Jump to content

Am ales BMW


Razor-

Recommended Posts

Pai intra pe mobile si o sa vezi cat costa un 320d cu facelift cu km putini.Si nu imi arata masini din ro ca stiu foarte bine cati km au alea.

Eram curios , o sa intru sa vad :twoup: In Romania 99% din masinile aflate la vanzare au sub 200.000 km!! (in bord).

Link to comment
Share on other sites

sigur nu voi lua motor mai mare de 2000cc , nu are rost sa mai discutam.

318i 2000cc 143CP e poate chiar prea mult pt mine. pe bune.

 

Merci fain de sfaturi. Indata ce voi avea putin timp liber voi incepe sa caut masina. V-a dura ceva timp pana voi gasi, sunt destul de ocupat in general. Nu e graba. Important e sa gasesc una buna sa nu bag bani in ea.

 

In legatura cu km reali la diesel cred si eu ca sunt datzi inapoi la preturi de 7000eu. Nici cand cautam golf 4 diesel nu gaseam in stare buna, km reali 100..150k la pret realitv mai mic (aprox 5500eu). La golf 5 sunt sanse mai mari dar pe la 7500eu..

Link to comment
Share on other sites

Pai asa zic cei care le vand in realitate cred ca si ei au fost pacaliti (nu vb de toata lumea dar multi,chiar foarte multi au patit-o) la vremea cand au achizitionat o masina din targ.Eu de aceea am preferat sa fac reviziile la bmw de cand am masina (adica de noua) tocmai ptr a putea demonstra km originali si a cere pretul corect.
Link to comment
Share on other sites

La golf 5 sunt sanse mai mari dar pe la 7500eu..

un prieten foarte bun a luat din germania golf 5, cu 170000 pe bord. arata impecabil....a dat km inapoi la 70000, si a mers cu el 2 ani, iar cand a ajuns la 150.000 pe bord l-a vandut, si baiatul acare a luat-o e foarte multumit ca are masina de 150000 km.intre timp schimbase ambreiaj volanta, distributie + alte maruntisuri. iar masina se prezenta si mergea foarte bine.daca stia ca are 250000, chiar daca merge masina perfect, cred ca se cam oftica.....asa sunt romanii, VOR sa fie mintiti, nu accepta ca masinile sa aiba peste 200000 km. oricum nu km conteaza , cat felul cum a fost ingrijita, ca poti lua una de 100.000 km cu care a mers un mos numai la 2000 rpm , si traiesti cu impresia ca e ingrijita.

iar de fapt, mergand asa, i-a infundat turbina si injectoarele, catalizatoarele au putrezit, si bucsile sunt originale pe masina dar imbatranite, a facut revizia doar la reprezentanta, dar din 25000 in 25000 km.

decat asa ceva , mai bine una de 200.000 km, pe mana unui pusti pasionat, care a dat in ea de a sarit in sus, dar a ingrijit-o, a schimbat uleiul la 10000, filtre, placute la timp si a mers cu ea zilnic, nu a imbatrinit prin vreun garaj.

ce vrei sa zici prin "verificari intamplatoare"?

prin verificari intamplatoare ma refer ca automat oamenii au pus masina pe tester cand au cumparat, dar au aparut ca ar fi reali.

cand i s-a stricat unuia nu stiu ce senzor, s-a pus din nou testerul pe masina si s-au verificat alte chestii, nu km inregistrati. orele de functionare parca, uitasera baietii sa le reprogrameze :twoup: , si dupa un calcul scur s-a descoperit ca e90-ul cu sub 200.000 pe bord avea de fapt 580.000

 

 

e46 320d cu km putini, nu se pune problema ca nu gasesti la 7000 de euro....se pune problema ca NU MAI EXISTA 320d sub 200.000 reali. pentru ca majoritatea sunt aduse din germania, si nemtii nu si-au luat diesel sa se uite la ele in garaj.

iar masini luate de noi din romania, cu carte service si intretinute la reprezentanta sunt greu de depistat.

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

da, dar toate rablele de pe piata trag in jos preturile si la masinile bune. Daca nu e pret bun, nu suna nimeni.

adevarat ce spui tu, dar lasa sa isi cumpere "tarabe" ieftine si proaste si apoi sa ii vezi cum posteaza noi topicuri sa intrebe ce piese si ce macanic se pricepe la reparat motoare, etc.....

Ca dehh, la inceput nu au putut sa deschida ochii bine si sa priceapa ca un pret bun nu inseamna si o afacere "buna"..

Parerea mea , Nu va uitati dupa cele mai mici preturi pe net , sau mai bine mergeti testati, vedeti indeaproape, etc Succesuri!!!

Edited by sorynvl
Link to comment
Share on other sites

La golf 5 sunt sanse mai mari dar pe la 7500eu..

un prieten foarte bun a luat din germania golf 5, cu 170000 pe bord. arata impecabil....a dat km inapoi la 70000, si a mers cu el 2 ani, iar cand a ajuns la 150.000 pe bord l-a vandut, si baiatul acare a luat-o e foarte multumit ca are masina de 150000 km.intre timp schimbase ambreiaj volanta, distributie + alte maruntisuri. iar masina se prezenta si mergea foarte bine.daca stia ca are 250000, chiar daca merge masina perfect, cred ca se cam oftica.....asa sunt romanii, VOR sa fie mintiti, nu accepta ca masinile sa aiba peste 200000 km. oricum nu km conteaza , cat felul cum a fost ingrijita, ca poti lua una de 100.000 km cu care a mers un mos numai la 2000 rpm , si traiesti cu impresia ca e ingrijita.

iar de fapt, mergand asa, i-a infundat turbina si injectoarele, catalizatoarele au putrezit, si bucsile sunt originale pe masina dar imbatranite, a facut revizia doar la reprezentanta, dar din 25000 in 25000 km.

decat asa ceva , mai bine una de 200.000 km, pe mana unui pusti pasionat, care a dat in ea de a sarit in sus, dar a ingrijit-o, a schimbat uleiul la 10000, filtre, placute la timp si a mers cu ea zilnic, nu a imbatrinit prin vreun garaj.

ce vrei sa zici prin "verificari intamplatoare"?

prin verificari intamplatoare ma refer ca automat oamenii au pus masina pe tester cand au cumparat, dar au aparut ca ar fi reali.

cand i s-a stricat unuia nu stiu ce senzor, s-a pus din nou testerul pe masina si s-au verificat alte chestii, nu km inregistrati. orele de functionare parca, uitasera baietii sa le reprogrameze :twoup: , si dupa un calcul scur s-a descoperit ca e90-ul cu sub 200.000 pe bord avea de fapt 580.000

 

 

e46 320d cu km putini, nu se pune problema ca nu gasesti la 7000 de euro....se pune problema ca NU MAI EXISTA 320d sub 200.000 reali. pentru ca majoritatea sunt aduse din germania, si nemtii nu si-au luat diesel sa se uite la ele in garaj.

iar masini luate de noi din romania, cu carte service si intretinute la reprezentanta sunt greu de depistat.

 

 

pfai... sunt ingrijorat. E foarte logic ce spui. Am banuit eu de mult ca e dubios ca in romania sunt masinile mai ieftine decat in germania.

un pret bun nu inseamna neaparat o afacere buna dar cineva poate sa dea km inapoi pana la 100..150k si sa puna pret mare pe ea insistand ca masina e ca noua cu km reali. Asa poti sa iei o teapa dubla.

 

Si ungurii se ocupa masiv cu datul km inapoi?

 

Chiar nu pot sa iau o masina care sa mi se strice intruna apoi. Eu la toamna plec in strainatate pt o perioada la un master si dc mi se strica acolo ma ruineaza. Am zis ca iau totusi bmw impecabil ca am muncit mult in ultima vreme , sunt fiabile si merit ceea ce-mi place, nu neaparat pt ca e rentabil.

 

 

Se complica treaba :|

Edited by Razor-
Link to comment
Share on other sites

nu exista disel sub 40.000 km anual.asa ca fa-i tu un calcul .....

 

nu cred ca are rost sa generalizam. sunt si exceptii :twoup: o amica de-a mea si-a cumparat un e46 din 2003 acum aprx. 4 ani direct din Germania de la proprietar. (am fost in Germania cu sotul ei cand a luat-o; pe neamt l-am gasit printr-un prieten de sta acolo de aproape 20 de ani). Masina a fost folosita de o femeie si avea 105.000 km cand a luat-o; avea inspection 2 facuta la 100k la BMW in urma cu 2 luni. A dat pe ea 16.900 eur. Apoi a venit cu ea in tara si intre 2006 si 2009 (cand am cumparat-o eu de la ea), a facut doar 25.000 km. Da, asa de putin! Tin sa precizez ca ei au 6 masini in curte, Audi S6, BMW e60, WV Tuareg, Smart, Golf 5 etc. Cu e46-le nu a fost in niciun concediu sau drumuri lungi (au preferat altele masini mai mari) iar 1 an si ceva nu a mers mai deloc cu ea deoarece a fost insarcinata si mergea cu masina sotului. Deci, se poate!

 

Drive safe!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Complet irelevant numarul de km.

 

O masina poate avea 200.000 de km, dar intretinuta corespunzaator sa se prezinte in stare tehnica/optica si ce vreti voi, mai buna decat o masina cu 80.000 km.

 

120d-ul sotiei are acum 167.000 km si in afara de revizii facute la timp, consumabile schimbate la maxim 6000 km si motorina buna nu are nici absolut nici o problema, dar nici una, se prezinta ca la 30.000. Pardon, am mai schimbat setul de role curele aceesorii, kit-ul de ambreiaj, discurile de frana dar si astea se schimba la un nr de km, din punctul meu de vedere intra la consumabile.

 

O masina o ai asa cum o intretii, fara zgarcenii si chilipiruri, altfel mai bine nu-ti iei masina.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

nu exista disel sub 40.000 km anual.asa ca fa-i tu un calcul .....

 

nu cred ca are rost sa generalizam. sunt si exceptii :twoup: o amica de-a mea si-a cumparat un e46 din 2003 acum aprx. 4 ani direct din Germania de la proprietar. (am fost in Germania cu sotul ei cand a luat-o; pe neamt l-am gasit printr-un prieten de sta acolo de aproape 20 de ani). Masina a fost folosita de o femeie si avea 105.000 km cand a luat-o; avea inspection 2 facuta la 100k la BMW in urma cu 2 luni. A dat pe ea 16.900 eur. Apoi a venit cu ea in tara si intre 2006 si 2009 (cand am cumparat-o eu de la ea), a facut doar 25.000 km. Da, asa de putin! Tin sa precizez ca ei au 6 masini in curte, Audi S6, BMW e60, WV Tuareg, Smart, Golf 5 etc. Cu e46-le nu a fost in niciun concediu sau drumuri lungi (au preferat altele masini mai mari) iar 1 an si ceva nu a mers mai deloc cu ea deoarece a fost insarcinata si mergea cu masina sotului. Deci, se poate!

 

Drive safe!

 

Eu am luat-o de la un amic din germania. In 2009 masina avea 128.000km ea fiind din 8/2004. La un calcul rapid ies aproximativ 30.000/an, km confirmati si de baza de date de la BMW Germania conform celor 7 revizii pe care le avea la acel moment la ei(tipul facea cam 500 de km pe saptamana deoarece avea in jur de 50 de km de facut pana la firma si inapoi+eventuale deplasari....mentionez ca masina era folosita numai in interes de lucru). Eu am facut cu ea intr-un an si jumatate 27.000km(200km pe saptamana in medie prin oras+deplasari prin tara). Deci iata ca se poate, din nou. Chestia asta cu o cifra fixa pentru un diesel pe an e un mit tipic...fiecare isi ia masina pentru scopuri diferite. Asta nu inseamna ca trebuie cazut in extrema cealalta. Mitul asta vine din ideea ca neamtul isi ia diesel ca sa consume putin. Pai cat e diferenta de consum intre un diesel si benzinar? La mine intre 318d si 318i e maxim 1.5(5.2-5.5 la diesel si 6.2-6.5 la benzinar...asta is cifrele generale obitnute pe iasi-bucuresti). Imi imaginez ca pe autostrada e si mai mica diferenta. Credeti ca il deranjeaza pe neamt diferenta asta mica? Diferenta majora se simte in oras, ori neamtul nu merge mult cu masina prin oras.

 

Orice or fi insa, mare atentie la km. Daca is mai putini, trebuie verificare la sange(eu am intrebat la 3 service-uri germane diferite ca sa imi confirme reviziile)...si chestia asta e valabila atat pentru masinile de la noi cat si pentru cele de la nemti...ca s-a luat boala si la ei rau de tot.

 

Complet irelevant numarul de km.

 

O masina poate avea 200.000 de km, dar intretinuta corespunzaator sa se prezinte in stare tehnica/optica si ce vreti voi, mai buna decat o masina cu 80.000 km.

 

120d-ul sotiei are acum 167.000 km si in afara de revizii facute la timp, consumabile schimbate la maxim 6000 km si motorina buna nu are nici absolut nici o problema, dar nici una, se prezinta ca la 30.000.

 

O masina o ai asa cum o intretii, fara zgarcenii si chilipiruri, altfel mai bine nu-ti iei masina.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

orele de functionare parca, uitasera baietii sa le reprogrameze :) , si dupa un calcul scur s-a descoperit ca e90-ul cu sub 200.000 pe bord avea de fapt 580.000

 

Orele de funcĂžionare nu pot fi date ĂŽnapoi.

 

Orele de functionare se afiseaza si in bord pe meniurile ascunse? Imi imaginez ca imparti orele la viteza medie si afli surpriza care poate fi placuta sau neplacuta :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

Ce spuneti voi sunt exceptii, masini cumparate in cunostinta de cauza, nu luate de prin targuri. E altceva cand cunosti masina si ai adus-o personal din Germania de la un dealer sau proprietar.

Corect...dar cu putina atentie se poate. Eu unul ii urez bafta initiatorului topicului si felicitari pentru alegere.

Link to comment
Share on other sites

sigur nu voi lua motor mai mare de 2000cc , nu are rost sa mai discutam.

318i 2000cc 143CP e poate chiar prea mult pt mine. pe bune.

In nici intr-un caz nu e prea mult, stai linistit.

Cu acest motor ai avea un consum cam egal ca si cu un 316i non-facelift, daca nu chiar mai bun, gen 10-12 litrii in oras si 7 maxim 8 in afara, la un mers normal.

 

Iar costurile de intretinere chiar nu sunt foarte mari daca iei una intretinuta corespunzator.

Eu n-am avut de schimbat la al meu absolut nimic in afara de consumabile de cand l-am luat si se prezinta si acum in stare perfecta, dupa doi ani de folosinta.

 

Daca vrei sa ai un zambet pe fata in timp ce conduci masina, mergi pe benzinar de minim 2000cmc !

 

Bafta la cumparare. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am urmarit topicul celalalt cand intrebai ce masina sa iti iei si ma bucur ca ai ales un BMW....desi nu sunt un vechi conducator, din toate masinile pe care le-am condus BMW-ul mi-a placut cel mai mult (poate si din cauza ca este al meu si este si prima mea masina :twoup: )

 

Nu stiu ce intelegi prin cost ridicat de intretinere....am reparat cate ceva pe la masina mea deja si inca mai am de schimbat pe ici pe colo (imi place sa o aud ca toarce nu ca zdrangane) si pana acum nu pot sa zic ca m-au costat reparatiile mai mult ca la alte masini...am prieteni cu loganuri, cu meganuri si chiar si un golf 4 si cand am comparat diferite preturi nu pot sa zic ca m-a costat mai mult ca la ei (exceptand loganul :) care intotdeauda costa ceva mai putin de reparat)

 

Desi masina mea este destul de veche, fiind inmatriculata in 1996 si are tendinta sa mai cedeze cate ceva pe ici pe colo totusi sunt multumit de ea....cu o SINGURA problema.....este compact. Cand mi-am luat masina m-am imaginat stand singur in masina la semafor in drum spre munca....dar nu e chiar as simplu....pentru ca de 1-2 ori pe luna ma duc la munte....si de FIECARE data cand am pe cineva in spate ma streseaza incredibil, trebuie sa coboare din masina la buda, la benzinarie sa isi ia mancare, la facut poze pe serpentine etc.....si de fiecare data trebuie sa le arat cum se da scaunul pe fata sau chiar sa cobor din masina ca sa le dau voie sa coboare pe langa mine.....lucru care a devenit foarte stresant :)

Ca sa nu mai zic sa de fiecare data cand intra/ies din masina cei din spate, se lovesc cu picioarele de chederul usii si il murdaresc, au tendinta sa imi smulga ornamentul de la usa cu piciorul sa sa murdareasca stalpul. Ca sa nu mai zic cat ma chinui cand curat partea din spate a masinii.

 

Inca o data, te felicit ca ai ales BMW.....dar te sfatuiesc totusi sa alegi o masina in 5 usi :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.