Jump to content

E92 325i 2007 57.000 KM - 19.000 eur


Sumo

Recommended Posts

Salut,

 

O situatie mai neobisnuita - fiind in cautare de 335i, am gasit o super oferta pe AUTOVIT pt un 325i coupe. Din motive personale (atentie - personale, nu tehnice ... desi exista un semn de intrebare pe partea tehnica, cititi mai jos) am renuntat la oferta, dar persoana care o vinde se afla intr-o situatie mai delicata si i-am promis ca o ajut si pun un anunt aici pe forum.

 

Anuntul:

 

post-16378-1261512547_thumb.jpgpost-16378-1261512591_thumb.jpg

post-16378-1261512601_thumb.jpgpost-16378-1261512608_thumb.jpg

 

Pret: 21000 eur An Fabricatie: 2007 Carburant: Benzina

Rulaj: 57,000 km Capacitate: 2,498 cmc Putere: 218 CP

Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO

Dotari:

EURO 4; CUTIE STEPTRONIC; GEAMURI ELECTRICE FATA; OGLINZI ELECTRICE; SERVO-DIRECTIE; 8 AIRBAGURI; DUBLU CLIMATRONIC; COMPUTER BORD; XENON; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;

UNIC PROPRIETAR. CUMPARATA DE LA AUTOMOBILE BAVARIA. ANVELOPE SI JANTE DE IARNA. SCAUNE ELECTRICE SI INCALZITE. SENZORI PARCARE, SENZORI DE LUMINA, SENZORI DE PLOAIE. BINE INTRETINUTA. PRET NEGOCIABIL

 

Detalii in urma verificarii masinii de catre mine la Bavaria si in urma discutiei cu proprietara:

 

- livrata in Ian sau Feb 2007 de Automobile Bavaria Otopeni

- un singur proprietar pe cartea de identitate (de fapt prietenul proprietarei)

- revizii : o revizie facuta la Bavaria Baneasa la 19.000 km (apare in cartea de service) si una facuta la Bavaria Otopeni la 39.000 km (nu apare in cartea de service, dar cei de la Otopeni mi-au printat factura cu ce a fost inlocuit - placute frana, ulei si filtre, resoftare (pt blocarea spontana a volanului cf proprietarei)).

- ultima revizie pt schimb ulei trebuia facuta acum 900 km conform calculatorului de bord

- la testul de drum (cat am putut face cu zapezile astea) motorul se tura frumos pana in 7000 rpm si cutia schimba ok in D si DS. Fara joc in volan si cu niste zgomote de la suspensie pe care le-am intalnit si la celelalte E92-uri pe care le-am testat.

- ca aspect la exterior totul este ok in afara de pragul dreapta care este spart (la trecerea peste o bordura mai inalta cf proprietarei)

- la interior bordul este ok, la volan si manerul portierei de la sofer niste semne de uzura (nu mi s-a parut nimic iesit din comun comparativ cu alte e92uri). Nu fusese nimic curatat si cosmetizat, din contra. Pielea putin tocita pe scaunul soferului si o urata pata pe centura pasagerului (suc de portocale cf proprietarei).

- la testul de la Bavaria au iesit urmatoarele: ok testul electric (nu exista erori majore); la testul mecanic sau cum se numeste au iesit urmatoarele:

* de schimbat discuri frana fata si spate si placute fata si spate

* de schimbat bucse si caseta de directie - joc in caseta (caseta fiind cea mai scumpa din toata lista la, 4500 ron)

* de schimbat garnitura capac tacheti pentru ca exista anumite scurgeri de ulei. Ziceam mai sus ca exista un semn de intrebare, asta este.

 

Oare e normal pt un motor de aproape 3 ani sa aiba aceste pierderi (este un bug des intalnit la motoarele de pe 325 - 2.5 l L6 ??)? Exista posibilitatea ca aceste pierderi sa fie un semn al unei probleme mai grave sau al unei uzuri avansate ? Astept niste raspunsuri de la specialisti sau proprietari de 325i.

 

* de schimbat prag dreapta cu prinderi si ce mai e pe acolo si protectie podea partea dreapta.

 

In total, cu preturile de la BMW (exagerate!!!) iesea cu tot cu manopera putin sub 3000 eur, dar nu stiu cat de urgenta e acea schimbare de caseta de directie care era cam 1000 eur.

 

- alte detalii: conform proprietarei, fara accident. Conform istoricului BMW Otopeni au fost inlocuite: parbriz, aripa fata stanga (cf proprietarei a fost agatat un stalp), revopsit capota motor (pietricele conform proprietarei) si cam atat.

 

 

Asta este tot ceea ce am aflat, sper sa va fie de folos. Ah, exista si jante originale bmw 17" + cauciucuri de iarna runflat.

 

Pretul pe care am fost autorizat sa-l pun 19.000 eur, care zic eu ca este exceptional pt un E92 pt ca masina trebuie sa se vanda cat mai urgent. Mai departe negociati cu proprietara:

 

Mariana Suciu 0749275205 mariana.suciu@gmail.com

 

O ocazie unica pentru cine profita rapid si stie sa evalueze starea masinii. Masina trebuie vanduta saptamana asta.

 

Pentru intrebari adresati-va proprietarului si pentru comentarii on si off topic sau alte detalii pe care le vreti de la mine - pe forum :)

 

happy shopping

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

O situatie mai neobisnuita - fiind in cautare de 335i, am gasit o super oferta pe AUTOVIT pt un 325i coupe. Din motive personale (atentie - personale, nu tehnice ... desi exista un semn de intrebare pe partea tehnica, cititi mai jos) am renuntat la oferta, dar persoana care o vinde se afla intr-o situatie mai delicata si i-am promis ca o ajut si pun un anunt aici pe forum.

 

Anuntul:

 

post-16378-1261512547_thumb.jpgpost-16378-1261512591_thumb.jpg

post-16378-1261512601_thumb.jpgpost-16378-1261512608_thumb.jpg

 

Pret: 21000 eur An Fabricatie: 2007 Carburant: Benzina

Rulaj: 57,000 km Capacitate: 2,498 cmc Putere: 218 CP

Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO

Dotari:

EURO 4; CUTIE STEPTRONIC; GEAMURI ELECTRICE FATA; OGLINZI ELECTRICE; SERVO-DIRECTIE; 8 AIRBAGURI; DUBLU CLIMATRONIC; COMPUTER BORD; XENON; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;

UNIC PROPRIETAR. CUMPARATA DE LA AUTOMOBILE BAVARIA. ANVELOPE SI JANTE DE IARNA. SCAUNE ELECTRICE SI INCALZITE. SENZORI PARCARE, SENZORI DE LUMINA, SENZORI DE PLOAIE. BINE INTRETINUTA. PRET NEGOCIABIL

 

Detalii in urma verificarii masinii de catre mine la Bavaria si in urma discutiei cu proprietara:

 

- livrata in Ian sau Feb 2007 de Automobile Bavaria Otopeni

- un singur proprietar pe cartea de identitate (de fapt prietenul proprietarei)

- revizii : o revizie facuta la Bavaria Baneasa la 19.000 km (apare in cartea de service) si una facuta la Bavaria Otopeni la 39.000 km (nu apare in cartea de service, dar cei de la Otopeni mi-au printat factura cu ce a fost inlocuit - placute frana, ulei si filtre, resoftare (pt blocarea spontana a volanului cf proprietarei)).

- ultima revizie pt schimb ulei trebuia facuta acum 900 km conform calculatorului de bord

- la testul de drum (cat am putut face cu zapezile astea) motorul se tura frumos pana in 7000 rpm si cutia schimba ok in D si DS. Fara joc in volan si cu niste zgomote de la suspensie pe care le-am intalnit si la celelalte E92-uri pe care le-am testat.

- ca aspect la exterior totul este ok in afara de pragul dreapta care este spart (la trecerea peste o bordura mai inalta cf proprietarei)

- la interior bordul este ok, la volan si manerul portierei de la sofer niste semne de uzura (nu mi s-a parut nimic iesit din comun comparativ cu alte e92uri). Nu fusese nimic curatat si cosmetizat, din contra. Pielea putin tocita pe scaunul soferului si o urata pata pe centura pasagerului (suc de portocale cf proprietarei).

- la testul de la Bavaria au iesit urmatoarele: ok testul electric (nu exista erori majore); la testul mecanic sau cum se numeste au iesit urmatoarele:

* de schimbat discuri frana fata si spate si placute fata si spate

* de schimbat bucse si caseta de directie - joc in caseta (caseta fiind cea mai scumpa din toata lista la, 4500 ron)

* de schimbat garnitura capac tacheti pentru ca exista anumite scurgeri de ulei. Ziceam mai sus ca exista un semn de intrebare, asta este.

 

Oare e normal pt un motor de aproape 3 ani sa aiba aceste pierderi (este un bug des intalnit la motoarele de pe 325 - 2.5 l L6 ??)? Exista posibilitatea ca aceste pierderi sa fie un semn al unei probleme mai grave sau al unei uzuri avansate ? Astept niste raspunsuri de la specialisti sau proprietari de 325i.

 

* de schimbat prag dreapta cu prinderi si ce mai e pe acolo si protectie podea partea dreapta.

 

In total, cu preturile de la BMW (exagerate!!!) iesea cu tot cu manopera putin sub 3000 eur, dar nu stiu cat de urgenta e acea schimbare de caseta de directie care era cam 1000 eur.

 

- alte detalii: conform proprietarei, fara accident. Conform istoricului BMW Otopeni au fost inlocuite: parbriz, aripa fata stanga (cf proprietarei a fost agatat un stalp), revopsit capota motor (pietricele conform proprietarei) si cam atat.

 

 

Asta este tot ceea ce am aflat, sper sa va fie de folos. Ah, exista si jante originale bmw 17" + cauciucuri de iarna runflat.

 

Pretul pe care am fost autorizat sa-l pun 19.000 eur, care zic eu ca este exceptional pt un E92 pt ca masina trebuie sa se vanda cat mai urgent. Mai departe negociati cu proprietara:

 

Mariana Suciu 0749275205 mariana.suciu@gmail.com

 

O ocazie unica pentru cine profita rapid si stie sa evalueze starea masinii. Masina trebuie vanduta saptamana asta.

 

Pentru intrebari adresati-va proprietarului si pentru comentarii on si off topic sau alte detalii pe care le vreti de la mine - pe forum :)

 

happy shopping

 

 

 

 

 

Bun pret , am fost si eu in cautare de 335 si l-am gasit , acum e prea tarziu . Si ma gandesc ca daca e asa urgent sa se vanda saptamana asta probabil ca mai lasa ceva din aia 19.000 .

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine este sa discuti direct cu proprietara daca vrei schimb, desi din ce stiu are nevoie de bani cash.

De ce zici ca are multe probleme? Cred ca orice masina la 57.000 km condusa in Romania are ceva probleme la articulatii... In plus cred ca se poate negocia.

Edited by Sumo
Link to comment
Share on other sites

Cu riscul de a fi considerat un up inainte de vreme, totusi cred ca este in interesul potentialilor cumparatori daca am putea afla de la vreun specialist sau cineva care stie cu ce se mananca aceste motoare (N52B25 - 2.5L, inline 6, 160kw / 218CP, 250nM) daca scurgerea de ulei poate fi ceva ingrijorator sau nu. Se pricepe cineva?
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat Âşi eu anul trecut la E46 garnitura de la capacul motor, tot aÂşa avea scurgeri de ulei. Motorul a fost schimbat ĂŽn 2007, 0km.

Eu cred cĂŁ pot fi douĂŁ maÂşini identice, aceeaÂşi motorizare, acelaÂşi an, la una din ele sĂŁ pice o piesĂŁ (garniturĂŁ de ex.) Âşi la cealaltĂŁ nu :)

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Te tin placutele peste 60 de mii km ??? :lol:

 

Pai la M6 intervalul era ceva de genul 6000 fata si 4000 spate (sau invers) Discurile le-am schimbat pe la 40.000 si chiar erau uzate. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
eu trebuie sa schimb placutele in 2000 km si am 61.000 km. discurile sunt cele originale si mai merg inca o tura de placuta. tot ce am schimbat pe masina in 40.000 kmm cat am facut cu ea au fost 2 brate. atat

 

eu sa mor, de aici inteleg ca placutele l-au tinut 61.000 si mai tin inca 2.000, iar discurile mai tin inca un schimb de placute.

 

Fix asta se intelege, ca placutele de frana il tin practic 63.000 km. Tare :) :lol: :)

 

Bine, posibil sa fie o problema de perceptie, s-ar putea sa ai dreptate ...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pt raspunsuri.

 

Referitor la schimbarea casetei de directie - este posibil sa nu fie necesara, dealerul in general arunca cu usurinta componente costisitoare de schimbat :) Intrebat, consultantul de la Bavaria a mentionat ca singurul simptom al acestui joc din cutia de directie ar fi zgomote la trecerea peste denivelari... Cel mai bine ar fi sa se verifice si in alt loc, gen Autotestul de la Autovit. Referitor la schimbarea discurilor la 57000km si mie mi se pare cam repede, dar deh e masina puternica. :)

 

nu e nici un super pret, masina mea 330i valoreaza undeva la 25k euro iar ca dotari si stare tehnica nu se compara.

 

Pai si masina ta e la un super pret :lol: Serios acum, pretul, comparativ cu estimarea ta, este cu 6000 eur mai mic + ce se mai negociaza. Mi se pare o diferenta considerabila chiar daca se ia in calcul si pretul inlocuirii componentelor recomandate de Bavaria.

 

Alte pareri referitoare la scurgerea de ulei?

Link to comment
Share on other sites

eu trebuie sa schimb placutele in 2000 km si am 61.000 km. discurile sunt cele originale si mai merg inca o tura de placuta. tot ce am schimbat pe masina in 40.000 kmm cat am facut cu ea au fost 2 brate. atat

 

eu sa mor, de aici inteleg ca placutele l-au tinut 61.000 si mai tin inca 2.000, iar discurile mai tin inca un schimb de placute.

 

Fix asta se intelege, ca placutele de frana il tin practic 63.000 km. Tare :) :lol: :)

 

Bine, posibil sa fie o problema de perceptie, s-ar putea sa ai dreptate ...

 

m-am exprimat gresit.

discurile sunt cele cu care a venit masina din fabrica, placutele sunt schimbate la interval de 25.000 - 30.000 km.

 

cand am zis ca tot ce am schimbat pe masina in 40.000 km au fost doar 2 brate, ma refeream la piese care nu ar trebuii sa se strice, gen caseta directie. daca ma gandesc bine, si bratele sunt consumabile.

Edited by kewlya
Link to comment
Share on other sites

e de apreciat sinceritatea dar nu cred ca te ajuta la vanzare .

 

Nu stiu daca mai e cineva care crede ca o masina de 50.000 km poate fi "tipla". Eu unul as intra la banuieli daca proprietarul nu mi-ar prezenta nici o problema.

Am incercat sa fiu impartial si fata de cumparatori si fata de persoana care vinde masina.

Link to comment
Share on other sites

e de apreciat sinceritatea dar nu cred ca te ajuta la vanzare .

 

Nu stiu daca mai e cineva care crede ca o masina de 50.000 km poate fi "tipla". Eu unul as intra la banuieli daca proprietarul nu mi-ar prezenta nici o problema.

Am incercat sa fiu impartial si fata de cumparatori si fata de persoana care vinde masina.

tipla nu insa stare "perfecta" ar cam trebui sa fie.Oricum, pretul e bun chiar daca mai bagi ceva bani in ea.Totusi e E92 cu un motor frumos :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.