Jump to content

Problema servodirectie!


Hila

Recommended Posts

Acum cu venirea frigului am un zgomot cand motorul e rece cand iau de volan stanga sau dreapta si de asemenea la franare un zgomot pe partea stanga unde este pompa de servo frana ,ce poate fi ? Stiu ca odata la 2 ani se schimba fluidele complet eu nu le-am schimbat e posibil sa fie asta cauza ,sa-si modifice proprietatile sa fie mai vascoase sa nu-si indeplineasca rolul si abia cand se incalzeste motorul sa inceapa sa lucreze la randamentul optim,dupa ce se incalzeste nu se mai aude nimic nici la frana nici la directie,a mai patit cineva ?
Link to comment
Share on other sites

si la mine se aude un zgomot la rece de la servo cand iau stanga sau dreapta...dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude...doar fasaitul acela specific

cei de la bmw mi-au zis ca e normal sa faca asa ca e uleiul din pompa mai vascos acu ca e frig si opune mai multa rezistenta...

Link to comment
Share on other sites

1.Ce ulei am nevoie pt servo frana? Ce cantitate?

2.Ce ulei am nevoie pt servo directie ?Ce cantitate?

 

 

 

servo frana -> ulei ???? poate lichd de frana 1.5l DOT 3 sau 4 depinde de anul masinii

 

 

la servodirectie ulei ATF scrie pe capacul de la rezervor acolo 1.2 l

 

despre ce masina e vb e39 e60 ? daca e e60 ai active steering ? ca se schimba ecuatia

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

1.Ce ulei am nevoie pt servo frana? Ce cantitate?

2.Ce ulei am nevoie pt servo directie ?Ce cantitate?

 

 

 

servo frana -> ulei ???? poate lichd de frana 1.5l DOT 3 sau 4 depinde de anul masinii

 

 

la servodirectie ulei ATF scrie pe capacul de la rezervor acolo 1.2 l

 

despre ce masina e vb e39 e60 ? daca e e60 ai active steering ? ca se schimba ecuatia

 

E39 ! 2001 An!

Link to comment
Share on other sites

daca e e60 ai active steering ? ca se schimba ecuatia

De ce se schimba ecuatia la active steering? ce ii mai trebuie in plus?

 

 

alt tip de ulei si mai mult :)

 

1.Ce ulei am nevoie pt servo frana? Ce cantitate?

2.Ce ulei am nevoie pt servo directie ?Ce cantitate?

 

 

 

servo frana -> ulei ???? poate lichd de frana 1.5l DOT 3 sau 4 depinde de anul masinii

 

 

la servodirectie ulei ATF scrie pe capacul de la rezervor acolo 1.2 l

 

despre ce masina e vb e39 e60 ? daca e e60 ai active steering ? ca se schimba ecuatia

 

E39 ! 2001 An!

 

Lichid frana DOT3 din 2 in doi ani

 

Lichid servodirectie ATF rosu scrie pe capac

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Multumesc dar daca tot stii atatea lamurete-ma cu o chestie cineva mi-a zis DOT 4 care este diferenta?

 

 

http://jimsgarage.wordpress.com/2007/01/09...ot-4-and-dot-5/

 

 

link-ul de mai sus daca nu te descurci cu engleza alege link-ul de jos :)

 

http://translate.google.com/translate?u=ht...l=&ie=UTF-8

 

 

si acolo explica foarte fain si de ce trebuie schimbat.

 

cam 80% din persoanele care vin la diagnoza si le zic ca trebuie schimbat nu doar resetat, respunsul e foarte retoric, "pai ala nu se schimba bai nu stii" si cand ii arat "aaaaa pai nu am stiut" dar a stiut ca "nu se schimba" ca un nea "Dorel" :) la indrumat chiar daca pe fiecare bidon ce contine sau a continut lichid de frana scrie clar ca dupa desigilare a nu se lasa descoperit pt ca atrage umezeala !!! si se schimba punctul de fierbere

 

 

si mai o chestie credeti ca ar fi platiti BMW firma care a facut bordul (cazul nostru Siemens) si mai precis softul pt bord ca sa implementeze functia de lichid de frana doar de dragu de a da mii de euro in plus pt implementare si testarea functiei daca chestiunea cu lichidul de frana nu ar fi ceva ce tine de siguranta piesei deintre scaun si volan? :lol:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

...parerea mea este: nu te apuca sa pui la intamplare lichid in servo..mai bine mergi si ia de la reprezentanta, e posibil sa-ti atace simeringurile de pe la caseta daca nu pui exact ce spune producatorul...probabil este si o mica uzura la pompa servo, intai mergi si schimba sau completeaza lichidul... Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

...parerea mea este: nu te apuca sa pui la intamplare lichid in servo..mai bine mergi si ia de la reprezentanta, e posibil sa-ti atace simeringurile de pe la caseta daca nu pui exact ce spune producatorul...probabil este si o mica uzura la pompa servo, intai mergi si schimba sau completeaza lichidul...

 

 

categoric , mai ales ca nu costa o avere e in jur de 80 ron 1,5 l daca bine mai tin minte :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

salutare colegilor, scriu pe acest post deoarece nu gasesc pe forum exact ceea ce caut, si anume:

 

cand virez mai puternic, sau trag mai repede de volan, sau sunt pe un drum cu serpentine si conduc mai sportiv, sa zic asa, pompa servo face un zgomot ciudat, si cand virez face si mai mare zgomot, iar dupa cativa km de mers normal si mai drept isi revine. chiar ieri am intors bmw-ul in curte dintr-o miscare mai puternica si imediat m-am oprit deoarece a inceput sa sune (ca si motoarele vechi cand suna tachetii, ceva de genul), am deschis capacul pe care scrie ATF si am observat ca lichidul are culoare portocalie si cu spume.

 

imi poate spune cineva cam despre ce ar fi vorba?

Link to comment
Share on other sites

Nu exista recomandare oficiala dar ar fi bine sa-l schimbi maxim la 2 ani. Nu e normal sa aiba "spume".

 

salut, mersi, am aflat si eu zilele astea ca de fapt trebuie schimbat frecvent, numai ca nu stiam daca este afectata pompa din cauza ca lichidul si-a pierdut proprietatile si pompa a apucat sa faca urat de cateva ori...

Link to comment
Share on other sites

lichidul l-a servo se verifica foarte usor, e accesibil si poti arunca un ochi la el. Cand incepe sa isi schimbe culoarea il schimbi. Nu exista indicatii oficiale.. se schimba fix la un nr de km sau ani.. ci daor ca se verifica, se completeaza si inlocuieste cand devine vizibila uzura lui.
Link to comment
Share on other sites

Mersi Domi, pai si-a schimbat culoarea cand pompa facea figuri, adica suna urat, atunci lichidul si-a schimbat culoarea din rosiatic transparent in portocaliu tulbure si cu spume, dupa care l-am oprit si l-am pornit a-doua zi, culoarea isi revenise la normal. Banuiesc ca asta imi indica ca trebuie schimbat lichidul, sa aiba si pompa ceva? Ca pentru schimb de lichid nu-l duc la atelier, ala pot si eu sa-l schimb.
Link to comment
Share on other sites

pai incerci cu ce e mai simplu.. schimba lichidul si vezi ce se mai intampla. In mod normal, cand il schimbi il poti inspecata, daca sunt chestii metalice prin el nu e bine..

Vad ca ai e39 vezi ca mai e o problema la pompa de servofrana..a scris paul despre ea.. poate inspectezi si acolo sa previi..

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/75450-inceput-de-diy-schimbarea-pompei-de-servofrana-la-e39/

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.