Jump to content

e36 nu da curent la pompa de benzina decat dupa ce dau la automat


Recommended Posts

Am pus un aparat de masura pe fire, am pus contactul si nu a aparut curent decat dupa ce dau la automat. Si daca o las nepornita mai mult timp se comporta ca si cum nu ar avea benzina... Pe tester arata ok 100% :)

 

 

Daca nu ma insel la modelul tau este normal sa faca asa.Pompa porneste numai cand computerul primeste semnal de la senzorul de la arborele cotit, deci cand dai la cheie.

Probabil se pierde presiunea.Masoara presiunea de benzina.Daca scade inseamna ca probabil s-a stricat pompa de benzina, supapa din pompa de benzina.Poti sa rezolvi problema cu o supapa cu unic sens, asta ca sa nu schimbi pompa.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Daca-mi aduc aminte corect si E34 520i face la fel. am incercat sa scot benzina din el de la motor si eu stiam ca injectia baga cateva secunde pt a incarca rampa dupa care se opreste si mai porneste doar cand pleaca motorul. La asta nu era asa, doar cand dadeam la cheie baga benzina. Nu stiu ce tip de injectie avea pe ea, Bosch Motronic sau Siemens.
Link to comment
Share on other sites

se verifica presiunea in rampa cu un manometru si cu furtunul de vacuum scos de la regulator, trebuie sa ai 3.5 bar (3 bar cu vacuum) cu pompa activata si trebuie sa-si pastreze presiunea respectiva o perioada de timp dupa oprirea alimentarii pompei, nu mai stiu exact cat.. cateva minute. si un alt test este cel de debit al pompei ~1l/30sec. Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa-si pastreze presiunea respectiva o perioada de timp dupa oprirea alimentarii pompei

gresit.

 

trebuie si peste 12 ore sa tina presiunea.asta i-am spus si eu in primele posturi.nu are voie sa piarda presiune.

 

poate sa faca si cum a zis @Bavaria sa monteze o valva unisens.trebuie sa fie cat mai aproape posibil de tur.daca are valva montata circuitul e inchis si trebuie sa fie etans,normal.

Link to comment
Share on other sites

se verifica presiunea in rampa cu un manometru si cu furtunul de vacuum scos de la regulator, trebuie sa ai 3.5 bar (3 bar cu vacuum) cu pompa activata si trebuie sa-si pastreze presiunea respectiva o perioada de timp dupa oprirea alimentarii pompei, nu mai stiu exact cat.. cateva minute. si un alt test este cel de debit al pompei ~1l/30sec.

 

 

Dupa 8 ore trebuie sa ramana la minim 1 bar.Ma rog, eu asa stiu.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa-si pastreze presiunea respectiva o perioada de timp dupa oprirea alimentarii pompei

gresit.

 

trebuie si peste 12 ore sa tina presiunea.asta i-am spus si eu in primele posturi.nu are voie sa piarda presiune.

 

poate sa faca si cum a zis @Bavaria sa monteze o valva unisens.trebuie sa fie cat mai aproape posibil de tur.daca are valva montata circuitul e inchis si trebuie sa fie etans,normal.

 

Presiunea se mai poate pierde si printr-un injector care nu mai inchide bine - cazul cel mai rau din motive evidente.

Link to comment
Share on other sites

Daca pui valva unisens, elimini posibilitatea ca valva pompei de benzina sa piarda presiune. Nu raman decat regulatorul de presiune de pe rampa (diafragma intepata sau arc prea slab) sau injectoare (aici am dubii: ar trebui ca masina sa plece inecata de fiecare data, sa puta a benzina, sa ude bujia).
Link to comment
Share on other sites

in manualul de reparatii Bentley pentru e36 spune sa nu scada presiunea in rampa cu mai mult de 0.5bar in 20min dupa oprirea pompei, pentru cine e interesat de manual il pot uploada pe undeva, are ~96mb.

 

atasat doar partea cu presiunea..

e36_fuel.zip

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

La asta nu era asa, doar cand dadeam la cheie baga benzina. Nu stiu ce tip de injectie avea pe ea, Bosch Motronic sau Siemens.

 

 

Nu prea exista sisteme de injectie mai vechi care alimenteaza pompa continuu cand se pune contactul.In general este alimentata ori cand se da la cheie, ori este alimentata cand se pune contactul, doar pentru cateva secunde.

Asta tine mai mult de siguranta, daca masina face accident si ramane contactul pus exista pericolul de a lua foc.

La generatiile mai noi nu prea mai este problema deoarece computerul de airbag intrerupe pompa de benzina in caz de accident, deci in cazul asta poate fi orice varianta de a alimenta pompa.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Nici nu am auzit sa fie sisteme care sa bage continuu benzina. Eu credeam ca pot scoate benzina punand contactul, apoi cand se oprea iar il puneam si tot asa. Insa din cate mi-am dat seama aia nu mergea asa, doar cand ii dadeam la contact baga benzina. De exemplu PUG 405 are asa, merge 3secunde pompa pt a amorsa sistemul apoi se opreste. Dai la cheie si porneste iar.
Link to comment
Share on other sites

La generatiile mai noi nu prea mai este problema deoarece computerul de airbag intrerupe pompa de benzina in caz de accident, deci in cazul asta poate fi orice varianta de a alimenta pompa.

 

faptul ca se opreste motorul si dispare semnalul de la captorul de PMH cred ca duce la intreruprea alimentarii cu benzina, calc-ul de airbag eventual face sa-ti sara capsa pirotehnica de la + -ul bateriei(cu toate ca nu stiu sigur daca are influenta si asupra + -ului pentru pompa, ecu.. samd, sunt 2 + -uri, unul care duce la demaror si alternator si unul separat care nu trece prin capsa si alimenteaza restul consumatorilor de pe masina).

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

faptul ca se opreste motorul si dispare semnalul de la captorul de PMH cred ca duce la intreruprea alimentarii cu benzina, calc-ul de airbag eventual face sa-ti sara capsa pirotehnica de la + -ul bateriei(cu toate ca nu stiu sigur daca are influenta si asupra + -ului pentru pompa, ecu.. samd, sunt 2 + -uri, unul care duce la demaror si alternator si unul separat care nu trece prin capsa si alimenteaza restul consumatorilor de pe masina).

nu cred ca are treaba supapa cu curentu sa nu fie ceva din contact paretrea mea

 

sa rezolvat pana la urma ce o fost ??/???? de ce nu spuneti defectiunea dak sa remediat sau nu ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.