Jump to content

nu se accelereaza


Recommended Posts

salutari. am o problema mare zic eu: am un 525d an 2001 cutie steptronic. la sfarsitul saptamanii trecute am fost la bunici in moldova am facut un drum de vreo 800 km (la drumul dus nu am prea avut probleme caci a fost mai mult noapte si era racoare, nu am pornit clima) dar la intoarcere a fost groaznic. cu AC pornit nu voia motorul sa se accelereze decat cand ajungeam sa dau kick-down. in rest apasam pedala de ajungeam cu picioru intre faruri si nu se tura motorul. dupa ce ajunge sa treaca de 2300-2500(dar asta facea dupa ce stateam cu pedala apasata 10-15 secunde) motorul tragea cum trebuie. mentionez ca si atunci cand AC este oprit, accelerarea in orice trapta de viteza, de la 1500 (stiu ca este subturat dar asa imi schimba cutia in D) la 2300-2500 se face destul de greu imi ia 3-5 sec poate si mai bine sec pana sa intre turba si sa traga masina. am pus masina si pe manual si am accelerat dar este la fel. daca dadeam trapta inferioara masina tragea caci motorul se tura insa consider ca ar fi echivalentul kick-down-ului. daca cineva a mai patit asa ceva, sau daca stie de ce face asa il rog sa imi spuna. nu concep ca din cauza AC-ului pornit sa faca fazele astea. este drept pana acum am mai avut masini doar benzina aspirate, si atunci cand era pornit AC se miscau mai greu... dar nu in halul asta

multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu. M-am intors ieri de la mare si pe la inceputul autostrazii am sesizat acest lucru. Am citit pe aici cum ca ar fi un senzor de la EGR intr-adevar simtomele sunt corespunzatoare, adica astazi de dimineata cand am plecat cu masina era totu in regula pentru ca era motoru rece. O sa ajung zilele astea in service si sper sa ii dea de cap. 530d steptronic 2001.
Link to comment
Share on other sites

Si eu aveam aceeasi problema. Parca acum s-a mai ameliorat cu schimbarea urmatoarelor piese: ambreiaj, volanta si electrovalva de la turbina. Acum nu stiu ce relevanta au. Imi trage mai greu cand este cu aerul conditionat. Cand nu e aerul conditionat, trage normal masina. Sa lasati si voi pareri dupa ce ati ajuns in service si sa imi ziceti ce ati rezolvat. Si da, cand este rece motorul trage foarte bine.
Link to comment
Share on other sites

cu motorul rece trage foarte bine. insa de ex, aseara a venit sotia cu masina, am papat si dupa juma' de ora am plecat pana in oras. masina tragea foarte bine. am cuplat aerul si tragea bine in continuare. pot spune ca motorul era cald dar masina se comporta foarte bine (chiar am ramas surprins). sa faca aceste nazuri doar la drum intins? astept sa am putin timp si sa o pun pe tester
Link to comment
Share on other sites

@ Ciupanezu avand mai multa experienta in domeniu, difera testeru de la bavaria fata de unul de la un service sa zicem oarecare ?

@aliann mie nu imi face cand ajunge temperatura la jumate, respectiv cand e cald motoru ci dupa ce merg o buna perioada cu masina in temperaturi ridicate si cu clima ON.

Edited by quze
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service-ul recomandat de Ciupanezu si tin pe aceasta cale sa ii multumesc inca odata.

La mine problema sta in felul urmator: Debitmetru si un injector.

Maine schimb debitmetru si probabil sapt viitoare injectorul. O sa anunt pe parcurs cum sta situatia.

Link to comment
Share on other sites

si care este explicatia in cazul in care motorul trage bine la "rece"? daca era dus debitmetru nu trebuia sa faca la fel si cu motorul rece?. la fel cum ai scris mai sus, masina trage bine la drumuri scurte. la drum lung si cu AC pornit si caldura mare afara, atunci apar problemele.

oricum asteptam pareri. luni sau marti ajung si eu la tester

Link to comment
Share on other sites

Azi chiar am fost un pic pe graba dar o sa intreb maine calumea ce si cum cand montez debitmetru. Eu ma gandesc ca nu are legatura debitmetru cu problema asta cu acceleratia ci injectorul. Mai revin maine sper cu mai multe detalii, oricum luni schimb si injectoru si voi vedea ce si cum. Iti recomand sa mergi nu la orice service pentru ca am fost la unul oarecare si mi-au spus ca nu am probleme cu injectoarele, acum 2 sapt.
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service-ul recomandat de Ciupanezu si tin pe aceasta cale sa ii multumesc inca odata.

La mine problema sta in felul urmator: Debitmetru si un injector.

Maine schimb debitmetru si probabil sapt viitoare injectorul. O sa anunt pe parcurs cum sta situatia.

 

N-ai pentru ce!

Link to comment
Share on other sites

Da.

ExistĂŁ Âşi service-uri cu tester BMW, ĂŽnsĂŁ foarte rar.

Majoritatea Âşi-au luat niÂşte replici de tester BMW, care nu sunt la fel de ĂŽncredere.

Am eu un ops.merge de rupe si nu a gresit niciodata.asa ,pentru cine e interesat...

Ai dreptate ,fara tester esti orb

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

frateleu meu a patit aceeasi chestie, nu tragea decat dupa 2800 3000 de ture, pana in 2800 - 3000 urca foarte foarte greu mai ales cu AC ON

 

rezolvarea a fost electrovalva de la turbina

 

dar eu zic ca la inceput sa verifici furtunul de vacum de la turbina ( este posibil sa fie copt, crapat si daca trage aer fals nu mai intra turbina cand trebuie sau chiar deloc )

 

sper sa te ajute si sa rezolvi problema, ca ideie electrovalva este undeva pe la 400 ron noua

 

 

salutare

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am mai mers un pic cu masina, am ajuns la concluzia ca la mine este o combinatie debitmetru/injector... injectoru inca nu l-am schimbat si inca mai face putine figuri cand se incalzeste, mult mai usor ca inainte cat si dupa ce am mers cca 50 km in oras. Mai revin cu detalii, sper sa cumpar si injector nou sapt viitoare ca la sh nu este nici o afacere.
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti! EXact acelasi problema apare si la mine. e39 525 tds. Problema apare mai ales la drum lung cand se incalzeste motorul mai bine. Dar la mine din cand in cand isi revine. Umblu foarte mult la drum lung, si merg de exemplu 50 de km, dupa aia incepe sa-si faca de cap, si dupa vro 10-15 km isi revine si merge bine. Dupa aia iarasi isi face de cap. Si inca o chestie pe care am observat: Cand nu trage cum trebuie, si ma opresc la un semafor sau ceva, incepe sa tremure motorul in relant. Si tremura destul de bine, nu merge motorul cum trebuie. Si cand isi revine nu mai tremura. La voi nu tremura in relant, in momentul in care nu trage masina?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.