Jump to content

bmw E48 318i (118cp) hidramat - consuma mult si nu trage


coyote

Recommended Posts

salut,am si yo problema cu un 318i hidramat,cand dau in D sau in R turometrul scade de la 800-900 rpm, pana la 600 iar motorul da senzatia ca moare,la fel se intampla si cand iau de volan pe loc,sau cand geamurile sunt inchise si mai dau inca odata in sus,turometrul scade brusc.In afara de toate asta consuma 15-16 iar de tras nu trage de loc,cateodata la 4000-5000 de ture se plafoneaza,vrea sa se tureze dar parca ceva nu i-i da voie,iar dupa ce o alerg un pic,(atat cat poate) miroase a incins,pe sub masina,nu stiu de unde vine mirosul ala.

Am schimbat valva P.C.V. + sensorul de la axa cu came (Came shaft), am curatat motorasul de relantiu,sa mai schimbat ceva nu mai oscileaza asa rau,dar tot face,si cel mai mult ma supara ca dupa ce consuma 15-16 l/100 km, nici macar nu fuge sa stiu macar pentru ce consuma.Toate astea se intampla numai cand este in sarcina,se simt oscilatiile de relantiu si toate astea,cand este pe P sau N, se vede acul de la turometru cum oscileaza,dar nu se simte.

Daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi,ce a-si mai putea schimba sau la ce sa ma mai uit,pentru ca pe tester acum imi spune System Ok, dupa ce am schimbat valva si sensorul.

Cu stima,

Link to comment
Share on other sites

alternatorul incarca 13.8, iar cu debitmetrul pe tester arata ca functioneaza in parametri normali.bujiile le-am scoas,dar au spus sa nu le schimb k au fost schimbate si nu are nici un rost ca nu au uzura :)

 

bateria nu stiu de cand este pe masina,pentru ca eu am masina de doar 1 luna,dar am pus niste cabluri la o baterie care era demontata si le am adus la bateria mea de pe masina,adica erau 2 baterii legate,si tot asa facea cu geamurile,cu invartitul de volan pe loc, cu dezaburirea pe spate,tot oscileaza relantiul.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat filtrul de benzina si am verificat presiunea pompei si este in regula,acum tre sa vad ce e cu regulatorul de presiune cum sa il verific.

 

 

O asemanare ca a ta a fost la un prieten si rezolvarea a fost prin curatarea clapetei de acceleratie.

Ar fi bine sa verifici si sondele lambda.

Bafta!!!

 

clapeta de acceleratie am desfacut-o si am curatat-o,sondele lambda pe tester imi arata niste valori (parametrii) care sunt la 100 amandoua si ce-a de dinainte si din spatele catalizatorului,acum nu stiu cat tre sa indice acolo,dar mecanicul ala a zis ca e bine ca asa trebuie sa indice,acum nu stiu... si sunt si scumpe sa le schimb doar asa previzibil:(

 

Acum eu ma intreb consumul asta asa de mare de ce pe computer nu imi apare,ala imi da 12.9-13 l/100km, dar ea defapt consuma mult mai mult,acum ultima oara 16.8 :) e incredibila.....

Link to comment
Share on other sites

Despre consum nu pot sa afirm ca e mare :)

Avand steptronic...sigur iti mai urca de acolo cu 2L. Stilul de condus poate iti mai adauga 2-3-4L ! Si uite asa ajungi la 15-16 %

 

Daca e frig afara si mergi doar 15' prin oras sigur papa mult. Daca mergi 1h sigur o sa ai consumul mai mic !

Am vazut si la a mea si la un 520i cum acul de la consumul instant nu cade sub 10 nici mort daca merg doar 15'-20'.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut!

Redeschid acest topic vechi deoarece ma confrunt cu aceeasi problema ca a initiatorului, si anume: "salut,am si yo problema cu un 318i hidramat,cand dau in D sau in R turometrul scade de la 800-900 rpm, pana la 600 iar motorul da senzatia ca moare,la fel se intampla si cand iau de volan pe loc,sau cand geamurile sunt inchise si mai dau inca odata in sus,turometrul scade brusc."

AM schimbat urmatorele de cand e masina la mine:bateria,uleiul, filtrele toate, garnitura + rectificat chiulasa(scaune,supape noi pe evacuare), curatat clapeta, senzori,uleiul servo de 2 ori la interval de 2 zile si multe altele pe care nu mi le amintesc acum.Majoritatea au fost facute de mine acasa(mai putin rectificatul) si au fost facute cu simt de raspundere.

In legatura cu problema de mai sus, eu tind sa cred ca este de la alternator(exact ca la colegul de mai sus, incarca 13.8 si scade mai mult de 0.5 cand pornesc marii consumatori).

Ca o paranteza...lucrarea la motor a fost facuta din cauza presiunii mari pe instalatia de racire, "pornirii in 3" dupa stationare mai mare, rezultatul fiind antigel in capul pistonului 4.

Cam astea fiind spuse...astept si cateva pareri din partea voastra!!!

Edited by danny84
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Redeschid acest topic vechi deoarece ma confrunt cu aceeasi problema ca a initiatorului, si anume: "salut,am si yo problema cu un 318i hidramat,cand dau in D sau in R turometrul scade de la 800-900 rpm, pana la 600 iar motorul da senzatia ca moare,la fel se intampla si cand iau de volan pe loc,sau cand geamurile sunt inchise si mai dau inca odata in sus,turometrul scade brusc."

AM schimbat urmatorele de cand e masina la mine:bateria,uleiul, filtrele toate, garnitura + rectificat chiulasa(scaune,supape noi pe evacuare), curatat clapeta, senzori,uleiul servo de 2 ori la interval de 2 zile si multe altele pe care nu mi le amintesc acum.Majoritatea au fost facute de mine acasa(mai putin rectificatul) si au fost facute cu simt de raspundere.

In legatura cu problema de mai sus, eu tind sa cred ca este de la alternator(exact ca la colegul de mai sus, incarca 13.8 si scade mai mult de 0.5 cand pornesc marii consumatori).

Ca o paranteza...lucrarea la motor a fost facuta din cauza presiunii mari pe instalatia de racire, "pornirii in 3" dupa stationare mai mare, rezultatul fiind antigel in capul pistonului 4.

Cam astea fiind spuse...astept si cateva pareri din partea voastra!!!

 

Nu cumva ai cumparat masina de la initiatorul thread-ului? :)))

 

Aveti 318i hidramat si ati vrea sa consume cat un 320d,v-ati luat aproape motorul cel mai mic crezand ca o sa aveti un consum sub 10% si pe langa treaba asta va plangeti ca nici nu trage.Ce consum doriti soferilor cand voi vreti sa "traga bine" masina cu motor de 1.8 ?

Incercati sa va documentati despre rapoartele dintre motoare inainte sa le cumparati pentru a nu va mai plage pe urma ca vi se pare mult un consum de 15-16%.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca peste 70% dintre romani nu au nici macar studii medii, asta ca o paranteza si un mod de exprimare pentru nu a folosi alte cuvinte jignitoare. Nu stiu unde ai vazut tu ca ma plang eu de consum in postul meu?! Cascati bine ochii inainte de a citi un post si a raspunde aiurea. Problema mea este alta...nicidecum consumul. :poke:
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca peste 70% dintre romani nu au nici macar studii medii, asta ca o paranteza si un mod de exprimare pentru nu a folosi alte cuvinte jignitoare. Nu stiu unde ai vazut tu ca ma plang eu de consum in postul meu?! Cascati bine ochii inainte de a citi un post si a raspunde aiurea. Problema mea este alta...nicidecum consumul. :poke:

valva PCV ai schimbat ? Daca nu e nici aia , nu pot suspecta decat ceva la cutie daca e steptronic .

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Valva PCV nu am schimbat-o, decat am curatat-o cand am avut motorul demontat acum 2 luni. Cand am verificat-o, acesta inchidea doar daca trageam aer brusc si cu putere(membrana era buna), dar am de gand sa dau comanda de una noua maine. Si nu....cutia nu e steptronic...este hydramata GM.

Link to comment
Share on other sites

Pune o pe un tester cel mai bine

 

 

Pe tester nu e nimic de gĂŁsit. As putea trage o concluzie doar daca urmĂŁresc valorile de la citirea in timp real, dar nu prea stiu sa le 'citesc'. Am aruncat o ĂŽntrebare aici pe forum cu privire la valorile de referinĂâşa, dar nimeni nu are habar sau sunt oamenii ocupati cu cumpĂŁrĂŁturile de sĂŁrbĂŁtori. :))

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat mai devreme valva PCV si inca nu s-a rezolvat problema mea. Totusi parca e o mica schimbare in bine(sau doar placebo)...parca tremuratul s-a mai ameliorat. Alte pareri??? Injectoarele(dar masina trage super ok),sau ce ar mai putea fii. Apropo,pe tester nu dadea nicio eroare la ultima scanare.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.