Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Ce ati alege intre un bmw 318i 2008, deci benzina cu efficientdynamics si un bmw 320d pana in 2007 cam la acelasi pret cu putin mai multe optiuni. In plus are senzori ploaie si lumini si pilot automat. In minus nu are piele. De dieselul asta e vorba

 

Si dupa spusele lui a facut din 2010 pana acum 5000 de km ,hai sa fim seriosi.

Si in Germania neamtul a facut in 4 ani doar 58000 de km:))

Link to comment
Share on other sites

Si dupa spusele lui a facut din 2010 pana acum 5000 de km ,hai sa fim seriosi.

Si in Germania neamtul a facut in 4 ani doar 58000 de km:))

 

 

Mda si asta e adevarat, macar la benzinar stiu ca sunt reali.

 

Dar in general, ce sa aleg intre benzina cu efficientdynamics si diesel din 2005-2007? La cel din 2008 incoace nu ma bag din cauza distributiei.

 

Bugetul e 12500 euro si circul cam 15-20k km pe an 75% in bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

filtrul nu merge mai mult pentru ca el fizic se consuma.

 

durata sa de viata este cam 120.000 km, la 530 figura schimbat pe la 120.000 si la mine mai avea cam 27.000 pana se faceau timpul de schimbare.

 

Eu l-am scos de tot la Alfa si am avut numai de castigat.

 

Resoftare custom+EGR off+DPF eliminat fizic+anulat din soft = 170 CP (stock erau 120).

 

Deci nu e o problema cu DPF-urile; it's better without them.

Link to comment
Share on other sites

Adica nu s-a folosit metoda clasica unde vine un nene cu laptop si suprascrie noul soft. L-a dat jos pe al meu si de fata cu mine a modificat fiecare parametru, inclusiv in functie de preferintele mele (i-am spus ca vreau un varf de cuplu intre 2000 si 4000 in detrimentul unei liniaritati, etc)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pai nu are treaba cu vreun BMW,dar pe de alta parte mai bine 170 decat 120 :D

sa vedem turbina ce o sa zica .

 

pai cat poate sa coste o turbina si la alfa , nu o fi mai scumpa ca la bmw . Masina e super progres fata de compactul initial , macar atat putem recunoaste :p Plus ca e diesel , eu totusi l-as fi vazut pe alexxx un benzinar consacrat . Si pot sa admit ca oricine se poate plictisi de bmw , ciudat e ca tot acolo se revine la final . To be continued ...

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

pai nu are treaba cu vreun BMW,dar pe de alta parte mai bine 170 decat 120 :D

sa vedem turbina ce o sa zica .

 

E mai bine cand te intreaba prietenii cati cai are bolidul, daca esti vreun narcisist, ca in rest e zero. Bine, si la placebo ajuta foarte mult.

 

Am destula experienta cu Alfa incat sa pot spun ca trebuie avuta mare grija de ea, altfel esti numai in service.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca ai turbina hybrid exact pentru motorul ala, impreuna cu injectoarele de pe 2.4 ( cred ca sunt aceleasi sau nu) scoateai 250 hp.

 

http://www.turbodynamics.co.uk/shop/md556-stage-1-hybrid-turbocharger-for-alfa-romeo-159-19-jtd-16v-p-4117.html

 

MD556 - Stage 1 Hybrid Turbocharger:

 

Hi flow GT22 compressor wheel

Re-profiled compressor housing to suit

360 degree thrust bearing

Modified turbine wheel blades to reduce backpressure

Blueprinting of turbo to motorsport standards

Max recommended boost pressure: 22-24 PSI

Estimated Power Output: 220-240 bhp

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu alfa GT si am avut numai probleme cu ea, intr-adevar parca componentele sunt de unica folosinta, dar tinuta de drum si celelalte subansamble sunt realizate corect.

 

Poti sa ai sportivitate si din diesel ,tocmai asta e tendinta actuala, nu cred ca tin planetarele cutia ambreiajul la 250 cp.

 

PS: exista si diferential LSD pentru ea, ca principiu daca vrei sa scoti tot in ea trebuie sa apelezi la o firma renumita din Italia pe nume AutoDelta.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

@WLF - 0-100 acum dupa resoftare = 8.9 secunde

 

Eu cred ca visezi.

 

JTS de 160 de cai face 9.7s

 

JTS de 185 de cai face 0-100 in 8.8s

 

Plus ca dieselul e mai greu ca benzinarul cu vreo 80 de kile.

 

Si tu dintr-o frectie la motor de 120 cai faci 8.9s de la 11s 0-100? Practic tu acum ai performante de benzinar aspirat de 185 de cai, si mai usor decat a ta. Unde plm e logica?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca visezi.

 

JTS de 160 de cai face 9.7s

 

JTS de 185 de cai face 0-100 in 8.8s

 

Plus ca dieselul e mai greu ca benzinarul cu vreo 80 de kile.

 

Si tu dintr-o frectie la motor de 120 cai faci 8.9s de la 11s 0-100? Practic tu acum ai performante de benzinar aspirat de 185 de cai, si mai usor decat a ta. Unde plm e logica?

dap. Postez pe youtube. Nu pt tine, asa, ca fapt divers.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Logica e ca am 370 nm

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.