Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

am fost in seara asta sa vad masina asta http://www.autovit.ro/bmw-330-C26042904.html

 

Proprietarul pare un tip oke , familie si copil , la un search dupa numarul de telefon se pare ca are o firma de calculatoare din 1999 , nu este samsar de masini sau ceva de genul , masina a fost luata din Germania de la reprezentata BMW la 600km , aparent masina a fost printre primele 330i facute si a fost folosita initial pentru evenimente cu presa / car shows , chestii de genul asta , a fost fabricata in dec 2004 , are 85.000km si tind sa cred 100% ca sunt reali , dupa uzura volanului si a scaunului de la sofer , reviziile au fost facute la Bavaria pana a expirat garantia , dupa care am inteles de la proprietar ca s-a ocupat de masina colegul de forum Alex Teile .

 

Bun , la interior masina este 90% impecabila doar scaunul de sofer prezinta o mica uzura pe lateral , la exterior din pacate are cateva semne tipice pentru Bucuresti , cea mai rea zgarietura se vede si in poza este pe usa stanga spate , restul sunt mai superficiale . Masina a avut un mic accident frontal , dupa spusele proprietarului cineva nu a acordat prioritate si i-a agatat bara fata , masina avand casco s-a schimbat si bara fata si farurile ( pe faruri este sticker cu data 27 aug 2010 ) , dar a fost reparata bine , bara nu prezinta nici un luft , sta bine , lonjeroanele sunt ne atinse , oalele de amortizoare sunt ne atinse .

 

Am mers cu ea putin , 1km maxim , se simte foarte bine , rigida si precisa directia , cutia in D mi-a dat impresia ca schimba foarte bine , lin fara socuri , insa in SD cu pedala la fund mi-a dat impresia ca parca a patinat putin ambreiajul dar este posibil sa fie autosugestie nu am mai mers cu o masina automata de ceva timp , insa ce nu mi-a placut in SD pe retrogradare la o frana mai brusca mi-a dat impresia de soc , genul ala de "sut in fund" cum zic unii , nu zic ca e proasta cutia , poate nu mai sunt eu obisnuit cu automata .

 

Per total omul a fost foarte sincer , a spus ca in mare parte din timp sotia lui conduce masina , el cand mai merge cu ea nu o menajeaza deloc ( mers tare ) , nu se omoara cu intretinerea estetica gen azi a spus ca nu mai era spalata masina de 3 sapt , a spus ca de cand o are in afara de revizii a schimbat bujiile , o bobina , discuri + placute de frana , l-am intrebat daca a schimbat uleiul la cutie a spus ca nu .

 

O sa incerc sa ajung cu ea la un tester bun sa vad daca apare vreo eroare pe cutie , sau pe alte module .

 

Ca optiuni tind sa cred ca la vremea ei le avea cam pe toate :

 

- pornire cu buton start/stop

- faruri adaptive cu xenon + spalatoare faruri

- scaune sport de piele - reglaje electrice

- navigatie mare

- sunet prologic 7

- volan M ( cred ca era ) cu comenzi

- trapa

- suspensie sport de fabrica

- dublu climatronic

- senzori parcare + lumina + ploaie

- kit runflat

- parbriz cu protectie UV + oglinda interioara antiorbire

- oglinzi electrice incalzite si heliomate ( cand am parcat masina in R oglinzile se lasa automat pentru a putea vedea mai bine jos )

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Misto masina. Daca nu te intereseaza problemele cu o eventual viitoare revanzare, care va fi destul de dificila si cu bani pierduti, atunci masina asta chiar merita. Defectele estetice sunt minore si usor reparabile. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

 

 

Am mers cu ea putin , 1km maxim , se simte foarte bine , rigida si precisa directia , cutia in D mi-a dat impresia ca schimba foarte bine , lin fara socuri , insa in SD cu pedala la fund mi-a dat impresia ca parca a patinat putin ambreiajul dar este posibil sa fie autosugestie nu am mai mers cu o masina automata de ceva timp , insa ce nu mi-a placut in SD pe retrogradare la o frana mai brusca mi-a dat impresia de soc , genul ala de "sut in fund" cum zic unii , nu zic ca e proasta cutia , poate nu mai sunt eu obisnuit cu automata .

 

 

Este f normal ca in SD cutia sa faca frana de motor in mod violent , in general asa resimti ca un sut in fund . daca ai simtit un mic lag la accelerare e pt ca nu esti tu obisnuit cu pedala si inca nu stii sa dozezi cum apesi . . Practic la masina asta faci un schimb de ulei la cutie si nu ai ce probleme sa ai pe partea asta . Si evident o scoti la drum lung pt testare , eu asa am facut cu 325 meu , am iesit pe A1 , 70 km , a fost suficient sa testez masina top speed , kickdown , retrogradari si tot ce mi-a trasnit prin cap . de fapt in 3 min stiam ca am sa o cumpar , iar cand am vazut cum se comporta la drum .....aia a fost . daca faci testul doar in oras practic nu prea ai ce sa vezi , adaptatiile de la cutia de pe E90 difera de cele de la E46. De ex la E46 nu se simt trecerile in viteze superioare sau chiar retrogradari in schimb la E90 da . Unii le percep ca un mic soc , dar e f clara distinctia intre un soc si o schimbare de treapta .E alta cutie , alt management , deci e f normal si am avut discutia asta cu mai multi utilizatori de E46.E90

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

da , e motorul de 258cp , singurul minus al masinii este anul ( dec 2004 ) practic e cu 1 an mai noua decat E46le meu , bine optiunile sunt peste E46 din toate punctele de vedere

 

o sa incerc sa ajung maine cu ea la un tester bun ( valymad ) care lucreaza chiar la serviceul lui Alex Teile

Link to comment
Share on other sites

Pai a zis:

 

Acero99 Posted Yesterday, 22:10

 

....pe la mijlocului msg....

Masina a avut un mic accident frontal , dupa spusele proprietarului cineva nu a acordat prioritate si i-a agatat bara fata , masina avand casco s-a schimbat si bara fata si farurile ( pe faruri este sticker cu data 27 aug 2010 ) , dar a fost reparata bine , bara nu prezinta nici un luft , sta bine , lonjeroanele sunt ne atinse , oalele de amortizoare sunt ne atinse .

 

Link to comment
Share on other sites

da , e motorul de 258cp , singurul minus al masinii este anul ( dec 2004 ) practic e cu 1 an mai noua decat E46le meu , bine optiunile sunt peste E46 din toate punctele de vedere

 

o sa incerc sa ajung maine cu ea la un tester bun ( valymad ) care lucreaza chiar la serviceul lui Alex Teile

 

hai sa fim seriosi nu e nici un minus , poate doar pt revanzare cum a zis wlf , E90 e peste E46 din toate punctele de vedere .

Link to comment
Share on other sites

La un accident minor nu se indoaie lonjeroanele. Poate doar capetele de lonjeron, pe care vine prinsa bara si tragerul, dar alea se inlocuiesc cu totu, vin ca piesa separata, deci nu vad ce problema sa fie. Singura problema a unui accident este sa nu modifice distanta intre oalele telescoapelor, lonjeroanele incepand de la aripile interioare incolo etc. Asa ca se stramba capota aripa si bara, pai de asta sunt si facute, sa se indoaie la orice accident cat de mic sa nu simti nimic in habitaclu.

Daca chiar e ingrijorat de asa ceva, pur si simplu sa masoare comparativ cu un alt E90.

Link to comment
Share on other sites

M-am hotarat sa imi iau iarasi un E60, de data asta incepand cu 2008 ca an. As avea si eu o curiozitate, toate masinile care au Navi mare implicit 2 unitati de citire cd/dvd, au si sunetul ala smecher de la HK sau Pro Logic? Ideea e ca la E60-ul ala de prin 2005 mai scriuau oamenii in anunturi apropo de sonorizare, acum nu prea. Masina care o iau va trebui sa aibe sunetul ala smecher, de aceea va intreb.
Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura navi mare cu Pro Logic, nu e obligatoriu sa mearga impreuna. Cel mai simplu e sa iei seria de caroserie si sa vezi dotarile, si asa iti dai seama.

Ok de acord cu tine insa presupun ca e putin probabil ca o masina cu navi mic sa aibe Pro Logic pe ea, nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.