Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

buc-wiena si intors , cu cauciucuri de iarna 255/55 R 19 runflat , parca e putin mai rapida 0-60 , demaraju poate avand tractiune egala pe toate 4 rotile , dar 100-200 e ceva mai slab fata de cele pe 20" de vara. top speedu cu astea de iarna e undeva la 240km/h cu cele pe 20 de vara este 250km/h si ai o accelerare mai bunicica.

Consum cam 10.6 dar am mers destul de tare pe valea oltului 100-160 , pe autostradra 180-240.

ma cam enerveaza plasticele care au inceput sa scartzaie de la scaun , de la bord putin , o sa ma duc cu ea la service

Link to comment
Share on other sites

daca sunt alea de iarna si din cate stiu a fost de cald in Ro in ultima vreme, e normal. MAi asteapta putin sa se mai apropie de 0 temperaturile si nu o sa mai observi asta. Intradevar la un cauciuc de iarna suprafata de contact devine mai flexibila la temperaturile care au fost in ultima vreme, si pot crea senzatia aia de mica ezitare...

 

adevarul asta este,temp din ultimile zile au fost de 20-22C in zona de campie,pana si la munte au fost 15-16C

 

buc-wiena si intors , cu cauciucuri de iarna 255/55 R 19 runflat , parca e putin mai rapida 0-60 , demaraju poate avand tractiune egala pe toate 4 rotile , dar 100-200 e ceva mai slab fata de cele pe 20" de vara. top speedu cu astea de iarna e undeva la 240km/h cu cele pe 20 de vara este 250km/h si ai o accelerare mai bunicica.

Consum cam 10.6 dar am mers destul de tare pe valea oltului 100-160 , pe autostradra 180-240.

ma cam enerveaza plasticele care au inceput sa scartzaie de la scaun , de la bord putin , o sa ma duc cu ea la service

 

eu nu am sesizat diferente la demaraj,

 

legat de top speed s-ar putea ca vitezometrul sa fie influentat de dimensiunea rotilor

 

cu plasticele eu nu am probleme,indiferent de drumuri

Link to comment
Share on other sites

eu am mers cu 50i. Sincer sa fiu daca ii faci un chip , o sa ai aceeasi senzatie .0-100,140 nici n o sa fie diferenta intre ele.

Ma gandeam si eu dar sincer nu stiu daca merita , casco mai mult , rca mai mare , impozit , etc etc . Daca tot vrei sa faci o investitie asa mai bine iti ie M si aia e.

Link to comment
Share on other sites

Mai facem si noi o caterinca una alta. ca prea e tensionata situaatia aici .

 

Crezi ca mi se falfaie cumva craca daca si-o ia cayenu , niciidecum. Detin unu si nu l-am luat pt liniute ci placerea personala.

 

 

aCU ON-TOPIC: x6-urile voastre au chef de un pic de lectii in of-roud de la un batran range ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

masina are 4600km,motorul s-a mai lasat,sunt diferente f mari intre cum tragea la 0 km la 1000km, la 2000km si acum la peste 4000km

 

pot spune ca la capitolul reprize si la felul cum urca in ture sta mai bine decat un 4.2tdi de 327cp q7,de pe loc inca nu am facut plecari,nu exista plafonare ca la tdi,trage pana la 5000rpm,in schimb V8-ul rage mai frumos,este f stabila,mai stabila decat majoritatea masinilor de pe strada,nu vreau sa ma gandesc ce inseamna un x6 cu suspensie sport si jante 21...daca am fi avut si noi drumuri bune :twoup:

 

buc-viena 9,4%,viena buc-9,6%

 

test facut pe autostrada pe 30km,mers 100-110km/h consum 7,3%,asta a fost minima,maxima mers constant intre 200 si 220km/h 14,4%,mers constant 170-180km/h si cateva reprize peste 11,6%

 

vit medie pe autostrada 168km/h- 11,4%

 

pt cine scria mai sus nu stiu cat de greu se incalzeste iarna,insa un diesel modern se incalzeste usor aprox 4km

 

Teoretic motorul acela iti da performantele acelea inscrise pe foi din prima clipa,eu am 3.0d pe mana de la 24000km si doar acuma pe la 80000km mi se pare ca sia dat drumul cu adevarat.

Poate fi vorba despre faptul ca masina invata cum conduci,si daca o calci devine si mai raspunzatoare la accelerare, poate ne elucideaza cineva daca e adevarat, ori doar un mit aceasta teorie...

Frumos oricum ,am mai tot avut masini,dar pana acum BMW mi se pare ca e fabricantul care face masini pe placul meu,nu doresc sa schimb nimic la ea,e bine asa cum e si ma multumeste zi de zi.

Cei de acolo care iau decizii is fanatici,sunt nebuni in sensul bun, cred ca si eu sunt...ca ei

Link to comment
Share on other sites

eu am mers cu 50i. Sincer sa fiu daca ii faci un chip , o sa ai aceeasi senzatie .0-100,140 nici n o sa fie diferenta intre ele.

Ma gandeam si eu dar sincer nu stiu daca merita , casco mai mult , rca mai mare , impozit , etc etc . Daca tot vrei sa faci o investitie asa mai bine iti ie M si aia e.

 

sincer sunt momente in care mi-as dori 5.0i-ul;dar imi terece repede cand ma gandesc ca la ala ii puneam suspensie sport si jante cel putin pe 20,imi trece repede cand vad ca sunt mai mult decat suficienti acesti 306cp dizal

 

Corect, cu M pui capac , X6M e cel mai rapid SUV la ora actuala, mananca Cayenne-urile pe paine :twoup: .

 

pui,pui dar pui capac si confortului

 

Mai facem si noi o caterinca una alta. ca prea e tensionata situaatia aici .

 

Crezi ca mi se falfaie cumva craca daca si-o ia cayenu , niciidecum. Detin unu si nu l-am luat pt liniute ci placerea personala.

 

 

aCU ON-TOPIC: x6-urile voastre au chef de un pic de lectii in of-roud de la un batran range ? :)

 

asa si ?

crezi ca mi-am luat x6 sa fac off-road cu el ?

 

te intreb si eu,cam cati proprietari de RRS scot masinile de pe sosea ? eu am in familie un patrol,permite mult,crede-ma are in jur de 130-140k km,99% din km au fost facuti pe sosea

 

Teoretic motorul acela iti da performantele acelea inscrise pe foi din prima clipa,eu am 3.0d pe mana de la 24000km si doar acuma pe la 80000km mi se pare ca sia dat drumul cu adevarat.

Poate fi vorba despre faptul ca masina invata cum conduci,si daca o calci devine si mai raspunzatoare la accelerare, poate ne elucideaza cineva daca e adevarat, ori doar un mit aceasta teorie...

Frumos oricum ,am mai tot avut masini,dar pana acum BMW mi se pare ca e fabricantul care face masini pe placul meu,nu doresc sa schimb nimic la ea,e bine asa cum e si ma multumeste zi de zi.

Cei de acolo care iau decizii is fanatici,sunt nebuni in sensul bun, cred ca si eu sunt...ca ei

 

+1,asa este

 

eu nu mi permit sa fac of-road cu ea mai ales acum cu performance, e mult mai joasa :twoup: daca vrei ON ROAD . oricand :))

 

oricum sa fim seriosi,ce posesor de "jip" de lux si-a cumparat podoaba cu gandul de a o baga in namol pana la gat

 

on-road este ideala,mie nu-mi vine sa cred cum sta pe drum,nu am nici susp sport,nici jante 21

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vorbesc in numele altora dar sa sti ca nu am avut nici o mila in a baga masina in namol pana pe plafon .

 

Ideea in sine nu a fost bine inteleasa, nu sensu de off-road extrem cum vedem la Dakar.

 

Avem destule drumuri care in anotimpul geros capata o tenta de off-road si pun la incercare diversele tipuri de tractiune integrala: X-drive , Terrain response , 4matic ,quattro etc etc.

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina, felicitari!

Chiar daca imi plac motoarele pe benzina, tot respectul pentru 40d.

 

ms,ms !

 

Eu nu vorbesc in numele altora dar sa sti ca nu am avut nici o mila in a baga masina in namol pana pe plafon .

 

Ideea in sine nu a fost bine inteleasa, nu sensu de off-road extrem cum vedem la Dakar.

 

Avem destule drumuri care in anotimpul geros capata o tenta de off-road si pun la incercare diversele tipuri de tractiune integrala: X-drive , Terrain response , 4matic ,quattro etc etc.

 

oricum daca ar fi cod rosu de zapada nu as iesi din localitate/oras nici cu patrolul,asta ca sa nu petrec ore in sir in masina

iarna trecuta nu am ramas nicaieri cu a4 quattro cu suspensii sport,jante 18,masina lasata,etc etc de ce as ramane cu x6 ?

m-a prins o zapada iarna trecuta,eram cu un tucson in jud NT,masina echipata de vara,nici cu aia nu am ramas,iesea fara pb din zapada ce ajungea pana la prezoane,ajung la ac intrebare de ce as ramane cu x6 echipat de iarna ?

Link to comment
Share on other sites

Da nu am zis ca ai ramane,asta doar daca nu cauti in mod deliberat cum fac eu, cat mai multe cai de a testa sistemele de tractiune ale masinii.

 

De exemplu m-am bagat cu Rangeu pana la capota in zapada afanata si rotile au inceput sa invarta in gol.Am pus diferentialu blocat pe spate si a inceput efectiv sa sape zapada si sa o ajute sa iasa.

 

Alta chestie, suspensia reglabila care se ridica 10 cm fata de normal, apoi daca simte ca nu e de ajuns intra in extended mode.

 

Vreau sa-mi caut niste cauciucuri din alea cu crampoane , am tot cautat da nu gasesc pe dimensiunle jantelor pe care le am acum pe 19.

 

A nu se intelege gresit , incerc doar sa inteleg cum functioneaza diversele tipuri de tractiuni. X-drive merge preponderent pe diferentiale electronice pe cand astea de off-road pe diferentile mecanice.

 

De ex am un program de iarna si gheata care imi intareste acceleratie in sensu ca numai beneficiezi de aceeasi acceleratie ca in program normal.

 

Previne astfel deraparea rotilor , e ca si cum ti-ar taia gazu controlat dar beneficiind de aceeasi putere. Asta fara nici un diferential blocat.

 

 

 

Ca tot veni vorba de off-road am gasit niste chestii care se numesc Tracks sunt facute de americani inca nu stiu cat costa dar vreau sa le iau.

 

Cu astea iti creezi propriul drum , indiferent de conditiile exterioare , poa sa dea si cod rosu portocaliu ce vor ei. :twoup:

 

Se monteaza ca o roata pe fuzeta si parerea mea sunt bestiale.

Link to comment
Share on other sites

eu nu caut sa fac off-road,oricum daca vreau sa fac acsta nici RRS nu e bun,are jantele prea mari si talonul prea ingust,in rest nu contest sist de tractiune;dar eu folosesc masina numai pe sosea,x-drive-ul este sef

 

in rest ce pot sa iti zic am vazut inclusiv G-klasse blocat in zapada,ma rog era suspendat

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Un exemplu f bun : Eu anu trecut am mers cu setu de vara 20" 275/40 - 315/35 cauciucuri dunlop sport maxx,masina am primit o pe 22 decembrie ,deci nici nu i am facut rodaju calumea . Si am avut o iarna destul de grea + ca am fost si prin poiana brasov,predeal am urcat sus la office cu ea pe gheata + piatra cubica ,zone de deal din bacau , neamt. am mers pe asfalt cat si pe drum de tara plin cu zapada si gheata. n am ramas deloc cu masina . o singura daca am ramas putin, blocat , am cuplat dtc , si am iesit fara probleme.

 

Una peste alta x-drive este cel mai inteligent sistem de tractiune integrala si impreuna cu functia Dinamic Performance Control , este imbatabila pe asfalt :twoup: .

 

 

P.S : nu va recomand sa intrati la 3 dimineata pe plaja uda si in panta , ca acolo ramaneti .Eu unu am patit o :)))).Noroc ca au venit baietii repede :)) .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.