Jump to content

Spuma la joja si capac motor!


Recommended Posts

nu mai delirati p-aci numa sa va aflati in treaba. daca nu dispare antigel e condens. am mai spus ca mai toate benzinarele folosite pe distante scurte au aceasta problema iarna. cand ajunge antigelul in ulei creste nivelul amalgamului din baie si scade nivelul antigelului, se supraincalzeste motorul si ii scade presiunea de ulei. daca nu ai cele 4 simptome e CONDENS.

Daca se inspumeaza uleiul mai circuli sau nu cu masina? Mai era proprietate de ungere? Sunt si eu curios....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

un mic update pentru ca am vazut ca topicu prezinta intereres si precis o sa mai ajute si pe altcineva....la nevoie :lol:

 

 

Asa deci .... azi mai spre seara am plecat cu masina pana la un prieten...si mergand un pic mai sportiv am observat ca las mult fum alb un urma mea lucru care ma cam speriat ... :) !!! am ajuns si am tras masina in parcare si cand o acceleram scotea mult fum alb si apa pe toba....lucru care mia dat de gandit deoarece nu credeam a e condes pt ca apa era la 90 grada!!! Intro ultima incercare la intoarcere...iam dat numa pe rosu .... si o disparut si fumu alb .... !!!

Ce concluzie sa trag...???

1.Asa greu dispare condensu de pe toba???

2.Am fisurata garnitura...???

3.Alte neprevazute...???

Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost disperat cu fumul alb dar ma uit si la alte masini daca scot sau nu si observ ca majoritatea scoate fum alb cand e frig.Cand e foarte frig scoate fum incontinu,dar debitul depinde de cat de mult accelerezi.Incearca sa te uiti la semafor la masini sa vezi.Cu cat e mai ger afara cu atat scoate mai mult. Am observat ca dieselul cand s-a incalzit nu scoate deloc sau mai putin decat benzinarul. Sunt gazele de la diesel mai reci??
Link to comment
Share on other sites

Ca nu-ti urca repede la 90 de grade, vezi, poate ai radiator de tropice. :)

Am avut si eu spuma dar numai pe capac la 2.0, n-am avut probleme.

Cu motorul actual scot si eu fum alb si cu motorul incalzit, sunt aburi, nu fum. Ma uitam la masini in trafic, nu prea scoteau, bine, m-am uitat la matiz, dacii, (la momentul respectiv) dupa aia m-am gandit ca poate ca si motorul e mare, nu compari 2.8 cu 0.8 cat are matizul :lol:)

Link to comment
Share on other sites

cat de multa apa iesea pe toba? si fumul alb.. era continuu ?? posibil sa avem aceiasi soarta... :)

 

 

 

nu nu .... cred ca stiu care o fost soarta sa !!!! si nu vreau :lol:)))

 

1.Asa greu dispare condensu de pe toba???

2.Am fisurata garnitura...???

terminati ma cu garniturile... :D

 

condensul dispare greu...tre sa mergi ceva cu ea. :)

 

 

 

cel mai pozitiv om de pe topic ... !!! ms ... si dc e sa fie garnitura pun una smechera de alu...si gata!!! :D

 

Si eu am fost disperat cu fumul alb dar ma uit si la alte masini daca scot sau nu si observ ca majoritatea scoate fum alb cand e frig.Cand e foarte frig scoate fum incontinu,dar debitul depinde de cat de mult accelerezi.Incearca sa te uiti la semafor la masini sa vezi.Cu cat e mai ger afara cu atat scoate mai mult. Am observat ca dieselul cand s-a incalzit nu scoate deloc sau mai putin decat benzinarul. Sunt gazele de la diesel mai reci??

 

 

 

hmmm....la disel stiu ca e rau cu fumu alb !!! azi am vb cu mecanicu ....si o zis ca la benzinare e chiar indicat sa scoate fumu alb pe toba!!! fa si tu cum am facut eu .... mergi cu ea foarte sportiv...si prbl no sa mai ai gram de fum alb !!!

 

Ca nu-ti urca repede la 90 de grade, vezi, poate ai radiator de tropice. :)

Am avut si eu spuma dar numai pe capac la 2.0, n-am avut probleme.

Cu motorul actual scot si eu fum alb si cu motorul incalzit, sunt aburi, nu fum. Ma uitam la masini in trafic, nu prea scoteau, bine, m-am uitat la matiz, dacii, (la momentul respectiv) dupa aia m-am gandit ca poate ca si motorul e mare, nu compari 2.8 cu 0.8 cat are matizul :))

 

 

ma urca da greu .... greu.... da fac pariu ca si aia influenteaza !!! si e normal la o masina cu un motor mai mare e condens mai mare !!! si o alta chestie....cu garnitura....trebuia sa am ulei in busonu cu apa nuuuuu ????

 

toate cele bune rooocccoooo

Link to comment
Share on other sites

Vad ca esti fericit.

:))

Sa te fereasca domnu pentru schimb de garnitura, ca e mult de munca.

La mine dispare un pic de apa, din cand in cand, nu am in ulei, dar se duce undeva, nu vad sa pierd, am schimbat pompa, termostat, am luat radiator azi, daca nu scap de consumul de apa, sigur e ciupita garnitura si la mine, nu e ingrijorator consumul de apa, undeva la 1L la 2 saptamani...

E de munca pentru schimbat garnitura, daca tot sunt acolo o sa schimb si distributia, axele de m3, repar vanosul, asta cand strang bani de unele piese :lol:)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
cred ca apa o pierzi pe undeva...sau o dai pe evacuare....pentru ca daca o dadeai in ulei ....sigur se vedea!!! ps.vezi ca sunt garniturile alea smechere...is din ceva aluminiu parca...daca tot o schimbi !!! bafta

Milion in suta ai garnitura de chiulasa dusa....spuma galbuie pe joja este primul indiciu al patrunderii apei in baia de ulei deci a deteriorarii garniturii de chiulasa...asta cu spuma este o intrebare simpla de "parte mecanica",pe care o gasesti in chestionarele de C (am BE,CE si stiu ce vorbesc in privinta asta)...sigur nu ti-a spus nimeni ca ai garnitura de chiulasa dusa?....mi se pare o banalitate...

Link to comment
Share on other sites

la mine nu funcitoneaza deloc la temperatura optima ca nu reuseste sa mio ridice de nici un fel la 90....tot mai jos imi sta!!! de ce....nu stiu ,,,,

cumpara un termostat nou si de o calitate mai buna. da poate sa ai probleme si la bord sa indice eronat.

Link to comment
Share on other sites

inseamna ca ai mers suficient incat a disparut condensul.

 

asta e ideea,in mersul pe distante scurte motorul nu functioneaza la temp optima suficient.

de unde doamne iarta-ma sa apara condensul acolo?...intreb si eu, dar mi se pare absurditatea absoluta treaba asta cu condensu care ajunge in baia de ulei in asa cantitati ,care prin amestec cu uleiul si apoi prin barbotare, sa-ti dea spuma pe joja...nu cred in veci treaba asta cu condensul...apa,in schimb, e clar ca ai in motor din moment ce joja are spuma galbuie pe ea...

Link to comment
Share on other sites

absurditatea absoluta treaba asta cu condensu

absurd,domne,absurd! :)

 

vine condensu si intra in baie,in motor,mama lui...

 

condensul se formeaza :)

deh ca stiu si eu ca se formeaza condensul, dar in motor mi-e greu sa cred....sincer...plus de asta nici nu am mai auzit de condens in motor in viata mea...pe evacuare da ,dar in motor mi se pare extradubios...no offense

Link to comment
Share on other sites

cunosc multe persoane care au fenomenul asta, si eu am vazut la mine parca un iz de spuma albicioasa pe marginile jojei care ating teava aia si putin pe capacul de la ulei... folosesc masina pe distante scurte, 5km pana la servici...pauza 7 ore apoi 5km inapoi... si eu m-am speriat cand am vazut, dar am inteles din mai multe pareri ca ar fi de vina temperatura la care lucreaza motorul si imposibilitatea uleiului si motorului de a ajunge la o temperatura omogena...
Link to comment
Share on other sites

cunosc multe persoane care au fenomenul asta, si eu am vazut la mine parca un iz de spuma albicioasa pe marginile jojei care ating teava aia si putin pe capacul de la ulei... folosesc masina pe distante scurte, 5km pana la servici...pauza 7 ore apoi 5km inapoi... si eu m-am speriat cand am vazut, dar am inteles din mai multe pareri ca ar fi de vina temperatura la care lucreaza motorul si imposibilitatea uleiului si motorului de a ajunge la o temperatura omogena...

 

 

 

fix aceeasi situatie ma aflu si eu ...cu distanta pana la lucru !! momentan ....nu mio intrata ulei in antigel....si nici nivelu de la ulei nu mio crescut....!!! deci ce sa zic.....poate sa fie si condens!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.