Jump to content

"Problema" masinilor inmatriculate pe Bulgaria


euadicabobo

  

250 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mofo, Mofo, stai calm ca in nici o alta tara din Europa nu mai exista o taxa ca asta. Si in Polonia se importa din Germania la greu, dar taxa e maxim 600eur pt orice masina. Mai intereseaza-te si nu aplauda coruptia si furtul pe fata.

 

Si nu stiu cine esti tu sa judeci pe cei care au sau nu bani, daca baga benzina de 20 sau 200 de ron de la pompa, intr-un e36 sau M6.

Fii sanatos!

Si impozitul cat e? Asigurarea cat e in afara?

E relativ totul dupa parerea mea. De exemplu vad pe la mine un e36 foarte ingrijit pe bulgaria. Fara rugina, stopuri led, bara M, jante 17 frumoase, cauciucuri care par noi, eagle f1 ceva, nu m-am apropiat.. Daca e vb de un pasionat care nu prea are bani, e ok sa dea 600 de euro in loc de 1300 pt un 320, mai ales daca il aranjeaza si-l ingrijeste mai tarziu. Poate omul are cash-flow, destul cat sa ingrijeasca masina dar nu destul pt taxa.

Dar daca iti iei un bmw doar pt emblema, nu-l ingrijesti, si ai numere de bulgaria, te condamn. Bmw chiar nu este pt cei ce cauta "ieftin". Ii vad pe site la dezmembrari cum cer burduful ala dintre debitmetru si admisie ca le crapa, il vor pe 500/600 mii cand la filaret e 1milion nou, e absurd.

Link to comment
Share on other sites

Da ma ... gata ... m-am prins. Aveti dreptate.

 

Deci ... de fapt ... sistemul este de rahat, taxa este nedreapta, banii se fura ... drumurile sunt proaste ... si voi sunteti niste luptatori ... niste justitiari care lupa pentru drepturile lor ... niste cetateni model ...

 

Nu sunteti niste fomisti care nu-si permit taxa de inmatriculare pentru masinile pe care le conduc ... NU ... nu sunteti primii la coada la combustibil cu "20 de Ron la pompa 2", NU sunteti aia care la prima zapada IN DECEMBRIE sunt luati prin surpridere si nu aveti anvelope de iarna ... NU ... voi sustineti DREPTATEA.

 

DA ... de maine ma duc sa-mi iau si eu un cazan si-l inmatriculez in Tanzania ... ca asa e DREPT.

ceea ce nu ai inteles este faptul ca sunt 2 tipuri de personaje care inmatriculeaza masini in bg.

pe primul l-ai descris tu.

 

Si al doilea care e?

 

Descrie-l si pentru mine te rog ...

 

Sa inteleg ca unu carea avea 8.000 pentru o masina ... si-a baga piciorul si si-a luat una veche de 15-20 de ani la 3.000 ca e mai bine ... :twoup:.

 

Si zici ca am o idee fixa ... LEGEA nu e flexibila ... LEGEA e LEGE ... si cocalarul justitiar este tot coclar.

Tu mergi inapoi de unde ai venit !!!

 

N'ai inteles nimic din tot topicl asta .

Link to comment
Share on other sites

Da, daca are carte verde. Probabil ca e o procedura diferita, dar da. Acum ramane de discutat cat de serioase sunt firmele bulgaresti, banuiesc ca la fel ca si alea romanesti.

Fara suparare.... nu daca si probabil..... ma loveste eu primesc asigurarea lui si ma duc la service-ul x din Romania si o repar....se poate??

daca cel cu masina pe bg are carte verde sigur se rezolva.

tu te duci la asig. tau, te trimite la un service, aia iti fac masina, service-ul isi ia banii de la asiguratorul tau, asig. ia banii de la asig din bg.

 

 

iti spun din proprie experienta

 

 

@sax1987-nu iti mai bate capul, nu are rost.

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

+1,sau suni la biroul asiguratorilor din Bucuresti si te trimit ei mai departe.In general in Romania si Bulgaria sunt cam eceleasi firme de asigurari

P.S eu zic sa nu va mai bateti capu' cu MoTo MoTo ca omu e cu capu.

@moto moto:spune-ne de fapt de ce urasti asa masinile astea pe Bg si romanii care le conduc,ca tot nu am inteles.Daca omu asa vrea cine esti tu sa te .... in treburile lor.Incep sa cred ca nu esti neam cu Vadim sau Tariceanu ci chiar unu din ei,si nu mai folosi atat cuvantul asta cocalar,ca nu e frumos!Asta in cazul in care mai postezi vreodata pe aici.

Edited by euadicabobo
Link to comment
Share on other sites

nu prea inteleg tamtamul asta , fiecare conduce ce-si permite si inscrie unde poate . Macar atat a adus si Uniunea Europeana . Ceva posibilitati ...Cat despre cum le intretin astia , mai periculoase-mi par daciile obosite cu nr de buc . Sunt kamikaze oamenii , fara frane , fara lumini etc etc ..Nici cu programul asta rabla nu au disparut toate.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

In concluzie se poate sa folosesti o masina inmatriculata in Bulgaria, in Romania, si sa fie 100% legal pe toata perioada cit o folosesti... evident atita timp cit platesti in Bulgaria tot ce trebuie platit(asigurare, verificare tehnica anuala...) ?!.

 

La masina care m-ar interesa, BMW 535 euro 2 din 1998-2000, taxa de inmatriculare ar insemna ~15 000 euro, o suma complet indecenta cred, chiar si pentru cineva care considera un numar de Bulgaria "lepros".

 

Am niste raspunsuri(3 la numar) de la persoane care inmatriculeaza in Bulgaria. Mi-a fost expus ca pretul ar fi de 600-750 inmatricularea plus 200-350 impozitul, asigurarea, verificare tehnica... ca taxa anuala.

 

Pe de alta parte cred este totusi absurd sa se neglijeze ca Bulgaria este un stat european mai mult si el in UE.

Edited by DanPopescu
Link to comment
Share on other sites

Inmatriculam masini in Bulgaria datorita guvernantilor nostri, poluam Romania etc... si platim guvernul bulgar, doar ne fac un serviciu... Baietii care au avut ideea inmatricularii in Bulgaria ar trebui angajati consilerii guvernului.
Link to comment
Share on other sites

La masina care m-ar interesa, BMW 535 euro 2 din 1998-2000, taxa de inmatriculare ar insemna ~15 000 euro, o suma complet indecenta cred, chiar si pentru cineva care considera un numar de Bulgaria "lepros".

 

E39 535i fabricat Începând cu 09/1998 este Euro 3.

Link to comment
Share on other sites

La masina care m-ar interesa, BMW 535 euro 2 din 1998-2000, taxa de inmatriculare ar insemna ~15 000 euro, o suma complet indecenta cred, chiar si pentru cineva care considera un numar de Bulgaria "lepros".

 

E39 535i fabricat Începând cu 09/1998 este Euro 3.

 

multumesc pentru informatie.

dar oare se poate incadra la RAR cu EURO3 atita timp cit se stie ca este(inclusiv in Germania)?!

un apropiat a inmatriculat cu EURO 2 (conform a ceea ce au stabilit RAR) un Opel Vectra din 1996 cu acte de Germania incadrat cu EURO3(catalizator si tot ce era necesar... atita timp cit existau documente pentru euro3 recunoscute in Germania); nu s-a facut vre-un test de noxe sau ceva de genul... .

 

http://www.rarom.ro/RO/article--Cum%20stab...te%20--125.html

 

 

Lista autoturismelor care corespund normelor de poluare EURO 3

 

BMW 535 nu se regaseste in lista de EURO3!.

 

cele bune.

Edited by DanPopescu
Link to comment
Share on other sites

R.A.R.-ul gaseste norma de poluare exact dupa ce criterii..............?Din experiente personale trecute legile lor sunt foarte neclare si foarte interpretabile dupa bunul lor plac ...e un fel de loterie cand te duci la ei......Mie mi-au gasit un punto din 2000 la rar la galati euro 2,iar la constanta euro 3! Am un amic a inmatriculat un 520 d din 2002 cu euro 2 tot la GL.

Deci....dupa cum spuneam....... loterie!

Link to comment
Share on other sites

Au o bază de date.

 

multumesc pentru informatie.

dar oare se poate incadra la RAR cu EURO3 atita timp cit se stie ca este(inclusiv in Germania)?!

un apropiat a inmatriculat cu EURO 2 (conform a ceea ce au stabilit RAR) un Opel Vectra din 1996 cu acte de Germania incadrat cu EURO3(catalizator si tot ce era necesar... atita timp cit existau documente pentru euro3 recunoscute in Germania); nu s-a facut vre-un test de noxe sau ceva de genul... .

 

http://www.rarom.ro/RO/article--Cum%20stab...te%20--125.html

 

 

Lista autoturismelor care corespund normelor de poluare EURO 3

 

BMW 535 nu se regaseste in lista de EURO3!.

 

cele bune.

 

E39 535i cu motorul fabricat ĂŽntre lunile pe care le-am menţionat mai sus este 100% Euro 3, eu am acest model şi am ĂŽntrebat la RAR atunci când l-am cumpărat şi i-am făcut autentificarea.

Dacă te vei uita mai atent vei vedea că există şi ĂŽn acel pdf. :twoup:

 

din 98 incoace, orice BMW e euro 3(sau 4,5), asta am observat!

 

Depinde de motorizare.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Au o bazĂŁ de date.

 

multumesc pentru informatie.

dar oare se poate incadra la RAR cu EURO3 atita timp cit se stie ca este(inclusiv in Germania)?!

un apropiat a inmatriculat cu EURO 2 (conform a ceea ce au stabilit RAR) un Opel Vectra din 1996 cu acte de Germania incadrat cu EURO3(catalizator si tot ce era necesar... atita timp cit existau documente pentru euro3 recunoscute in Germania); nu s-a facut vre-un test de noxe sau ceva de genul... .

 

http://www.rarom.ro/RO/article--Cum%20stab...te%20--125.html

 

 

Lista autoturismelor care corespund normelor de poluare EURO 3

 

BMW 535 nu se regaseste in lista de EURO3!.

 

cele bune.

 

E39 535i cu motorul fabricat Între lunile pe care le-am menÞionat mai sus este 100% Euro 3, eu am acest model ºi am Întrebat la RAR atunci când l-am cumpãrat ºi i-am fãcut autentificarea.

DacĂŁ te vei uita mai atent vei vedea cĂŁ existĂŁ Âşi ĂŽn acel pdf. :)

 

din 98 incoace, orice BMW e euro 3(sau 4,5), asta am observat!

 

Depinde de motorizare.

 

Exista intr-adevar 535i pe coloana din dreapta la sectiunea BMW; multumesc Ciupanezu! ;

Deci am atunci de ales intre ~4000 euro inmatricularea in Romania vs. 1000 inmatricularea in Bulgaria!.

Discutabil, insa tot ~jumatate din valoarea masinii!.

 

Cit despre "loteria" RAR, ce sa-i faci, asta este, si "viata este o partida de Poker" :twoup: !.

cele bune.

Link to comment
Share on other sites

@DanPopescu=ca raspuns la prima ta intrebare, daca ai toate actele in regula , asig. + carte verde, rovinieta si itp este perfect legal. poti circula cu ea in toata europa, respectand legile fiecarei tari (vigniete si alte taxe de drum). Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Exista intr-adevar 535i pe coloana din dreapta la sectiunea BMW; multumesc Ciupanezu! ;

Deci am atunci de ales intre ~4000 euro inmatricularea in Romania vs. 1000 inmatricularea in Bulgaria!.

Discutabil, insa tot ~jumatate din valoarea masinii!.

 

Cit despre "loteria" RAR, ce sa-i faci, asta este, si "viata este o partida de Poker" :twoup: !.

cele bune.

 

N-ai pentru ce!

Link to comment
Share on other sites

In primul rand consider topicul asta drept un topic inutil , care nu isi gaseste locul nici macar la "Pe Margine" !

 

Lasand asta la o parte ; nu am nimic impotriva celor cu nr de BG , nu ma deranjeaza cu nimic , insa eu nu as circula cu o masina inmatriculata pe BG .

 

Oricate lamuriri incearca unii sau alti sa imi dea , practic masina tot nu este a ta .

 

Consider ca asa cum unii au gasit o portita pt a fenta statul , la fel de bine poate si statul face acelasi lucru .

Edited by Valentin_LMB
Link to comment
Share on other sites

Masina este a ta(ai contract de V-C pe ea),iar statul nu poate sa stie ca tu ai masina inmatriculata acolo(nu are ce sa faca).

Lucrurile astea au fost mentionate in primele post-uri.Pe tine nu te intereseaza pentru ca ai masina inmatriculata in RO,iar pentru cei care vor sa isi inmatriculeze masinile acest topic cred ca este foarte util,in ideea sa stie in ce se baga inclusiv prejudecatile de care au parte!

Link to comment
Share on other sites

In primul rand consider topicul asta drept un topic inutil , care nu isi gaseste locul nici macar la "Pe Margine" !

 

Lasand asta la o parte ; nu am nimic impotriva celor cu nr de BG , nu ma deranjeaza cu nimic , insa eu nu as circula cu o masina inmatriculata pe BG .

 

Oricate lamuriri incearca unii sau alti sa imi dea , practic masina tot nu este a ta .

 

Consider ca asa cum unii au gasit o portita pt a fenta statul , la fel de bine poate si statul face acelasi lucru .

Foarte bine ! E inutil pentru tine , poate sunt altii care considera acest topic important!

Link to comment
Share on other sites

Cum adica 1000 E in Bulgaria? :twoup: Vezi ca nu are voie nimeni sa iti ia mai mult de 500-550 euro cu totul,daca iti ia mai mult e prosteala!

 

Pai 500-600 inmatricularea + 200-350 impozit,verificare tehnica... in avans...deci pe-acolo.

Oricum chiar si impozitul care mai mic in Bulgaria. Am un coleg de servici care are 535i din 91 si care plateste cam 20 mil. pe an impozit.

Link to comment
Share on other sites

E mult prea mult , ceva pute .

 

Impozitul de 20 mil. pentru 535 din '91 este in Romania; colegul il are inmatriculat aici; comparam cu Bulgaria; in cazul in care ai inteles astfel...

Acum am inteles , my bad :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Cum adica 1000 E in Bulgaria? :twoup: Vezi ca nu are voie nimeni sa iti ia mai mult de 500-550 euro cu totul,daca iti ia mai mult e prosteala!

 

Pai 500-600 inmatricularea + 200-350 impozit,verificare tehnica... in avans...deci pe-acolo.

Oricum chiar si impozitul care mai mic in Bulgaria. Am un coleg de servici care are 535i din 91 si care plateste cam 20 mil. pe an impozit.

N-ai inteles in primul an te costa 500-600 in functie de cine gasesti sa te ajute cu inmatricularea inclusiv acel impozit,asigurarea,itp,etc...adica cu totul.Din al doilea an incepi sa dai 200-300E.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.