Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

am votat OSCILEZ, din 2 motive: 1 prefer benzinarul si 2 am tractoras pt ca fac foarte multi km si inca sunt la varsta la care consumul conteaza, nu cred ca lipseste in totalitatea senzatia unui bmw chiar daca este diesel!!!

daca as stii ca nu o sa fac mai mult 2-3 mii de km pe luna mi-as lua benzinar!! oricum urmatoarea masina o sa fie tot tractoras, dar 535d:)

Link to comment
Share on other sites

Chiar si revizia e de 2 ori mai scumpa

 

no da-o dracu de treaba cum e revizia mai scumpa de 2 ori. ? ma costa 700 de lei o revizie

 

de unde diferenta asta ? filtru de ulei la benzina costa sub 40 de lei > filtru de combustibil costa sub 130 de lei ? filtru de aer costa sub 130 de lei ? uleiul nu tot acelas pret il are ? ce difera nu inteleg ?

 

Probabil ca nu e o diferenta chiar atat de mare la BMW, insa de ex. la Ford Focus (ceea ce conduc eu acum) la benzina e cam 500 si la diesel 1000 ron o revizie la service Ford (ambele sume rotunjite in sus).

 

bag mana in foc ca un skoda fabia 2.0 benzina are acelas consum ca 1,4 clasic sau poate mai mic... in fine mai pui linistit vreo 2 L la consum... si apoi ii dai foc

 

Iar Fabia 1.2 HTP benzina, (are cumnatul), consumul in afara e 4l/100km fix la stilul lui de condus (normal/lejer, zic eu). Si la condus de om normal nu prea cred ca Fabia 2.0 consuma mai putin decat Fabia 1.4.

Si pur si simplu sunt uimit la cat de sprintena e Fabia aceea 1.2, cu cei 50 si ceva de cai... bine e si masina foarte usoara, dar chiar si asa... Deci nu mar mir de ce nu se mai inghesuie romanul sa-si cumpere diesel.

 

Apropo cum stau diferentele la preturile de carburant? Benzina ieri am bagat cu 3,82 de la petrom sau lukoil parca, insa am uitat sa ma uit la motorina...

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca cei care spun "Domne, e mai bun diesel-ul pentru ca uite ce consum mic are" poarta ochelari de cai. Adica, au gasit un avantaj al diesel-ului si insista pe ala fara sa "vada" si dezavantajele, si anume: costuri mari la piese si la consumabile, pret de achizitie mai mare, sunet de tractor, dupa o tura prin oras cobori din masina cu o durere de mana de parca ai mestecat in mamaliga (schimbi vitezele mai des, turatie mai scurta). Ca sa nu mai zic ca ti-e si rusine cand te face un benzinar cu 10 poate chiar 20 de cai mai putin ca tine, si poate si motor mai mic.
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai zic ca ti-e si rusine cand te face un benzinar cu 10 poate chiar 20 de cai mai putin ca tine, si poate si motor mai mic.

Hmm, asta de unde ai scos-o? Eu stiam ca in general un benzinar are nevoie de 10...20 de cai in plus ca sa se tina dupa un diesel. Probabil tu ai mers doar cu dieseluri obosite.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai zic ca ti-e si rusine cand te face un benzinar cu 10 poate chiar 20 de cai mai putin ca tine, si poate si motor mai mic.

Hmm, asta de unde ai scos-o? Eu stiam ca in general un benzinar are nevoie de 10...20 de cai in plus ca sa se tina dupa un diesel. Probabil tu ai mers doar cu dieseluri obosite.

 

 

Subscriu.

 

In plus, ma pufneste rasul cand ma gandesc la cati din cei care m-au depasit cu Loganu isi inchipuiau ca ei ma fac....

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai dreptate. Intr-adevar la benzinar ai nevoie de cativa cai in plus ca sa simtit ca te baga la fel de brusc/tare in scaun la plecare de pe loc. Dar cand e vorba de timpi 0-100km si d-astea, e exact pe dos. Pai, ca sa te convingi intra pe www.carfolio.com si compara cateva masini diesel vs benzina. Si ca sa iti dau si un exemplu concret: tdi-ul de la vw de 131 cai si vreo 300nm nu este un diesel obosit, dar totusi nu prea poate sa faca un e46 318i 118 cai si vreo 180nm. Ma refer atat la plecari de pe loc, la timpul 0-1 km, cat si la viteza maxima.
Link to comment
Share on other sites

Daca tot te iei dupa carfolio.com,ia vezi E90 320i vs. E90 320d(ambele din 2005)....

 

Era normal sa sara cu gura cei cu dieselare

pai normal,daca tu compari dieselul de la VW cu cel de la BMW :)

 

Ai dreptate. Dar uite un alt exemplu: 318i 1998 vs 318d 2002. 318d desi are motorul mai mare, e mai slab la performante. Eu am spus in general. Si am spus si din experienta de pe strada. Asta e parerea mea: ca la diesel doar simti ca trage (dar pentru putin timp), in schimb la benzina se si "vede".

 

Si uite ca aici n-am mai comparat "dieselul de la vw cu cel de la bmw"

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pot lauda decat cu un venit neglijabil si daca as avea un 520d, sa fac economie de combustibil , nu stiu ce as mai face daca imi pica turbo, pompa de motorina si cate un injector. Pe cand la benzina o pompa e cat un injector diesel.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai dreptate. Intr-adevar la benzinar ai nevoie de cativa cai in plus ca sa simtit ca te baga la fel de brusc/tare in scaun la plecare de pe loc. Dar cand e vorba de timpi 0-100km si d-astea, e exact pe dos. Pai, ca sa te convingi intra pe www.carfolio.com si compara cateva masini diesel vs benzina. Si ca sa iti dau si un exemplu concret: tdi-ul de la vw de 131 cai si vreo 300nm nu este un diesel obosit, dar totusi nu prea poate sa faca un e46 318i 118 cai si vreo 180nm. Ma refer atat la plecari de pe loc, la timpul 0-1 km, cat si la viteza maxima.

Domnul meu, eu compar masina mea cu echivalentul ei benzinar. Ia verifica diferentele intre e39-2002 520i de 170 de cai si 525d de 163 de cai. Chiar 0-100 cum zici tu. Ca tot vad ca le stii p-astea cu carfolio d-ala.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai dreptate. Intr-adevar la benzinar ai nevoie de cativa cai in plus ca sa simtit ca te baga la fel de brusc/tare in scaun la plecare de pe loc. Dar cand e vorba de timpi 0-100km si d-astea, e exact pe dos. Pai, ca sa te convingi intra pe www.carfolio.com si compara cateva masini diesel vs benzina. Si ca sa iti dau si un exemplu concret: tdi-ul de la vw de 131 cai si vreo 300nm nu este un diesel obosit, dar totusi nu prea poate sa faca un e46 318i 118 cai si vreo 180nm. Ma refer atat la plecari de pe loc, la timpul 0-1 km, cat si la viteza maxima.

Domnul meu, eu compar masina mea cu echivalentul ei benzinar. Ia verifica diferentele intre e39-2002 520i de 170 de cai si 525d de 163 de cai. Chiar 0-100 cum zici tu. Ca tot vad ca le stii p-astea cu carfolio d-ala.

 

e...asa da`...economie la costuri la reparatie nu prea faci cu dieselul...asta spuneam si eu mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai dreptate. Intr-adevar la benzinar ai nevoie de cativa cai in plus ca sa simtit ca te baga la fel de brusc/tare in scaun la plecare de pe loc. Dar cand e vorba de timpi 0-100km si d-astea, e exact pe dos. Pai, ca sa te convingi intra pe www.carfolio.com si compara cateva masini diesel vs benzina. Si ca sa iti dau si un exemplu concret: tdi-ul de la vw de 131 cai si vreo 300nm nu este un diesel obosit, dar totusi nu prea poate sa faca un e46 318i 118 cai si vreo 180nm. Ma refer atat la plecari de pe loc, la timpul 0-1 km, cat si la viteza maxima.

Domnul meu, eu compar masina mea cu echivalentul ei benzinar. Ia verifica diferentele intre e39-2002 520i de 170 de cai si 525d de 163 de cai. Chiar 0-100 cum zici tu. Ca tot vad ca le stii p-astea cu carfolio d-ala.

Echivalentul lui ar fi 525i dupa parerea mea, care e mai rapid. Cred ca se compara in functie de cilindree...

Link to comment
Share on other sites

Pai bine`nteles. El compara motorul de 2,2 de pe 520i cu cel de 2.5 de pe 525d. Pai ma prietene, la tine, sa compari motoare echivalente, inseamna sa aiba cam acelasi numar de cai? Ca la mine inseamna sa aiba aceeasi capacitate cilindrica. Tocmai! Tu nu vezi ca dintr-un diesel de 2.5 litri ies doar 163 de cai. Adica mai putin decat dintr-un motor mai mic pe benzina! Iar diferenta aia de 0.2sec nici nu se ia in calcul avand in vedere ca e vorba de o diferenta de 0.3 litri intre motoarele astea!

 

Si plus de asta, arata-mi si mie te rog unde am zis eu ca dieselul scoate un timp mai slab 0-100 km. Daca deschizi ochii ai sa vezi ca eu am zis ca benzinarul scoate un timp mai bun cand e vorba de 0-1 km. Adica plecare de pe loc pana face 1 kilometru! Si am mai zis de viteza maxima. Despre timpul 0-100km n-am zis nimic pentru ca stiam ca e cu dus-intors..

Link to comment
Share on other sites

Pai bine`nteles. El compara motorul de 2,2 de pe 520i cu cel de 2.5 de pe 525d. Pai ma prietene, la tine, sa compari motoare echivalente, inseamna sa aiba cam acelasi numar de cai? Ca la mine inseamna sa aiba aceeasi capacitate cilindrica. Tocmai! Tu nu vezi ca dintr-un diesel de 2.5 litri ies doar 163 de cai. Adica mai putin decat dintr-un motor mai mic pe benzina! Iar diferenta aia de 0.2sec nici nu se ia in calcul avand in vedere ca e vorba de o diferenta de 0.3 litri intre motoarele astea!

 

Si plus de asta, arata-mi si mie te rog unde am zis eu ca dieselul scoate un timp mai slab 0-100 km. Daca deschizi ochii ai sa vezi ca eu am zis ca benzinarul scoate un timp mai bun cand e vorba de 0-1 km. Adica plecare de pe loc pana face 1 kilometru! Si am mai zis de viteza maxima. Despre timpul 0-100km n-am zis nimic pentru ca stiam ca e cu dus-intors..

 

Concret, cu ce diesel de la BMW compari benzinarul tau - BMW 318i e46 2000 ?

Link to comment
Share on other sites

Si ca sa iti dau si un exemplu concret: tdi-ul de la vw de 131 cai si vreo 300nm nu este un diesel obosit, dar totusi nu prea poate sa faca un e46 318i 118 cai si vreo 180nm.

 

Ma refer atat la plecari de pe loc, la timpul 0-1 km, cat si la viteza maxima.

 

Asta am zis.

Link to comment
Share on other sites

e bun si dieselu`...consum mic...motorina la galeata daca se poate.... :) ...iar cand vine vorba de pompe, injectoare, turbo si alte alea....fuga repede la dezmembrari...ca noi sunt cam scumpicele...si daca ne zgarcim la 2-3 litri la consum de ce nu ne-am zgarcii si la piese.... Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.