Jump to content

BMW 316


mihai1234

Recommended Posts

Acum să revenim un pic cu picioarele pe pământ.

 

Nu fuge 535i-ul meu de sub mine şi fuge un 320i?

 

Sigur că un 320i ar da nişte senzaţii de putere mai mari decât un 316, pe care eu ĂŽl consider foarte slab din punct de vedere al performanţelor, ĂŽnsă de aici până la a spune că n-ar trebui să ai un 320i când eşti ĂŽncepător e cale lungă.

 

Iar un 320i chiar ĂŽţi trasează nişte linii ale bunului simţ, nu are cine ştie ce demaraj, nu trebuie să ai cine ştie ce reflexe şi experienţă ca să conduci unul.

Cine spune că nu este aşa, ori e antitalent la volan ori ĂŽi place să se considere mult mai bun şofer decât este şi ĂŽi consideră pe ceilalţi foarte proşti.

 

Atenţie, vorbesc de un 320i cu pneuri bune, nu cu pneuri din care ies sârmele. Iar iarna să aibă pneuri bune de iarnă, nu pneuri de vară.

Ăn caz contrar, nu mai contează motorizarea, este oricum riscant să conduci orice maşină cu pneuri proaste sau neadecvate sezonului.

 

Eu ĂŽnţeleg că eşti bine intenţionat, ĂŽnsă ceea ce spui tu (sau eu) nu contează ĂŽn final.

 

Dacă va dori să-şi cumpere, prin absurd, M3, şi ĂŽşi permite, noi nu-l putem opri, va cumpăra ceea ce-şi doreşte.

 

După părerea mea, teribilismul te transformă ĂŽntr-o victimă imediată indiferent de motorizare.

Dacă eşti teribilist, vei merge cu 160 prin oraş şi cu 316, poate nu ziua, ĂŽnsă noaptea vei putea prinde şi astfel de viteze prin oraş, pe un bulevard mai lung.

 

Ănclin să cred că aici sunt două extreme.

A lua un 316i deşi vrei un BMW pentru că este o maşină performantă, iar faptul că eşti ĂŽncepător este doar o chestie de moment, poţi acumula destulă experienţă ĂŽn câteva luni, sau a lua o motorizare de aproape 200 cai sau mai mult de la ĂŽnceput.

 

Ambele sunt nişte extreme, prima este o exagerare a riscurilor, iar ultima este o ignorare a riscurilor.

Sunt mai bune nişte decizii echilibrate.

 

La fel se ĂŽntâmplă ĂŽn cazul celor care-şi iau motociclete, există două extreme.

Ăncepătorii pe penibilităţi de 125 şi teribiliştii care-şi iau din prima motociclete de 1000 cmc.

 

P.S: Nu-i nici o problemă să avem puncte de vedere diferite, fiecare este liber să gândească cum doreşte.

 

P.S2: Chiar dacă nu eşti pasionat de maşini, un 320i e oricum o maşină mai potrivită decât un 316 din simplul motiv că este o maşină mai rapidă ĂŽn depăşiri, deci mai sigură.

De un 316 trebuie să tragi serios la depăşiri ĂŽn regim extraurban.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum ai spus si tu, fiecare cu opiniile lui. Legat de depasiri, eu personal, pe drumurile nationale, nu depasesc decat masinile care merg sub 100-110 maximu' maximului. Asa m-am obisnuit, asa am sa fac in continuare. Am vazut suficente tragedii pentru a ajunge cu cateva minute mai devreme, inclusiv printre cunostinte...

 

Pentru baiatul asta care cred ca inca nici scoala de soferi nu a terminat-o, un 316/318 este mai mult decat suficient...

 

Cand vezi ca masina poate mult, entuziasmul de moment te impinge sa ii ceri mult, mai ales cand tu ai asteptat atata timp sa conduci o masina... Ciupane, tu ai avut ca prima masina 535-ul?

Link to comment
Share on other sites

ideea este ca poti fi un pericol in orice masina,chiar si in tico si asta ajunge la 135-140km/h si cu asta te poti aventura intr-o depsire aiurea si-n asta poate intra altul din sens opus,etc

 

da si eu sunt de parere ca masinile puternice sunt mai sigure,depasesti mai repede;insa si intr-un 316 e36,un sofer cu capul pe umeri va face o depasire fara probleme,totul este sa cunosti limita,nu toata lumea isi permite motoare de 2500cm

 

avand in vedere bugetul tau eu zic ca un 316 sau 318 sunt f potrivite (nu tu rca mare,nu tu impozit mare,consum cat de cat decent)

 

degeaba iti iei un 325 daca il ti in fata blocului si il scoti doar in weekend

Link to comment
Share on other sites

la un motor de 1.6 nu are rost sa ti iei bmw pt ca motorizarea asta nu are nimik in legatura cu bmw e puturos rau de tot prienteazate catre un 318 chiar daca imatricularea este mai mare putin dar si motorul alka de 1.6 ......ramai doar cu numele bmw ca rautatea aia de la masinile bmw nu o sa o gasesti acolo;)
Link to comment
Share on other sites

la un motor de 1.6 nu are rost sa ti iei bmw pt ca motorizarea asta nu are nimik in legatura cu bmw e puturos rau de tot prienteazate catre un 318 chiar daca imatricularea este mai mare putin dar si motorul alka de 1.6 ......ramai doar cu numele bmw ca rautatea aia de la masinile bmw nu o sa o gasesti acolo;)

De fapt, motorul ala de 1,6 de pe E36 nici macar nu a fost pus de inginerii de la BMW. Au fost sabotati de concurenta si le-au schimbat aia motoarele, nu-i asa? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

eu am un 318 si banuiesc ca nu e imensa diferenta intre el si 316. De luni pana vineri in oras DACA vede a4a de cateva ori. E mai mult decat necesar. Sambata si duminica cand mai plec la plimbare 100-120 kmph e suficient pe DN-urile noastre. Ii mai dau si un 150-170 cand ma mai enerveaza unu, dar ff rar. Pot sa spun ca in general am mai multi cai decat folosesc. Cu un consum de 9-9,5 in oras si probabil 7,5-8 in afara sunt multumit. Acum depinde de destinatia masinii, eu o folosesc zilnic si domestic...
Link to comment
Share on other sites

De ce te mai miri nu e primul cu un consum sub cel oficial.

@Ciupanezu: Nu stiu de ce zici ca nu era potrivita pt inceput 535i, dc ai capul pe umeri cu cat ai mai multa forta in depasiri cu atat esti mai in siguranta.

 

Eu in locul tau, as lua ori un 318is ori 320i.

Cred ca dc iei 316 vei fi mult prea dezamagit.

Si eu am fost dezamagit la inceput de al meu 320i, in prostia mea ma asteptam sa fuga si sa rupa aderenta ca M3-u.

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca un BMW 316 de prin 95-96 nu este foarte scump, preturile incepand de la 1000 de euro(neinmatriculat desigur). In curand fac si eu 18 ani si ma gandeam sa'mi iau o masina, si un bmw 316 nu arata rau, si intra si in buget.

Acum, intrebarea mea, merita o astfel de masina? Cam cat este inmatricularea? Beneficiaza de depreciere? Consum? Intretinere? Va rog, un cunoscator sa'mi raspunda, sunt foarte interesat de un 316. Multumesc anticipat.

 

Am citit toate post-urile si ceea ce ti s-a raspuns.......cred ca ti-ai facut o imagine fff clara :twoup:

 

Eu am avut un e36 316i, acum am un tds(dupa cum, vezi in poza...le-am avut pe amandoua o perioada-poate asa te conving), iar parerea mea este:

 

1. inmatriculare/depreciere-ai vazut cum se calculeaza, si din cate stiu eu sunt firme care fac asemenea servicii, deci daca ai gasi o masina inainte sa o cumperi ai putea sa intrebi concret la o asemenea firma sa iti faca calculul vis-a-vis de ceea ce ai gasit (km, aer conditionat)

 

2. Preturi-preturile stii bine ca reprezinta imaginea cererii/ofertei..iar in ziua de astazi cererea e ff mica versus oferta foarte bogata, de aceea preturile sunt ok,DAR INTOTDEAUNA UN PRET PREA MIC POATE SA DEA DE GANDIT.(nu cred ca masina+inmatriculare+eventuale reparatii poti avea ceva in stare buna sub 2000 euro)

Sfatul meu este sa cauti o masina care sa fie ok dpdv mecanic-o verificare completa la un service decent nu este mai mult de 100 RON(dar te scuteste ulterior de mii de ron cheltuiti), sa refuzi din start ceva cu rugina, sa iti cauti cu ceva dotari(geamuri electrice, aer conditionat-altfel mai tarziu vei regreta) si sa eviti chestiile extreme (ex caucuicuri prea late, suspensii sport, evacuari extreme sau alte modificari care la inceput te pot atrage-dar la ceea ce ai tu nevoie nu se justifica si care de multe ori sacrifica confortul).Nu cumpara ceva in ideea ca vei schimba mai tarziu....ia de la inceput ceva ok ca sa nu mai ai batai de cap ulterioare si sa devina gaura permanenta din bugetul tau.

 

3.Consum-urban eu am avut intre 8%-12%-in functie de trafic, temperatura exterioara si dispozitia personala, iar extraurban poti scoate si 6%(mai jos e fff greu), dar la un mers legal-ceea ce trebuie sa faci tu la varsta si experienta ta, eu zic ca urban ar fi 9% si extraurban 6.5%-7.5%)-care sunt valori bune pentru o masina cu raportul capacitate cilindrica/putere/greutate ca un 316i si ff bune in comparatie cu alte masini cu motor de 1600 cc(aici din experienta proprie pot enumera logan 1.6/90 cp, golf 4 1.6 care stau mai prost la acest capitol) si cu conditia ca aceasta masina sa fie in stare tehnica buna

 

4.Intretinere-intretinerea nu este mai scumpa ca la alte modele, ba chiar multe repere sunt mai ieftine si mai durabile ca ale altor marci, iar daca chiar vrei sa iti faci o idee la preturi.......pune in calcul la la 15.000 km schimbi filtrele si uleiul, discuri/placute/saboti trebuiesc schimbate in functie de uzura si km, prea multe curele nu ai de schimbat, distributia este cu lant si daca este in stare buna si patinele si intinzatoatrele sunt ok prea multe cheltuieli nu ai acolo...preturile la consumabile le poti vedea pe http://www.autokarma.ro/catalog.php unde selectezi modelul E36 si motorul lui 316i.

 

 

Ca si condus, mie personal intotdeauna mi s-a parut o masina usor de condus si sigura(contrar altor pareri) si ca si alte feed-back-uri am mai avut "norocul" sa mai invat o incepatoare sa conduca dupa ce si-a luat permisul......si chiar s-a dovedit o masina buna, si toti cei care au condus-o au remarcat ca este o masina placuta la condus care te ajuta (directie precisa, pedala de acceleratie comoda, schimbator de viteze precis, pozitie comoda la volan, frane bune)-comparand acest model cu alte marci auto...cred ca asta doreai sa stii.In plus, aici depinde de gusturi, e o masina inca frumoasa si cu dotari care unele masini actuale nu le au in oferta.

Pe de alta parte, intotdeauna sa tii minte ca va trebui sa ai cauciucuri in stare buna, si sa ai set de vara si un set de iarna, si sa tii minte ca pe suprafete alunecoase tractiunea spate este mai pretentioasa si impune un stil de condus preventiv.De asemenea, avand in vedere ca ai doar 18 ani si o viata inainte, nu are rost sa incerci chestii teribiliste si extreme, pentru ca dintr-o prostie poti pati lucruri ireparabile pe care le poti regreta toata viata.

 

Mai trebuie sa adaug aici ca la masinile cu motoare de pana la 1600 cmc impozitele, asigurarile au o valoare decenta.....si la 18 ani cred ca fiecare ban conteaza si decat sa ai motor mare si sa nu poti iesi la plimbare in week-end mai bine un 1600 cmc, dar cu rezervor plin.BMW nu inseamna numai puterea motorului.

 

Ti-am scris o intreaga poveste aici....tu crezi ce vrei, dar eu iti recomand un 316i...insa nu fa rabat la calitate.

 

Succes!

post-31137-1279552069_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca un BMW 316 de prin 95-96 nu este foarte scump, preturile incepand de la 1000 de euro(neinmatriculat desigur). In curand fac si eu 18 ani si ma gandeam sa'mi iau o masina, si un bmw 316 nu arata rau, si intra si in buget.

Acum, intrebarea mea, merita o astfel de masina? Cam cat este inmatricularea? Beneficiaza de depreciere? Consum? Intretinere? Va rog, un cunoscator sa'mi raspunda, sunt foarte interesat de un 316. Multumesc anticipat.

 

Am citit toate post-urile si ceea ce ti s-a raspuns.......cred ca ti-ai facut o imagine fff clara :)

 

Eu am avut un e36 316i, acum am un tds(dupa cum, vezi in poza...le-am avut pe amandoua o perioada-poate asa te conving), iar parerea mea este:

 

1. inmatriculare/depreciere-ai vazut cum se calculeaza, si din cate stiu eu sunt firme care fac asemenea servicii, deci daca ai gasi o masina inainte sa o cumperi ai putea sa intrebi concret la o asemenea firma sa iti faca calculul vis-a-vis de ceea ce ai gasit (km, aer conditionat)

 

2. Preturi-preturile stii bine ca reprezinta imaginea cererii/ofertei..iar in ziua de astazi cererea e ff mica versus oferta foarte bogata, de aceea preturile sunt ok,DAR INTOTDEAUNA UN PRET PREA MIC POATE SA DEA DE GANDIT.(nu cred ca masina+inmatriculare+eventuale reparatii poti avea ceva in stare buna sub 2000 euro)

Sfatul meu este sa cauti o masina care sa fie ok dpdv mecanic-o verificare completa la un service decent nu este mai mult de 100 RON(dar te scuteste ulterior de mii de ron cheltuiti), sa refuzi din start ceva cu rugina, sa iti cauti cu ceva dotari(geamuri electrice, aer conditionat-altfel mai tarziu vei regreta) si sa eviti chestiile extreme (ex caucuicuri prea late, suspensii sport, evacuari extreme sau alte modificari care la inceput te pot atrage-dar la ceea ce ai tu nevoie nu se justifica si care de multe ori sacrifica confortul).Nu cumpara ceva in ideea ca vei schimba mai tarziu....ia de la inceput ceva ok ca sa nu mai ai batai de cap ulterioare si sa devina gaura permanenta din bugetul tau.

 

3.Consum-urban eu am avut intre 8%-12%-in functie de trafic, temperatura exterioara si dispozitia personala, iar extraurban poti scoate si 6%(mai jos e fff greu), dar la un mers legal-ceea ce trebuie sa faci tu la varsta si experienta ta, eu zic ca urban ar fi 9% si extraurban 6.5%-7.5%)-care sunt valori bune pentru o masina cu raportul capacitate cilindrica/putere/greutate ca un 316i si ff bune in comparatie cu alte masini cu motor de 1600 cc(aici din experienta proprie pot enumera logan 1.6/90 cp, golf 4 1.6 care stau mai prost la acest capitol) si cu conditia ca aceasta masina sa fie in stare tehnica buna

 

4.Intretinere-intretinerea nu este mai scumpa ca la alte modele, ba chiar multe repere sunt mai ieftine si mai durabile ca ale altor marci, iar daca chiar vrei sa iti faci o idee la preturi.......pune in calcul la la 15.000 km schimbi filtrele si uleiul, discuri/placute/saboti trebuiesc schimbate in functie de uzura si km, prea multe curele nu ai de schimbat, distributia este cu lant si daca este in stare buna si patinele si intinzatoatrele sunt ok prea multe cheltuieli nu ai acolo...preturile la consumabile le poti vedea pe http://www.autokarma.ro/catalog.php unde selectezi modelul E36 si motorul lui 316i.

 

 

Ca si condus, mie personal intotdeauna mi s-a parut o masina usor de condus si sigura(contrar altor pareri) si ca si alte feed-back-uri am mai avut "norocul" sa mai invat o incepatoare sa conduca dupa ce si-a luat permisul......si chiar s-a dovedit o masina buna, si toti cei care au condus-o au remarcat ca este o masina placuta la condus care te ajuta (directie precisa, pedala de acceleratie comoda, schimbator de viteze precis, pozitie comoda la volan, frane bune)-comparand acest model cu alte marci auto...cred ca asta doreai sa stii.In plus, aici depinde de gusturi, e o masina inca frumoasa si cu dotari care unele masini actuale nu le au in oferta.

Pe de alta parte, intotdeauna sa tii minte ca va trebui sa ai cauciucuri in stare buna, si sa ai set de vara si un set de iarna, si sa tii minte ca pe suprafete alunecoase tractiunea spate este mai pretentioasa si impune un stil de condus preventiv.De asemenea, avand in vedere ca ai doar 18 ani si o viata inainte, nu are rost sa incerci chestii teribiliste si extreme, pentru ca dintr-o prostie poti pati lucruri ireparabile pe care le poti regreta toata viata.

 

Mai trebuie sa adaug aici ca la masinile cu motoare de pana la 1600 cmc impozitele, asigurarile au o valoare decenta.....si la 18 ani cred ca fiecare ban conteaza si decat sa ai motor mare si sa nu poti iesi la plimbare in week-end mai bine un 1600 cmc, dar cu rezervor plin.BMW nu inseamna numai puterea motorului.

 

Ti-am scris o intreaga poveste aici....tu crezi ce vrei, dar eu iti recomand un 316i...insa nu fa rabat la calitate.

 

Succes!

+1. :twoup: Cea mai pertinenta parere.

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu: Nu stiu de ce zici ca nu era potrivita pt inceput 535i, dc ai capul pe umeri cu cat ai mai multa forta in depasiri cu atat esti mai in siguranta.

Adevarul e ca pe DN-urile noastre numai depasiri nu poti sa faci.

 

Eu nu inteleg o chestie: viteza maxima pe un drum national nu ar trebui sa depaseasca 90 km/h,da? Bine, asta e regula...Bineinteles ca mergem toti putin mai tare, insa daca mergi mai mult de 120 km/h deja intinzi coarda(parerea mea). E, in cazul acesta, pe mine, unu' care merge cu 100-120 de km/h nu ma deranjeaza absolut deloc intrucat nu il depasesc pentru ca nici eu nu merg mai repede ca el, de regula.

 

In concluzie la ce mi-ar trebui mie atata putere pe care sa o utilizez in depasiri,hm? Care depasiri? Eu daca ma bag in depasiri, depasesc pe unu' care merge sub 100 km/h si in aceasta situatie il pot depasi fara niciun stres, chiar daca am sub capota un M43 1,9... Nu-mi trebuie un M62 pentru asa ceva!

 

Oricum, depinde totul de stilul de mers al fiecaruia, de experienta fiecaruia, de in ce regim parcurge cei mai multi km: in oras sau afara, etc.

Link to comment
Share on other sites

Eu am vrut sa zic ca un motor mai puternic te ajuta in depasiri, cred ca ai inteles altceva.

Sau ai impresia ca pana la 120km/h toate motoarele accelereaza la fel de repede?

 

In conditiile in care cel pe care vrei sa-l depasesti are 100km/h, accelereaza cand vrei sa-l depasesti(mai sunt si d-astia) si de pe contrasens vin masini in continuu, 535 probabil nu prea se streseaza si tu mergi in coloana 20km.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Da, merg in coloana 20 de km si am sanse mai mari sa ajung in siguranta la destinatie, in vreme ce unu' cu 535i (535i fiind un exemplu, nicio referire la ciupanezu) care face slalom-uri pe un drum aglomerat, s-ar putea sa nu mai ajunga deloc... Asa ca ,daca esti incepator precum va fi initiatorul topicului asta, pentru ca momentan sunt sigur ca inca nu are permis, este mai mult decat suficient un motor de 1,6. Abia nu il tenteaza sa faca depasiri riscante, ci sta in banca lui in coloana si toata lumea este fericita. :)

 

De cate ori nu mi s-a intamplat sa ma intersectez cu cate un "smecher'' cu cai multi, care depasea ca nebunul si pentru a evita o tragedie, am fost nevoit sa franez si sa trag dreapta, mai sa ies de pe carosabil direct in sant...! Sunt convins ca si altii au patit la fel... Vezi ca drumurile noastre sunt cum sunt, vezi ca este aglomerat, stai Doamne iarta-ma in banca ta acolo si nu mai forta niste depasiri doar pentru ca ai tu masina puternica si masina ta poate...pentru ca este posibil ca la un moment dat sa nu mai apreciezi bine ce poate si nenorocesti niste vieti! :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca un BMW 316 de prin 95-96 nu este foarte scump, preturile incepand de la 1000 de euro(neinmatriculat desigur). In curand fac si eu 18 ani si ma gandeam sa'mi iau o masina, si un bmw 316 nu arata rau, si intra si in buget.

Acum, intrebarea mea, merita o astfel de masina? Cam cat este inmatricularea? Beneficiaza de depreciere? Consum? Intretinere? Va rog, un cunoscator sa'mi raspunda, sunt foarte interesat de un 316. Multumesc anticipat.

 

Am citit toate post-urile si ceea ce ti s-a raspuns.......cred ca ti-ai facut o imagine fff clara :twoup:

 

Eu am avut un e36 316i, acum am un tds(dupa cum, vezi in poza...le-am avut pe amandoua o perioada-poate asa te conving), iar parerea mea este:

 

1. inmatriculare/depreciere-ai vazut cum se calculeaza, si din cate stiu eu sunt firme care fac asemenea servicii, deci daca ai gasi o masina inainte sa o cumperi ai putea sa intrebi concret la o asemenea firma sa iti faca calculul vis-a-vis de ceea ce ai gasit (km, aer conditionat)

 

2. Preturi-preturile stii bine ca reprezinta imaginea cererii/ofertei..iar in ziua de astazi cererea e ff mica versus oferta foarte bogata, de aceea preturile sunt ok,DAR INTOTDEAUNA UN PRET PREA MIC POATE SA DEA DE GANDIT.(nu cred ca masina+inmatriculare+eventuale reparatii poti avea ceva in stare buna sub 2000 euro)

Sfatul meu este sa cauti o masina care sa fie ok dpdv mecanic-o verificare completa la un service decent nu este mai mult de 100 RON(dar te scuteste ulterior de mii de ron cheltuiti), sa refuzi din start ceva cu rugina, sa iti cauti cu ceva dotari(geamuri electrice, aer conditionat-altfel mai tarziu vei regreta) si sa eviti chestiile extreme (ex caucuicuri prea late, suspensii sport, evacuari extreme sau alte modificari care la inceput te pot atrage-dar la ceea ce ai tu nevoie nu se justifica si care de multe ori sacrifica confortul).Nu cumpara ceva in ideea ca vei schimba mai tarziu....ia de la inceput ceva ok ca sa nu mai ai batai de cap ulterioare si sa devina gaura permanenta din bugetul tau.

 

3.Consum-urban eu am avut intre 8%-12%-in functie de trafic, temperatura exterioara si dispozitia personala, iar extraurban poti scoate si 6%(mai jos e fff greu), dar la un mers legal-ceea ce trebuie sa faci tu la varsta si experienta ta, eu zic ca urban ar fi 9% si extraurban 6.5%-7.5%)-care sunt valori bune pentru o masina cu raportul capacitate cilindrica/putere/greutate ca un 316i si ff bune in comparatie cu alte masini cu motor de 1600 cc(aici din experienta proprie pot enumera logan 1.6/90 cp, golf 4 1.6 care stau mai prost la acest capitol) si cu conditia ca aceasta masina sa fie in stare tehnica buna

 

4.Intretinere-intretinerea nu este mai scumpa ca la alte modele, ba chiar multe repere sunt mai ieftine si mai durabile ca ale altor marci, iar daca chiar vrei sa iti faci o idee la preturi.......pune in calcul la la 15.000 km schimbi filtrele si uleiul, discuri/placute/saboti trebuiesc schimbate in functie de uzura si km, prea multe curele nu ai de schimbat, distributia este cu lant si daca este in stare buna si patinele si intinzatoatrele sunt ok prea multe cheltuieli nu ai acolo...preturile la consumabile le poti vedea pe http://www.autokarma.ro/catalog.php unde selectezi modelul E36 si motorul lui 316i.

 

 

Ca si condus, mie personal intotdeauna mi s-a parut o masina usor de condus si sigura(contrar altor pareri) si ca si alte feed-back-uri am mai avut "norocul" sa mai invat o incepatoare sa conduca dupa ce si-a luat permisul......si chiar s-a dovedit o masina buna, si toti cei care au condus-o au remarcat ca este o masina placuta la condus care te ajuta (directie precisa, pedala de acceleratie comoda, schimbator de viteze precis, pozitie comoda la volan, frane bune)-comparand acest model cu alte marci auto...cred ca asta doreai sa stii.In plus, aici depinde de gusturi, e o masina inca frumoasa si cu dotari care unele masini actuale nu le au in oferta.

Pe de alta parte, intotdeauna sa tii minte ca va trebui sa ai cauciucuri in stare buna, si sa ai set de vara si un set de iarna, si sa tii minte ca pe suprafete alunecoase tractiunea spate este mai pretentioasa si impune un stil de condus preventiv.De asemenea, avand in vedere ca ai doar 18 ani si o viata inainte, nu are rost sa incerci chestii teribiliste si extreme, pentru ca dintr-o prostie poti pati lucruri ireparabile pe care le poti regreta toata viata.

 

Mai trebuie sa adaug aici ca la masinile cu motoare de pana la 1600 cmc impozitele, asigurarile au o valoare decenta.....si la 18 ani cred ca fiecare ban conteaza si decat sa ai motor mare si sa nu poti iesi la plimbare in week-end mai bine un 1600 cmc, dar cu rezervor plin.BMW nu inseamna numai puterea motorului.

 

Ti-am scris o intreaga poveste aici....tu crezi ce vrei, dar eu iti recomand un 316i...insa nu fa rabat la calitate.

 

Succes!

 

+1

 

@Ciupanezu: Nu stiu de ce zici ca nu era potrivita pt inceput 535i, dc ai capul pe umeri cu cat ai mai multa forta in depasiri cu atat esti mai in siguranta.

Adevarul e ca pe DN-urile noastre numai depasiri nu poti sa faci.

 

Eu nu inteleg o chestie: viteza maxima pe un drum national nu ar trebui sa depaseasca 90 km/h,da? Bine, asta e regula...Bineinteles ca mergem toti putin mai tare, insa daca mergi mai mult de 120 km/h deja intinzi coarda(parerea mea). E, in cazul acesta, pe mine, unu' care merge cu 100-120 de km/h nu ma deranjeaza absolut deloc intrucat nu il depasesc pentru ca nici eu nu merg mai repede ca el, de regula.

 

In concluzie la ce mi-ar trebui mie atata putere pe care sa o utilizez in depasiri,hm? Care depasiri? Eu daca ma bag in depasiri, depasesc pe unu' care merge sub 100 km/h si in aceasta situatie il pot depasi fara niciun stres, chiar daca am sub capota un M43 1,9... Nu-mi trebuie un M62 pentru asa ceva!

 

Oricum, depinde totul de stilul de mers al fiecaruia, de experienta fiecaruia, de in ce regim parcurge cei mai multi km: in oras sau afara, etc.

 

un motor puternic tot timpul te va ajuta in depasiri,tocmai daca am fi avut sosele (autostrazi) ar fi fost suficienti si 80cp,ii dadeai 130-140km/h si aia era,dar pt ca majoritatea drumurilor au 2 benzi,trafic destul,e mai bun motorul mare,te ajuta,la un drum de 3-4-500km vei intani serpentine,tiruri,fel si fel de frustrati care accelereaza cand ii depasesti,etc si nu depasesti 8-10 masini,poate sute,cu un motor mare totul devine o joaca

 

am facut oradea neamt la volanul unuei vecta B 1,7td 75 sau 80cp,chin nu altceva,cred ca m-am chinuit 20km sa depasesc un sprinter,daca-i mai dadeam drumul si la AC era crima

Link to comment
Share on other sites

9.5 in oras? Mai putin decat zice producatorul....

Poate cineva imi baga benzina noaptea. Ha ha ha!!!

Bag de 50 ron (10, 66 l si merg 110-120 km) CALCULAT LA GOL !! Adik dupa ce ramane fara bag.

Orasul e Ploiesti si cine crede ca mint sa vina cu pariu si le demonstrez. Nu ma intereseaza ce spune producatorul ptr ca eu bag benzina (si tot eu schimb fluide si articulatii - mai des decat zic ei).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.