Jump to content

e60 545i Individual


DSF

Recommended Posts

Ce vad eu in clipul ala e ca mercedesul se cam duce in comparatie cu 535d. Cand o masina e in fata si cealalta vine din spate si recupereaza nu se cheama ca "cam la fel cu a mea".

O diferenta de 1 secunda la timpi nu e deajuns ca masina mai rapida sa treaca in forta pe langa cealalta mai ales la viteze mari. Dar nici nu inseamna ca sunt egale ca performante.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Fratilor sa nu le incurcam: CLS 63 AMG are 514 cai si 630 cuplu aspirat iar CL 63 AMG are 544 cai si 800cuplu biturbo iar CL 63 AMG cu Performance Package are 570 cai si 900 cuplu biurbo! In videoclip este vorba de un CL nu CLS!

 

P.S. Pe scurt daca ala era CL 63 AMG , M6-le ar fi avut si el o problema! Acuma vad, data videoclipului, ala nu are cum sa fie CL63 avand in vedere ca CL 63 este model 2010, eventual ar fi putut sa fie CL65.

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

@stefan_E46

Ai dreptate in ceea ce spui. Eu doar am povestit despre 535 fiindca mai sus cerea cineva detalii in legatura cu achizitonarea acestui model.

 

@MscleMike

Ce vorbesti tu e CL 63 model 2010..care e turbo. Eu vb de cel din 2007 aspirat. 525cai/630nm

 

@DSF

Nu am zis ca sunt egale ca performante , si nici nu sunt. In film e plecare de pe loc si 535-ul e touring.

Eu doar am relatat din experienta personala la reprizele enumarate mai sus ca aceste masini nu s-au distantat aproape deloc de mine...

Versus de putere adeverat se face ca cel de la GTboard si anume pe 50-250.

 

End of story. Multi km fara probleme. Mai asteptam filmulete.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

@dvd_core

NU E Merino INDIANAPOLIS RED e Merino Ammarone Individual si nu are nici o treaba cu rosu, e o nuanta de maro, iar trimul e acceasi culoare. . Uite aici toate culorile individual

 

Cu Carrera aia 4s te cred daca era model mai vechi, da sa stai langa CL 63 AMG (4.6 sec / 525 hp) de care un M5 de abia se tine , asa nu prea o ĂŽnghit mai ales la viteze mari unde calutii conteaza. ( R8 ala tot 4,6 secunde are).

Asta in conditiile in care m-am dat cu 535d stock si era la vreo 20 metri in spate pe 400 m.

Stiu ca dieselul turbo se preteaza la remap bine, dar de la 6.5s sa scazi la 4.6s doar cu 60 de cai e cam SF.

 

Daca ne pui un filmulet sau o dovada (accelerometru) imi retrag cuvintele si imi cer si scuze. :twoup:

 

...ce ti-am spus de 535dmania...adica cifrele arata destul de nasol pentru 535d (5,9 cu resoftare pana la 350 - deci cam acolo unde nu-ti mai pasa de masina fiindca mult nu mai tine) si oamenii tot pe a lor o tin...poate ca si eu as incerca astfel de argumente daca as fi proprietare de 535d...

Link to comment
Share on other sites

Mersi.

Si tie 300.000 km fara sa umbli la turbine :twoup:

O sa incerc sa fac un filmulet cu un 535d, sa vedem poate combin si un M5. ( Ne gasim o data la 2 saptamani mai multi posesori de e60 intr-o parcare la Amsterdam ).

 

13082010267.jpg13082010266.jpg

13082010263.jpg09072010230.jpg

2.jpg1.jpg

Link to comment
Share on other sites

uite cifre: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstD...MW-535d/214287/

5.5s 0-100

 

@dragos

tipul cu m3 =ul vechi are o masina f rapida. Desi el insista ca e stock, daca te uiti sta si langa 135i chipat. Are filmulete cand alearga si dupa corvette-uri.

 

 

frumoasa intalnirea :twoup:

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

@stefan_E46

Ai dreptate in ceea ce spui. Eu doar am povestit despre 535 fiindca mai sus cerea cineva detalii in legatura cu achizitonarea acestui model.

 

salut! mersi pentru informatii! parerea mea e ca daca te-ai tinut dupa nu stiu ce masina, nu inseamna ca si aveti performante similare. am un 530i 231 cp si am fost depasit de octavia, megane si...o sa radeti, de un golf IV sdi!!! in rampa, la 160!!! :twoup: ...pur si simplu nu mi s-a parut normal sa ii dau mai mult tinand cont de conditiile de drum. e o chestie, sesizata si de DSF: cand ai o masina cu ceva mai multi caluti, se va gasi unul in trafic cu masina mult mai slaba care vrea neaparat sa-si dovedeasca ca te poate depasi (nu conteaza vizibiltate, conditiile de drum...nimic...vrea sa te depaseasca si, pe mine, cand isi pun in cap, chiar ma depasesc...fara comentarii aiurea ca :) ...glumesc) ai vazut clipul cu sabine schmidt depasind cu o duba, ford, porsche pe nurburgring? inseamna ca au performante similare? te asigur ca pe un circuit ca a celor de la TG nu se pot acumula diferente mari intre 2 masini cu un gap de sub 100cp si cu soferi buni...deci TG chiar nu e relevant, in ciuda faptului ca imi argumenteaza punctul de vedere

poti vedea comparatii intre a8 fsi 350 cp si a8 tdi 329 cp (scuze, iar a8!) si in ciuda faptului ca 0-`100 e mai bun la tdi, acesta pierde mai incolo, dupa 100. masina lui DSF, de la 4500 ture pana la 6500 e violenta, cum 535d-ul tau nu poate oferi.

acum, la rereresoftari (de ce nu si dincolo de 350 cp) lucrurile se nuanteaza, dar masina nu mai e decat un ceas care merge spre 0 - cand va pica! sorry, dar de asta sunt convins (BTW - daca ai vrut performante, de ce te-ai oprit totusi la 535d - asta iar nu inteleg la posesorii de 535d)? numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Nu, suntem un mic grup format pe e60.net cu posesori de e60 din Olanda. Au si ei 2-3 forumuri mari pentru BMW, dar nu vorbesc limba prea bine, si majoritatea sunt pusti cu e36,e46. ( nu prea vezi asa multe 5-are pe aici din cauza taxelor si preturilor incredibile :) . Majoritatea posesorilor de e60 au peste 35-40 ani pe aici , multi vin cu copii de 17-18 ani la intalnire :twoup: )

 

29052010219.jpg

29052010218.jpg

 

Hai sa terminam cu flame-uri : diesel vs benzina . Am zis intr-un post in paginile anterioare. 545i, 550i si se aplica si la 535d sunt masini sportive, dar de aici pana la a ajunge la comparatii cu CL-uri AMG, M5, M6 , supercaruri mi se pare un pic exagerat.

Eu unul incerc sa-mi vad lungul nasului , sunt multumit de masina, trage bine dar nu o sa emit niciodata pretentii ca am "fugarit" masini sub 5 secunde suta ( decat daca as fi pregatit sa pun 500 euro jos si sa ma dau cu orice posesor al respectivului model . Si prefer sa tac din gura decat sa ma fac de ras cand trebuie sa dovedesc ceea ce scriu)

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Radusky, Sabine Schmidt aproape ca s-a nascut acolo al stie cu ochii inchisi si poate ca aia cu porscheuri etc etc erau in recunoastere, asta nu inseamna ca o duba e mai buna ca performante decat masinile alea dar in contextu ala chiar era.

 

Apoi e foarte logic raspunsul de ce l-au ales, putere instant de jos , fara turatii fara consumuri uriase.fara motor de 5.0 ca sa faci cuplul ala si asta 40 mpg.Suna chiar bine.

 

Eu iubesc benzina dar cand vine vorba de drumuri lungi , dizelul capata sens , mai ales la mers sportiv benzina ia cu 50% mai mult pe cand o crestere nesemnificativa de 20% in favoarea dizelosului.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Radusky, Sabine Schmidt aproape ca s-a nascut acolo al stie cu ochii inchisi si poate ca aia cu porscheuri etc etc erau in recunoastere, asta nu inseamna ca o duba e mai buna ca performante decat masinile alea dar in contextu ala chiar era.

 

Apoi e foarte logic raspunsul de ce l-au ales, putere instant de jos , fara turatii fara consumuri uriase.fara motor de 5.0 ca sa faci cuplul ala si asta 40 mpg.Suna chiar bine.

 

Eu iubesc benzina dar cand vine vorba de drumuri lungi , dizelul capata sens , mai ales la mers sportiv benzina ia cu 50% mai mult pe cand o crestere nesemnificativa de 20% in favoarea dizelosului.

 

...nu vorbeam de consum, aici nu e discutabil nimic! de performante: mai demult am avut un golf II 1.6: pe bucuresti oradea nu ma depasea nimeni sau cel mult 1-2 masini...aveam 20 de ani! la finalul drumului mi se parea normal sa ma laud cu asta. adevarat cu acum e un alt trafic ca si acu' 10 ani, dar pana la bucuresti ma depasesc cel putin 4-5 masini muult mai slabe ca a mea...pur si simplu nu ii dau si nu ma bag ca prostu' (mai ales cand ii vad cu copii in masina, chiar incetinesc sa se duca din campul meu vizual ca ma enervez) :twoup: .iar variabila "cunoasterea drumului" e cat se poate de valabila...

Link to comment
Share on other sites

(BTW - daca ai vrut performante, de ce te-ai oprit totusi la 535d - asta iar nu inteleg la posesorii de 535d)? numai bine!

Pentru ca 535-ul iti ofera pe strada cel putin 150 de cai putere in plus fata de majoritatea masinilor din trafic, la un consum apropiat de al acestora. Din punctul meu de vedere, ramane, asa cum zic frantujii, the best money can buy :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mergand mai mult pe afara cu masina, ma gandeam sa trec la m5 e60 pe viitor dar avantajele aduse sunt mult mai mici ca si costuri:

 

Eu merg 25000-30000km pe an si asta la m5 ar insemna 6000 euro pe benzina +2000 euro impozit+Casco imens+costuri ridicate de reparare. Cutia SMG e f scumpa. La noi nu prea se baga nimeni sa repare M5. Totul conteaza daca ti-o permiti, e o masina fantastica.

 

Viteza medie oricum ar fi la m5 ca la 535. .. sau poate chiar mai mica cateodata mergand mai incet sa nu termin rpd rezervorul.

 

@radusky

Am fost depasit si de dacia Logan.. nu asta e relevant. Unul cu S8 care a vazut ca un diesel accelreaza ca el, m-a depasit intr-o curba f periculoasa pe linie continua, doar sa imi arate ca are el cu ce. Nu era vorba de actiuni necugetate. Am zis ca in acceleratie maxima e greu sa te lase in urma acele masini.. cam dupa 230-240 in general..ceea ce oricum e f mult pt RO.

Eu am vb de autobahn unde la 200 nu simti mai nimic in E60.

 

Si nu mai comparati valori de 0-100 e destul de irelevant (sunt f multi factori: transmisia, plecarea in sine etc..). Cum ar fi R8 are acelasi 0-100 ca m5 e60, dar m5-ul se duce dupa 150-200 de r8-ul 4.2 de zici ca sta pe loc.

 

@DSF poate faci un filmulet cu evacuarea cand o turezi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mergand mai mult pe afara cu masina, ma gandeam sa trec la m5 e60 pe viitor dar avantajele aduse sunt mult mai mici ca si costuri:

 

Eu merg 25000-30000km pe an si asta la m5 ar insemna 6000 euro pe benzina +2000 euro impozit+Casco imens+costuri ridicate de reparare. Cutia SMG e f scumpa. La noi nu prea se baga nimeni sa repare M5. Totul conteaza daca ti-o permiti, e o masina fantastica.

 

Viteza medie oricum ar fi la m5 ca la 535. .. sau poate chiar mai mica cateodata mergand mai incet sa nu termin rpd rezervorul.

 

 

Si nu mai comparati valori de 0-100 e destul de irelevant (sunt f multi factori: transmisia, plecarea in sine etc..). Cum ar fi R8 are acelasi 0-100 ca m5 e60, dar m5-ul se duce dupa 150-200 de r8-ul 4.2 de zici ca sta pe loc.

 

@DSF poate faci un filmulet cu evacuarea cand o turezi :twoup:

 

Cred ca subestimezi consumul ala la M5 . Sambata vorbeam cu baiatul ala cu M5 turing din poza si zicea ca face intre 225 si 350 km cu un plin in conditii de 70-80 % autostrada. Eu unul nu as rezista 30000 km pe an intr-un M5, din cauza de spate si suspensie, si olandezii au cam cel mai bun asfalt din Europa pe care l-am vazut( in sensul nu ai nici o denivelare, sunt maniaci cu asta, la nemti sunt drumuri proaste in comparatie cu astia).

Mi-a venit Honda Civic luni si parca am trecut in S-Classe asa mi se pare suspensia in comparatie cu 545i, chiar daca scaunele si masina per total e o pocnitoare. Probabil cea mai mare vina o au RFT-urile.

RĂŽdeau colegii la munca de mine ca la plecare ĂŽși luau cate o cana de cafea sa bea pe drum. Eu nu m-am riscat niciodatĂŁ ca o puneam in poala pana la primul semafor.

 

Evacuarea la 545i e nula, nu se aude nimic, n-am ce film sa fac ca rade lumea de mine, doar in sarcina la peste 4000 ture se aude cat de cat. Sper ca pana anul viitor sĂŁ o schimb cu un quad ca in pozele de pe pagina anterioara ( dar trebuie ĂŽntĂŽi M-Pakket sau bara M Spate, inca nu m-am decis, si oricum trebuie sa se termine garantia). Nici la M5 cu evacuare stoc nu se aude mai deloc, de aia schimba toti cu aftermarket.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
@dvd_core

NU E Merino INDIANAPOLIS RED e Merino Ammarone Individual si nu are nici o treaba cu rosu, e o nuanta de maro, iar trimul e acceasi culoare. . Uite aici toate culorile individual

 

Cu Carrera aia 4s te cred daca era model mai vechi, da sa stai langa CL 63 AMG (4.6 sec / 525 hp) de care un M5 de abia se tine , asa nu prea o ĂŽnghit mai ales la viteze mari unde calutii conteaza. ( R8 ala tot 4,6 secunde are).

Asta in conditiile in care m-am dat cu 535d stock si era la vreo 20 metri in spate pe 400 m.

Stiu ca dieselul turbo se preteaza la remap bine, dar de la 6.5s sa scazi la 4.6s doar cu 60 de cai e cam SF.

 

Daca ne pui un filmulet sau o dovada (accelerometru) imi retrag cuvintele si imi cer si scuze. :twoup:

 

 

salut! ma intereseaza parerea voastra (a ta) despre asta: http://img87.imageshack.us/img87/3362/SA5.jpg. mersi!

Link to comment
Share on other sites

Poza de mai sus descrie exact ce am comentat mai sus si anume: cu start de pe loc 545-ul se duce mai bine decat 535d, s-a vazut si la top gear pe track asta. Asta pt ca benzinarele au treapta intai mai lunga.

Pe reprize de la 80 in sus 535-ul stock e putin mai rapid ca 545-ul, conform pozei de mai sus.

 

535-ul de 350 cai e altceva:

Eu am masurat la mine

0-160 13s

100-200 13s

100-150 5s

80-120 3.5s

0-100 undeva intre 5 si 6 s nu am putut sa masor exact , undeva la 5.5s cred.

Link to comment
Share on other sites

Poza de mai sus descrie exact ce am comentat mai sus si anume: cu start de pe loc 545-ul se duce mai bine decat 535d, s-a vazut si la top gear pe track asta. Asta pt ca benzinarele au treapta intai mai lunga.

Pe reprize de la 80 in sus 535-ul stock e putin mai rapid ca 545-ul, conform pozei de mai sus.

 

535-ul de 350 cai e altceva:

Eu am masurat la mine

0-160 13s

100-200 13s

100-150 5s

80-120 3.5s

0-100 undeva intre 5 si 6 s nu am putut sa masor exact , undeva la 5.5s cred.

 

Nu stiu cum au masurat aia 545i 6.5 secunde suta, poate pe ud. Toate datele oficiale si masuratorile de pe site-uri si piste de drag il dau intre 5.4-5.9 stock.

Asa ca nu prea imi vine sa cred nimic de acolo.

Iar ce zic aia cu reprizele e aiurea complet ( vezi filmele in paginile anterioare in care 545 urca cu a-2-a la 110-120km).

Cam ce motiv as avea sa merg cu a-4-a, a-5-a , a-6-a intre 80-120 ? Oricum nu sta intr-a 4-a la 80 la cutie automata in D sau S, coboara la a-3-a sau a-2-a depinde cat de tare o calci.

Asa ca datele alea sunt cam praf in ochi, iar dupa timpii 0-x , e mai rapid clar 545i-ul.

Elasticitatea aia e utila numai pentru a compara 2 masini cu motorizari compatibile ( diesel cu diesel, benzina cu benzina) pentru ca favorizeaza masina cu cuplu mai mare si plasat mai jos in turatie. De ce nu masoara timpii in a-3-a sau in a-2-a , cum ar fi normal pentru o benzinara ?

 

Astept sa imi vina un GPS performant si o sa postez date exacte daca mai apuc vreo zi uscata pana la iarna.

Link to comment
Share on other sites

Exemplu : La fostul 530d repriza asta mult laudata 80-120km era mai mica ca la e39 535i dar asta nu inseamna ca peste 80 se duce un 530d mai bine. Nu are nici o legatura cu performantele reale. Cand alergi masina stai in cea mai joasa viteza posibla nu mergi cu a-4-a la 80km/h, nici macar la diesel. Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Poza de mai sus descrie exact ce am comentat mai sus si anume: cu start de pe loc 545-ul se duce mai bine decat 535d, s-a vazut si la top gear pe track asta. Asta pt ca benzinarele au treapta intai mai lunga.

Pe reprize de la 80 in sus 535-ul stock e putin mai rapid ca 545-ul, conform pozei de mai sus.

 

535-ul de 350 cai e altceva:

Eu am masurat la mine

0-160 13s

100-200 13s

100-150 5s

80-120 3.5s

0-100 undeva intre 5 si 6 s nu am putut sa masor exact , undeva la 5.5s cred.

 

Nu stiu cum au masurat aia 545i 6.5 secunde suta, poate pe ud. Toate datele oficiale si masuratorile de pe site-uri si piste de drag il dau intre 5.4-5.9 stock.

Asa ca nu prea imi vine sa cred nimic de acolo.

Iar ce zic aia cu reprizele e aiurea complet ( vezi filmele in paginile anterioare in care 545 urca cu a-2-a la 110-120km).

Cam ce motiv as avea sa merg cu a-4-a, a-5-a , a-6-a intre 80-120 ? Oricum nu sta intr-a 4-a la 80 la cutie automata in D sau S, coboara la a-3-a sau a-2-a depinde cat de tare o calci.

Asa ca datele alea sunt cam praf in ochi, iar dupa timpii 0-x , e mai rapid clar 545i-ul.

Elasticitatea aia e utila numai pentru a compara 2 masini cu motorizari compatibile ( diesel cu diesel, benzina cu benzina) pentru ca favorizeaza masina cu cuplu mai mare si plasat mai jos in turatie. De ce nu masoara timpii in a-3-a sau in a-2-a , cum ar fi normal pentru o benzinara ?

 

Astept sa imi vina un GPS performant si o sa postez date exacte daca mai apuc vreo zi uscata pana la iarna.

 

ar fi o idee buna! vedem atunci concret cifre reale, de la prima mana, nu adv ascunse de diverse publicatii..intrebare: pana la cat poti sa mergi cu a 2-a (pana iti intrerupe alimentarea ma intereseaza). la a mea cred ca e 100 - 110 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai Iphone, cu Dynolicious se masoara destul de bine daca nu chiar foarte bine, performantele si puterea unei masini.

Stiu, am si eu ceva pentru nokia n97 TempesGTx, dar pentru rezultate precise iti trebuie un GPS extern cu precizie mare.

GPS-ul si accelerometrul de pe Iphone si Nokia sunt relativ ok pentru 0-100 - 7-10s dar sub, rezultatele sunt cam imprecise.

 

@radusky - vezi ca am pus niste filme pe paginile anterioare si poti sa vezi cat se duce cu a-2-a.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.