Jump to content

De ce imi da rateuri la pornire?


Recommended Posts

Guest poleposition

o cauza pt faptul ca "trage mai greu" cand este cald, poate fi defectarea termostatul corpului de acceleratie. Acesta este localizat in cutia filtrului de aer, ies si niste furtune din el pe unde circula antigel din cate stiu...

 

nu inteleg exact cum functioneaza, dar are rolul de a incalzi aerul care ajunge in corpul de acceleratie pe timp de iarna si poate este blocat pe deschis si incalzeste in nestire...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

o cauza pt faptul ca "trage mai greu" cand este cald, poate fi defectarea termostatul corpului de acceleratie. Acesta este localizat in cutia filtrului de aer, ies si niste furtune din el pe unde circula antigel din cate stiu...

 

nu inteleg exact cum functioneaza, dar are rolul de a incalzi aerul care ajunge in corpul de acceleratie pe timp de iarna si poate este blocat pe deschis si incalzeste in nestire...

226325[/snapback]

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...348&hg=13&fg=20

care piesa de aici este ca eu unul nu o gasesc...

am schimbat azi si senzorul de la axa cu came si.....partzzzzz un foarte mare partzzzz absolut nici o schimbare plus de asta relantiul sta pe la 600rpm si mai are momente de intrerupere( se aude fasaitul ala ca si cum as deconecta debitmetrul)....deci am schimbat: sonda lambda (febi), bujii (ngk), senzor axa came (nemtesc nu mai stiu firma), senzor fulie vilbrochen (original sh dar in toate mintile), filtru aer(man), filtru benzina(man), curatzat injectoare (cu solutie care se pune in benzina), am izolat toata admisia , schimbat distributie toate lanturile si patinele, filtru ulei(man) + ulei castrol txt softec 5w40 advanced engines, mai am sa incerc un alt debitmetru de la cineva cu o inima mare (daca se simte cineva pls help ca innebunesc) , sau ultimele variante scos tot ce e in catalizator si schimbat ambreiaj....inca o intrebare senzorul de temperatura al apei cel din _chiulasa_ poate influenta cu ceva?????sunt 2 senzori unul langa celalalt unul am inteles trimite datele la ECU si unul la ceasul din bord...cel pt bord e ok imi arata apa la temperatura normala, dar daca celalalt e cumva defect poate avea efecte negative asupra performantelor motorului??? va multumesc astept omul cu inima mare pt tetul cu debitmetru

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

o cauza pt faptul ca "trage mai greu" cand este cald, poate fi defectarea termostatul corpului de acceleratie. Acesta este localizat in cutia filtrului de aer, ies si niste furtune din el pe unde circula antigel din cate stiu...

 

nu inteleg exact cum functioneaza, dar are rolul de a incalzi aerul care ajunge in corpul de acceleratie pe timp de iarna si poate este blocat pe deschis si incalzeste in nestire...

226325[/snapback]

la noi nu e cumva in galeria de admisie si e numit senzor de temperatura a aerului?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...124&hg=11&fg=40

piesa 13 de aici?

Link to comment
Share on other sites

o cauza pt faptul ca "trage mai greu" cand este cald, poate fi defectarea termostatul corpului de acceleratie. Acesta este localizat in cutia filtrului de aer, ies si niste furtune din el pe unde circula antigel din cate stiu...

 

nu inteleg exact cum functioneaza, dar are rolul de a incalzi aerul care ajunge in corpul de acceleratie pe timp de iarna si poate este blocat pe deschis si incalzeste in nestire...

226325[/snapback]

Eu unul l-am avut schimbat si cica se mai numeste "pata calda" sau ceva de genul asta si am inteles ca nu numai pe timp de iarna ci si cand e cald afara pt ca aerul circula cu viteza destul de mare si corpul acceleratie se racecste.

L.E Cei care au pus filtru sport, au anuat acel termostst, au facut o legatura intre furtune si termostatul acela a fost anulat si masina le merge ok.Cred ca nu e de la el

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

la noi nu e cumva in galeria de admisie si e numit senzor de temperatura a aerului?http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=11_1124&hg=11&fg=40

piesa 13 de aici?

226411[/snapback]

De piesa 10 vorbea poleposition

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...123&hg=11&fg=35

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

Cine imi imprumuta si mie un debitmetru pt o tura sa vad cum se comporta masina?

Azi dupa ce s-a incalzit si s-a blegit masina i-am scos mufa la debitmetru.Efectul...in arafa faptului ca relantiul variaza masina nu mai dadea rateuri si tragea bine

Asa ca plz some help? :blink: Thx

Link to comment
Share on other sites

Cine imi imprumuta si mie un debitmetru pt o tura sa vad cum se comporta masina?

Azi dupa ce s-a incalzit si s-a blegit masina i-am scos mufa la debitmetru.Efectul...in arafa faptului ca relantiul variaza masina nu mai dadea rateuri si tragea bine

Asa ca plz some help? :blink: Thx

227380[/snapback]

ti-am promis ca o sa fac si eu lucrul asta in seara asta si rezultatul: am incercat sa scot mufa de la prima pornire (motorul rece) si dadea sa moara motorul dupa care am mers cu debitmetrul conectat pana s-a incalzit motorul, l-am scos si surpriza trage masina fratzilor nici nu stiti cat de fericit sunt....dupa n senzori schimbati ajung la concluzia ca defapt era vestita lor buba si anume DEBITMETRUL ...totusi as vrea sa incerc un debitmetru in toate mintile sa vad daca intradevar ala e ... eventul cineva care stie cum trebuie sa se comporte un 525 24v fie el si cu _chiulasa_ de 2.0 24v il invit la un test drive cu masina mea sa aflu parerea lui... maine ..ops adica azi direct "Mihai Bravu shopping center" in cautarea unui debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

aceleasi simptome ca bmb le am si eu... masina trage mult mai greu si ii da in nas la turatie joasa din cauza debitmetrului. daca deconectez debitmetrul, masina trage de rupe numai ca are relantiul variabil.

 

deci sunt al 3lea care am nevoie de debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

aceleasi simptome ca bmb le am si eu... masina trage mult mai greu si ii da in nas la turatie joasa din cauza debitmetrului. daca deconectez debitmetrul, masina trage de rupe numai ca are relantiul variabil.

 

deci sunt al 3lea care am nevoie de debitmetru.

227517[/snapback]

hai sa facem un club al celoc care au nevoie de debitmetre.. :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut-o si eu. stii ce am facut astazi? am schimbat filtru de benzina. era putin si un colier de la filtru destrans, am pus putin surubelnitza pe el si deja a si curs benzina. acu am pus filtru nou, am strans bine colierele, si acu merge bine, fac si cerculete :blink:

simplu si ieftin.

nu zic ca poate si la tine e aceeasi problema, dar poate merge verificat totusi.

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut-o si eu. stii ce am facut astazi? am schimbat filtru de benzina. era putin si un colier de la filtru destrans, am pus putin surubelnitza pe el si deja a si curs benzina. acu am pus filtru nou, am strans bine colierele, si acu merge bine, fac si cerculete  :blink:

simplu si ieftin.

nu zic ca poate si la tine e aceeasi problema, dar poate merge verificat totusi.

227598[/snapback]

Nu la noi nu cred ca e vb de filtre...al meu cel putin are cateva mii de km.Ciupy stiu ca zicea ca l-a schimbat si el nu stiu de piovra.La noi se intampla cand se incalzeste motorul

Link to comment
Share on other sites

aceleasi simptome ca bmb le am si eu... masina trage mult mai greu si ii da in nas la turatie joasa din cauza debitmetrului. daca deconectez debitmetrul, masina trage de rupe numai ca are relantiul variabil.

 

deci sunt al 3lea care am nevoie de debitmetru.

227517[/snapback]

Wellcome to the club :blink:

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

ti-am promis ca o sa fac si eu lucrul asta in seara asta si rezultatul: am incercat sa scot mufa de la prima pornire (motorul rece) si dadea sa moara motorul dupa care am mers cu debitmetrul conectat pana s-a incalzit motorul, l-am scos si surpriza trage masina fratzilor nici nu stiti cat de fericit sunt....dupa n senzori schimbati ajung la concluzia ca defapt era vestita lor buba si anume DEBITMETRUL ...totusi as vrea sa incerc un debitmetru in toate mintile sa vad daca intradevar ala e ... eventul cineva care stie cum trebuie sa se comporte un 525 24v fie el si cu _chiulasa_ de 2.0 24v il invit la un test drive cu masina mea sa aflu parerea lui... maine ..ops adica azi direct "Mihai Bravu shopping center" in cautarea unui debitmetru.

227473[/snapback]

 

Azi la fel... mers pana s-a incalzit.dupa ce a inceput blegeala si rateurile am deconectat mufa la debitmetru iar masina si-a revenit si a inceput sa mearga ok.Raspundea imediat la acceleratie fara rateuri doar ca variaza relantiul.

Ma apuc sa caut si eu un debitmetru :blink: dar totusi as vrea sa ma conving cu unul luat de pe alta masina care e in mintile lui.

P.S ce preturi sunt pe la Mihai Bravu shopping center la debitmetre ? :)

Link to comment
Share on other sites

Azi la fel... mers pana s-a incalzit.dupa ce a inceput blegeala si rateurile am deconectat mufa la debitmetru iar masina si-a revenit si a inceput sa mearga ok.Raspundea imediat la acceleratie fara rateuri doar ca variaza relantiul.

Ma apuc sa caut si eu un debitmetru :blink: dar totusi as vrea sa ma conving cu unul luat de pe alta masina care e in mintile lui.

P.S ce preturi sunt pe la Mihai Bravu shopping center la debitmetre ? :)

227667[/snapback]

mda mai nou am alte probleme....(si se pare ca aseara a fost doar o alarma falsa, ma refer la treaba cu debitmetrul), in fine plec azi din pipera pana la Carrefour Feeria, ajung , intru iau ce-mi trebuia, si cand sa plec mare balta langa masina, ridic capota si ce sa vezi busonul de radiator slabit si 4 litrii de antigel imprastiati peste tot, in fine iau antigel si apa distilata completez si dau sa plec, cand alta surpriza, de la temperatura f mare pe care o avea antigelul mi s-a crapat geamul de la faza scurta/pozitie pe stanga....in fine ajung inapoi la curte...acum seara frig afara o pornesc si parca am pornit un tractor...nu este prima oara cand porneste asa si asta face numai cand e frig afara ...manifestare dau la automat si porneste in 3 pistoane nu da rateuri dar pana nu o turez (in unele cazuri dupa 4 secunde intra socul automat, nu s-a intamplat in seara asta), nu isi revine ...cam ce ar putea sa fie, cumva bobine, fise sau alimentarea cu benzina?

Link to comment
Share on other sites

mda mai nou am alte probleme....(si se pare ca aseara a fost doar o alarma falsa, ma refer la treaba cu debitmetrul), in fine plec azi din pipera pana la Carrefour Feeria, ajung , intru iau ce-mi trebuia, si cand sa plec mare balta langa masina, ridic capota si ce sa vezi busonul de radiator slabit si 4 litrii de antigel imprastiati peste tot, in fine iau antigel si apa distilata completez si dau sa plec, cand alta surpriza, de la temperatura f mare pe care o avea antigelul mi s-a crapat geamul de la faza scurta/pozitie pe stanga....in fine ajung inapoi la curte...acum seara frig afara o pornesc si parca am pornit un tractor...nu este prima oara cand porneste asa si asta face numai cand e frig afara ...manifestare dau la automat si porneste in 3 pistoane nu da rateuri dar pana nu o turez (in unele cazuri dupa 4 secunde intra socul automat, nu s-a intamplat in seara asta), nu isi revine ...cam ce ar putea sa fie, cumva bobine, fise sau alimentarea cu benzina?

227757[/snapback]

Pot sa te ajut cu 3 bobine sa le incerci daca vrei sa faci cat de cat o verificare

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce se incalzeste motorul masina incepe si imi da rateuri.Mai ales cand sunt pe relantiu si calc brusc pedala de aceleratie.Nu se intampla mereu dar cand o apuca parca scade si puterea motorului

Aveti idee de la ce?

219225[/snapback]

 

SI A MEA ( 320I 24 V) FACE LA FEL. NEREGULAT LA RALANTI IAR IN MERS DACA APAS ACCELERATIA . NU TRAGE IN PRIMA FAZA. ARE UN TIMP MORT DE 2-3 SECUNDE IN CARE PARCA NU SE ALIMENTEAZA , DUPA CARE PLEACA BRUSC SI TRAGE NORMAL. SI MAI E O PROBLEMA : IN TREPTELE INFERIOARE 1-4 DACA TRAG TARE FARA SA SCHIMB TREAPTA VINE-N NAS PE LA 4000 - 4500 TURE.

MENTIONEZ CA I-AM SCHIMBAT DEBITMETRUL , POMPA DE BENZINA , FILTRU DE BENZINA , CURATAT INJECTOARE , PLUS 2 TESTERE CU NICI O EROARE.

O IAU RAZNA IN CURIND .

CEVA IDEI ?

Edited by MISU
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ce credeti ca patesc.... :)

 

Acum 30min masina mergea perfect, toate bune si frumoase...ma duc la service sa imi skimbe si mie bujiile cu unele NGK Platinum...se apuca mecanicu sa desfaca bujiile veki si gaseste ulei la buji.Curata el pe acolo, ma pune sa ii dau un pic la automat.... mi le inlocuieste cu cele NGK si acuma cand pornesc masina, surprizaa....flacari si rateuri pe teava de se speria lumea frate :) plus ca abia trage...

 

Va rog mult cei care a-ti mai patit asemenea lucru sau cei cu experienta sa imi zica si mie ce poate sa aibe...daca i-am stricat ceva... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
cred ca ma incadrez in topicu asta...am un E36 de vreo 2 luni vreau sa il inmatriculez...masina era adusa in tara de vreo 5 zile cand ma laut-o eu...e din 1993/06 a avut 3 proprietari batrani nu e tunata interioru e ok dar de 5 zile are un zgomot la motor...zgomot ca la motoarele diesel....am schimbat uleiu am pus un castrol 10w40 am schimbat si filtru de ulei,cel de aer,baterie noua,am fost la un service si mi-au zis ca s-ar putea sa fie de la vreun piston sau de la axa cu came bine da asta ce mi-a zis de la servis mi-a zis-o de parca avea ciuda pe mine ca mai avea unpik si imi zicea sa arunc masina.Vreau sa mai mentionez ca avea eticheta de la lichidu de frana din serviceul din germania si scria ca schimbu de lichid de frana a fost facut la 110.000 km si acuma masina are 156.068...uleiu de motor cand l-am scos era in jur de vreo 3 litri si era aproape ca apa..... ce sa ii fac sa elimin zgomotu??? am observat ca face zgomot puternic cand e reece dupaia e mai mic...sa fie orade de la tacheti? culbutori? din motor? sau sa fie lantu de distributie?!?!?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.