Jump to content

Atentie se fura X5 si x6


AlexJ

Recommended Posts

Ideea e cu cât mai multe piedici, cu atât se vor gândi de douã ori dacã sã Încerce sau nu. Totuºi cele mai multe furturi sunt de genul, "m-am dat jos sã deschid nu ºtiu ce ºi am lãsat maºina pornitã ºi a dispãrut". ªi nu ºtiu cum dracu se face cã În general asta e manevra posesorilor de BMW ºi uite aºa se mai bate un cui În sicriul oricui deÞine sau vrea marca asta pe viitor cu asigurare.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum ca sa ne destindem putin zic si eu ca am putea folosi Trunk Monkey...

:twoup:

Ideea de baza e ca daca vor sa ti-o fure ti-o fura...politia nu face nimic (sau nu vrea) iar daca noi luam atitudine putem sa ajungem la inchisoare.

 

offtopic: eu daca vad cazuri la tv in care un hot e impuscat/omorat raman rece...degeaba aveam legi ca tot animale ramanem...se pare ca singurul mod de a fi educati e bataia cand legea e prea blanda.

 

Inca doi posesori (unul de X5 si unul de X6) au ramas fara masini...am auzit ca s-a intamplat cand au fost in vacanta in Bulgaria din fata hotelului...asa ca daca va duceti pe acolo ochii cat cepele si parcare pazita...

 

Stii cumva la ce hotel au fost ? De ex in cazul meu am fost la parcare platita 10 E pe zi , unde accesul si iesirea se facea doar daca deschidea paznicul bariera si prezentai cardul de la hotel .

Nu stiu mai multe detalii...am aflat de la niste romani cazati la acelasi hotel...numele nu il stiu...dar banuiesc ca erau afara masinile ca doar nu aveau atata tupeu sa fure din garaj cu paznic

Edited by AlexJ
Link to comment
Share on other sites

Potrivit anchetatorilor, hotii au adus in Romania si decodoare de alarma. „Infractorii si-au procurat, tot din strainatate, niste aparate care anihileaza alarmele auto“, sustin oamenii legii. Dispozitivele respective capteaza frecventa alarmei, o copiaza, dupa care o dezactiveaza la fel de usor ca si telecomanda originala.

::::"

 

Ce balarie...

 

exista doua posibilitati:

-ori ziaristul e pe langa

-ori politaiul

 

Capteaza frecventa alarmei, o copiaza :twoup:

 

Frecventele sunt standad. Exista doar cateva benzi folosite. Si fiecare cheie trebuie sa fie FIX in banda respectiva ca altfel nu trece omologarea si nu poate fi vanduta...

 

Vai de capul lor, cu articolul lor cu tot...

 

L.E. si mie mi-a spus cel de la casco ca vor sa scoata Bulgaria

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

x5-ul furat de paste din bulgaria este a unui prieten si il avea asigurat la 45000 de euro.

in aceeasi noapte s-a furat un x6 Âşi un e90 coupe.

curios este ca au mai vrut sa fure un audi allroad model nou si nu au reusit. cica ala avea doar contactul spart...........

Link to comment
Share on other sites

Capteaza frecventa alarmei, o copiaza :twoup:

 

sunt folositi termeni improprii pentru ca oamenii nu sunt de specialitate. fondul problemei ala e. asa este, sunt cateva frecvente standardizate. nici nu are importanta frecventa pt ca scannerul o identifica imediat. ce memoreaza este codul. cum toate dispozitivele acum au cod saritor, adica la fiecare apasare se emite alt cod, trebuie memorate cateva dezarmari. unele alarme daca la dezarmare de foloseste codul de la armare intra in avertizare imediat pt ca sigur e jaf, telecomanda originala nu are cum sa emita acelasi cod de doua ori succesiv. problema acestor dispozitive este ca nu contin un generator de numere aleatoare ci ca felul in care se schimba secventele de cod este dictat dupa e expresie matematica. daca ai cateva scanari, dispozitivul tot calculeaza, principalii algoritmi sunt deja cunoscuti, in final gaseste expresia si genereaza un cod compatibil si gata, e ca si cum ai descuia cu cheia.

in mod particular la bmw sistemul de protectie al masinii la furt in toate componentele sale este o insulta pentru proprietarul care plateste atatia bani pe masina. cam toata electronica de consum de pe bmw este o mizerie rudimentara - alarma, navigatie, audio..tot ce mai e pe acolo. preturile insa sunt enorme.

Link to comment
Share on other sites

sunt folositi termeni improprii pentru ca oamenii nu sunt de specialitate. fondul problemei ala e. asa este, sunt cateva frecvente standardizate. nici nu are importanta frecventa pt ca scannerul o identifica imediat. ce memoreaza este codul. cum toate dispozitivele acum au cod saritor, adica la fiecare apasare se emite alt cod, trebuie memorate cateva dezarmari. unele alarme daca la dezarmare de foloseste codul de la armare intra in avertizare imediat pt ca sigur e jaf, telecomanda originala nu are cum sa emita acelasi cod de doua ori succesiv. problema acestor dispozitive este ca nu contin un generator de numere aleatoare ci ca felul in care se schimba secventele de cod este dictat dupa e expresie matematica. daca ai cateva scanari, dispozitivul tot calculeaza, principalii algoritmi sunt deja cunoscuti, in final gaseste expresia si genereaza un cod compatibil si gata, e ca si cum ai descuia cu cheia.

 

Foarte adevarat !!!

Mai se intampla ca decodeaza telegrama/telegramele si apoi pe baza codurilor gasite pot genera codul pentru transponder si pot astfel porni masina. Asta pentru ca in interiorul cheii, la unele masini, codul din chip este imperecheat cu codul de pe cheie

 

La unele masini, nu BMW, se poate decoda telegrama chiar cu o singura telegrama. Nici nu ai nevoie de mai multe telegrame sau sa fie consecutie. Trebuie sa stii doar formatul telegramei :twoup:

 

 

in mod particular la bmw sistemul de protectie al masinii la furt in toate componentele sale este o insulta pentru proprietarul care plateste atatia bani pe masina. cam toata electronica de consum de pe bmw este o mizerie rudimentara - alarma, navigatie, audio..tot ce mai e pe acolo. preturile insa sunt enorme.

 

Din pacate ai dreptate. Mai ales la navi. O rusine cat costa si ce harti iti pun la dispozitie apoi

Link to comment
Share on other sites

Dorule, explica-mi te rog un aspect: Incui masina din telecomanda cheii A. Cand o descui, folosesc telecomanda cheii B. Daca la armare masina a generat cheii A un cod de recunoastere, cum de stie cheia B acel cod, la dezarmare?
Link to comment
Share on other sites

Dorule, explica-mi te rog un aspect: Incui masina din telecomanda cheii A. Cand o descui, folosesc telecomanda cheii B. Daca la armare masina a generat cheii A un cod de recunoastere, cum de stie cheia B acel cod, la dezarmare?

regret cu tine nu pot purta nici un fel de dialog. esti un om josnic si necivilizat.

Link to comment
Share on other sites

Dorule, explica-mi te rog un aspect: Incui masina din telecomanda cheii A. Cand o descui, folosesc telecomanda cheii B. Daca la armare masina a generat cheii A un cod de recunoastere, cum de stie cheia B acel cod, la dezarmare?

 

Pe fiecare cheie, cand se transmisie o telegrama se folosesc urmatoarele:

-codul cheii - fix

-codul comenzii - in functie de butonul apasat

-starea bateriei

-codul care se incrementeaza

 

Pe baza celor mai de sus se genereaza o telegrama. Cum codul care se incrementeaza este de fiecare data diferit, rezulta de fiecare data alta telegrama.

 

Pe masina exista un modul care se trezeste din cand in cand: timpi de milisecunde intre treziri. Cand o cheie transmite pe o anumita frecventa, chiar si de la o alta masina, modulul se trezeste si receptioneaza. Trezirea se face deoarece la inceputul fiecarei telegrame se transmite un numar de biti care au doar rolul de a "trezi" masina.

 

Dupa receptionarea telegramei, are loc decriptarea ei. Daca se reuseste decriptarea, se analizeaza codul care se incrementeaza. Daca acest cod este intr-un anumit interval, masina se va deschide.

 

Verificarea asta se face cam asa:

 

-cheia este sa zicem la numarul 1107 si trimite la masina o telegrama

-masina se deschide si memoreaza 1107

-la urmatoarea apasare se transmite codul 1108 dar masina nu receptioneaza. Urmatorul va fi 1109

-masina astfel va astepta 1108 dar vine 1109.

-totusi va merge pentru ca masina daca are 1107 memorat se va astepta la un interval si nu la un anumit numar. De obicei sunt sute de numere care pot si sarite.

-daca numarul de sarituri este de 1000, atunci inseamna ca masina se va deschide si la 1108,1109,...2108.

 

Pt fiecare cheie in parte, masina are un loc unde memoreaza codul cheii si numarul care se incrementeaza.

Link to comment
Share on other sites

Dorule, explica-mi te rog un aspect: Incui masina din telecomanda cheii A. Cand o descui, folosesc telecomanda cheii B. Daca la armare masina a generat cheii A un cod de recunoastere, cum de stie cheia B acel cod, la dezarmare?

regret cu tine nu pot purta nici un fel de dialog. esti un om josnic si necivilizat.

 

Mie mi s-a pĂŁrut o ĂŽntrebare fireascĂŁ fĂŁrĂŁ alte nuanĂže :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Dorule, explica-mi te rog un aspect: Incui masina din telecomanda cheii A. Cand o descui, folosesc telecomanda cheii B. Daca la armare masina a generat cheii A un cod de recunoastere, cum de stie cheia B acel cod, la dezarmare?

regret cu tine nu pot purta nici un fel de dialog. esti un om josnic si necivilizat.

 

Mie mi s-a pĂŁrut o ĂŽntrebare fireascĂŁ fĂŁrĂŁ alte nuanĂže :twoup:

 

nu e vorba de intrebare, individul asta mi-a trimis pm cu fel de fel de insulte si abjectii pentru ca a primit ban pe forumul meu. pe aici la fel a fost zburatacit in repetate randuri si a reaparut ca pasarea phoenix sub noi identitati.

Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de intrebare, individul asta mi-a trimis pm cu fel de fel de insulte si abjectii pentru ca a primit ban pe forumul meu. pe aici la fel a fost zburatacit in repetate randuri si a reaparut ca pasarea phoenix sub noi identitati.

 

 

Pana la urma cam orice alarma poate fi dezactivata, depinde mult si de cum a fost instalata, este drept.

Cel mai sigur antifurt dupa parerea mea este sa se intrerupa intr-un fel comunicatia intre DME si EWS, sau CAS la modele mai noi.Nu se mai poate fura masina nici cu cheia originala. :twoup:

Hotii nu isi bat mult capul, daca metoda lor de a fura masina nu da rezultate imediat atunci renunta si se muta la alta masina.

Asa cred. :)

Link to comment
Share on other sites

si eu cred la fel, o intrerupere mascata pe un bus de date. exista un astfel de device, se numeste imobilizator, este un releu telecomandat cu o forma alungita care il face apt a fi matisat pe un manunchi de cabluri oricum ascunse si sa treaca in acest fel neobservat chiar daca hotii desfac masina. banda este 2.4ghz, banda ce nu este introdusa in scannerele de cod pentru ca nu este folosita la auto, este banda in care functioneaza wi-fi.

 

http://www.nettrading.ro/IMOBILIZATOR/imobilizator.htm

Link to comment
Share on other sites

si eu cred la fel, o intrerupere mascata pe un bus de date. exista un astfel de device, se numeste imobilizator, este un releu telecomandat cu o forma alungita care il face apt a fi matisat pe un manunchi de cabluri oricum ascunse si sa treaca in acest fel neobservat chiar daca hotii desfac masina. banda este 2.4ghz, banda ce nu este introdusa in scannerele de cod pentru ca nu este folosita la auto, este banda in care functioneaza wi-fi.

 

http://www.nettrading.ro/IMOBILIZATOR/imobilizator.htm

 

 

cat costa si cine face montaj ?

Link to comment
Share on other sites

si eu cred la fel, o intrerupere mascata pe un bus de date. exista un astfel de device, se numeste imobilizator, este un releu telecomandat cu o forma alungita care il face apt a fi matisat pe un manunchi de cabluri oricum ascunse si sa treaca in acest fel neobservat chiar daca hotii desfac masina. banda este 2.4ghz, banda ce nu este introdusa in scannerele de cod pentru ca nu este folosita la auto, este banda in care functioneaza wi-fi.

 

http://www.nettrading.ro/IMOBILIZATOR/imobilizator.htm

 

 

Da, este super imobilizatorul asta, eu ma gandeam mai mult la o improvizatie.

Imi spui te rog daca stii ceva distribuitori in US/Cnd sau imi poti spune despre ce model este vorba?Imi este cam peste mana sa cumpar din Ro. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

aici este firma producatoare, wintec se numeste, sunt taiwanezi, firma de engineering si rf foarte serioasa, lucrez cu ei de cca 10 ani. se ocupa de rf si gps. sa-ti faci o idee, protocoalele de import suportate in google earth sunt garmin, magellan si wintec.

 

http://www.wintec.com.tw/en/home.php

 

aici in ro noi (firma mea) suntem reprezentanti, nu stiu in state sau canada cine este. informatia postata are caracter strict tehnic nu comercial, ca urmare nu voi raspunde la nici o intrebare legata de probleme comerciale. am salariati care se ocupa cu asta daca sunt contactati direct.

Link to comment
Share on other sites

******, explica-mi te rog un aspect: Incui masina din telecomanda cheii A. Cand o descui, folosesc telecomanda cheii B. Daca la armare masina a generat cheii A un cod de recunoastere, cum de stie cheia B acel cod, la dezarmare?

 

Pe fiecare cheie, cand se transmisie o telegrama se folosesc urmatoarele:

-codul cheii - fix

-codul comenzii - in functie de butonul apasat

-starea bateriei

-codul care se incrementeaza

 

Pe baza celor mai de sus se genereaza o telegrama. Cum codul care se incrementeaza este de fiecare data diferit, rezulta de fiecare data alta telegrama.

 

Pe masina exista un modul care se trezeste din cand in cand: timpi de milisecunde intre treziri. Cand o cheie transmite pe o anumita frecventa, chiar si de la o alta masina, modulul se trezeste si receptioneaza. Trezirea se face deoarece la inceputul fiecarei telegrame se transmite un numar de biti care au doar rolul de a "trezi" masina.

 

Dupa receptionarea telegramei, are loc decriptarea ei. Daca se reuseste decriptarea, se analizeaza codul care se incrementeaza. Daca acest cod este intr-un anumit interval, masina se va deschide.

 

Verificarea asta se face cam asa:

 

-cheia este sa zicem la numarul 1107 si trimite la masina o telegrama

-masina se deschide si memoreaza 1107

-la urmatoarea apasare se transmite codul 1108 dar masina nu receptioneaza. Urmatorul va fi 1109

-masina astfel va astepta 1108 dar vine 1109.

-totusi va merge pentru ca masina daca are 1107 memorat se va astepta la un interval si nu la un anumit numar. De obicei sunt sute de numere care pot si sarite.

-daca numarul de sarituri este de 1000, atunci inseamna ca masina se va deschide si la 1108,1109,...2108.

 

Pt fiecare cheie in parte, masina are un loc unde memoreaza codul cheii si numarul care se incrementeaza.

 

Multumesc pentru explicatii!

 

 

Dorule, explica-mi te rog un aspect: Incui masina din telecomanda cheii A. Cand o descui, folosesc telecomanda cheii B. Daca la armare masina a generat cheii A un cod de recunoastere, cum de stie cheia B acel cod, la dezarmare?

regret cu tine nu pot purta nici un fel de dialog. esti un om josnic si necivilizat.

 

Mie mi s-a pĂŁrut o ĂŽntrebare fireascĂŁ fĂŁrĂŁ alte nuanĂže :twoup:

 

nu e vorba de intrebare, individul asta mi-a trimis pm cu fel de fel de insulte si abjectii pentru ca a primit ban pe forumul meu. pe aici la fel a fost zburatacit in repetate randuri si a reaparut ca pasarea phoenix sub noi identitati.

 

Ai perfecta dreptate, nu este vorba de intrebare, ci de raspunsul pe care ai fost in stare sa il formulezi. Bravo, nu te-ai dezmintit!

 

In drept la replica:

 

1. NU ti-am trimis nici un pm, este vorba de un mail, de pe adresa mea pe adresa ta, in care ti-am explicat cum stau lucrurile intre noi doi. NU victimiza! Daca te-ai simtit lezat sau ai ceva de spus, rezolva problema ca de la barbat la barbat, nu mai plange pe forumul de unde ai fost si tu "zburatacit" candva.

 

2. NU am reaparut sub nici o noua identitate, este vorba de userul CC23298 care, in urma solicitarii (conf. regulamentului) a devenit BOGDANIEL. Daca tu vezi pasari si pasarele este o problema de stol.

 

Ti-am adresat o intrebare ontopic cat se poate de la obiect. Daca tu ai ales un astfel de raspuns, NU doresc continuarea schimbului de replici cu tine, ti-am facut si asa destul trafic firmei.

Edited by BOGDANIEL
Link to comment
Share on other sites

aici este firma producatoare, wintec se numeste, sunt taiwanezi, firma de engineering si rf foarte serioasa, lucrez cu ei de cca 10 ani. se ocupa de rf si gps. sa-ti faci o idee, protocoalele de import suportate in google earth sunt garmin, magellan si wintec.

 

http://www.wintec.com.tw/en/home.php

 

aici in ro noi (firma mea) suntem reprezentanti, nu stiu in state sau canada cine este. informatia postata are caracter strict tehnic nu comercial, ca urmare nu voi raspunde la nici o intrebare legata de probleme comerciale. am salariati care se ocupa cu asta daca sunt contactati direct.

au fost contactati direct si cica nu e pe stoc . o sa apara in stoc ? sau e doar cu titlu' informativ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.