Jump to content

softuri diagnoza


CosminD

Recommended Posts

@ceaun, DanS are dreptate.Daca te intereseaza doar pentru erorile de la motor un scanner de 50$ face treaba buna.Citeste toate codurile OBD si pe cele de producator.Este adevarat ca la cele de producator trebuie sa cauti explicatia, insa este usor de gasit in general.Am vazut ca ai un E46.Daca esti pasionat si esti dispus sa dai o suma mai mare de bani, atunci cumpara o interfata care functioneaza si cu INPA si cu softul DIS si ai acces la toate computerele, nu numai la cel de injectie, cum este in cazul scannerului.Insa un tester iti indica rar piesa care este defecta si care trebuie schimbata, ma refer mai mult la masinile dupa E90, inclusiv E90.E46 este o masina relativ simpla din punct de vedere al diagnozei.Inainte de a da banii pe o interfata du-te la cineva care o are deja si conectecteaz-o la masina ta.Butonezi un pic si iti dai seama daca te "intelegi" cu ea sau nu, daca merita banii.Personal pretul mi se pare mare, un pret bun ar fi aprox. 150$( transport inclus) pentru interfata fara d-can si aprox. 300$ pentru cea d-can.Tu nu ai nevoie de d-can.

Nu ma ocup cu asa ceva si nu vand nimic deci nu o sa iti sugerez nici un loc de unde sa cumperi, insa daca cauti cam astea sunt preturile.

 

Cred ca glumesti la pretul pentru D-CAN.

Se gaseste la fix 120$ si functioneaza foarte bine.link . Dupa cum vedeti e din china si n-am nici o legatura cu individul in afara de faptul ca personal mi-am cumparat si a fost ok.

Am mai scris tot aici pe forum pentru ca ma enervasem ca cineva recomanda pe motorcod care vinde D-CAN la 1500 lei cand se gasesc pe net la un pret de 3-4 mai ieftin. Dar daca voi vreti neaparat sa cumparati de 3-4 mai scump si apoi sa fiti tratati "tipic zonei"(cum se exprima altcineva despre experienta cu acest individ) atunci va urez success. Eu doar incerc sa va deschid ochii.

 

PS: pot in schimb sa apreciez gestul lui DanS de a va furniza documentatie si a va explica unele chestii.

PPS: am si eu niste documentatie/how-to pentru ncsexpert dar sunt prea mari pentru a fi puse aici. Cine doreste poate sa-mi da un PM cu un cont de mail si le trimit.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

Am cateva intrebari, nelamuriri si rugaminti totodata la care sper sa ma ajutati sa le rezolv :

1 - Am si INPA si DIS (GT1) dar sincer sa fiu nu sunt in stare sa la instalez - aici intervine partea cu rugamintea - sunt din Buc, daca ma poate ajuta cineva sa instalez INPA pe laptop raman vesnic recunoscator;

2 - Pentru a diagnostica masinile de generatie mai veche (sa zicem pana la e39 inclusiv) imi trebuie un cablu KKL nu? Merge modificat un cablu VAG-com de exemplu (unit pinul 7 cu 8) sau trebuie sa iau un cablu dedicat BMW?

3 - Ca sa fac o aliniere EWS - ECU - cip cheie la un e38 tds ce program imi trebuie? Se poate scoate imobilizatorul la acest model? Daca da cu ce soft?

4 - Am citit ca unii au reusit sa se conecteze cu un ELM327 la BMW. Ce softuri ati folosit?

 

Multumesc anticipat pentru rabdare si raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am cateva intrebari, nelamuriri si rugaminti totodata la care sper sa ma ajutati sa le rezolv :

1 - Am si INPA si DIS (GT1) dar sincer sa fiu nu sunt in stare sa la instalez - aici intervine partea cu rugamintea - sunt din Buc, daca ma poate ajuta cineva sa instalez INPA pe laptop raman vesnic recunoscator;

2 - Pentru a diagnostica masinile de generatie mai veche (sa zicem pana la e39 inclusiv) imi trebuie un cablu KKL nu? Merge modificat un cablu VAG-com de exemplu (unit pinul 7 cu 8) sau trebuie sa iau un cablu dedicat BMW?

3 - Ca sa fac o aliniere EWS - ECU - cip cheie la un e38 tds ce program imi trebuie? Se poate scoate imobilizatorul la acest model? Daca da cu ce soft?

4 - Am citit ca unii au reusit sa se conecteze cu un ELM327 la BMW. Ce softuri ati folosit?

 

Multumesc anticipat pentru rabdare si raspunsuri.

 

Te ajut eu daca ai nevoie de instalat softuri, dar prima problema ar fi ce fel de interfata ai ca daca ai ELM nu are rost sa punem inpa ca nu merge, imobilaizerul nu se poate scoate decat mecanic prin taierea firelor si facute alte contacte, din soft nu cred, pentru aliniere la modelul tau pentru cheie merge si GT1 si Inpa, pentru a diagnostica masini de generatie veche iti trebuie alta configuratie la inpa, cu elm iti trebuiesc alte softuri cum ar fi Scantools, obdtools, etc.

Link to comment
Share on other sites

Ms de ajutor, dar din pacate suntem cam departe ca sa ma ajuti la instalare softuri.

Cabluri am mai multe : ELM327, OP-COM, VAG-COM. Am gasit si ce trebuie modificat pentru a transforma VAG-COM in diag pt INPA/DIS (unit pin 7 cu pin 8).

Ce trebuie taiat/unit pentru a scoate imobilizatorul la e38 TDS? Deoacamdata asta e problema cea mai arzatoare.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

As dori sa-mi iau si eu o interfata,ma ajuta si pe mine cineva sa iau o decizie?(eu am un e 39 520i 2002)

ce ziceti de aceasta?

http://www.okazii.ro/catalog/45557650/elm-...ri.html#galerie

Eventual astept niste linkuri.

Multumesc!

 

ELM 327 este ok numai ca-ti trebuie un soft cat de cat performant. Am si eu o chestie din asta si folosesc softul de la Palmer Engineering pentru diagnoza. Totusi este o jucarie cu care nu merita sa-ti bati capul. Daca vrei doar sa citesti erori si sa le stergi...este ok...pentru altceva nu. Oricum este numai parerea mea...

In schimb, INPA se preteaza mai mult la nevoile masinii tale. Totul este sa fii atent de unde o iei.

 

Am gasit si ce trebuie modificat pentru a transforma VAG-COM in diag pt INPA/DIS (unit pin 7 cu pin 8).

Nu numai...

Ti-am atasat ceva mai jos

 

Am citit ca unii au reusit sa se conecteze cu un ELM327 la BMW. Ce softuri ati folosit?

Da se poate si chiar bine. Incearca Palmer

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

daca e dupa 2007 iti trebuie DCan si nu Inpa.

 

:twoup: Probabil foloseste o interfata K+Dcan cu INPA. De multe ori denumim interfata INPA in loc sa ne referim la soft. Probabil acolo se naste confuzia.

http://www.diytrade.com/china/4/products/6..._INPA_OBD2.html

 

Cam scumpa dar merita

 

este 10.2006,aminteles ca merge.

 

Da.

Depinde ce adaptor folosesti. Eu am la unul din laptop-uri un PCMCIA si la celalalt PC Express...merg ok. Am incercat si un adaptor cablu (Bandridge) si au cam fost probleme de conectare.

Atentie cand configurezi portul. Este posibil sa ai nevoie sa asignezi COM1 sau COM3 pe portul usb folosit. Acesta trebuie sa se regaseasca si in obd.ini pe care-l copiezi sub windows. Deasemeni driver-ul pentru can...Daca nu stii cum, discutam in PM si iti dau eu filele configurate pt portul tau

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,

 

Am un cablu K+DCAN pe USB si incerc sa il fac sa mearga pe un laptop HP cu WinXP. Am o versiune de soft INPA 5.0.1 cu instructiuni de instalare, am urmat toti pasii, dar primesc erori. Cand ajung sa instalez din folderul "02_step_2" "instprog.exe" primesc eroare: "A LZH Archive not found: 'C:/DOCUMENSTS.LZH'". Din cate am observat acest fisier trebuia generat sau copiat automat de softul de instalare. Daca pun manual fisierul cand instalez commponentele daca dau sa instaleze si "NCS expert" primesc eroarea 76: "Path not found".

Totusi daca sar peste ambele adica pun manual fisierul, nu instalez "NCS expert 3.0.8" pot sa urmez toti pasii pana la final. Problema ii ca dupa ce intru in "INPALOAD.EXE" si selectez ceva componenta de la orice model primesc eroare: "Error compiling script file!". Imi recunoaste cablu, adica apare Battery si Ignition "ON" cand conectez cablu.

Va rog daca a mai intampinat cineva problema asta, sau daca imi puteti recomanda alta versiune de soft.

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

In SSS Progman stie cineva care este motivul de imi apare urmatorul mesaj la conectare?

"Communication between diagnostic system and radio head is disturbed"

Eu banuiesc ca viteza de transfer este prea mica(din cauza interfetei)...cu Dis si Inpa se conecteaza fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, am si eu o interfata ELM 327 1.5a nu stiu daca este sau nu clona dar nu reusesc sa ma conectez la calculatorul masinii bmw 320d din 2000 aveti vreo idee? Am folosit softul cu care a venit ea Scantool net.

 

http://www.palmerperformance.com/products/scanxlelm/index.php

activator se gaseste destul de usor, dat la ELM sa nu te astepti la cine stie ce performanta

Link to comment
Share on other sites

In SSS Progman stie cineva care este motivul de imi apare urmatorul mesaj la conectare?

"Communication between diagnostic system and radio head is disturbed"

Eu banuiesc ca viteza de transfer este prea mica(din cauza interfetei)...cu Dis si Inpa se conecteaza fara probleme.

 

nu e din cauza vitezei de transfer a interfetei 100%

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.