Jump to content

bmw 320d sau 320xd


REmus 44

Recommended Posts

320 fara Xdrive. Daca nu circuli in conditii dificile nu merita Xdrive, nu se justifica banii in plus. E mai scump de cumparat si de intretinut. Eu am E39, 530d. Am fost des la munte si nu am simtit nevoia de tractine 4x4.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dc ar fi sa aleg, as lua 320d pt ca sitemul de tractiune integrala ingreuneaza masina si astfel duce la un consum marit si o acceleratie mai slaba.

 

Pe de alta parte dc chiar iti este folositoare tractiunea integrala si nu te descurci fara merge si 320xd.

Link to comment
Share on other sites

pai afara un 330-335i i-a in jur de 10-11 probabil, in functie de talpa. Sincer in Romania nu cred ca vei scadea mult sub 10 chiar daca nu o calci tare. In oras, depinde de oras, dar nu cred ca mai putin de 15.
Link to comment
Share on other sites

pai afara un 330-335i i-a in jur de 10-11 probabil, in functie de talpa. Sincer in Romania nu cred ca vei scadea mult sub 10 chiar daca nu o calci tare. In oras, depinde de oras, dar nu cred ca mai putin de 15.

 

 

intr-adevar 335xi in afara mers normal ia in jur de 10-11 l . in oras undeva la 14-15 depinde de oras .

Link to comment
Share on other sites

Iar ajungem la consum... 15 e foarte bine. Vad ca pe el nu se grabeste sa-l judece nimeni ca are ditamai herghelia si o hraneste cu pipeta, in schimb unu cu 320d care scoate sub 10 ...

 

Pai tocmai de-aia am intrebat in ce oras pt ca in Bucuresti in nici un caz n-o sa consume 14-15 un 335xi.

Link to comment
Share on other sites

Iar ajungem la consum... 15 e foarte bine. Vad ca pe el nu se grabeste sa-l judece nimeni ca are ditamai herghelia si o hraneste cu pipeta, in schimb unu cu 320d care scoate sub 10 ...

 

Pai tocmai de-aia am intrebat in ce oras pt ca in Bucuresti in nici un caz n-o sa consume 14-15 un 335xi.

Eu din cate am inteles 325i-ul are 15-16 in aglomeratia din Bucuresti....deci 335i-ul merge binisor peste!

Link to comment
Share on other sites

Iar ajungem la consum... 15 e foarte bine. Vad ca pe el nu se grabeste sa-l judece nimeni ca are ditamai herghelia si o hraneste cu pipeta, in schimb unu cu 320d care scoate sub 10 ...

 

 

Un 320d poate consuma si 6L/100Km, in medie, daca stii sa conduci cu grija, nici subturat dar nici sa omori masina.

Personal un consum mediu mai mare de 8 litri /100km nu am avut la masina mea.

Consumul e foarte mult influentat de stilul de condus.

Link to comment
Share on other sites

Iar ajungem la consum... 15 e foarte bine. Vad ca pe el nu se grabeste sa-l judece nimeni ca are ditamai herghelia si o hraneste cu pipeta, in schimb unu cu 320d care scoate sub 10 ...

 

 

Un 320d poate consuma si 6L/100Km, in medie, daca stii sa conduci cu grija, nici subturat dar nici sa omori masina.

Personal un consum mediu mai mare de 8 litri /100km nu am avut la masina mea.

Consumul e foarte mult influentat de stilul de condus.

 

Nici eu la 318d nu am avut mai mult de 7.5....asta insa in Iasi. In Bucuresti mi-a sarit si in 11.5 deci da....stilul de condus si mediul sunt foarte importante!

Link to comment
Share on other sites

Eu am mers vreo 20.000 km cu BMW-ul meu si nu am scos sub 6.7-7% pentru ca nu am mers niciodata economic sau pentru consum (desi am consumat rezervorul doar in regim de autostrada in cateva randuri).

Zilele trecute am zis sa fac un experiment sa merg economic.

Si rezultatul a fost asteptat.

BMW-ul 320D touring - poate consuma si sub 6% respectiv 5.7% in regim de autostrada mers cu 100 km/h.

Cam in acelasi regim am mers si cu seatul leon in rodaj (acolo aveam alta motivatie) si am obtinut 3.8% (motor mai mic 1.9 TDI 101 CP si mult mai usoara).

 

E logic ca in 99.99% din cazuri nu gasesc nicio motivatie sa merg la consum - dar se poate scoate acest consum in romania.

 

Consumul per total a fost pentru urmatorul traseu facut in aceeasi zi dar cu mai multe opriri:

Bucuresti-medgidia-nazarcea (niste drumuri pline de gropi unde tot puneam frana) constanta (strabatut orasul de 2 ori sa ajung pe plaja in centru) neptun (iar iesit de pe drum catre o plaja mai pustie pe coclauri) - bucuresti - cernica- centura bucuresti - DN1 - Snagov - Bucuresti domiciliu Titan 642 km / 5.9%;

Am facut si consumul plin-plin dar am notat in masina. (tot sub 6 este si realul cred).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Motanul 0-100 e mai prost la motoarele sub 200Cp , la 330 e mai bun :)

Poti sa fi soferul perfect, cand ai sticla sub roti si terenul in cea mai usoara panta, e preferabil X. Mie imi pare rau ca e permanent dar sper ca pana ajung eu sa-mi iau sa iasa si nepermanent (poate sunt deja si nu stiu eu)

 

Pai aia poate e o exceptie. Nu stiu. Uite comparativ 0-100 la Audi http://audi.ro/technik.php?K_ID=80

A6 2.7 TDI D-PF Accelerare 0-100 km/h in s8,1

A6 2.7 TDI multitronic D-PF Accelerare 0-100 km/h in s8,3

A6 2.7 TDI quattro tiptronic D-PF Accelerare 0-100 km/h in s8,9

 

La FSI la fel.

 

E logic ca o masina cu 100-200 kg (greutatea data de quattro) nu poate bate o masina cu aceleasi caracteristici - dar mai usoara.(+ frecari mai mici in transmisie). E posibil doar in conditii speciale de aderenta.

In rest 4x4 ia bataie cam din orice pozitie. Intrebarea mea este cat mergi tu pe gheata lucie pe an si cat mergi pe astfalt uscat sau ud vara. O sa vezi la stiri BMW-uri X sau Audi quattro rasturnate iarna de o sa te plictisesti. Orice masina are limitele ei. Si soferul trebuie sa se adapteze la ce poate masina. Si la ce il avantajeaza in 80% din cazuri nu in 20% din cazuri.

 

Din punct de vedere al motorsportului tractiunea integrala daca nu e permanenta e egala cu zero. Asta o stiu de la un pilot nu de pe net. O tractiune care intra si iese cand vrea (computerul mai exact) ea nu iti confera un comportament rutier previzibil. Este musai sa fie permanenta pentru a avea un comportament prebizibil in viraj. (vezi subaru. Audi, Mitsubishi etc).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

ia-ti 320d daca vrei o masina buna, cu tenta sportiva si cu costuri de intretinere mici (inclusiv combustibil).

daca mergi in jur de 15mii km pe an si in majoritatea timpului faci drumuri lungi, ia un 330i. atunci merita. in oras le omori pe amandoua din cauza aglomeratiei, asa ca poti sa iei si 316d.

 

nu mai ziceti de ford focus ca e economic, al meu consuma mai mult decat bmw-ul (o fi din cauza ca il alerg mai rau... :)) )

Link to comment
Share on other sites

330i-ul testat la top gear e doar un prototip, memora coordonatele gps dupa ce faceai o tura cu el, dupa aia se conducea automat pe acelasi traseu.

Pilotul automat cu functie de franare e altceva, are o camera in spoilerul fata si mentine distanta fata de masina din fata, franeaza la nevoie.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.