Jump to content

motor n42 e46 318i


Sibianul

Recommended Posts

Asa am si eu sunetul,de`asta am si zis aici. Identic,face la prima pornire,la rece a motorului,2-3 secunde,apoi se aseaza. Citeam acum la comentarii pe youtube si ceva de genul ziceau si acolo,ceva la lant sa fie. Deci sigur o sa schimb si intinzatorul odata cu semeringurile,o sa schimb si uleiul cu ala potrivit,poate se remediaza treaba :)
Link to comment
Share on other sites

Ciudat zgomotul ala ! Face indiferent daca motorul este rece sau cald ?

Numai la prima cheie, cand e rece motorul. Intinzatorul e schimbat acum cateva luni cu unul din acela revizuit.

Schimbul de ulei a fost facut acum 3500 de km, 0w40 LL04.

Edited by r3derater
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
O curiozitate am si eu: am ramas cam dezamagit acum,dupa aproape 2 luni de cand am fost la Bucuresti sa schimb semeringurile. Vorbisem cu Florin sa schimbe garnitura de la pompa vacuum si la nici 2 luni in cap de la momentul ala,mie inca imi da fum la capota la greu,din acelasi loc. De unde ajung la concluzia ca nu a facut schimbul ala cum trebuie,desi imi aratase o garnitura. Scoate fum la motor din partea dreapta exact ca inainte,deci asta e un minus pentru ei. Nici de sunat sa intreb n`ar mai avea rost,mai ales dupa atata timp,dar nu e ok ce a fost acolo in privinta asta. Deci,dat fiind situatia asta,pierderile de ulei ar putea fi prin acea zona,din cauza faptului ca nu a fost etansata cum trebuie pompa vacuum? Pica practic pe galerie uleiul si iese fum ca inainte sa-i schimb semeringurile. Am mai fost la un service si aia cica nu se pot uita pana nu curat pe undeva masina pe sub :blink: .
Link to comment
Share on other sites

O curiozitate am si eu: am ramas cam dezamagit acum,dupa aproape 2 luni de cand am fost la Bucuresti sa schimb semeringurile. Vorbisem cu Florin sa schimbe garnitura de la pompa vacuum si la nici 2 luni in cap de la momentul ala,mie inca imi da fum la capota la greu,din acelasi loc. De unde ajung la concluzia ca nu a facut schimbul ala cum trebuie,desi imi aratase o garnitura. Scoate fum la motor din partea dreapta exact ca inainte,deci asta e un minus pentru ei. Nici de sunat sa intreb n`ar mai avea rost,mai ales dupa atata timp,dar nu e ok ce a fost acolo in privinta asta. Deci,dat fiind situatia asta,pierderile de ulei ar putea fi prin acea zona,din cauza faptului ca nu a fost etansata cum trebuie pompa vacuum? Pica practic pe galerie uleiul si iese fum ca inainte sa-i schimb semeringurile. Am mai fost la un service si aia cica nu se pot uita pana nu curat pe undeva masina pe sub :blink: .

pai e curiozitate sau nemultumire????

 

 

la pompa de vacuum trebuie procedat cum este descris mai jos, asta in cazul in care ai schimbat garnitura capac culbutori si esti sigur ca nu picura ulei decat de la pompa vacuum:

 

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91/2002-e46-318i-n42-vacuum-pump-repair-t89903/

Link to comment
Share on other sites

Cam ambele sunt,Eugen :). Pe de o parte sunt nemultumit ca trebuia facuta cum trebuie treaba,iar pe de alta parte sunt curios daca pot pierde pe acolo. Saptamana viitoare vreau sa merg la alt service si ultimul sper si sa cer clar ce sa schimb,ce garnituri si toate cele. Sa scap odata de problema uleiului si sa ma concentrez pe celelalte.
Link to comment
Share on other sites

O curiozitate am si eu: am ramas cam dezamagit acum,dupa aproape 2 luni de cand am fost la Bucuresti sa schimb semeringurile. Vorbisem cu Florin sa schimbe garnitura de la pompa vacuum si la nici 2 luni in cap de la momentul ala,mie inca imi da fum la capota la greu,din acelasi loc. De unde ajung la concluzia ca nu a facut schimbul ala cum trebuie,desi imi aratase o garnitura. Scoate fum la motor din partea dreapta exact ca inainte,deci asta e un minus pentru ei. Nici de sunat sa intreb n`ar mai avea rost,mai ales dupa atata timp,dar nu e ok ce a fost acolo in privinta asta. Deci,dat fiind situatia asta,pierderile de ulei ar putea fi prin acea zona,din cauza faptului ca nu a fost etansata cum trebuie pompa vacuum? Pica practic pe galerie uleiul si iese fum ca inainte sa-i schimb semeringurile. Am mai fost la un service si aia cica nu se pot uita pana nu curat pe undeva masina pe sub :blink: .

 

Cand ai schimbat simeringurile ai umblat si la garnitura de la capac? In sensul ca... ai schimbat-o?

 

Daca Florin a zis ca a schimbat oringul de la pompa de vacuum, atunci asa e!

 

Cand te uiti in partea stanga a motorului se vede ceva ulei pe tablița aceea?

Link to comment
Share on other sites

Deci nu am shimbat garnitura capac. La cea de vacuum,stiu ca imi aratase decat una,nu cred ca a desfacut pompa si a schimbat-o si pe cea de-a 2`a dinauntru. La care nu cred ca a dat nici cu mastic,de fapt spre sigur pentru ca nu am vazut asa ceva pe acolo. Ce ma roade pe mine e ca iese fum exact ca inainte pe la motor,chiar mai dens. Alta cauza la fumul iesit din zona aia nu prea vad decat la pompa aia vacuum...

 

 

Cand ma uit la motor in partea aia,se cam vede ulei mai peste tot acolo,pe furtunase,mortii lui. Nu imi dau seama acum la ce tablie faci referire. Atunci dupa ce a schimbat pe loc,cand am pornit masina,inca iesea fum dar se explica oarecum prin faptul uleiului prelins dinainte care era ars atunci. Dar acum inca iese,dupa 2 luni si inca se pierde ulei..

Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Deci nu am shimbat garnitura capac. La cea de vacuum,stiu ca imi aratase decat una,nu cred ca a desfacut pompa si a schimbat-o si pe cea de-a 2`a dinauntru. La care nu cred ca a dat nici cu mastic,de fapt spre sigur pentru ca nu am vazut asa ceva pe acolo. Ce ma roade pe mine e ca iese fum exact ca inainte pe la motor,chiar mai dens. Alta cauza la fumul iesit din zona aia nu prea vad decat la pompa aia vacuum...

 

 

Cand ma uit la motor in partea aia,se cam vede ulei mai peste tot acolo,pe furtunase,mortii lui. Nu imi dau seama acum la ce tablie faci referire. Atunci dupa ce a schimbat pe loc,cand am pornit masina,inca iesea fum dar se explica oarecum prin faptul uleiului prelins dinainte care era ars atunci. Dar acum inca iese,dupa 2 luni si inca se pierde ulei..

Suna si tu omul si intreaba-l, poate isi aduce aminte sau mergi iarasi pana la el sa o rezolve (stiu ca ai ceva de mers dar ce poti face? cauti alt mecanic sau fumegi in continuare).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.