Jump to content

bmw 335xi


Cricket

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Las-o asa, la benzina nu se merita sa faci chip, chiar daca e un bi-turbo. Sunt suficienti cei 306 CP, risti 2 turbine pt 35-45 CP si 80-90 Nm

total de acord si ca sa fac o completare : unde in romania ft rar te poti bucura de surplusul de putere.

Link to comment
Share on other sites

La un motor pe benzinĂŁ supraalimentat meritĂŁ la fel de mult ca la un motor diesel supraalimentat.

 

Pe de altĂŁ parte, la oricare dintre aceste douĂŁ tipuri de motoare scade fiabilitatea, iar garanĂžia oferitĂŁ de cei care fac chiptuning este 0.

Link to comment
Share on other sites

Depinde din ce punct de vedere priveÂşti.

 

Un 335i poate ajunge chiar Âşi la 400 cp prin resoftare Âşi alte modificĂŁri nu foarte costisitoare.

Pe de altã parte, e clar cã fiabilitate suferã, mai bun ar fi un M3 dacã vrei atâta putere.

 

Poate la ĂŽnceput nu vrei mai multĂŁ putere, ĂŽnsĂŁ dupĂŁ vreun an, nici mĂŁcar 300 cp nu mai sunt suficienĂži.

Link to comment
Share on other sites

Pai cu cat ai mai multi cai cu atat vrei mai mult.

Cricket inceraca alt model de jante uite cam asa ceva :(

 

 

 

Inca mai astept pareri pro si contra chiptuning , pana acum eram spre a face , dar si baietii au dreptate ca nu stiu daca se merita ptr 60cp in plus . Acum sunt 50% pro si 50% contra :twoup: . Cosmin sunt frumoase dar sunt prea mari , daca le mai pun si run flat e mai grav , asa ca raman la astea deocamdata :) merci ptr fotografie

 

Depinde din ce punct de vedere priveÂşti.

 

Un 335i poate ajunge chiar Âşi la 400 cp prin resoftare Âşi alte modificĂŁri nu foarte costisitoare.

Pe de altã parte, e clar cã fiabilitate suferã, mai bun ar fi un M3 dacã vrei atâta putere.

 

Poate la ĂŽnceput nu vrei mai multĂŁ putere, ĂŽnsĂŁ dupĂŁ vreun an, nici mĂŁcar 300 cp nu mai sunt suficienĂži.

 

 

 

La asta ma gandeam si eu , am vazut 335 dus la peste 400 cp . La stage 1 cu 60 cp in plus nu cred ca il fortez asa de tare :) bine asta daca nu merg cu ea incontinu foarte "sportiv".

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt pro unei modificari profi :adica nu un CIP amarat care vezi zburdand cai naravasi zburdand prin preerie si pe care ai cauti cu lupa.

 

Inginerii Renault Motorsport le-au trebui 2 ani ca sa scoata un soft cu 20 de cai putere adevarati, prezenti acum pe R3-ul lui Keleti .

 

Softul costa 3000 de euro si a marit putere unui CLio R3 maxi evolution de la 220 la 240 cp. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt pro unei modificari profi :adica nu un CIP amarat care vezi zburdand cai naravasi zburdand prin preerie si pe care ai cauti cu lupa.

 

Inginerii Renault Motorsport le-au trebui 2 ani ca sa scoata un soft cu 20 de cai putere adevarati, prezenti acum pe R3-ul lui Keleti .

 

Softul costa 3000 de euro si a marit putere unui CLio R3 maxi evolution de la 220 la 240 cp. :twoup:

 

 

 

Ptr 3000 e raman linistit la cei 220cp care ii avea din fabrica , ca si masina de strada .

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt pro unei modificari profi :adica nu un CIP amarat care vezi zburdand cai naravasi zburdand prin preerie si pe care ai cauti cu lupa.

 

Inginerii Renault Motorsport le-au trebui 2 ani ca sa scoata un soft cu 20 de cai putere adevarati, prezenti acum pe R3-ul lui Keleti .

 

Softul costa 3000 de euro si a marit putere unui CLio R3 maxi evolution de la 220 la 240 cp. :twoup:

 

La un motor aspirat si asa destul de impins si fara alte modificari fizice? Sunt sceptic.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt pro unei modificari profi :adica nu un CIP amarat care vezi zburdand cai naravasi zburdand prin preerie si pe care ai cauti cu lupa.

 

Inginerii Renault Motorsport le-au trebui 2 ani ca sa scoata un soft cu 20 de cai putere adevarati, prezenti acum pe R3-ul lui Keleti .

 

Softul costa 3000 de euro si a marit putere unui CLio R3 maxi evolution de la 220 la 240 cp. :twoup:

 

ExistĂŁ destule firme care fac chiptuning la preĂžuri decente.

Mi se pare o tâmpenie sĂŁ dai peste 1000 € pentru o resoftare.

Riscurile existĂŁ oricum.

 

Când dai foarte mulÞi bani pe o resoftare, mai mult plãteºti firma.

 

 

 

La asta ma gandeam si eu , am vazut 335 dus la peste 400 cp . La stage 1 cu 60 cp in plus nu cred ca il fortez asa de tare :) bine asta daca nu merg cu ea incontinu foarte "sportiv".

 

Cu soft-ul original sunt riscurile cele mai mici.

DacĂŁ eÂşti pregĂŁtit sĂŁ scoĂži destui bani din buzunar ĂŽn caz cĂŁ resoftarea va duce la o cheltuialĂŁ ulterioarĂŁ, poĂži face o resoftare.

Link to comment
Share on other sites

Ai o masina superba si se vede ca ai mare grija de ea. Am vazut-o si admirat-o de multe ori. E o masina care te face sa intorci capul de fiecare data cand o vezi. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km cu ea!

 

 

multumesc frumos

 

Eu sunt pro unei modificari profi :adica nu un CIP amarat care vezi zburdand cai naravasi zburdand prin preerie si pe care ai cauti cu lupa.

 

Inginerii Renault Motorsport le-au trebui 2 ani ca sa scoata un soft cu 20 de cai putere adevarati, prezenti acum pe R3-ul lui Keleti .

 

Softul costa 3000 de euro si a marit putere unui CLio R3 maxi evolution de la 220 la 240 cp. :twoup:

 

ExistĂŁ destule firme care fac chiptuning la preĂžuri decente.

Mi se pare o tâmpenie sĂŁ dai peste 1000 € pentru o resoftare.

Riscurile existĂŁ oricum.

 

Când dai foarte mulÞi bani pe o resoftare, mai mult plãteºti firma.

 

 

 

La asta ma gandeam si eu , am vazut 335 dus la peste 400 cp . La stage 1 cu 60 cp in plus nu cred ca il fortez asa de tare :) bine asta daca nu merg cu ea incontinu foarte "sportiv".

 

Cu soft-ul original sunt riscurile cele mai mici.

DacĂŁ eÂşti pregĂŁtit sĂŁ scoĂži destui bani din buzunar ĂŽn caz cĂŁ resoftarea va duce la o cheltuialĂŁ ulterioarĂŁ, poĂži face o resoftare.

 

 

Si mie mi se pare o tampenie sa dai atatia bani ptr o resoftare . Pana la urma cred ca va ramane stock masina , cu softul original . Dar filtrele alea de aer sport ? Am gasit ceva pe un site unde ziceau ca nu se schimba se curata si iti dau in plus vre-o 10-15 cp . Sau e vrajeala .

Link to comment
Share on other sites

Fiecare cu opinia sa in legatura cu CIPU.Mie mi se pare o tampenie orice cip care nu are legatura cu ceea ce se vrea de la o masina.

 

Dc oare nici un fabricant de masini nu tolereaza aceste modificari si orice abatere duce la pierderea garantiei? , pentru ca daca erau posibile le-ar fi scos de serie.

 

Cu alte cuvinte daca nu te duci la curse nu renteaza sau vrei sa impresionezi gagica din dreapta 'uite am 360 de cai numai din CIP .

 

 

PS:Cricket mai bine pune o evacuare rapida din galerie si cu catalizatoare sport si acolo vei avea un oarecare avantaj cu cipu aferent.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare cu opinia sa in legatura cu CIPU.Mie mi se pare o tampenie orice cip care nu are legatura cu ceea ce se vrea de la o masina.

 

Dc oare nici un fabricant de masini nu tolereaza aceste modificari si orice abatere duce la pierderea garantiei? , pentru ca daca erau posibile le-ar fi scos de serie.

 

Cu alte cuvinte daca nu te duci la curse nu renteaza sau vrei sa impresionezi gagica din dreapta 'uite am 360 de cai numai din CIP .

 

 

PS:Cricket mai bine pune o evacuare rapida din galerie si cu catalizatoare sport si acolo vei avea un oarecare avantaj cu cipu aferent.

 

Pentru că resoftarea poate duce la diverse probleme, mai ales dacă nu este făcută de cineva priceput.

 

Astea sunt maşini de stradă, cursele nu au nici o treabă.

 

Iar dacă te referi la curse drag, doar nu o să câştigi acolo pentru că resoftezi maşina, trebuie să ai modificări mai mari.

 

Un 335xi are o evacuare perfect calculată, o variantă aftermarket este inutilă.

Dar filtrele alea de aer sport ? Am gasit ceva pe un site unde ziceau ca nu se schimba se curata si iti dau in plus vre-o 10-15 cp . Sau e vrajeala .

 

Nu dau putere, e doar o mare vrăjeală.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Asa zisele filtre "sport" sunt doar o mare vrajala, sunt multi care cred ca cu un amarat filtru de 1 milion ii creste puterea ( mai degraba ii creste nasu mai mare :twoup: ).

Sunt pline forum-urile de masini cu filtre "sport" si tobe "sport" care "dau" intre 5-10 CP. S-a ajuns si cu astea prea departe, multi care isi cumpara o masina, primul lucru care il face la masina este sa pun asa zisul filtru "sport". Ramai la filtru original, nu te gandi sa pui alte filtre care nu o sa aiba decat un efect negativ si iti pot aparea alte probleme la debitmetru.

 

A, daca tot vrei sa faci o treaba schimba admisia, doar ca una profi costa 300-400 EURO, si se poate ajunge si la 1.000euro una din carbon (HM-Style).

Link to comment
Share on other sites

Ca tot ziceai de Eisenmann, acuma m-am uitat si doar finalele costa foarte mult. Sunt 3 tipuri:

1. Cea mai ieftina 1428Euro

2. 1547Euro

3. Cea mai scumpa 1666Euro

 

Cum am spus, sunt doar finalele in bani astia.

 

O comparatie dintre cele stock si finale Eisenmann sport exhaust.

Eisenmann race exhaust. Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Asa zisele filtre "sport" sunt doar o mare vrajala, sunt multi care cred ca cu un amarat filtru de 1 milion ii creste puterea ( mai degraba ii creste nasu mai mare :twoup: ).

Sunt pline forum-urile de masini cu filtre "sport" si tobe "sport" care "dau" intre 5-10 CP. S-a ajuns si cu astea prea departe, multi care isi cumpara o masina, primul lucru care il face la masina este sa pun asa zisul filtru "sport". Ramai la filtru original, nu te gandi sa pui alte filtre care nu o sa aiba decat un efect negativ si iti pot aparea alte probleme la debitmetru.

 

A, daca tot vrei sa faci o treaba schimba admisia, doar ca una profi costa 300-400 EURO, si se poate ajunge si la 1.000euro una din carbon (HM-Style).

 

 

100 % sunt de acord cu tine , ori fac ceva profesional ori o las cum e ea de acasa .

Link to comment
Share on other sites

Asa zisele filtre "sport" sunt doar o mare vrajala, sunt multi care cred ca cu un amarat filtru de 1 milion ii creste puterea ( mai degraba ii creste nasu mai mare :twoup: ).

Sunt pline forum-urile de masini cu filtre "sport" si tobe "sport" care "dau" intre 5-10 CP. S-a ajuns si cu astea prea departe, multi care isi cumpara o masina, primul lucru care il face la masina este sa pun asa zisul filtru "sport". Ramai la filtru original, nu te gandi sa pui alte filtre care nu o sa aiba decat un efect negativ si iti pot aparea alte probleme la debitmetru.

 

A, daca tot vrei sa faci o treaba schimba admisia, doar ca una profi costa 300-400 EURO, si se poate ajunge si la 1.000euro una din carbon (HM-Style).

 

AÂşa este.

 

Nici admisia nu meritĂŁ schimbatĂŁ dacĂŁ nu face Âşi alte modificĂŁri mai importante.

Admisia de fabricĂŁ este suficientĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Frumos , chiar frumos , sa o stapanesti sanatos si fara incidente !

Asteptam mai multe poze ! :)

 

 

Am facut niste fotografii. Nu sunt facute de un profesionist dar macar sunt la clare decat precedentele :twoup:

 

Frumos , chiar frumos , sa o stapanesti sanatos si fara incidente !

Asteptam mai multe poze ! :(

 

 

Am facut niste fotografii. Nu sunt facute de un profesionist dar macar sunt la clare decat precedentele :)

post-2661-1283776200_thumb.jpg

post-2661-1283776258_thumb.jpg

post-2661-1283776280_thumb.jpg

post-2661-1283776287_thumb.jpg

post-2661-1283776340_thumb.jpg

post-2661-1283776374_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.