Jump to content

E nevoie de forta asa mare pt schimbatul vitezelor?


rrayden

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Intra greu si la mine mai ales in marsarier si a 1-a. La un moment dat chiar am vrut sa schimb ambreiajul insa am renuntat si am zis sa vad cat o merge asa. Are 2 ani acuma si tot asa e. Am vrut sa schimb si lichidul de la cutie insa mi s-a spus ca nu e cazul. Probabil ca asa intra toate mai greu pana te obisnuiesti cu ele.
Link to comment
Share on other sites

Chiar m-ai facut curios si am incercat astazi. Concluzia: merge si cu doua degete, cu unu, chiar si cu cotu.

 

Cred ca problema este doar la masina ta, mergi la o verificare.

cred ca tu ai ceva la masina ta!!!!!!!!!!!!!

probabail este prea uzata.el chiar daca s-a exprimat oarecum gresit in deschiderea topicului eu l-am inteles si mi-am dat seama de oful lui.

iarna este normal sa mearga putin mai greu atat timp cat temeraturile sunt scazute si uleiul se ingroasa.

daca intra usor si e bmw clar este mai uzata.

si schimbarea vitezelor se face exact cum e descris mai sus cu trecerea prin "liber",nu pe diagonala dintr-o miscare.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Incearca sa schimbi (dc poti si ar trebui sa poti)treptele un pic mai repede dintr-a 3 in a 4 a spre exemplu,poate intarzi cateva milisecunde pana treci in viteza urmatoare,Bmw-ul e o masina sport si tre sa o conduci ca atare,la E90-ul meu mi se pare ca se schimba Ok treptele pe cand la Mitsubishi Outlander al tatalui meu mi separe schimba naspa(asa am eu impresia in comp cu bmw-ul).

Nu are nimic masina ,dormi linistit!

Seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Chiar m-ai facut curios si am incercat astazi. Concluzia: merge si cu doua degete, cu unu, chiar si cu cotu.

 

Cred ca problema este doar la masina ta, mergi la o verificare.

cred ca tu ai ceva la masina ta!!!!!!!!!!!!!

probabail este prea uzata.el chiar daca s-a exprimat oarecum gresit in deschiderea topicului eu l-am inteles si mi-am dat seama de oful lui.

iarna este normal sa mearga putin mai greu atat timp cat temeraturile sunt scazute si uleiul se ingroasa.

daca intra usor si e bmw clar este mai uzata.

si schimbarea vitezelor se face exact cum e descris mai sus cu trecerea prin "liber",nu pe diagonala dintr-o miscare.

 

 

Cred ca asta ai inteles-o doar tu, gandeste de 2 ori inainte sa deschizi gura..

 

E un lucru perfect normal sa intre mai greu si treapta 1 si marsalier, restu se schimba destul de usor.

 

El probabil vrea sa schimbe cu picioru, ca la dacie si de asta i se pare ca intra mai greu la bmw.

Link to comment
Share on other sites

eu la toate bmw mai in firea lor am simtit ca intra mai greu ca la alte masini....vad ca majoritatea alora care zic ca le intra senzational de usor au masini de peste 10 ani vechime, si e normal sa se mai uzeze cate un sincron, timoneria, etc.

cand aveam 330 e46 intra destul de usor, iar la un prieten cu 325 e90 se simtea mult mai greoi schimbatorul.

cred ca e normal sa intre mai greu un pic

d-alde "intra cu un deget" am senzatia ca au timoneria pe moarte.....dar rau de tot

Link to comment
Share on other sites

gandeste de 2 ori inainte sa deschizi gura..

mai ce baiat destept esti tu ma.pai ce dracu ma nu ai vazut ce sfaturi de rahat ii dai tu....?!?!?!?

ii spui sa merga la service?gandeste macar o data ininte sa deschizi gura si apoi te bagi u mine in seama.daca masina ta era bine pusa la punct si ai fi condus si alte masini iti dadeai seama ca la bmw intra putin ciudat fata de altele.

asa ca nu te mai baga aiurea in seama sa faci flame!bafta

Link to comment
Share on other sites

Mai grav ar fi daca cineva cu steptronic ar apasa cu putere pe "pedala de ambreiaj"... :)

pai sa fi sigur ca dupa mult timp de condus cu ambreiaj, cand te sui prima data pe una cu steptronik o sa calci de cateva ori "ambreiajul" :twoup:) asta pana dai de cateva ori cu nasu de volan si dupa aia te inveti minte.

on: totul de la bmw e mai robust mai barbatesc, ca deaia e o masina sportiva... "femeile" sa isi ia punto sau polo daca nu pot sa bage in viteza. si pe mine ma enerva la inceput ca merge mai greu volanul decat la cea veche (alfa 156) si nu puteam sa il invart cu podul palmei cum imi place mie, dar am vazut ca e mult mai precisa directia asa

le: 6 Members: Viorel_2008BMW, rrayden, JaMb0, Aleksrsss, attila318i, Bursucel .... cat interes pentru bagarea in viteza!! :)

Edited by JaMb0
Link to comment
Share on other sites

la bmw-u si directia si vitezele merg greu dar precis...

 

cand ma urc in alte masini am surprize si nu ma simt deloc bine in acele masini..dubios..e chiar foarte dubios sa vezi cum la alte marci a-1-a intra cam in orice pozitie dintre 1-a si 3-a la bmw...sau poate doar la cutia cu 6 + 1 este asa..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

eu la seria 1 aveam la inceput problema asta ... intra super precis in orice viteza, dar simteai piedica ... acum s'a mai "relaxat" un pic, dar sa stii ca asa e ... intra precis si simti o oarecare opozitie la bagatul in viteza. Stai linistit...
Link to comment
Share on other sites

La E90-ul meu 320d simti serios acea piedica inainte de intratul intr-o anumita viteza... Sa zic asa e nevoie de o forta de cel putin 3 ori mai mare pt a baga in viteza fata de alte masini ce am condus (Renault-uri, Peugeot-uri, Opel-uri, etc)... Adica la toate restul masinilor (ma rog, mai putin la Dacia veche :)) puteai cu 1 sau 2 degete sa schimbi vitezele, la asta in schimb trebuie toata mana :twoup:

 

E doar din cauza ca e mai 'precisa' cutia de viteze? E normal sau sa ma duc la o revizie pt asta? :)

 

 

nu ai nici o problema ! la mine e la fel si o am de la 0km si acum la 70 000 la fel . intra greu in viteza fata de aproape orice alta masina insa mai greu in prima viteza si a 2a..in prima intra ceva gen in doua trepte...adica daca nu o bag bine in viteza ramane undeva intre scoasa din viteza si a 1a...am fost si pe la vreo20 000 de km la bavaria si au zis ca e normal si ca nu am nici o problema...probabil dupa ce se va mai uza putin , va intra mai usor

Link to comment
Share on other sites

cind mi-am cumparat masina acum trei ani si eu mi-am pus problema ca intra in viteze mai greu,si cind am schimbat ambreiajul am gasit si raspunsul.

passatul are un fel de reductor si automat intra din orice pozitie si daca sufli catre schimbator,pe cind la bmw schimbarea se face direct in cutie cu un sistem extrem de simplu pot spune ca este ca la dacie atit ca nu are patina pt marsarier :))

 

 

interesant...si mai interesant e ca cei de la bavaria nu au stiut acest detaliu cand mi-au spus ca pur si simplu asa e ea si ca nu are nimic(profesionisti?)...:)

Link to comment
Share on other sites

ei trebuie sa vinda masini nu sa explice tehnologie pt muritori de rind

 

 

atat timp cat le-am dat 40 000 pe un seria 3 am pretentia sa-mi explice "tehnologie pentru muritori" de rand.Se vede ca au ramas urme ale comunismului...in germania,austria si orice alta tara din Europa sta cu tine si-ti explica cel mai mic detaliu.Spre exemplu in Viena am fost cu un Volvo XC90 ,se auzea o bataie puternica in fata,a stat omul la 0 grade in frig, o jumatate de ora sa se uite si sa-mi explice exact care e problema.Consider ceva normal sau poate sunt de pe alta planeta.Si apropo,eu la bavaria, am fost la mecanic cu problema,nu la reprezentantul vanzari,ca o curiozitate..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.