Jump to content

Sincronizare EWS 2 cu ECU de pe masina cu EWS3 - cum?


roby_m

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu te gandi ca stiu foarte multe legate de cum sa resoftezi ca nu stiu; dar din toata discutia am inteles ca nu se potriveste ecu cu ews-ul; cel mai simplu e sa cumperi un ews pt ecu al masinii in ideea in care vad ca merge greu cu resoftarea; un ews II ar fi undeva la 400 lei; nu stiu cati bani dai pe resoftari,la asta ma gandesc.. Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

nu te gandi ca stiu foarte multe legate de cum sa resoftezi ca nu stiu; dar din toata discutia am inteles ca nu se potriveste ecu cu ews-ul; cel mai simplu e sa cumperi un ews pt ecu al masinii in ideea in care vad ca merge greu cu resoftarea; un ews II ar fi undeva la 400 lei; nu stiu cati bani dai pe resoftari,la asta ma gandesc..

deocamdata nu dau mai nimic, daca reusim ii voi da omului din recunostinta.

 

daca ews-ul ar fi nou, initializarea ar putea avea succes mai usor sau cum?

Link to comment
Share on other sites

nu mai e necesara ,e ca si broasca si cheia din cate stiu

Ehm... nu chiar. E ca si cum ai cumpara un laptop nou, fara sistem de operare :)

esti sigur? de exemplu nici la cheie nu e nevoie de vreo softare cand o primesti noua (ca altfel ii ziceam sa cumpere unul din dezmembrari)

Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

nu mai e necesara ,e ca si broasca si cheia din cate stiu

Ehm... nu chiar. E ca si cum ai cumpara un laptop nou, fara sistem de operare :)

esti sigur? de exemplu nici la cheie nu e nevoie de vreo softare cand o primesti noua (ca altfel ii ziceam sa cumpere unul din dezmembrari)

Cheia cand o primesti noua, are chipul immo scris deja cu "password"-ul masinii.

Link to comment
Share on other sites

Uite, eu spre exemplu, chiar am intrebat acum la un magazin de piese cu care lucrez, daca imi pot aduce EWS. Le-am dat codul de piesa si mi-au spus ca mi-l pot aduce, original, 7 - 10 zile lucratoare :)

Crezi ca vine scris? EU zic ca nu!

eu ma indoiesc,comanda-l ca il platesc eu

Link to comment
Share on other sites

Cateva idei despre functionarea EWS2:

 

On EWS II, a key transponder and a EWS control module are used. the transponder is used to energize the EWS control module and sends key identification code to EWS control module. If the code is correct, EWS control module will activate the starter. Then EWS control module sends a unique Individual Serial Number (ISN) to DME for verification, if the ISN matches the one in DME, the drive away protection is canceled and injection and ignition is enabled. Otherwise, the vehicle will be immobilized.

 

EWS Control Module:When replacing EWSII Control Module with a new, it must be VIN specific in order to recognize key ID codes. In addition, the EWS control module must be ZCS coded and then perform a synchronization with the DME in order to be fully functional. The EWS Control Module must be synchronized with the DME so that it stores the correct ISN/Rolling Code. There is no limit to the number of times the ISN/Rolling Codes may be changed in the EWS Control Module. ZCS coding on the EWS control module can only be performed using OEM scan tool while some OE-level aftermarket scan tools can perform DME-EWS synchronization (see figure).

 

DME Control Module: The DME Control Module is not ordered VIN specific and must be programmed during replacement. After programming, the ISN or Rolling Codes are stored to the DME permanently and is not changeable.

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

am mai aflat ceva. lucrul esential !

 

in DME trebuie introdus VIN-ul masinii, cel care este si in EWS. Adica si la acest nivel informatia dintre cele 2 module trebuie sa coincida.

 

intrebarea intrebatoare este, cum se scrie/modifica in DME seria sasiului ?

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

la fel e si la ews (altfel s-ar vinde pe toate gardurile ews nou,dar nu e asa)

Permite-mi sa te contrazic..

EWS-ul vine "virgin" dar nu se comercializeaza decat prin reprezentante....ele fiind singurele "agreeate" sa faca o cheie BMW.... Si in procedura de "invatare" a cheii....intai se "virginizeaza" EWS-ul si apoi se invata cheia... Cheia are chipul scris....el se memoreaza in EWS si apoi EWS-ul se sincronizeaza cu DME (sau DDE)....

 

am mai aflat ceva. lucrul esential !

 

in DME trebuie introdus VIN-ul masinii, cel care este si in EWS. Adica si la acest nivel informatia dintre cele 2 module trebuie sa coincida.

 

intrebarea intrebatoare este, cum se scrie/modifica in DME seria sasiului ?

Stii tu ceva....dar e un pic invers...In EWS trebuie sa fie VIN-ul masinii...Pentru ca mai toate modulele masinii contin VIN-ul acesteia (EGS-ABS-AirBag, Kombi,LCM....etc....)daca schimbi VIN-ul din DME, te trezesti cu alte tarasenii.......

Link to comment
Share on other sites

EWS-ul e al masinii din fabrica, deci contine VIN-ul masinii. Pe de alta parte, in DME e iarasi VIN-ul masinii dupa care a provenit motorul, diferit de cel al masinii mele. Ele trebuie sa coincida. Asta scrie clar in documentatia EWS de la BMW inclusa in linkul de mai sus.

 

Eu intreb, cum se scrie acel VIN in DME.

Link to comment
Share on other sites

articolul complet despre EWS http://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca...LpqPBI1e4HGLWYA

 

informatia cu privire la codarea ews-ului la pagina 14

 

dar nu inteleg ce este cu acea codare ZCS.

isi da seama cineva?

ZCS code is a Central Coding Key.

It is is a unique 37 digit (originally a 48 digit) code that contains

specific model, country variation and individual equipment/option information for a "specific" vehicle.

 

It is stored in 2 modules in each car (differes by car but it may be in your instrument cluster and either the LCM or the EWS)

 

That code is used by the software in many other modules to tell them which options in each piece of their software to activate - to address how they operate based on what other equipment is in the car, etc.

 

EWS-ul e al masinii din fabrica, deci contine VIN-ul masinii. Pe de alta parte, in DME e iarasi VIN-ul masinii dupa care a provenit motorul, diferit de cel al masinii mele. Ele trebuie sa coincida. Asta scrie clar in documentatia EWS de la BMW inclusa in linkul de mai sus.

 

Eu intreb, cum se scrie acel VIN in DME.

Se resofteza DME cu noua serie de caroserie.....sau cu un programator...direct in hex..direct pe memorie....

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.