Jump to content

320i e36 vs 320i e46


SilviuSLV

Recommended Posts

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motoarele sunt identice.Au acelasi cuplu si aceeasi putere.Vorbim de motoarele M52.Si spre deosebire de ce cred majoritatea .. paradoxal E46 este mai usor decat E36 :) Iata si datele masinilor : :)

 

BMW E36 320i

(1994 - 1998)

 

Engine : I 6

Engine Code : M52B20

Fuel : Petrol

Fuel System : Siemens DME MS41.0

Engine Alignment : Longitudinal

Drive : RWD

Displacement : 1991 cm3

Bore x Stroke : 80 x 66 mm

Type : 24 Valves

Aspiration : N/A

Compression Ratio : 11

Output : 150 cv (110 kW) @ 5900 rpm

Torque : 190 Nm (140 lb.ft) @ 4200 rpm

Gearbox : 5 speed Manual

Wheelbase : 270 cm

Length : 443.3 cm

Width : 169.8 cm

Height : 139.3 cm

Cx :

Front Brakes : Vented Discs (286 mm)

Rear Brakes : Discs (280 mm)

Front Tyres : 205/60 R15

Rear Tyres : 205/60 R15

Kerb Weight : 1375 kg

Weight/Output Ratio : 9.17 kg/cv

Front Suspension : McPherson struts

Rear Suspension : Multi-Link Z-Axle

Top Speed : 214 km/h (133 Mph)

0 to 100 km/h : 9.9 s

0 to 400m (1/4 mile) : s

0 to 1000m : 30.7 s

 

BMW E46 320i

(1998 - 2000)

 

 

Engine : I 6

Engine Code : 20 6S 4

Fuel : Petrol

Fuel System : MPI - Siemens Motronic MS42.0

Engine Alignment : Longitudinal

Drive : RWD

Displacement : 1991 cm3

Bore x Stroke : 80.0 x 66.0 mm

Type : 24 Valves

Aspiration : N/A

Compression Ratio : 11.0

Output : 150 cv (110 kW) @ 5900 rpm

Torque : 190 Nm (140 lb.ft) @ 3500 rpm

Gearbox : 5 speed Manual

Wheelbase : 272.0 cm

Length : 447.0 cm

Width : 174.0 cm

Height : 142.0 cm

Cx : -

Front Brakes : Vented Discs (286 mm)

Rear Brakes : Vented Discs (276 mm)

Front Tyres : 195/65 R15

Rear Tyres : 195/65 R15

Kerb Weight : 1365 kg

Weight/Output Ratio : 9.1 kg/cv

Front Suspension : Independent. McPherson. coil springs. anti-roll bar

Rear Suspension : Multilink. Coil springs. anti-roll bar

Top Speed : 219 km/h (136 Mph)

0 to 100 km/h : 9.9 s

0 to 400m (1/4 mile) : - s

0 to 1000m : - s

Fuel Consumption* : 6.8L / -L / 12.5L / 8.9L (26 mpg)

 

BruceLee il bate pe VanDamme? :lol:

Edited by Boxer
Link to comment
Share on other sites

nu stiu de unde ai luat datele despre masini dar iti recomand AutoData si o sa vezi ca e36 e mai usor decat e46. si nu inteleg de ce se dezbate asa intens subiectul ca pana la urma urmei totul de rezuma la 402 m si la stilull de "condus" al participantilor. Si mai vroiam sa zic apropo de datele alea sunt putin improprii pt ca depinde de modelul de caroserie a fiecarei masini. (cabrio fiind f greu,, break-ul de asemenea) asa ca nu stiu datele daca se refera la acelasi tip de caroserie.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu de unde ai luat datele despre masini dar iti recomand AutoData si o sa vezi ca e36 e mai usor decat e46. si nu inteleg de ce se dezbate asa intens subiectul ca pana la urma urmei totul de rezuma la 402 m si la stilull de "condus" al participantilor. Si mai vroiam sa zic apropo de datele alea sunt putin improprii pt ca depinde de modelul de caroserie a fiecarei masini. (cabrio fiind f greu,, break-ul de asemenea) asa ca nu stiu datele daca se refera la acelasi tip de caroserie.

Este vorba de sedan.Vorbesc de motorul M52 cum am precizat si in primul post :) nu de motorul M50 care a fost pus pe e36 pana in '94.

Link to comment
Share on other sites

oricum datele tehnice din hartoage nu sunt chiar un factor decisiv...experientele traite cu masina respectiva pot fii foarte diferite decat pe hartie...spre exemplu scrie acolo 0-100 9.9s...poate odata cineva scoate 9.7 sau 10.3...zic si eu, nu poti sa bagi mana in foc ca masina e exact cum o descriu datele tehnice, ca asa poate oricine sa se uite pe net si nu ar mai fii nevoie nici de forum, nici de topicul asta, dar lumea aici intreaba pentru a afla cat mai exact, pentru a invata din fapte reale, concrete
Link to comment
Share on other sites

oricum datele tehnice din hartoage nu sunt chiar un factor decisiv...experientele traite cu masina respectiva pot fii foarte diferite decat pe hartie...spre exemplu scrie acolo 0-100 9.9s...poate odata cineva scoate 9.7 sau 10.3...zic si eu, nu poti sa bagi mana in foc ca masina e exact cum o descriu datele tehnice, ca asa poate oricine sa se uite pe net si nu ar mai fii nevoie nici de forum, nici de topicul asta, dar lumea aici intreaba pentru a afla cat mai exact, pentru a invata din fapte reale, concrete

si daca masina mea scoate 9.9 ...eu o mananc !

Link to comment
Share on other sites

oricum datele tehnice din hartoage nu sunt chiar un factor decisiv...experientele traite cu masina respectiva pot fii foarte diferite decat pe hartie...spre exemplu scrie acolo 0-100 9.9s...poate odata cineva scoate 9.7 sau 10.3...zic si eu, nu poti sa bagi mana in foc ca masina e exact cum o descriu datele tehnice, ca asa poate oricine sa se uite pe net si nu ar mai fii nevoie nici de forum, nici de topicul asta, dar lumea aici intreaba pentru a afla cat mai exact, pentru a invata din fapte reale, concrete

De acord cu tine.Sa tinem cont de faptul ca,conteaza foarte mult jantele si gumele.Daca ai jante pe 15 cu gume de 195 sigur vei avea o acceleratie mai buna decat pe jante de 17 cu gume e 235.De asemenea depinde si de tipul anvelopelor si de "rezistenta la inaintare" pe care acestea le au.Sunt multe de discutat pe aceasta tema :)

PS Sursa detaliilor tehnice pe care le-am prezentat mai sus este www.ultimatespecs.com

Edited by Boxer
Link to comment
Share on other sites

oricum datele tehnice din hartoage nu sunt chiar un factor decisiv...experientele traite cu masina respectiva pot fii foarte diferite decat pe hartie...spre exemplu scrie acolo 0-100 9.9s...poate odata cineva scoate 9.7 sau 10.3...zic si eu, nu poti sa bagi mana in foc ca masina e exact cum o descriu datele tehnice, ca asa poate oricine sa se uite pe net si nu ar mai fii nevoie nici de forum, nici de topicul asta, dar lumea aici intreaba pentru a afla cat mai exact, pentru a invata din fapte reale, concrete

De acord cu tine.Sa tinem cont de faptul ca,conteaza foarte mult jantele si gumele.Daca ai jante pe 15 cu gume de 195 sigur vei avea o acceleratie mai buna decat pe jante de 17 cu gume e 235.De asemenea depinde si de tipul anvelopelor si de "rezistenta la inaintare" pe care acestea le au.Sunt multe de discutat pe aceasta tema :)

PS Sursa detaliilor tehnice pe care le-am prezentat mai sus este www.ultimatespecs.com

 

oricum nush dc...dar detaliile tehnice de pe site`uri de la 320i nu corespund cu realitatea...incepand cu greutatea si sfarsind cu 0-100:)

Link to comment
Share on other sites

De ce spui asta?

Care sunt valorile reale?

 

pai spre exemplu...un 320d 150 hp...are 0-100..in 8.9....cum se poate ca eu 320i...am facut 2 320d...0-100....un audi a4 2.5 quattro 180 hp eram la egalitate....si un a4 2.5 tdi 163 hp..il alerg :)

ala de pe audi 2,5 tdi quatro inseamna ca fuma cu o mana, iar cu cealalta se m....ba, din moment ce ai stat cu 320 in fata lui. sau poate omul mergea la consum si tu te fortai sa il depasesti.

cat rau poate sa creeze nfs-ul jucat la varste inaintate

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

De ce spui asta?

Care sunt valorile reale?

 

pai spre exemplu...un 320d 150 hp...are 0-100..in 8.9....cum se poate ca eu 320i...am facut 2 320d...0-100....un audi a4 2.5 quattro 180 hp eram la egalitate....si un a4 2.5 tdi 163 hp..il alerg :)

 

 

pot sa va zic ca eu cu 318is am facut si e46 320d si e46 320 benzina...

Link to comment
Share on other sites

:) :lol: :) rar topicuri atat de hazlii :) chiar asteptam un 318 sa spuna ca bate tot ce misca

acum tre sa vina un 316 care sa bata 318-le, si uite asa ne dam seama cu totii cat de fraieri suntem sa cumparam masini de 150-200-250 de cai, ca pana la urma, din aproape in aproape, tot ala cu 100 de cai e cel mai smecher

 

astept cu nerabdare 316-le care rupe pe genunchi 318, imposibil sa nu apara

 

ce fraieri astia cu m3, ca sigur un 320 condus de un viteaz il bate grav.

de aia de la audi nici nu mai vb, ca toti au trait in copaci , si ca un audi sa bata un bmw ii trebuie putere cel putin dubla.

rs4 ala de 400 si ceva de cai abia se apropie de 330i .....iar daca era diesel 330, sigur il bateam si la viteza de top, ca dieselul se intinde mai bine la drum

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.