Jump to content

e60 545i Individual


DSF

Recommended Posts

@radusky - Tot de pe e39 (530d) vin si eu. Am avut si e60-ul si e39 vreo 6 luni in paralel si am facut o comparatie cat de cat pertinenta intre ele.

 

Cam asta ar fi ce am observat eu :

e39 - mult mai bine construit, aveam mai putini greieri la 350.000 km decat in asta la 100.000. Suspensia la e39 era normala cu roti de 18 si gume 35-40 (RFT pe fata), mai comfortabila decat e60 cu 18/245/45 RFT si Dynamic Drive.

La e60 daca se caca o musca pe sosea si treci peste rahat il simti :) . N-am condus nici un e60 cu gume normale , multi zic ca ar fi mult mai comfortabile decat RFT-urile. Am multi prieteni cu roti de 19,20 si gume de 25, 30 care rad de mine cand ma vad cu 18 " , dar ei merg 700-800 km pe luna si isi permit extravagante cu 20". Oricum e60 cu Dynamic Drive sta extraordinar de bine pe sosea ( pe uscat).

La 200-250 nu prea simti nimic daca soseaua este buna.

Insonorizarea mi se pare mai buna la e60 , singura masina cu care am mers si cred ca era mai bine insonorizata a fost un S500, dar se poate sa imi fi format parerea si din cauza suspensiilor pe aer.

Ce ti-as recomanda daca nu esti fumator este sa eviti e60 cu trapa. In afara de 100 de probleme cu ea, slabeste foarte mult integritatea sasiului ( la Hamman parca am vazut ca refuza sa instaleze evacuare cu 4 tevi pe masini cu trapa), e o sursa de zgomote suplimentare mai ales la viteze mari ( chedere, chiar cu ea inchisa produc niste zgomote, si trebuie sa tragi mereu protectia aia). Plus ca se torsioneaza sasiul ceva mai mult ca la e39 ( nu aveam trapa).

 

Ce mi se pare un gadget foarte folositor e Head Up Display-ul. Nu ai nevoie sa mai urmaresti vitezometrul sau navigatia.

ACC-ul nu mi se pare ceva neaparat necesar daca nu ai autostrazi pe care sa circuli. E foarte sensibil si daca e murdar sau se misca 1 mm atunci se dezactiveaza singur si adio : nu functioneaza nici macar cruise-controlul normal, si fuga la service cu cateva sute de euro pentru o calibrare.

La fel si NightVison-ul , nu prea vad cum poti sa te uiti si in fata si sa stai si cu geana pe display permanent sa vezi daca e cineva in fata. Si sincer nu am vazut nici un e60 sh cu night vision, si am cautat vreo 6 luni in Germania pana sa ma hotarasc ce cumpar.

 

Cu luxul nu stiu mi se pare si mie putin comunista treaba. Oricum in conditiile actuale e mai mic impozitul la un 545i in Olanda decat la un 535i in Romania (900 euro vs 1200 euro) :twoup: Asa ca nu ma mai plang de taxele din Olanda :) ( doar ce am dat luna trecuta 8000 euro taxa de prima inmatriculare( in Olanda) la e60)

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

@radusky - Tot de pe e39 (530d) vin si eu. Am avut si e60-ul si e39 vreo 6 luni in paralel si am facut o comparatie cat de cat pertinenta intre ele.

 

Cam asta ar fi ce am observat eu :

e39 - mult mai bine construit, aveam mai putini greieri la 350.000 km decat in asta la 100.000. Suspensia la e39 era normala cu roti de 18 si gume 35-40 (RFT pe fata), mai comfortabila decat e60 cu 18/245/45 RFT si Dynamic Drive.

La e60 daca se caca o musca pe sosea si treci peste rahat il simti :) . N-am condus nici un e60 cu gume normale , multi zic ca ar fi mult mai comfortabile decat RFT-urile. Am multi prieteni cu roti de 19,20 si gume de 25, 30 care rad de mine cand ma vad cu 18 " , dar ei merg 700-800 km pe luna si isi permit extravagante cu 20". Oricum e60 cu Dynamic Drive sta extraordinar de bine pe sosea ( pe uscat).

La 200-250 nu prea simti nimic daca soseaua este buna.

Insonorizarea mi se pare mai buna la e60 , singura masina cu care am mers si cred ca era mai bine insonorizata a fost un S500, dar se poate sa imi fi format parerea si din cauza suspensiilor pe aer.

Ce ti-as recomanda daca nu esti fumator este sa eviti e60 cu trapa. In afara de 100 de probleme cu ea, slabeste foarte mult integritatea sasiului ( la Hamman parca am vazut ca refuza sa instaleze evacuare cu 4 tevi pe masini cu trapa), e o sursa de zgomote suplimentare mai ales la viteze mari ( chedere, chiar cu ea inchisa produc niste zgomote, si trebuie sa tragi mereu protectia aia). Plus ca se torsioneaza sasiul ceva mai mult ca la e39 ( nu aveam trapa).

 

Ce mi se pare un gadget foarte folositor e Head Up Display-ul. Nu ai nevoie sa mai urmaresti vitezometrul sau navigatia.

ACC-ul nu mi se pare ceva neaparat necesar daca nu ai autostrazi pe care sa circuli. E foarte sensibil si daca e murdar sau se misca 1 mm atunci se dezactiveaza singur si adio : nu functioneaza nici macar cruise-controlul normal, si fuga la service cu cateva sute de euro pentru o calibrare.

La fel si NightVison-ul , nu prea vad cum poti sa te uiti si in fata si sa stai si cu geana pe display permanent sa vezi daca e cineva in fata. Si sincer nu am vazut nici un e60 sh cu night vision, si am cautat vreo 6 luni in Germania pana sa ma hotarasc ce cumpar.

 

Cu luxul nu stiu mi se pare si mie putin comunista treaba. Oricum in conditiile actuale e mai mic impozitul la un 545i in Olanda decat la un 535i in Romania (900 euro vs 1200 euro) :) Asa ca nu ma mai plang de taxele din Olanda :( ( doar ce am dat luna trecuta 8000 euro taxa de prima inmatriculare( in Olanda) la e60)

 

sal! a aparut noul model si se cam dau 550i-urile (chiar acum sunt 2-3 pe mobile.de)...hm!deci, ca sa raman cu ceva din discutia asta, scurt si la obiect: tu ai scoate banuti din buzunar pentru acc (fie si cu stop&go) si nightvision, sau nu? cat se poate de sincer! daca mai argumente, as apleca ureche cu placere la ele.

 

e39-le il am de 3 ani, fara probleme majore (decat o interventie nefericita a unui mecanic la pompa servo, care m-a tinut in stress vreo 6 luni), pixelarea display-ului (foarte enervant) si, alta chestie enervanta, ceva contacte pe la audio sensibile la frig si umiditate (cand merge, cand nu merge)...cred ca s-au adunat :twoup: . am trapa, mai face galagie uneori dar imi place lumina care mi-o asigura...dar as vrea ceva mai sprinten, la modul serios mai sprinten...cand te aud facand comparatia intre e39 si e60 imi fuge tot somnul pe seara asta! am citit peste tot ca 550 e ceva mai viguros de la 5000 - 5500/min decat 545. in rest cam aceeasi poveste...si un pic mai "smooth"...da-mi argumente pentru masina ta, de ce nu iti pare rau ca ai luat-o, stiind ca numai usor n-o vei mai vinde! mersi!

 

@radusky - Tot de pe e39 (530d) vin si eu. Am avut si e60-ul si e39 vreo 6 luni in paralel si am facut o comparatie cat de cat pertinenta intre ele.

...completare: ma refeream la 550i-urile cu nightvision...

Link to comment
Share on other sites

@radusky

550i merita doar pentru ca e model mai nou, eu personal nu am simtit nici o diferenta. Daca nu ar fi fost taxe de inmatriculare si in Olanda probabil as fi luat un 550i -2006-2007. Poate dupa 220,230 sa traga mai bine.

O remapare la 545i= 360 cai si 490 nm cam cat 550i

N-as da banii la o masina nou la care ar trebui sa platesc optiuni ACC sau Nightvision, la SH e alta treaba ca nu costa mai nimic.

 

De ce mi-am luat 545i : initial cautam un 745i, 750i dar mi-am bagat la timp mintile in cap si n-am putut sa-l refuz pe asta cand l-am vazut cu dotarile astea. Motorul cel putin e incredibil, pana in 3000 ture zici ca e electric nu se aude absolut deloc, dupa 3000 incepe distractia.

- aveam deja 350.000 cu e39 si trebuia sa imi iau ceva mai nou.

- vroiam un V8 pentru ca peste cativa ani probabil nu imi voi mai putea permite sa intretin unul ( curentul asta pseudo-ecologic, taxele cresc din ce in ce mai mult, lumea arunca cu oua in orice nu e Toyota Prius, sau alte petarde cu motor de masina de spalat).

- am luat 545i ca a-2-a masina pentru weekenduri, vacante , "excursii" in Germania, project car pe care o s-o tin cativa ani pentru ca oricum e greu de vandut.

 

Inainte de a-ti lua 550i te-as sfatui sa te mai gandesti de 2-3 ori foarte bine:

eu am vandut 530d acum o luna si ceva si am ramas cu 545i. De atunci am facut 7500 km cu e60-ul, medie de 11-12 l/100km ( merg 95% numai autostrazi. Oricum pe autostrada tot 11-12 consuma nu conteaza ca mergi cu 90 sau 180 .). La traficul din Romania estimez 16-18 l /100 km ). Aia 7500 km inseamna ~ 900 l benzina x 1.55 euro (Shell V-Power)=1395 euro cost carburant in ultima luna ( adica vreo 2 rate leasing operational frumusele)

Saptamana trecuta s-a dus baiatul frumos si s-a combinat la o Honda Civic Hybrid din 2008 ca s-o ogaresc pentru munca si sa se bucure si portofelul meu ca deja sunt prieten cu toate casierele de pe la benzinarii.

Link to comment
Share on other sites

@radusky

550i merita doar pentru ca e model mai nou, eu personal nu am simtit nici o diferenta. Daca nu ar fi fost taxe de inmatriculare si in Olanda probabil as fi luat un 550i -2006-2007. Poate dupa 220,230 sa traga mai bine.

O remapare la 545i= 360 cai si 490 nm cam cat 550i

N-as da banii la o masina nou la care ar trebui sa platesc optiuni ACC sau Nightvision, la SH e alta treaba ca nu costa mai nimic.

 

De ce mi-am luat 545i : initial cautam un 745i, 750i dar mi-am bagat la timp mintile in cap si n-am putut sa-l refuz pe asta cand l-am vazut cu dotarile astea. Motorul cel putin e incredibil, pana in 3000 ture zici ca e electric nu se aude absolut deloc, dupa 3000 incepe distractia.

- aveam deja 350.000 cu e39 si trebuia sa imi iau ceva mai nou.

- vroiam un V8 pentru ca peste cativa ani probabil nu imi voi mai putea permite sa intretin unul ( curentul asta pseudo-ecologic, taxele cresc din ce in ce mai mult, lumea arunca cu oua in orice nu e Toyota Prius, sau alte petarde cu motor de masina de spalat).

- am luat 545i ca a-2-a masina pentru weekenduri, vacante , "excursii" in Germania, project car pe care o s-o tin cativa ani pentru ca oricum e greu de vandut.

 

Inainte de a-ti lua 550i te-as sfatui sa te mai gandesti de 2-3 ori foarte bine:

eu am vandut 530d acum o luna si ceva si am ramas cu 545i. De atunci am facut 7500 km cu e60-ul, medie de 11-12 l/100km ( merg 95% numai autostrazi. Oricum pe autostrada tot 11-12 consuma nu conteaza ca mergi cu 90 sau 180 .). La traficul din Romania estimez 16-18 l /100 km ). Aia 7500 km inseamna ~ 900 l benzina x 1.55 euro (Shell V-Power)=1395 euro cost carburant in ultima luna ( adica vreo 2 rate leasing operational frumusele)

Saptamana trecuta s-a dus baiatul frumos si s-a combinat la o Honda Civic Hybrid din 2008 ca s-o ogaresc pentru munca si sa se bucure si portofelul meu ca deja sunt prieten cu toate casierele de pe la benzinarii.

 

optiunile mele sunt 550i (in functie de dotari) sau a8 4.2 fsi. ambele "papa"! diesel, sincer, nu mi-as lua (nu spun nu categoric ca nu e bine sa zici niciodata). 530i-ul, la drum lung afara 9-10. in oras 15-17. ma astept de la e60 cu 2-4 litri mai mult (in oras). afara, nu mai mult de 1l. problema e de placerea de a fi la volan (pentru asta sunt dispus sa cheltui niste bani foarte, foarte munciti). a8 mi se pare un pic opulent (dar superb), e plin de golani la volanul lor si un pic cam lent dupa 100km/h fata de 550i. 550i mai distinct (foarte putine pe sosele) dar infinit mai putin confortabil...deci...sunt tare nehotarat... :twoup: :) :)

 

ps: tu ai venit de pe un diesel...socul trebuie sa fi fost semnificativ in ce priveste consumul

Link to comment
Share on other sites

@radusky

Sincer ma asteptam sa consume mai mult. Sunt super multumit de consum. Oricum mi-e si rusine sa postez ca un V8 papa 11-12 in Olanda din cauza autostrazilor, in conditia in care un 320i mananca in Bucuresti 13-14.

Ce era mai bine la diesel e ca la benzinarii cam toate pompele au un buton de camione ( numai pentru diesel). Butonul ala dubleaza debitul pompei si in 1, 1.5 minute aveam 65 litri in rezervor.

La e60 stau ca prostu 5-6 minute pana se umple gaura neagra. :) . Oricum maine imi vine rasnita hybrida si mai mult de 700-1000 km nu o sa fac cu e60-u pe luna, deci poate sa consume cat vrea sufletelul lui.

 

Pentru senzatii clar un 550i, neaparat cu Dynamic Drive si Active Steering. Nu stiu cum s-ar comporta prin craterele din Romania, dar daca mergi incet 20-30 km/h si ai coloana buna, cred ca e ok. :twoup:

Nu prea vad ce ar avea in plus barcuta aia de A8-ul ala fata de un e60 dotat. La capitolul limuzine, exista un singur rege ( si o spune un pasionat de BMW) -> S-Classe.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

@radusky

Sincer ma asteptam sa consume mai mult. Sunt super multumit de consum. Oricum mi-e si rusine sa postez ca un V8 papa 11-12 in Olanda din cauza autostrazilor, in conditia in care un 320i mananca in Bucuresti 13-14.

Ce era mai bine la diesel e ca la benzinarii cam toate pompele au un buton de camione ( numai pentru diesel). Butonul ala dubleaza debitul pompei si in 1, 1.5 minute aveam 65 litri in rezervor.

La e60 stau ca prostu 5-6 minute pana se umple gaura neagra. :) . Oricum maine imi vine rasnita hybrida si mai mult de 700-1000 km nu o sa fac cu e60-u pe luna, deci poate sa consume cat vrea sufletelul lui.

 

Pentru senzatii clar un 550i, neaparat cu Dynamic Drive si Active Steering. Nu stiu cum s-ar comporta prin craterele din Romania, dar daca mergi incet 20-30 km/h si ai coloana buna, cred ca e ok. :twoup:

Nu prea vad ce ar avea in plus barcuta aia de A8-ul ala fata de un e60 dotat. La capitolul limuzine, exista un singur rege ( si o spune un pasionat de BMW) -> S-Classe.

un motor ff bun pe care il au de peste 10 ani, confort, spatiu, tractiune integrala...a8 pentru ca a6 e urat nu neaparat pentru ca e limuzina. s-klasse nu se pune problema. a8 ramane cea mai sportiva limuzina la clasa ei. daca va fi 550i, va trebui sa fie cu acc si nightvision (dar dupa discutia cu tine...nu mai stiu ce sa zic). cred ca cel mai mult ma descurajeaza suspensia la e60. e39-le mi se pare sub un golf VI...e oribila uneori suspensia (cred ca ai uitat de Romania si drumurile de aici) si insonorizarea nu e deloc grozava...

ai sesizat bine pe de alta parte, a8=barca...deci un pic cam mare pentru etapa asta de viata (SI E PLIN DE GOLANI MAI NOU CU A8! :) intru intr-un "club" nu foarte select.

in ce priveste consumul, ma astept la suprize placute de la un 550i. bmw e deja recunoscut pentru consumurile cele mai bune fata de competitie (rezervorul e de 70 l ca la e39 - deci sunt obisnuit sa astept).

Link to comment
Share on other sites

(SI E PLIN DE GOLANI MAI NOU CU A8! :twoup: intru intr-un "club" nu foarte select.

Si golani cu E60 , E 39 , E46 , E 65 , E 53 E E EEEE EEEE EEE ..Z si mai stiu eu ce nu exista ? Faci niste catalogari tipic romanesti , uita-te mai bine in volanul tau , nu ar trebui sa te intereseze cine ce conduce . Probabil tu vrei sa ai o masina exclusivista si nu mai ai loc de golanii astia :)

Link to comment
Share on other sites

(SI E PLIN DE GOLANI MAI NOU CU A8! :twoup: intru intr-un "club" nu foarte select.

Si golani cu E60 , E 39 , E46 , E 65 , E 53 E E EEEE EEEE EEE ..Z si mai stiu eu ce nu exista ? Faci niste catalogari tipic romanesti , uita-te mai bine in volanul tau , nu ar trebui sa te intereseze cine ce conduce . Probabil tu vrei sa ai o masina exclusivista si nu mai ai loc de golanii astia :)

 

 

...cu 550i nu am vazut nici un golan...sincer

Link to comment
Share on other sites

@radusky

Sincer ma asteptam sa consume mai mult. Sunt super multumit de consum. Oricum mi-e si rusine sa postez ca un V8 papa 11-12 in Olanda din cauza autostrazilor, in conditia in care un 320i mananca in Bucuresti 13-14.

Ce era mai bine la diesel e ca la benzinarii cam toate pompele au un buton de camione ( numai pentru diesel). Butonul ala dubleaza debitul pompei si in 1, 1.5 minute aveam 65 litri in rezervor.

La e60 stau ca prostu 5-6 minute pana se umple gaura neagra. :) . Oricum maine imi vine rasnita hybrida si mai mult de 700-1000 km nu o sa fac cu e60-u pe luna, deci poate sa consume cat vrea sufletelul lui.

 

Pentru senzatii clar un 550i, neaparat cu Dynamic Drive si Active Steering. Nu stiu cum s-ar comporta prin craterele din Romania, dar daca mergi incet 20-30 km/h si ai coloana buna, cred ca e ok. :twoup:

Nu prea vad ce ar avea in plus barcuta aia de A8-ul ala fata de un e60 dotat. La capitolul limuzine, exista un singur rege ( si o spune un pasionat de BMW) -> S-Classe.

 

salut! (te stresez un pic dar vreau informatii de la sursa)...cum se comporta dynamic d.? se face intr-adevar simtit la viraje mai aspre?

apoi, si pe mine ma tenteaza active steering, foarte bun pentru oras, dar este suficient de intuitiv la drum lung (citeam pe top gear ca nu l-ar recomanda, ai nevoie de sa ajustezi la modul lui de lucru) mersi!

 

@radusky

Sincer ma asteptam sa consume mai mult. Sunt super multumit de consum. Oricum mi-e si rusine sa postez ca un V8 papa 11-12 in Olanda din cauza autostrazilor, in conditia in care un 320i mananca in Bucuresti 13-14.

Ce era mai bine la diesel e ca la benzinarii cam toate pompele au un buton de camione ( numai pentru diesel). Butonul ala dubleaza debitul pompei si in 1, 1.5 minute aveam 65 litri in rezervor.

La e60 stau ca prostu 5-6 minute pana se umple gaura neagra. :( . Oricum maine imi vine rasnita hybrida si mai mult de 700-1000 km nu o sa fac cu e60-u pe luna, deci poate sa consume cat vrea sufletelul lui.

 

Pentru senzatii clar un 550i, neaparat cu Dynamic Drive si Active Steering. Nu stiu cum s-ar comporta prin craterele din Romania, dar daca mergi incet 20-30 km/h si ai coloana buna, cred ca e ok. :)

Nu prea vad ce ar avea in plus barcuta aia de A8-ul ala fata de un e60 dotat. La capitolul limuzine, exista un singur rege ( si o spune un pasionat de BMW) -> S-Classe.

 

salut! (te stresez un pic dar vreau informatii de la sursa)...cum se comporta dynamic d.? se face intr-adevar simtit la viraje mai aspre?

apoi, si pe mine ma tenteaza active steering, foarte bun pentru oras, dar este suficient de intuitiv la drum lung (citeam pe top gear ca nu l-ar recomanda, ai nevoie de sa ajustezi la modul lui de lucru) mersi!

 

vreau sa ye mai intreb daca ai fost cu 535 de 286 cp si, daca da, cum ti se pare fata de el masina ta in zona 60 - 140 km/h? mersi!

Link to comment
Share on other sites

Dynamic Drive = niște pistoane acționate de pompa de servo parca, care controleazĂŁ bara stabilizatoare fata si spate. Mașina nu se inclina mai deloc in viraje ( in schimb dai cu capul de geam si tu si pasagerii daca nu esti pregatit). La gropi, damburi , santuri e o senzatie artificiala , se simte ca lucreaza ceva ( destinderea suspensiei e mult mai rapida decat compresia) ( probabil si de aia mi se pare mai dura). Cert e ca masina sta ca pe sine si poti aborda curbe mult mai tare decat cu suspensia normala. ( Dynamic Drive vine numai cu suspensie sport, 15 mm mai joasa decat la celelalte). Ce am mai observat in comparație cu e60 cu suspensie normala e ca la viteze mari 200, 250 sta extraordinar de bine pe sosea. ( nu ai senzatia aia de instabilitate).

 

Active Steering - mi se pare un lucru util dacĂŁ te obișnuiești cu ea. Usor de parcat, se ĂŽntĂŁrește cu creșterea vitezei sau in curba. Am citit ca in momentul cĂŽnd derapezi , active steering-ul ar lucra cu DTC-ul și ar face mici corecții independent de sofer. O sa incerc cand o sa prind o parcare libera.

Singura asa zisa problema pe care am sesizat-o eu este cand franezi sa zicem de la 120 la 0 simti cum se ĂŽnmoaie volanul in mana, dar a-2-a oara deja stii la ce sa te astepti.

 

Am condus 535d . Senzația e ca accelereazĂŁ de 2-ori mai rapid decĂŽt 545i datorita cuplului la turație mica.

Daca vrei senzatii cauta diesel, sau benzina turbo, ca la 545i, 550i nu simti nimic pur si simplu trag linear, numai acul de la vitezometru urca grav. Nici macar toba standard nu o auzi decat dupa 4 mii de ture si atunci daca inchizi radio-ul.

Sincer ca "senzatie" te baga mai mult in scaun un 530d, sau vreun TDI decat 545i-ul. V8 urca usor pana la 2-3 mii de ture si de acolo te impinge constant in scaun pana la 6500, si te trezesti cu a-2-a la 110 km/h. Are si un lag la acceleratie la cutia automata destul de deranjant, dar probabil e facut pentru control fin la viteze mici.

Pe sport sau modul manual se simte mai bine, ex- mers intr-a 2-a cu 10-20 km/h si kick-down, da sa-ti rupa gatul si dupa aia incepe sa taie DTC-ul, sau iese fum daca ai DTC-ul dezactivat.

La demaraje se simte nevoia de gume mai late pe spate (245 standard) si a unui LSD. ( dar e aceeasi problema si la 535d).

Mie personal mi se pare ca N62 se potriveste mai bine pe caroseria de e60 decat motorul de 3 litri biturbo. V8-ul trage mult mai constant si predictibil, fara varfuri de cuplu.

Link to comment
Share on other sites

E o alternativa foarte buna si 535 d pe caroseria E60 daca mai stii ceva despre el poti sa zici

 

Am condus 535d o singura data vreo 10 km, trage bine, consuma relativ putin. Mai multe nu pot sa spun pentru ca nu am mers zeci de mii de km cu unul pentru a-mi forma o pĂŁrere pertinenta.

Link to comment
Share on other sites

Imi place foarte mult masina ta, aveam in vizor una de prin 2004 cu SMG inainte sa iau 330.Dar m-am sucit si l-am luat pasta.

 

Bmw 535d sau 335d este masina perfecta in contextul taxelor in RO.Nu e un motor mic dar nici mare si are putere maxima pentru cilindreea 3.0 care prin resoftare al duci la 300+.

 

Asta e singur motiv pentru care un 545i nu si-ar justifica existenta aicia.Numai bine si sa ai grija de ea.

Link to comment
Share on other sites

E o alternativa foarte buna si 535 d pe caroseria E60 daca mai stii ceva despre el poti sa zici

 

Am condus 535d o singura data vreo 10 km, trage bine, consuma relativ putin. Mai multe nu pot sa spun pentru ca nu am mers zeci de mii de km cu unul pentru a-mi forma o pĂŁrere pertinenta.

 

 

problema e ca atat tot lauda oamenii de pe aici (si nu doar) 535d-ul asta, si cand colo, stock, are 0-100 doar 0,2 mai bun decat 530d de care nimeni nu spune mare lucru). am citit ca pentru a-l aduce la 5,9, trebuie sa bagi in el 350 cp (si daca ai noroc te tine poate 30 k km fara sa bagi vreo 5000 euro in cine stie ce)...sper sa nu ajung sa imi iau unul peste cateva luni, ca... :twoup: ...

Link to comment
Share on other sites

E o alternativa foarte buna si 535 d pe caroseria E60 daca mai stii ceva despre el poti sa zici

 

Am condus 535d o singura data vreo 10 km, trage bine, consuma relativ putin. Mai multe nu pot sa spun pentru ca nu am mers zeci de mii de km cu unul pentru a-mi forma o pĂŁrere pertinenta.

 

 

problema e ca atat tot lauda oamenii de pe aici (si nu doar) 535d-ul asta, si cand colo, stock, are 0-100 doar 0,2 mai bun decat 530d de care nimeni nu spune mare lucru). am citit ca pentru a-l aduce la 5,9, trebuie sa bagi in el 350 cp (si daca ai noroc te tine poate 30 k km fara sa bagi vreo 5000 euro in cine stie ce)...sper sa nu ajung sa imi iau unul peste cateva luni, ca... :twoup: ...

 

Diferenta in carte este de 0.2 sec dar 530 este cu cutie manuala la performantele astea pe cand 535 are serie cutie automata

Pe cutie automata 530 ia suta in peste 7 sec ceea ce este cu totul altceva

Link to comment
Share on other sites

La 535d e cam greu de pus cuplul ala jos la plecarea de pe loc, pe cand la benzina aspirata (545,550) doar cand e ud aprinde DSC-ul.

Cu o resoftare la 360cai si un diferential LSD ( Quaife) mai scurt ( oricum top speed cu limitarea scoasa e 280-290 km/h) se duce in 5-5.1 secunde un 545i ceea ce nu e rau pentru 1500 euro investitie.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Masina nu se preteaza pt Romania, mai degraba pt SUA.

 

Oricum daca ai 12% mediu e ok, am eu 9-10% media la diesel, deci nu e asa mare diferenta.

Daca erai in Ro aveai 16% mediu pe putin.

 

combinatia piele Merino INDIANAPOLIS RED (cum am si eu la M6 de altfel), cu trim-uri de mahon, este oribila

+1

 

 

Un RS6 nou m-a spulberat pe mine in toate felurile posibile, eu cu M6 fiind... Am mers relativ impreuna pana la Predeal. Relativ insemnanad ca in linie dreapta ma pisha, in curbe ma pisha, deci am fost gen pishat de la Bucuresti pana la Predeal. Mai era si ceva DTM, MTM ceva de genul asta dus la 750 de cai.

 

Pai ce te asteptai? Are 2 turbine si resoftata... Are mai multi cai/tona decat m6, cuplu considerabil mai mare, quttro in curbe...

Daca aveai G-power radeai tu de el..dar oricum nu aveam noi drumuri pt asa ceva.

 

E o alternativa foarte buna si 535 d pe caroseria E60 daca mai stii ceva despre el poti sa zici

 

Parerea mea ca la E60 sunt doar 2 optiuni de motorizare daca vrei performante: 535d si M5. Restul sunt doar compromisuri.

545i si 550i le vad mai mult ca pe niste limuzine silentioase pt cei care si le permit ca noi.

Cu 535d resoftat , in afara de autostrada, nu o sa te faca de rusine nici o benzinara aspirata in afara de M5 si supercar-uri . Cu 535d daca mergi moderat , chiar si tare dar fara accelerari bruste ai un range de 800-1000km.

 

Ca si comparatie 535-ul resoftat 340-350 cai scoate 18.5s 0-200, iar modelul nou F10 550i 4.4 V8 BI-TURBO scoate 18s 0-200!! Jumatate de secunda care e ca si nesemnificativa. Dupa 230-240 insa benzinara se duce constant spre top speed, iar dieselul incepe sa oboseasca.

Evident ca F10 550i-ul resoftat face ravagii si se tine dupa M5 E60, dar e totusi tehnologie 2005 vs 2010, si un consum dublu la 550i.

Probabil noul F10 535d va fi dus undeva la 400 de cai si 750-800nm.

 

Pe reprize aprox intre 100 -240 dintre Carrera 4s 2010, CL 63 AMG, Audi S8 v10, Audi R8 4.2 ... doar porsche-le s-a dus o masina in fata , restul cam la fel cu a mea.

 

problema e ca atat tot lauda oamenii de pe aici (si nu doar) 535d-ul asta, si cand colo, stock, are 0-100 doar 0,2 mai bun decat 530d de care nimeni nu spune mare lucru).

 

530d-ul e manual, si daca te uiti pe 0-200 o sa vezi o dif mare. 535d stock 23s, 530d Manual stock vreo 28s.

Am mers cu un 530d manual si pot sa spun ca te baga in scaun si te sperie mult mai mult ca a mea, dar pe la 3000-3500rpm se inmoaie pe cand 535-ul trage pana in 4500-5000 liniar, asta mai ales dupa resoftare.

 

Uite aici o comparatie intre 535d si 545i.

Se vede ca 535-ul ar fi putut sa il depaseasca pe curbe. Daca stig ar fi condus 535-ul ar fi lasat in urma pe clarkson. Daca era si resoftat , 535-ul il lasa rau in spate pe benzinar.

 

Sincer ca "senzatie" te baga mai mult in scaun un 530d, sau vreun TDI decat 545i-ul. V8 urca usor pana la 2-3 mii de ture si de acolo te impinge constant in scaun pana la 6500, si te trezesti cu a-2-a la 110 km/h.

 

Asta am simtit si eu la 530d manual. A mea e liniara nu prea simti si auzi nimic , doar ca te trezesti la 200 la ora destul de rpd. Cu treapta a 2-a ajung la 100km/h.

 

La 535d e cam greu de pus cuplul ala jos la plecarea de pe loc, pe cand la benzina aspirata (545,550) doar cand e ud aprinde DSC-ul.

Cu o resoftare la 360cai si un diferential LSD

 

Si eu ma gandeam la un diferential, intra TC intr-o veselie daca apas pedala mai pronuntat la plecarea de pe loc.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

@dvd_core

NU E Merino INDIANAPOLIS RED e Merino Ammarone Individual si nu are nici o treaba cu rosu, e o nuanta de maro, iar trimul e acceasi culoare. . Uite aici toate culorile individual

 

Cu Carrera aia 4s te cred daca era model mai vechi, da sa stai langa CL 63 AMG (4.6 sec / 525 hp) de care un M5 de abia se tine , asa nu prea o ĂŽnghit mai ales la viteze mari unde calutii conteaza. ( R8 ala tot 4,6 secunde are).

Asta in conditiile in care m-am dat cu 535d stock si era la vreo 20 metri in spate pe 400 m.

Stiu ca dieselul turbo se preteaza la remap bine, dar de la 6.5s sa scazi la 4.6s doar cu 60 de cai e cam SF.

 

Daca ne pui un filmulet sau o dovada (accelerometru) imi retrag cuvintele si imi cer si scuze. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@dvd_core

NU E Merino INDIANAPOLIS RED e Merino Ammarone Individual si nu are nici o treaba cu rosu, e o nuanta de maro, iar trimul e acceasi culoare. . Uite aici toate culorile individual

 

Cu Carrera aia 4s te cred daca era model mai vechi, da sa stai langa CL 63 AMG (4.6 sec / 525 hp) de care un M5 de abia se tine , asa nu prea o ĂŽnghit mai ales la viteze mari unde calutii conteaza. ( R8 ala tot 4,6 secunde are).

Asta in conditiile in care m-am dat cu 535d stock si era la vreo 20 metri in spate pe 400 m.

Stiu ca dieselul turbo se preteaza la remap bine, dar de la 6.5s sa scazi la 4.6s doar cu 60 de cai e cam SF.

 

Daca ne pui un filmulet sau o dovada (accelerometru) imi retrag cuvintele si imi cer si scuze. :twoup:

 

 

545i are 5.5s stock 0-100 a mea la fel resoftata.

Dif e ca 100-200 13s 535s resoftat si vreo ~14.5 s la 545i.

 

Pai nu de pe loc, ca acolo se duc grav alea. 535-ul are treapta 1 scurta si in timp ce schimba a 2-a pierde timp, plus ca limiteaza dsc-ul cuplul.

Pe autobahn in germania:

 

Carrera 4s 140-240 model 2010 cu leduri, 385 de cai . s-a dus o masina, max 2 in fata.

R8 4.2 (cred ca cutie manuala) 100-220 mers constant in spatele lui. Si apoi inca o data vreo 150-200 si la fel mers constant.

CL 63 vreo 120-200 si nu s-a dus in fata, chiar simteam ca ma apropii de el initial apoi se distanta el incet.

 

 

 

535-ul de aici e touring cu 2 pers (deci greu) si plecand de pe loc se tine cu cl-ul pana la 150 la ora( aprox dupa nr de secunde trecute). Deci plecand din mers, 535-ul sedan cu o singura pers se duce si mai bine comparativ.

 

Oricum partea proasta este ca in curand trebuie sa schimb convertizorul de cuplu de la cutie :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Scuze de offtopic.:

 

CL63Amg: 525 d cai si 630nm si 2 TONE!!

M5 : 1820kg 507 cai.

M6: 1710kg 507 cai.

 

Nu vad d c m6 nu s-ar duce in fata???? Mai ales ca M5/m6 se tureaza mai sus decat CL-ul, schimba mai sus si au o cutie mai rapida ca la CL.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

CL 63 AMG are 525 cp si 630Nm ,0-100 4.6s. cel putin din punct de vedere al cuplului sunt egale sau mai mult de partea diezului.

 

Marele dezavantaj ramane totusi banda mica in care se dezvolta aceasta putere gen 2000-4500 .

 

Peste tot numai versururi gen dizel vs benzina cand se pierde esentialul:pilotul prin prisma caruia se fac performantele alea.

 

Mergeti pe un drum virajat (sau mai frumos pe circuit) si cronometrati-va asa de dragul artei , parca numai conteaza masina asa mult in ecuatia asta nu?

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.