Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

nu exista masina mai buna sau mai proasta delimitata doar de combustibilul pe care il foloseste...acum sa ii dam o sugestie omului care a deschis topicul ...pentru ce iti trebuie masina,cati km faci,ce venit ai,familie cu copii,etc sunt intebarile pe care ti le pui cand vrei sa cumperi o masina...asta daca esti un om rational

241734[/snapback]

 

 

Te rog frumos sa ma crezi ca sunt de acord cu tine dar la ora asta singura intrebare pe care pot sa mi-o pun e "daca o sa prinzi tu 260" si nu am ce sa te masor.

Link to comment
Share on other sites

Uite un om care are diesel si recunoaste ca diesel < benzina.

Macar la 1.30 a.m vreau sa aud de la toti proprietarii de diesel aceeasi afirmatie.

241730[/snapback]

 

 

pai da nu a zis nimeni ca e mai tare dieselul ca benizna. pur si simplu parerea mea e ca un benzinar nu merita sa iti iei in romania decat daca ai boala in sange.. nu ai ce face cu el.. singurul avantaj care il are este ca fuge mult mai bine si se aude mai bine, iar asta e cam inutil cand vezi vreun cioroi cum o ia la sanatoasa cu un capac de canal in brate.

 

iar cand vbesc de motoare pe benzina sigur nu vbesc de motoare de 2000 care oricum nu fug mai bine ca un diesel mai de doamne-ajuta. eu daca ar fi sa imi iau benzina (ceea ce o sa si fac) nici nu m-asi gandi la motor mai mic de 3000, practic nu are rost.. ori sti un lucru, ori mergi pe economie

Link to comment
Share on other sites

Da,dar sa conduci 15 mii de km pe an si sa iti iei dizal deja e chestie de Auto Fun si chestii haioase chiar.  :)

Eu l-am luat diesel pentru ca masina era absolut ok din toate punctele de vedere, pentru ca nu am miscat un deget sa caut masina, stii povestea...vroiam sa iau un Opel nou, care era prgramat mai spre sfarsit de an sau chiar inceputul anului asta, dar mi-a placut atat de mult asta, dupa ce am condus exclusiv benzina inainte, incat n-am mai stat pe ganduri un minut si nu regret nici un eurocent din banii platiti.

 

P.S. Tu oi fi indragostit de mirosul ala imputit, sau eventual cand te duci la benzinarie cred ca iti place sa iti infasori mana in hartie inainte sa pui pe pompa sa alimentezi sau.... cred ca iti plac petele alea negre pe langa rezervor care se fac daca mai pica vreo picatura de motorina pe caroserie de arata ca dracu' dupa ce se pune praful pe ea....  :)

Eu merg in masina nu pe langa ea, in general cu geamurile inchise, nu stau la stop cu muzica la maxim si geamurile jos sa se uite lumea la mine ca am BMW, n-am probleme pe evacuare, deci acel miros nu-l simt decat 2 secunde pe zi maxim. Cat despre alimentare, in 90% din cazuri imi este pusa motorina in masina de lucratorii din benzinarii ca am BMW, normal ca tu iti puneai singur la Clio. :blink:

 

@edit : Ai grija ca tu ii cam dai subturata si tare mi-e ca vorbesti cu amicul Remus din Arad sa te rezolve si pe tine de o turbina ca pe Dan98 care tot 525d E39 are la fel ca si tine deci amicul Remus deja va obtine si discount la a doua.  :)

Nu stiu ce intelegi tu prin faptul ca-i dau subturata, nu dau niciodata cu pedala de podea cu motorul rece sau sub 2000 de ture. Accelerez progresiv, e normal cand din mers constant la 1500 de ture sa incepi sa o accelerezi progresiv sa dea putin fum la inceput. Fii sigur ca si benzinarele dau, doar ca are alta culoare si e mai putin consistent. Dar ai mers destul dupa mine si daca tu-mi zici aici pe forum ca nu vezi in fata de fumul meu, cu mana pe inima, eu o vand maine.

Link to comment
Share on other sites

ironici putem fi toti de pe forum...oricum probabil am sa te intalnesc pe la vreo intalnire si ai sa imi povestesti si mie cand te bucuri tu de cele 6500 ture pe care i le dai masinii tale....si cat de trist esti tu cand trebuie iara sa opresti la pompa ...ca asa fac pilotii adevarati... :blink:

avlad incearca sa ii dai cateva forje in rosu cand ai motorul cald si ai sa vezi ca daca faci treaba asta nu mai da cu fum dupa aceea o perioada...e vorba de funinginea care se acumuleaza in tobe (de aia la unii da cu fum si la altii nu)...eu am avut un golf diesel care nu dadea deloc cu fum...in schimb dieselurile de la bmw dau mai mult fum..sa nu mai vorbesc de dieselurile francezilor

Edited by B78KRS
Link to comment
Share on other sites

Eu am hotarat sa nu mai ma bag in aceasta polemica pentru ca un lucru e clar. Motorizarile diesel sunt inferioare celor pe benzina si asta e concluzia pe care trebuie sa o inteleaga fiecare novice care intra pe acesi topic si are nevoie de o informatie. Cei care au diesel sunt muuuuult mai convinsi decat cei care au benzina ca motoarele lor sunt inferioare, dar pur si simplu refuza sa recunoasca pentru varii motive.

Eu le sugerez acestora sa treaca peste aceasta inhibitie spre binele tuturor si sa aiba puterea de a scrie undeva, oricat de ascuns pe acest forum, ca motorul diesel este o sursa care pune in miscare, intr-un mod zgomotos, tumultos chiar, o caroserie care in cazul BMW este superba.

Cu acestea fiind spuse, ma retrag in speranta ca in viitor, voi primi un sms in care sa fiu invitat sa asist la decolarea cu 245km/h a unui 320D(cu teava de esapament frumos ofilita si orientata in jos).

Link to comment
Share on other sites

Eu am hotarat sa nu mai ma bag in aceasta polemica pentru ca un lucru e clar. Motorizarile diesel sunt inferioare celor pe benzina si asta e concluzia pe care trebuie sa o inteleaga fiecare novice care intra pe acesi topic si are nevoie de o informatie. Cei care au diesel sunt muuuuult mai convinsi decat cei care au benzina ca motoarele lor sunt inferioare, dar pur si simplu refuza sa recunoasca pentru varii motive.

Eu le sugerez acestora sa treaca peste aceasta inhibitie spre binele tuturor si sa aiba puterea de a scrie undeva, oricat de ascuns pe acest forum, ca motorul diesel este o sursa care pune in miscare, intr-un mod zgomotos, tumultos chiar, o caroserie care in cazul BMW este superba.

Cu acestea fiind spuse, ma retrag in speranta ca in viitor, voi primi un sms in care sa fiu invitat sa asist la decolarea cu 245km/h a unui 320D(cu teava de esapament frumos ofilita si orientata in jos).

241740[/snapback]

 

 

ba sincer daca aveai vre-un M5 sau 335i sau ceva motor adevarat, pe cuvant daca nu, te intelegeam.. dar cu 2000i sa fi convins ca majoritatea posesorilor de diesel de pe forum te fac fara probleme la o liniuta.. ca aproape toata is ori 330 or 525 sau 530. deci tu practic prefer sa platesti mai multi bani la fiecare oprire la pompa doar pt ca nu iti place cum miroase dieselul. astea-s deja fitze de fitze mah...

Link to comment
Share on other sites

Eu am hotarat sa nu mai ma bag in aceasta polemica pentru ca un lucru e clar. Motorizarile diesel sunt inferioare celor pe benzina si asta e concluzia pe care trebuie sa o inteleaga fiecare novice care intra pe acesi topic si are nevoie de o informatie. Cei care au diesel sunt muuuuult mai convinsi decat cei care au benzina ca motoarele lor sunt inferioare, dar pur si simplu refuza sa recunoasca pentru varii motive.

Eu le sugerez acestora sa treaca peste aceasta inhibitie spre binele tuturor si sa aiba puterea de a scrie undeva, oricat de ascuns pe acest forum, ca motorul diesel este o sursa care pune in miscare, intr-un mod zgomotos, tumultos chiar, o caroserie care in cazul BMW este superba.

Cu acestea fiind spuse, ma retrag in speranta ca in viitor, voi primi un sms in care sa fiu invitat sa asist la decolarea cu 245km/h a unui 320D(cu teava de esapament frumos ofilita si orientata in jos).

241740[/snapback]

ai si tu dreptate...dar vorbim de motoarele pe benzina peste 2000 cm ..pana in 2000cm dieselul e mai smecher...daca vrei crezi daca nu ia toate motorizarile de serie cu capacitate si putere si ai sa vezi...si inca o chestie ...eu am avut si masini pe benzina ,deci pot face o diferenta..tu ai avut vreun diesel sau vb din auzite?

Edited by B78KRS
Link to comment
Share on other sites

Eu am hotarat sa nu mai ma bag in aceasta polemica pentru ca un lucru e clar. Motorizarile diesel sunt inferioare celor pe benzina si asta e concluzia pe care trebuie sa o inteleaga fiecare novice care intra pe acesi topic si are nevoie de o informatie. Cei care au diesel sunt muuuuult mai convinsi decat cei care au benzina ca motoarele lor sunt inferioare, dar pur si simplu refuza sa recunoasca pentru varii motive.

Eu le sugerez acestora sa treaca peste aceasta inhibitie spre binele tuturor si sa aiba puterea de a scrie undeva, oricat de ascuns pe acest forum, ca motorul diesel este o sursa care pune in miscare, intr-un mod zgomotos, tumultos chiar, o caroserie care in cazul BMW este superba.

Cu acestea fiind spuse, ma retrag in speranta ca in viitor, voi primi un sms in care sa fiu invitat sa asist la decolarea cu 245km/h a unui 320D(cu teava de esapament frumos ofilita si orientata in jos).

241740[/snapback]

Daca vorbesti strict din punct de vedere tehnic si al performantelor, eu iti sugerez sa-i rogi pe admini sa schimbe titlul topicului in ,,Ce e mai bun, benzina sau motorina" din ,,Ce preferati, benzina sau motorina".

Daca as ramane ontopic, eu cu 525d am 90% din performatele unui 525i cu un consum de 60% si cu un amestec de sportivitate si confort la drum pe care nicio benzinara nu ti-l poate oferi. Asa ca viitoarea mea masina va fi cu siguranta tot un diesel BMW.

Link to comment
Share on other sites

ba sincer daca aveai vre-un M5 sau 335i sau ceva motor adevarat, pe cuvant daca nu, te intelegeam.. dar cu 2000i sa fi convins ca majoritatea posesorilor de diesel de pe forum te fac fara probleme la o liniuta.. ca aproape toata is ori 330 or 525 sau 530. deci tu practic prefer sa platesti mai multi bani la fiecare oprire la pompa doar pt ca nu iti place cum miroase dieselul. astea-s deja fitze de fitze mah...

241742[/snapback]

 

 

Hai sa iti zica tata ca pe 400m trag cam orice diesel pana in 2500 inclusiv.

Si sa iti mai zica tata ca motorul asta (care e acelasi cu 2500 cmc si 3000cmc) e unul dintre motoarele care a facut istorie la BMW asa cum se exprima cineva pe aici.

Link to comment
Share on other sites

ce tot ii dati cu fumul inainte?...da ce plm imi baga mie fum in masina?...il da in urma mea daca il da...e problema mea asta sau a fraierului care sta sa miroasa gazele care ies pe teava?!si ce sa spun mirosul de diesel e mai intepator...va spun eu ca mai urat pute catalizatorul la benzina ..
Link to comment
Share on other sites

Vlad macar sa iti iei unul cu filtru de particule si fara evacuare din aia de mare racer cum ai tu la a ta si pe care da fum ca balaurul pe nas...  :) Chiar racer sau racing scrie pe ea  si seamana cu arzatorul meu de la tara de parlit porcu'.  :)

241751[/snapback]

Deci tu sustii in continuare, cu toata seriozitatea, ca imi da fum ca balaurul pe nas? Pe bune?

Lasa ca si eu am la tara tot becuri d-alea de le-a inventat Edison acum 120 de ani si de care ai si tu pe masina ta. :blink:

Link to comment
Share on other sites

ai si tu dreptate...dar vorbim de motoarele pe benzina peste 2000 cm ..pana in 2000cm dieselul e mai smecher...daca vrei crezi daca nu ia toate motorizarile de serie cu capacitate si putere si ai sa vezi...si inca o chestie ...eu am avut si masini pe benzina ,deci pot face o diferenta..tu ai avut vreun diesel sau vb din auzite?

241743[/snapback]

 

bine. tu zici ca dieselul pana in 2000 cmc e mai tare...decat ce?

hai sa comparam un diesel turbo cu un motor benzina turbo...

de exemplu cel de la mitsubishi 2000 cmc turbo are 400 caluti...cand o sa vad un diesel la fel o sa ma inclin...pana atunci sa mearga cu motorina cei care fac peste 50k pe an...

Link to comment
Share on other sites

am zis masini de serie nu rachete ....citeste cu atentie ce am postat...masini normale...asa exemple mai gasesti daca cauti...si fa o medie totusi..ca o exista pe la vreun constructor vreun benzinar mai rasarit,dar mai mult de 75% o sa vezi puteri mai mari la dieseluri..:blink:
Link to comment
Share on other sites

am zis masini de serie nu rachete ....citeste cu atentie ce am postat...masini normale...asa exemple mai gasesti daca cauti...si fa o medie totusi..ca o exista pe la vreun constructor vreun benzinar mai rasarit,dar mai mult de 75% o sa vezi puteri mai mari la dieseluri..:blink:

241756[/snapback]

 

adica motor diesel turbo capacitatea X are putere mai mare ca un motor turbo pe benzina tot capacitatea X....s-o vad si pe asta

Link to comment
Share on other sites

320i - 9 sec pana la 100

320d- 8,3 sec pana la 100

intra pe masini.ro la masini noi si dai la bmw si vezi

si cred ca pentru tine e tarziu...vorbeam de motoare pana in 2000 cm parca

citeste ce scrie un benzinar despre diesel(unul cu care a mers el :blink: )

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=86&st=180

Edited by B78KRS
Link to comment
Share on other sites

vorbesti de e90. intr-adevar .. economia globala se indreapta spre altceva si asta incepe sa se vada. motoare pe benzina mai moderate. adica s-a renuntat la 316i, a ramas 318i iar acuma 320i are motor in 4 cilindrii. pentru pasionati raman modele consacrate gen 325i 330i. Din cate am inteles 320d a avut un succes neasteptat iar cum concurenta e in crestere puterea a crescut la 163cp. Foarte bine pentru bmw si pentru vanzarile lor :blink:

 

eu raman la parerea ca alegerea se face in functie de preferinta fiecaruia. motoarele diesel nu sunt proaste sub nici o forma dar cum stie toata lumea au fost introduse din motive economice. nu cred ca e cazu sa ne batem cu pumnii in piept ca ar fi mai performante. e o sfidare a logicii, a fizicii si de ce nu a chimiei. benzina are un coeficient de ardere mult mai mare. <- punct

Link to comment
Share on other sites

Nu se poate spune ca Bmw nu poate sa produca un 320i aspirat care nu poate sa bata un 320d supra-alimentat. De fapt chiar se vinde unu. Se numeste 320si, este editie limitata si are o acceleratie de la 0-100km/h de 8,1 secunde :blink:

 

Puteti sa o numiti oricum. Eu zic ca se vrea orientarea clientilor catre motoare diesel

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Hai sa iti zica tata ca pe 400m trag cam orice diesel pana in 2500 inclusiv.

Si sa iti mai zica tata ca motorul asta (care e acelasi cu 2500 cmc si 3000cmc) e unul dintre motoarele care a facut istorie la BMW asa cum se exprima cineva pe aici.

241750[/snapback]

Uite eu ma trag cu tine cat vrei tu si nu am teava ofilita in jos.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa iti zica tata ca pe 400m trag cam orice diesel pana in 2500 inclusiv.

Si sa iti mai zica tata ca motorul asta (care e acelasi cu 2500 cmc si 3000cmc) e unul dintre motoarele care a facut istorie la BMW asa cum se exprima cineva pe aici.

241750[/snapback]

 

hai sa itit zica tata tie:

320ci 0-100 = 8.2sec, 0-kilometer = 28.8 sec

525d 0-100 = 8.9sec, 0-kilometer = 30.1 sec

 

deci la diferenta asta, intr-o liniuta nu inseamna nimic, deja se pune problema cat de cunoscator e cel de la volan, cat de buna e starea tehnica a masinii, filtre... etc

 

deci... sa nu ai surprize :blink:

si acuma vbesc de e39 525d, ca e60 si e90 te fac fara probleme

Edited by Sini
Link to comment
Share on other sites

hai sa itit zica tata tie:

320ci 0-100 = 8.2sec, 0-kilometer = 28.8 sec

525d 0-100 = 8.9sec, 0-kilometer = 30.1 sec

 

deci la diferenta asta, intr-o liniuta nu inseamna nimic,

241792[/snapback]

 

diferenta e enorma... 2 secunde la 200+ inseamna zeci de metri !

Link to comment
Share on other sites

inca o chestie: dece ai sters numarul cand e scris mare la NICK ??

ssshhhhhhhhhhhhhhhht dai omu' de goal... :)

 

...oricum stiu explicatia :mai fac 100km cand imi intra pe rosu..:))

si la mine tot cand mai am de facut 100 km se aprinde becul la combustibil... :blink:

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.