Jump to content

IATA SI TROACA MEA


Krebs

Recommended Posts

nu-i adevarat , poate ma confunzi :)

 

oricum emurile mai noi decat e46 au lumina alba :D

 

M1 de exmplu sau e90

 

http://www.ausmotive.com/images2/BMW-1M-Coupe-08.jpg

 

 

 

bine , a mea e diesel.

Edited by Krebs
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai... nu inteleg, ce-am zis rau?

Eu am demontat un bord pentru asta, nu e OZN, dar nici floare la ureche.

Si banuiesc ca nu-l schimba el.

Era in spirit de gluma remarca mea :thumbsup: Ma gandesc ca nu e floare la ureche,din pacate stie si el asta !

Link to comment
Share on other sites

eu am facut treaba dupa care am fost la un tip care baga freon, se pare ca acum e bine, parca n-a bagat niciodata atat de rece :mellow:

 

 

eu m-am socat putin in prima faza cu senzorul, in mijloc jos nu are pala aia de plastic, ma gandeam nu cumva sa se fi rupt..

dupa care am vazut ca acea pala este inlocuita de una de metal din volan , cand se imbina perfect cu senzorul de unghi. :shifty:

 

http://img823.imageshack.us/img823/9360/mli0.jpg

 

toate semnele pareau ca buba sa fie din vaporizator,a ajuns verdele pana pe covoras

 

http://img703.imageshack.us/img703/7649/us7e.jpg

 

work in progress

 

http://img689.imageshack.us/img689/3433/lb07.jpg

 

http://img818.imageshack.us/img818/3108/7ycx.jpg

 

si ..decedatul caruia ii multumesc pt aceasta zi superba..

 

http://img16.imageshack.us/img16/545/drn6.jpg

 

scuzati manichiura..dar nu pot cu manusi :getlost:

 

 

problema a fost ca atunci cand am schimbat vaporizatorul , desi am pus oringuri noi si am dat codurile corecte, idiotii de la bmw au incurcat oringurile, acesta de s-a rupt a fost putin mai mare in diametru si a facut burta in locul tocarii..ciudat totusi ca a tinut 2 ani..

 

 

totul functioneaza corect, nu au fost pagube colaterale, nu scartaie nimic.

Edited by Krebs
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Oring-ul ala nu mergea inlocuit fara demontarea bordului?

 

cu ceva chin mergea..nu-mi mai aminti..

 

eu eram 100% ca e vaporizatorul din bord, cand ce sa vezi..curgea pe la imbinarea cu supapa, am vazut asta dupa ce eram cu toate jos ,demontant partea din compartimentul motor..in fine, se lucreaza mult mai usor cu bordu jos, dar ..se putea si fara

 

tu ce ai fi banuit daca auzeai fasaind in bord iar verzeala ajungea pe covorasul din dreapta ? :shifty:

 

origul 3 m-a lasat

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/f/j/29.png

 

pe viitor o sa verific acolo prima data daca mai aud zgomote..asta e, din greseli inveti, oricum era o balta de nedescris, asa ca nu puteam sa fiu sigur nici daca nu dadeam bordul jos, dormeam cu gandul ca nu o sa fie bine.. :getlost:

 

a fost si a trecut ...acum sa-mi fac curaj sa-mi pun xenonul :shifty: ca sta si el pe raft..

 

eu nu pot fara aer in masina,ma simt lesinat si ma flescai tot..urata senzatie

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

nea Dane ,eu n-am facut de placere..ci de nevoie..

 

am intebat cativa mecanicosi si desi imi cereau 6-7 milioane(6-700ron) manopera , mai si strambau din nas si imi ziceau ca o fac cand au timp si ca dureaza cel putin 2 zile..

 

in fine, bine ca am scapat..sper

 

revin cu poze,cu noii ochi :pardon:

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lol ! ce ai putut sa ti minte :laugh: pe vremea aia nu prea stiam cu ledurile..cred.

 

mie imi plac si culorile de bord din golf , pare ozn asa cu luminitele alea rosii pe la butoane si fondul ala abastru inchis :pardon:

 

uneori ma bate gandul sa-mi pun iar portocalii, asta ca fapt divers :twitch: (si nu glumesc)

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

nea Dane ,eu n-am facut de placere..ci de nevoie..

 

am intebat cativa mecanicosi si desi imi cereau 6-7 milioane(6-700ron) manopera , mai si strambau din nas si imi ziceau ca o fac cand au timp si ca dureaza cel putin 2 zile..

 

 

Pai tocmai, ai facut-o de placerea aerului conditionat.

 

Legat de mecanicosi eu zic ca le era tarsha sa se bage la un lucru care poate pe parcurs se dovedea ca ii depaseste.

Link to comment
Share on other sites

da stiu , chiar si pe mine ma inspaimanta putin imaginea , dar nu din poze, cea live care este...chiar horror

este foarte cidat cand ai aeroterma jos si incerci sa ajungi la vaporizator, nu sti clar cu ce incepi cand o desfaci si trebuie sa ai mare grija..

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

este simplu cu surubaritu , daca erai din B te ajutam

 

treaba e sa te uiti clar la ce trebuie facut pe partea electrica, sa studiezi bine ce si cum :) ...in principiu conteaza solar senzor ca plus (daca te uiti la mine unde-i bordu scos se vede pe mijloc langa parbriz locul unde se infige senzorul in plus pe care trebui sa-l adaugi, senzorul propriu zis se prinde pe coaja de la bord si are doua fire )

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Si la e46 merge fara acel senzor, dar daca nu il pui nu o sa ai in veci in masina temperatura de pe display.

 

Eu o sa pun si senzorul solar si cel AUC (in fata pe radiator).

 

 

Ce am de facut si ce fire imi trebuie stiu, imi mai trebuie piesele si curaj.

 

SI piesele stiu de unde trebuie sa le iau, asa ca ramane curajul :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.