Jump to content

Cum vi se comporta masinile pe santurile din asfalt?


ViBogdan

Recommended Posts

Poate exista o diferenta de rigiditate a talonului anvelopei, desi au aceleasi dimensiuni posibil sa aibe alt indice de viteza de exemplu(sau diferente si mai radicale gen pe o masina sunt de iarna/mixte/vara si pe cealalalta altceva dar aceleasi dimensiuni). Din cate stiu cele de viteza(notate cu W sau ZR de ex) au talonul ceva mai rigid si mai bine intarit pentru a rezista la viteze de deplasare ridicate pe cand celalalte(cu indici gen T) sunt ceva mai soft nefiind nevoie de intarire suplimentara a talonului anvelopei, si de aici pot sa apara diferente de comportament la aceeasi dimensiune.
Link to comment
Share on other sites

Scuzati...am uitat sa mentionez ca s-a lucrat numai pe fata la geometrie pentru ca o roata rodea cauciucul neuniform.

 

 

e clar :)

 

e unghiul prost pe spate, de aia ai probleme, merge masina intr-o parte si iti mananca cauciucul,vei fi surprins de diferente dupa ce ai sa ii faci unghiul pe spate :lol:

Link to comment
Share on other sites

Scuzati...am uitat sa mentionez ca s-a lucrat numai pe fata la geometrie pentru ca o roata rodea cauciucul neuniform.

 

 

e clar :lol:

 

e unghiul prost pe spate, de aia ai probleme, merge masina intr-o parte si iti mananca cauciucul,vei fi surprins de diferente dupa ce ai sa ii faci unghiul pe spate :)

 

Da...probabil ca e mica diferenta. Cauciucurile se uzeaza uniform ochiometric deci probabil ca nu e eroare mare. Insa am sa ma duc sa-mi fac geometria si pe fata si pe spate pentru ca trebuie sa-mi iau gume noi de vara si nu vreau sa incep cu stangul. Multam de sfaturi :) !

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
Salut,

 

eu am dat intr-o groapa, nu prea mare si mi s-au declansat airbagurile de pe partea cu roata cel cortina si cel din usa, roti de 225 /45/17, asa ca aveti grija! bmw e 46.

 

Imi pare rau pentru intamplarea ta. Poti te rog sa-mi spui din ce an este masina ta?

 

Multumesc,

Marius

 

1999, august

Link to comment
Share on other sites

eu cand incep sa am acest efect, schimb bucsile de la bratele fata. de fiecare data erau prea moi, fara sa bata. dupa ce le schimb efectul dispare si directia isi revine aproape ca la inceput cand masina era noua. mai sunt si bucsile spate dar astea tin mai mult, eu le-am schimbat o singura data. geometria am facut-o numai cand am schimbat bieletele de directie in rest intelesesem ca nu e nevoie
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o bataie pe dreapta fata. Mi s-a spuca ca sunt flansele de amortizor problema,dar dupa ce le-am schimbat am avut aceeasi bataie.Am observat ca bucsile de la brat sunt cam ''moi'', pot da ele bataia respectiva?? sau sa fie altceva...?
Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
Am si eu o bataie pe dreapta fata. Mi s-a spuca ca sunt flansele de amortizor problema,dar dupa ce le-am schimbat am avut aceeasi bataie.Am observat ca bucsile de la brat sunt cam ''moi'', pot da ele bataia respectiva?? sau sa fie altceva...?

 

mai mult ca sigur este bieleta antiruliu daca ai e 46, este cam 100 ron si se schimba foarte usor.

Link to comment
Share on other sites

La e36 cu 225/45R17 imi lua volanul din mana, daca asfaltul nu era perfect drept.

 

Pus pe evevator bucsi brat powerflex pivoti noi, reglaj directie.

 

Cadere 1'30" normal ar fi 0'40" nu se poate regla in consecinta convergenta a trebuit inchisa la maxim adica 1'20''.

 

Rezultat pana la 90 nu se misca nimic, mai sus in functie de unghiul de atac are tendinta sa se urce pe linia alba daca e tipul texturat, nimic sa nu poata fi controlat. Pe spate toate bune si frumoase, dar sunt programate RTAB de la powerflex.

 

 

deasemenea http://www.pistonheads.com/gassing/topic.a...ing%20E36%20325

Edited by Remus_bv
Link to comment
Share on other sites

La e36 cu 225/45R17 imi lua volanul din mana, daca asfaltul nu era perfect drept.

 

Pus pe evevator bucsi brat powerflex pivoti noi, reglaj directie.

 

Cadere 1'30" normal ar fi 0'40" nu se poate regla in consecinta convergenta a trebuit inchisa la maxim adica 1'20''.

 

Rezultat pana la 90 nu se misca nimic, mai sus in functie de unghiul de atac are tendinta sa se urce pe linia alba daca e tipul texturat, nimic sa nu poata fi controlat. Pe spate toate bune si frumoase, dar sunt programate RTAB de la powerflex.

 

 

deasemenea http://www.pistonheads.com/gassing/topic.a...ing%20E36%20325

 

 

ACUMA SPUI CA NU SE SIMT DFELOC SAU CUM? CA SI EU AM jante SI CAUCIUCURI CA ALE TALE SI SIMT SA MA ARUNCA AFARA DE PE ASFALT. CU CELE DE IARNA PE 16 POT SA DAU DRUMUL AL VOLAN SI NU PATESC ASA CAND TREC PESTE DENIVELARI.

MS

Link to comment
Share on other sites

Si eu am problema asta cu tramlining-ul si chiar ma speriat , am ridicat masina am tras de roti si nu am constatat decat un mic joc in caseta de directie pe care am rezolvato momentan pana o schimb ! In rest masina este perfecta si totusi i-ni trage volanul din mana pe sleaurile alea ! Mai am o singua chestie de facut , cand o sa-mi pun cauciucurile de vara : unghiul de fuga !
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.