Jump to content

Pareri motor M40,1.8


el_fefe

Recommended Posts

Saptamana asta vreau sa cumpar un e36 318i cu motor m40. Masina este foarte ingrijita,arata foarte bine,are pachet M exterior(bara fata/spate,praguri).

Cum este intretinerea motoarelor m40?Se gasesc piese la fel de usor ca la m43?ma refer la piese noi,nu SH.

As vrea sfaturi cat mai multe pentru ca,in caz ca e ok tipul asta de motor,vreau sa sun si s-o rezerv.Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu..si daca exista problema asta,nu se poate remedia?Si daca da,cat costa?Eu m-am cam indragostit de masina asta si tare as vrea s-o cumpar.

 

Stiu dom` inginer ca-i pe curea,insa as vrea mai multe detalii. Pot sa-i pun motor de 2.0?

 

 

 

 

LE : Hai Ciupanezule,spune o vorba. Vad ca esti pe topicul acesta. :)

Edited by el_fefe
Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu..si daca exista problema asta,nu se poate remedia?Si daca da,cat costa?Eu m-am cam indragostit de masina asta si tare as vrea s-o cumpar.

 

Stiu dom` inginer ca-i pe curea,insa as vrea mai multe detalii. Pot sa-i pun motor de 2.0?

 

 

 

 

LE : Hai Ciupanezule,spune o vorba. Vad ca esti pe topicul acesta. :lol:

 

daca vrei sa ii pui 2.0 deja nu mai are rost topicul :)

 

Am un prieten cu un m40(1.6 nu 1.8) il are de aprox un an si nu a avut probleme cu el , dar totusi are un zgomot cam aiurea si ii bat tachetii intro veselie !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da,asa e.. nu-si are rostul topicul in cazul transplantului.Problema cu tachetii nu se poate remedia?ii dauneaza motorului daca "bat"? Nu am habar de mecanica si de aceea vreau cat mai multe sfaturi adevarate. Multumesc Valentin,am pus o bila alba totusi pentru m40,chiar daca bat tachetii. :) Edited by el_fefe
Link to comment
Share on other sites

Masina este 02.1993,1.8 costa 999 euro. Are jante de aliaj,elemente M(bara fata/spate praguri),culoare neagra,proiectoare.Este foarte ingrijita atat la interior cat si la exterior. Pur si simplu m-am indragostit de matz. :) Maine sun sa vad daca mai este de actualotate anuntul. Edited by el_fefe
Link to comment
Share on other sites

ia-l linistit m40 este aproape identic cu m43

piese se gasesc din belsug

are aceiasi chiulasa ca si m43 deci problema bataii tachetilor nu e specifica m40

diferente importante:

m40 este noneuro sau euro1 - m43 este euro2

m40 este un picut mai puturos 162 Nm - m43 168 Nm (diferenta este cam insesizabila)

m40 distributie pe curea (schimbare periodica relativ simpla) - m43 pe lant fara necesitate de intretinere

Link to comment
Share on other sites

Maine sigur sun,m-am hotarat in urma ultimelor 2 posturi. :)

Inmatricularea o s-o fac in BG pentru ca am pe cineva acolo care nu-mi ia decat cat face,fara costuri suplimentare.

Maine va spun ce am facut si ce am discutat cu neamtul.

 

Ma culc acum,o sa visez frumos si sper sa nu fie doar vise. Multumesc inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Maine sigur sun,m-am hotarat in urma ultimelor 2 posturi. :lol:

Inmatricularea o s-o fac in BG pentru ca am pe cineva acolo care nu-mi ia decat cat face,fara costuri suplimentare.

daca mai pui drumul 100,nr 200 si benzina 200,cheltuieli 100 si 400 nr bulgaria...inca 1.000e.

 

e bine,merita. :)

Link to comment
Share on other sites

Pai.. drumul la dus 150 + 150 drum intors + 1000 masina + nr zoll = 1300 euro. Inmatricularea va fi peste 3 luni in BG,dar in niciun caz 400 de euro.Ti-am zis @ingineru',am pe cineva care nu-mi ia mai mult decat face.Si pana la urma,ce alternative ieftine am?
Link to comment
Share on other sites

Am avut m40 de 1.8 pe un urs din '90 si vreau sa iti spun ca au o mare problema cu chiloasa bat curbutori si nu poti sa ii regelezi pt ca sunt hidraulici si se strica frecvent (adika imediat ce o forjezi un pic) iti recomand sa iti cumeri niste curbutori de la o _chiulasa_ de v12 5.0L cu aia nu o sa iti mai zornai curbutorii (apropae nici ca nu auzi motorul, devine f silentios), 2 la mana ii trebuie ulei f bun pt ca ungerea sus in rampa e cam saracacioasa si deobiei ia axa cu came grad. in rest e ok. Dar cum ziceau si colegii mai sus daca vrei sa iti pui 2.0 nu trebuie sa iti mai faci probleme.
Link to comment
Share on other sites

Am e36 318 motor m40 de jumatate de an.Intr-adevar i-mi bat si mie tachetii dar totul a inceput odata cu venirea sezonului rece si bat doar dimineata 2,3 minute sau cand nu e pornita 8 9 ore ,cat a fost mai cald afara nu am avut probleme,in rest nu am schimbat nimic la motor.
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca pana la urma e ok sa cumpar m40? Ce implica schimbarea motorului cu unul m43?

 

Ma gandesc si la varianta sa mi se strice motorul( sa nu merite reparat) si sa-l inlocuiesc cu un m43.

Edited by el_fefe
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.