mecanicul a spus ca a curatat intercooler, etc ( eu nu stiu ca nu am stat langa el, eram la servici) iar problema este ca nu mai merge " cum mergea" si am un consum mai mare de motorina.

Help.

nu ti-a reglat tija la ciuperca de vacuum care este pe turbina.Practic masina nu are aer cat ii trebuie....(sau are prea mult si se limiteaza! :) )

dar asta se face diamic-pe role, cu un tester..... merge si static dar trebuie mai multe incercari

Link to comment
Share on other sites

Am inteles privind ciuperca de la vaccum.

Mai am niste indicii:

Motorul functioneza bine dimineata cand este rece, ea functioneaza ca inainte de defectarea turbinei, in momentul cand motorul este cald are simtomele ca nu trage bine si consum mai mare de motorina.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles privind ciuperca de la vaccum.

Mai am niste indicii:

Motorul functioneza bine dimineata cand este rece, ea functioneaza ca inainte de defectarea turbinei, in momentul cand motorul este cald are simtomele ca nu trage bine si consum mai mare de motorina.

Q.E.D.- cand e rece are mai multa motorina si suficient aer, cand se incalzeste micsoreaza debitul de motorina, deci masina ta are prea mult aer...iar tu ai nevoie de putere deci "o calci" mai mult pentru putere mai putina......

Link to comment
Share on other sites

Bun, si ce este de facut, azi am fost la tester(am testat-o cu masina pornita pe loc si in mers) nici o eroare.

nu e neaparat sa-ti dea o eroare......arta e in a interpreta valorile testerului....si apoi depinde si de tester....... nu se numeste diagnoza doar citirea valorilor asa fara sa ai habar de ce se intapla in motor si nici sa spui ca masina nu e defecta daca nu-ti da nimic la "error memory" pot sa-ti arat masina care nu porneste si nu arata nimic la "error memory" , nu stiu cum sa te ajut, teoretic ar trebui sa vad valorile de debitmetru, EGR si turbo pe loc si in mers....

:)

Link to comment
Share on other sites

am vazut un clip pe you tube cum la un X5 i-a "crapat"motorul dupa o asemenea faza.tot asa dintro data i s-a turat masina la maxim iar propietarul nu a mai putut sa o opreasca.a scos fum alb cateva minute a mers asa pana a cedat motorul.treaba asta se intampla cand se duce pompa de motorina(nu stiu daca cea de sub scaun sau cea de inalte).un prieten deal meu a patit asa la camion, ca noroc ca i-a trecut prin cap sa ii scoata furtunul tur de motorina si a reusit sa opreasca motorul altfel "crapa"si ala(si tot asa i-a dat "semne"inainte sa se blocheze turat la maxim motorul)

 

-iti recomand sa te uiti pe sub masina pe unde iti sunt furtunele de motorina ca sa sti sa il scoti afara (turul)daca cumva ti se mai intampla si nu reusesti sa opresti motorul.bine ar fi sa ma insel si sa nu fie pompa insa e bine sa iei in considerare si varianta asta si sa fi pregatit...

 

nu cred ca au nici o treaba furtunele de motorina deoarece masina chiar o ia pe ulei,isi trage singur uleiul si se tureaza singura la maxim pana cand arde tot uleiul din baia de ulei,se tureaza la maxim pentru ca uleiul are o ardere mult mai violenta decat motorina si motorul poate fi oprit doar la masinile manuale:se baga in viteza a 5 a si se da drumu la ambreiaj rapid cu piciorul apasat pe frana

 

am patit si eu treaba asta tot la un 520d e39

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

cum ai rezolvat problema?

am aceeasi problema (lipsa putere, consum mare) nu da erori la tester valorile indicate sunt in paramatrii normali

maine tre sa o duc la mecanic si nu cred ca stiu de unde sa o apuc

daca se poate sa imi dai un sfat fiindca is deja de 4 luni cu ea in stadiu asta

Link to comment
Share on other sites

cum ai rezolvat problema?

am aceeasi problema (lipsa putere, consum mare) nu da erori la tester valorile indicate sunt in paramatrii normali

maine tre sa o duc la mecanic si nu cred ca stiu de unde sa o apuc

daca se poate sa imi dai un sfat fiindca is deja de 4 luni cu ea in stadiu asta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
dupa parerea mea esti sigur ca tia inlocuit turbina ?exista anume firme care reconditioneaza turbina !!!costuri mai mici ,rezultate mai slabe.masina merge dar nu cum era inainte mai bine iti cumparai o turbina ,la mana a doua .dar mai exact cat tea costat ??stii cam care este pretul pentru o turbina documenteazate mai bine intreaba mergi chiar la reprezentanta daca zici ca nici nu ai stat langa tip cand a lucrat la ,masina sigur asta a facut ,a reparat turbina si tia spus ca a schimbato.si dupa ce esti sigur de anumite cifre, pretur,i daca nu ma insel o turbina noua costa pe la 1000 de euro, nu stiu sigur dar un lucru il stiu sigur cand turbina este noua masina, trage foarte bine . astept un raspuns de la tine mergi la mecanic ,si cerei explicatii!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am avut si eu o problema asemanatoare, consum mare si nu tragea motorul, iar cateodata scotea fum alb

in schimb cand era rece, mergea foarte bine, dar cand motorul se incalzea iar apareau problemele

am ajuns cu ea la mecanic, in 5 min, pe tester, mecanicul a rezolvat problema: "este supra-alimentata", a zis el, dupa care a reglat un buton in fata motorului, de la parbriz in jos, nu stiu sa-ti explic prea bine.\

totul a durat 10 min, si m-a costat 70 lei cu tot cu tester.

acum masina merge bine si nu mai scoate nici fumul alb.

mergi la un tester pe partea mecanica, vezi ce zice, sper sa ai aceasi roblema minora. succes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.