Jump to content

Recommended Posts

Am pus masina pe tester. 1 eroare camshaft sensor outlet bank 1.

Am schimbat ambii senzori de la axa cu came si senzorul de la arborele cotit.

Aceeasi eroare imi apare la test. Problema este ca nu pot merge cu masina. In ultimele 3 luni m-a lasat in drum de 3 ori. Nu a mai vrut sa porneasca decat dupa ce sa racit motorul. Ultima oara m-a lasat in mers. Intervalul cand mi-a facut figuri a fost 2 saptamani iar apoi peste 1 luma jumatate.

S-a mai confruntat careva cu problema asta ? Multam.

Link to comment
Share on other sites

Senzorii sunt noi? Au fost montati corect? Mufele sunt in regula?

La un service ai fost?

Senzorii sunt noi. Febi. Pe cei de la axa cu came i-am montat eu dar sunt usor de montat. Azi am fost la service pentru cel de la arborele cotit. A trebuit data galeria de admisie jos.

Mufele par ok. Am facut o progamare saptamana viitoare sa faca o verificare mai amanuntita dar ma dispera faza. Am cheltuit cam 7 milioane pe nimic.

Edited by Giosue
Link to comment
Share on other sites

am schimbat Âşi eu aceÂşti senzori Âşi ĂŽmi amintesc cĂŁ m-am ferit de FEBI, deoarece am auzit cĂŁ sunt mari Âşanse sĂŁ nu funcĂžioneze corect. cel mai bine e sĂŁ iei senzorii pe producĂŁtorul original. baftĂŁ.
Link to comment
Share on other sites

am schimbat Âşi eu aceÂşti senzori Âşi ĂŽmi amintesc cĂŁ m-am ferit de FEBI, deoarece am auzit cĂŁ sunt mari Âşanse sĂŁ nu funcĂžioneze corect. cel mai bine e sĂŁ iei senzorii pe producĂŁtorul original. baftĂŁ.

Am vorbit cu baiatul de unde am luat senzorii febi si ii duc marti inapoi. Deja i-am demontat de pe masina. Sper sa o rezolv cu cei oem.

Link to comment
Share on other sites

cauta mecanic bun, am inteles ca eroarea aia apare si din alte cauze, in plus motorul moare subit (de multe ori) de la senzorul de turatie de pe arborele cotit care nu da eroare pe tester...nasol defect...oricum, cum spuneam si eu si altii, e preferabil sa pui senzori originali
Link to comment
Share on other sites

daca doar pierde impulsuri nu da cod de eroare

 

Credeam ca este monitorizat pentru "open circuit".Problema asta era mai frecventa la motoarele mai vechi, gen M20.

Daca mai apare problema si la injectiile de ultima generatie, inseamna ca astia de la BMW sunt cam varza. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Credeam ca este monitorizat pentru "open circuit".Problema asta era mai frecventa la motoarele mai vechi, gen M20.

Daca mai apare problema si la injectiile de ultima generatie, inseamna ca astia de la BMW sunt cam varza. :twoup:

 

este monitorizat pentru open circuit si scurt la masa, problema e ca impulsurile (forma) se schimba si nu mai sunt citite corect de computerul motor, in mod normal la pierderi mici pune "din burta", computerul este destul de sensibil la forma impulsului, din cauza asta e si problema cu senzorii pe producator la bmw...nu as spune ca e defect de conceptie ci ca e unul de fabricatie la senzori - se fisureaza invelisul

 

ps problema cu crankshaft se cam intampla la n42, daca nu-l puneau la dracu in praznic nici nu era asa mare tragedie :)

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Credeam ca este monitorizat pentru "open circuit".Problema asta era mai frecventa la motoarele mai vechi, gen M20.

Daca mai apare problema si la injectiile de ultima generatie, inseamna ca astia de la BMW sunt cam varza. :twoup:

 

este monitorizat pentru open circuit si scurt la masa, problema e ca impulsurile (forma) se schimba si nu mai sunt citite corect de computerul motor,

 

Da, este posibil.Oricum se poate verifica cu un osciloscop, insa probabil apare problema daca se folosesc senzori aftermarket, mai rar cred ca se intampla la senzori originali.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

am schimbat Âşi eu aceÂşti senzori Âşi ĂŽmi amintesc cĂŁ m-am ferit de FEBI, deoarece am auzit cĂŁ sunt mari Âşanse sĂŁ nu funcĂžioneze corect. cel mai bine e sĂŁ iei senzorii pe producĂŁtorul original. baftĂŁ.

sustin teoria cu Febi.....am patit si eu.....si nu o data.....ca sa nu mai spun ca am avut surpriza sa ma trezesc cu senzor OEM mai ieftin decat Febi.... (ex .e60 -senzorul de rotatie vilbrochen)

ce motor ai? codul..ma refer.... presupun ca e ala cu Valvetronic N42B20A .Fa un diagnostic si la Valvetronic in cazul asta, ca e posibil ca motorasul sa se fi imbacsit si sa reactioneze un pic mai greu .Defectul tau e pe axa de admisie.

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

am schimbat Âşi eu aceÂşti senzori Âşi ĂŽmi amintesc cĂŁ m-am ferit de FEBI, deoarece am auzit cĂŁ sunt mari Âşanse sĂŁ nu funcĂžioneze corect. cel mai bine e sĂŁ iei senzorii pe producĂŁtorul original. baftĂŁ.

sustin teoria cu Febi.....am patit si eu.....si nu o data.....ca sa nu mai spun ca am avut surpriza sa ma trezesc cu senzor OEM mai ieftin decat Febi.... (ex .e60 -senzorul de rotatie vilbrochen)

ce motor ai? codul..ma refer.... presupun ca e ala cu Valvetronic N42B20A .Fa un diagnostic si la Valvetronic in cazul asta, ca e posibil ca motorasul sa se fi imbacsit si sa reactioneze un pic mai greu .Defectul tau e pe axa de admisie.

Exact N42B20A de 143 cp. Maine sunt in service si au spus ca o sa-mi faca o verificare amanuntita. Cei de acolo parca au spus ceva si de motorasul ala. Oricum am montat la loc senzorii originali iar pe cei Febi i-am returnat (de treaba omu de la magazin). Va tin la curent.

Link to comment
Share on other sites

Exact N42B20A de 143 cp. Maine sunt in service si au spus ca o sa-mi faca o verificare amanuntita. Cei de acolo parca au spus ceva si de motorasul ala. Oricum am montat la loc senzorii originali iar pe cei Febi i-am returnat (de treaba omu de la magazin). Va tin la curent.

..am banuit dupa defect..vezi sa nu umble la Valvetronic daca nu au mai facut, ca e dificil de reglat in absenta dispozitivelor BMW. eventual sa curete ce se vede....ar trebui sa fie suficient....si eventual sa verifice mufa de la motoras.

Link to comment
Share on other sites

Cauzele se pare ca au fost cele 2 patine de la lantul de distributie crapate (rupte) si intinzatorul slabit. Bineinteles ca era sarita de la punct. Am luat cele 2 patine dar astept pana cel tarziu miercuri intinzatorul.
Link to comment
Share on other sites

cauza principala cred ca a fost intinzatorul (modelul nou a fost revizuit), din cauza lui s-au rupt patinele - aviz posesorilor de N42 - daca aveti zgomot de lant la pornire cca 1 sec probabil e pe duca, si e mai ieftin sa schimbati doar intinzatorul decat tot ansamblul de patine (eu l-am schimbat singur in 20 min)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.