Jump to content

vreau sa fac upgrade


CAE

Recommended Posts

Salutare

Zilele astea am sa fac rost de o admisie de M50 pe care vreau sa o montez pe 523i-ul meu.

Sunt foarte curios daca se v-a cunoaste intr-adevar MARE diferenta

Pe cei care au facut deja acest upgrade, ai rog sa-mi dea si mie ceva detalii de care ar trebuii sa tin cont ,evident

daca sunt..

:) .

Link to comment
Share on other sites

Arunca un ochi pe topicul lui duxter, cum i-am zis si lui, modul acesta se preteaza la m52b28 si s52b30(32) US.

Adica pentru asta a fost inventat sa zic asa.

Admisia asta schimbata, impreuna cu soft... si alte moduri... schimba enorm comportamentul masinii fata de stock.

Nu am vazut schimbarea asta facuta la m52b25, fiindca daca motorul nu prea are nevoie de ea, ii faci mai mult rau decat bine, pierde cuplu grav...

Nu am mers niciodata cu m52b25 sa stiu daca are nevoie de mai mult aer in ture multe, dar daca dupa 5000, simti ca in loc sa traga de nebun, n-ar aer, ai nevoie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu am vazut schimbarea asta facuta la m52b25, fiindca daca motorul nu prea are nevoie de ea, ii faci mai mult rau decat bine, pierde cuplu grav...

Nu am mers niciodata cu m52b25 sa stiu daca are nevoie de mai mult aer in ture multe, dar daca dupa 5000, simti ca in loc sa traga de nebun, n-ar aer, ai nevoie.

 

m52b25 este motorul si de pe e36 , e46, e39 , sunt evident identice.

Daca ai sa cauti pe net 323i intake upgrade, ai sa vezi ca exista si la aceasta motorizare acest upgrade.

Referitor la ce spui tu, da, ai dreptate intr-o oare care masura.

Pierderea de cuplu nu este asa de grava cum spui tu, este vb de 5NM cam asa.. pe care poti sa-i obtii inapoi printr-o resoftare.

Oricum multumesc frumos pt buna vointa. :)

Link to comment
Share on other sites

ceea ce vrei tu sa faci se cheama downgrade nu upgrade :)

ok, poti sa vi si cu ceva argumente?

ms

 

tu ai un motor din gama m52, si vrei o admisie m50, gama m52 a inlocuit m50 care la randu lui a inlocuit m20, vei afecta umplerea cilindrilor, acustica iar calculatorul nu e pregatit pentru asa ceva. si nu ai specificat nimik despre capacitatea motorului donator de admisie, sa inteleg ca e mai mare decat 2.5-ul tau, sau e 2.5 192cp, sau..?

 

cat despre cei 5Nm de care vorbeai ca sunt usor de obtinut, nu e chiar asa la motoarele atmo..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

ceea ce vrei tu sa faci se cheama downgrade nu upgrade :)

ok, poti sa vi si cu ceva argumente?

ms

 

tu ai un motor din gama m52, si vrei o admisie m50, gama m52 a inlocuit m50 care la randu lui a inlocuit m20, vei afecta umplerea cilindrilor, acustica iar calculatorul nu e pregatit pentru asa ceva. si nu ai specificat nimik despre capacitatea motorului donator de admisie, sa inteleg ca e mai mare decat 2.5-ul tau, sau e 2.5 192cp, sau..?

 

cat despre cei 5Nm de care vorbeai ca sunt usor de obtinut, nu e chiar asa la motoarele atmo..

parerea mea este ca ar trebuii sa te mai documentezi inainte sa intri intr-un subiect care nu-l cunosti

ms oricum

Link to comment
Share on other sites

ceea ce vrei tu sa faci se cheama downgrade nu upgrade :)

Ceea ce faci tu se numeste dezinformare.

M52 are o admisie mult mai restrictiva decat M50 (chiar daca este motor de generatie mai noua).

Mai exact: M52 are 45mm x 23mm iar M50 are 55mm x 25. Daca cauti putin, o sa gasesti singur raspunsuri despre aceasta modificare.

 

CAE: Scuze de off . Iti recomand sa iei legatura cu Duxter. El tocmai a facut aceasta modificare.

Link to comment
Share on other sites

ceea ce vrei tu sa faci se cheama downgrade nu upgrade :)

Ceea ce faci tu se numeste dezinformare.

M52 are o admisie mult mai restrictiva decat M50 (chiar daca este motor de generatie mai noua).

Mai exact: M52 are 45mm x 23mm iar M50 are 55mm x 25. Daca cauti putin, o sa gasesti singur raspunsuri despre aceasta modificare.

 

CAE: Scuze de off . Iti recomand sa iei legatura cu Duxter. El tocmai a facut aceasta modificare.

 

am inteles treaba cu restrictia dar aveam in cap si varianta M54 care nu e restrictionata si e de generatie mai noua.

'daca cauti' take it easy, am cerut lamuriri suplimentare, si le-am primit de la CAE. Multumesc!

 

problema de resoftare ECM este omniprezenta la toate variantele cu transplant de admisie!

 

p.s. scuze de off topic si succes cu modificarea CAE.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

ceea ce vrei tu sa faci se cheama downgrade nu upgrade :)

Ceea ce faci tu se numeste dezinformare.

M52 are o admisie mult mai restrictiva decat M50 (chiar daca este motor de generatie mai noua).

Mai exact: M52 are 45mm x 23mm iar M50 are 55mm x 25. Daca cauti putin, o sa gasesti singur raspunsuri despre aceasta modificare.

 

CAE: Scuze de off . Iti recomand sa iei legatura cu Duxter. El tocmai a facut aceasta modificare.

 

am inteles treaba cu restrictia dar aveam in cap si varianta M54 care nu e restrictionata si e de generatie mai noua.

'daca cauti' take it easy, am cerut lamuriri suplimentare, si le-am primit de la CAE. Multumesc!

 

problema de resoftare ECM este omniprezenta la toate variantele cu transplant de admisie!

 

p.s. scuze de off topic si succes cu modificarea CAE.

 

ok, tnx

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vorbesc din carti, din reviste sau de pe net.

Am m52b28 si am facut conversia asta singur cu mana mea, cam primul de pe forumul asta.

Informatiile necesare, extrem de putini sunt in stare sa ti le dea aici, de aceea am cautat indrumare pe forumurile de afara, nici n-am deschis topic aici.

Evident, ECU are nevoie de adaptare o perioada dupa schimbare.

Insa masina pierde 20-25nm, in intervalul 1500-2500rpm, eu am simtit mult diferenta, asta la 2.8, nu stiu cum e m52b25 dar la m52b28 motorul stock, trage bine de tot de la 1300rpm, ceea ce clar nu se va mai intampla dupa acest mod.

Am zis ca nu stiu cat de buna e aceasta modificare la m52b25, fiindca nu am gasit info niciunde despre faza asta, oriunde am citit, lumea zicea ca nu stie daca e ok sau nu.

Iti spune duxter acum.

Toata curba de putere urca in ture mari si la ture mici mai scade ceva din cuplu.

Cu un soft cum trebuie, refaci pierderea de jos si masina trage si mai bine sus...

Am spus 20-30nm pierdere NUMAi intre 1500-2500 rpm, deoarece la 4500rpm, ai undeva la 15-20nm in plus fata de stock.

 

Asa ca daca si duxter m-a mai intrebat una alta pe mine, inainte sa-si faca el modul, poti sa ma intrebi si tu, nu e problema.

 

Asa ca faza cu 5nm, e din reviste... nicidecum reala.

Un timp scurt, mi-a parut rau dupa cuplul de la turatii joase, asta pana am facut softul.

Fiindca nu prea schimbam vitezele decat la plecarea de pe loc, coboram la 20km/h cu a 4 si de la 800rpm urca incet pana la 1200, apoi impingea cuplu ala :)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Eu nu vorbesc din carti, din reviste sau de pe net.

Am m52b28 si am facut conversia asta singur cu mana mea, cam primul de pe forumul asta.

Informatiile necesare, extrem de putini sunt in stare sa ti le dea aici, de aceea am cautat indrumare pe forumurile de afara, nici n-am deschis topic aici.

Evident, ECU are nevoie de adaptare o perioada dupa schimbare.

Insa masina pierde 20-25nm, in intervalul 1500-2500rpm, eu am simtit mult diferenta, asta la 2.8, nu stiu cum e m52b25 dar la m52b28 motorul stock, trage bine de tot de la 1300rpm, ceea ce clar nu se va mai intampla dupa acest mod.

Am zis ca nu stiu cat de buna e aceasta modificare la m52b25, fiindca nu am gasit info niciunde despre faza asta, oriunde am citit, lumea zicea ca nu stie daca e ok sau nu.

Iti spune duxter acum.

Toata curba de putere urca in ture mari si la ture mici mai scade ceva din cuplu.

Cu un soft cum trebuie, refaci pierderea de jos si masina trage si mai bine sus...

Am spus 20-30nm pierdere NUMAi intre 1500-2500 rpm, deoarece la 4500rpm, ai undeva la 15-20nm in plus fata de stock.

 

Asa ca daca si duxter m-a mai intrebat una alta pe mine, inainte sa-si faca el modul, poti sa ma intrebi si tu, nu e problema.

 

Asa ca faza cu 5nm, e din reviste... nicidecum reala.

Un timp scurt, mi-a parut rau dupa cuplul de la turatii joase, asta pana am facut softul.

Fiindca nu prea schimbam vitezele decat la plecarea de pe loc, coboram la 20km/h cu a 4 si de la 800rpm urca incet pana la 1200, apoi impingea cuplu ala :)

 

Ok, asa este, m-am documentat de pe net, sigura sursa de unde poti afla parerea multora care au facut aceasta conversie.

Ideea este ca mai sunt unii care mai si infloresc cei drept dar majoritatea sustin cam aceiasi chestie, si acum ma refer la cuplu.

Nu vreau sa ma intelegi gresit, pt ca eu apreciez oamenii care incearca sa iti dea o mana de ajutor, dar ma simt nevoit sa te intreb tu de unde stii exact cat cuplu pierzi , ai pus masina pe dyno, inainte si dupa?

sau tot de pe net...

ms pt reply

Edited by CAE
Link to comment
Share on other sites

Pai am pus masina pe dyno dupa mai multe modificari. 330nm mi-a iesit.

E irelevant asta.

 

Arunca un ochi pe Official m50 manifold swap, iti spune exact cat, cum pierzi.

 

Masina s-a simtit clar mai lenesa la ture joase, si aia nu erau 5nm.

Ai link mai sus pus de ziemens.

Link to comment
Share on other sites

Pai am pus masina pe dyno dupa mai multe modificari. 330nm mi-a iesit.

E irelevant asta.

 

Arunca un ochi pe Official m50 manifold swap, iti spune exact cat, cum pierzi.

 

Masina s-a simtit clar mai lenesa la ture joase, si aia nu erau 5nm.

Ai link mai sus pus de ziemens.

 

Nu, nu este irelevant deloc; as fi ajuns la aceiasi concluzie pt ca vad ca tot pe net ma trimiti sa ma documentez.

Daca esti amabil, te rog frumos, imi poti pune si mie fisa de la dyno, pt ca si Official m50 manifold swap inseamna tot net.

 

ms

Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am zis ca e irelevant fiindca am mai multe modificari decat admisia de m50.

Si am 328i, nu 323i sau 523i.

 

Si bmwclub.ro, inseamna tot net. :lol: :)

Am 2 fise dyno, dai sa vezi topicul meu, cauta la view members topics.

Insa fisele alea sunt facute pe un dyno de 3 lei.

O sa fac alt dyno cum trebuie, pe un stand adecvat si apoi voi posta rezultatele.

Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am zis ca e irelevant fiindca am mai multe modificari decat admisia de m50.

Si am 328i, nu 323i sau 523i.

 

Si bmwclub.ro, inseamna tot net. :D :)

Am 2 fise dyno, dai sa vezi topicul meu, cauta la view members topics.

Insa fisele alea sunt facute pe un dyno de 3 lei.

O sa fac alt dyno cum trebuie, pe un stand adecvat si apoi voi posta rezultatele.

 

:D tare faza asta cu dyno de 3 lei, nu de alta dar vad ca te-ai bazat tare pe el pana acum...

 

Atata timp cat nu ai incredere in acel dyno, inseamna ca si tu te-ai luat tot de pe ce scrie pe net, si nu ar trebuii sa

imi subliniezi mie chestia asta...

 

ca sa incheiem subiectul asta, am sa-ti spun ca nu am bagat mana in foc ca ar fi numai 5nm..

evident nici pe tine nu te pot crede, pt ca imi spui ca acel dyno era de 3lei si cu siguranta nu ai fi putut sa-ti dai seama tu de ce cifra ar fi fost vorba exact..

sau poate imi scapa ceva... :)

 

iti multumesc pt timpul acordat, si daca nu te deranjeaza prea mult, as dorii sa-mi spui de unde ti-ai luat furtunele si T-urile

 

 

Eu ti-am zis ca e irelevant fiindca am mai multe modificari decat admisia de m50.

Si am 328i, nu 323i sau 523i.

 

Si bmwclub.ro, inseamna tot net. :D :)

Am 2 fise dyno, dai sa vezi topicul meu, cauta la view members topics.

Insa fisele alea sunt facute pe un dyno de 3 lei.

O sa fac alt dyno cum trebuie, pe un stand adecvat si apoi voi posta rezultatele.

 

:) tare faza asta cu dyno de 3 lei, nu de alta dar vad ca te-ai bazat tare pe el pana acum...

 

Atata timp cat nu ai incredere in acel dyno, inseamna ca si tu te-ai luat tot de pe ce scrie pe net, si nu ar trebuii sa

imi subliniezi mie chestia asta...

 

ca sa incheiem subiectul asta, am sa-ti spun ca nu am bagat mana in foc ca ar fi numai 5nm..

evident nici pe tine nu te pot crede, pt ca imi spui ca acel dyno era de 3lei si cu siguranta nu ai fi putut sa-ti dai seama de ce cifra ar fi fost vorba exact..

sau poate imi scapa ceva... :lol:

 

iti multumesc pt timpul acordat, si daca nu te deranjeaza prea mult, as dorii sa-mi spui de unde ti-ai luat furtunele si T-urile

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am bazat pe standul dyno pe care am facut testul?

E o nascocire de-a ta, n-am scris asa ceva.

Dyno ala mi-a dat cifre la 5600 rpm, si puterea motorului e maxim dupa 6300. dar ce-ti explic tie, ca nu ai cum sa intelegi.

Nu am nevoie sa ma crezi, eu sunt castigat ca am facut conversia deja, pe mine nu ma intereseaza NIMIC.

Am luat alea de la praktiker si furtunele de pe ebay.

Link to comment
Share on other sites

furtune si T-uri gasesti la orice magazin de instalatii sanitare...sau articole de gradina

 

va trebui sa-ti faci si niste suporti pt rampa de injectoare...ca distanta dintre gauri la admisia de m50 difera de cea de m52 ...si nici capacul de la rampa nu o sa se aseza cum trebuie

 

bafta cu modificarea ! si sa ne spui rezultatele :)

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am bazat pe standul dyno pe care am facut testul?

E o nascocire de-a ta, n-am scris asa ceva.

Dyno ala mi-a dat cifre la 5600 rpm, si puterea motorului e maxim dupa 6300. dar ce-ti explic tie, ca nu ai cum sa intelegi.

Nu am nevoie sa ma crezi, eu sunt castigat ca am facut conversia deja, pe mine nu ma intereseaza NIMIC.

Am luat alea de la praktiker si furtunele de pe ebay.

 

Tu practic nu te-ai bazat decat pe tine, stiu... dar deja imi provoaca greata atitudinea ta, asa ca o lasam balta.

 

Tu chiar nu ai ce sa-mi explici, pt ca stiu deja de pa net, exact cum ai facut si tu inainte de a face conversia. (spre deosebire de tine eu recunosc )

 

Problema ta e ca te dai prea mare... sa stii ca n-ai iventat roata!

Edited by CAE
Link to comment
Share on other sites

Retine un lucru, eu nu sunt platit sa-ti explic tie ca la prost!!! Orice sfat primit pe un forum trebuie luat ca atare, e gratuit, omul ce-ti raspunde nu e la cheremul tau, isi ia din timpul sau impreuna cu familia sau cu prietenii spre a-ti raspunde tie, nu e nimeni obligat s-o faca, insa daca primesti raspunsuri nu trebuie sa fii prost crescut daca nu-ti comvin, nu gandeste fiecare ca tine mai luminatule!!

Am incercat sa-ti explic exact cum sta treaba, sunt mai in masura decat altii care citesc de pe net, fiindca eu am facut asta, am pe masina modu asta... nu s-a prins nimic de tine, tu stii mai bine, ei bine poti sti, dar nu-mi mai pierde mie vremea.

Nu meriti oboseala mea de a-ti explica, de ce naiba mai deschizi topic daca te pricepi asa bine? Cei mai penibili oameni sunt aia care cauta ajutor dar cand cineva le da ajutorul ala, se gasesc ca stiu ei mai bine, le e greata, le e rau, vezi ca poate faci spasmofilie naibii si te duci...

 

Sa mor daca mai merita sa ajuti pe careva in ziua de azi, numai oameni fara caracter.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Retine un lucru, eu nu sunt platit sa-ti explic tie ca la prost!!! Orice sfat primit pe un forum trebuie luat ca atare, e gratuit, omul ce-ti raspunde nu e la cheremul tau, isi ia din timpul sau impreuna cu familia sau cu prietenii spre a-ti raspunde tie, nu e nimeni obligat s-o faca, insa daca primesti raspunsuri nu trebuie sa fii prost crescut daca nu-ti comvin, nu gandeste fiecare ca tine mai luminatule!!

Am incercat sa-ti explic exact cum sta treaba, sunt mai in masura decat altii care citesc de pe net, fiindca eu am facut asta, am pe masina modu asta... nu s-a prins nimic de tine, tu stii mai bine, ei bine poti sti, dar nu-mi mai pierde mie vremea.

Nu meriti oboseala mea de a-ti explica, de ce naiba mai deschizi topic daca te pricepi asa bine? Cei mai penibili oameni sunt aia care cauta ajutor dar cand cineva le da ajutorul ala, se gasesc ca stiu ei mai bine, le e greata, le e rau, vezi ca poate faci spasmofilie naibii si te duci...

 

Sa mor daca mai merita sa ajuti pe careva in ziua de azi, numai oameni fara caracter.

 

Mi-ar fi foarte simplu sa incep sa te jigesc si eu....

dar prefer sa nu-mi mai bat capul cu unii MITOCANI de pe acest forum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.