Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Imi place cuplu ala la turatii mici pe care nici un benzinar nu il poate oferi vreodata.

Diesel for life. Chiar daca asta inseamna sa schimb pompe, injectoare, turbine, chiar daca intretinerea e mai scumpa.

 

Chiar acum nu demult am auzit ca motoarele astea tfsi de la vw sunt asemanatoare motoarelor diesel in ceea ce priveste cuplul/puterea. Cica cuplul maxim i-l au la turatii joase... interesant.

Link to comment
Share on other sites

Topicul acesta este atat de lung incat nimeni nu mai sta sa-l citeasca si unele discutii se reiau la infinit :).

Cand facem comparatii intre diesel si benzina sa nu uitam ca absolut toate motoarele diesel actuale sunt supraalimentate si de aceea este mult mai usor de obtinut cuplul apropiat de maxim incepand cu turatii mici. Diagrama mai plata a cuplului se datoreaza in mare masura supraalimentarii, nu tipului de combustibil !

 

Si motoarele pe benzina supraalimentate sunt capabile de curbe de cuplu similare.

 

Mai jos sunt 2 diagrame ale unor motoare cu benzina de putere similara. Prima este a unui Lamborghini Diablo GT aspirat, a doua este a unui Porsche 996 Turbo, supraalimentat.

 

post-787-1165176851_thumb.jpg post-787-1165176863_thumb.jpg

Reciproca insa nu e valabila - un motor diesel doar aspirat are niste performante ridicol de mici, ceva de genul 70-80 cp de la un motor de 2000 cmc.

Diesel fara turbo este ZERO.

Link to comment
Share on other sites

Topicul acesta este atat de lung incat nimeni nu mai sta sa-l citeasca si unele discutii se reiau la infinit ;).
Cand facem comparatii intre diesel si benzina sa nu uitam ca absolut toate motoarele diesel actuale sunt supraalimentate si de aceea este mult mai usor de obtinut cuplul apropiat de maxim incepand cu turatii mici. Diagrama mai plata a cuplului se datoreaza in mare masura supraalimentarii, nu tipului de combustibil !

 

Si motoarele pe benzina supraalimentate sunt capabile de curbe de cuplu similare.

 

Mai jos sunt 2 diagrame ale unor motoare cu benzina de putere similara. Prima este a unui Lamborghini Diablo GT aspirat, a doua este a unui Porsche 996 Turbo, supraalimentat.

 

post-787-1165176851_thumb.jpg post-787-1165176863_thumb.jpg

Reciproca insa nu e valabila - un motor diesel doar aspirat are niste performante ridicol de mici, ceva de genul 70-80 cp de la un motor de 2000 cmc.

Diesel fara turbo este ZERO.

poti sa faci stiky cumva postul asta?sau cand deschizi topicul asta sa fie ultimul post?am scapa de multe discutii :)

Link to comment
Share on other sites

Postu ala e egal cu zero, ca si dieselurile fara turbo....

 

Este vorba de alternativa oferita de BMW de exemplu... iti ofera BMW 2.0 L benzina si 2.0 L motorina TD de unde atatea daca ?,alternative ofera la 335i si 335d de exemplu, acolo comparatile cat vreti.....

Nu inteleg ce treaba are ca dieselurile ar fi zero fara turbina, daca s-a inventat turbina, si masinile ar fi zero fara roti rotunde... ?! daca bmw s-a cramponat pana acuma sa faca motoare pe benzina aspirate ce vina am eu ca am turbina pe diesel ?

Uite o comparatie, M5 M6 4,8 4,6 secunde pana la 100, si X6 cu 40i biturbo sau 44i biturbo.. 407 cp 0-10 4,8 secunde... sa le faca turbo, care-i problema ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

is curios a cui clona esti tu de urasti asa mult tractoristii

Si eu am fost curios, si se pare ca unora le place sa vorbeasca singuri :lol: . O fi de bine, o fi de rau, o fi vreun semn ?

da da de rusi ;)

oricum decit diesel mai bine buceag

si cica la cei care au masini diesel nu le trebuie navigatie pt ca inseamna drumul cu fum, asa cum faceau indienii odinioara

 

nu esti zdravan :lol: :( . e clar ca esti total contra diesel :)

Astea par a fi clonele :lol: .

Inainte de suspendare astept totusi argumente pertinente care sa dovedeasca ca nu este asa.

Link to comment
Share on other sites

http://www.motorauthority.com/audi-shows-q...-of-geneva.html ce pregateste audi Q7 V12 6L 500 Hp de la 1750 rpm 730 Nm.... 0-100 km/h 5,5 s...

Pb motorul ala e la fel de greu cat toata masina mea :)

 

PS: un v12 de 6L Otto turbo scoate pe undeva pe la 3000Nm si peste 1000cp ;)

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Reciproca insa nu e valabila - un motor diesel doar aspirat are niste performante ridicol de mici, ceva de genul 70-80 cp de la un motor de 2000 cmc.

Diesel fara turbo este ZERO.

E interesant si destul de aproape de adevar ceea ce spui. Dar motoarele diesel aspirate nu au mai fost dezvoltate de vreo 30 de ani cred. S-a trecut la turbo pentru ca era directia logica si cea mai eficienta. Daca privim in urma, acum 30 de ani probabil nici motoarele pe benzina de serie nu scoteau mult peste 100 de cai din 2000 cm3 aspirati.

In plus, iata ca solutiile inventate dezvoltand motoarele diesel incep sa se aplice si la benzinare. Vezi injectia directa, intercoolerul, etc. Se pare ca dieselul a devenit atat de performant si economic incat Otto trebuie sa schimbe filozofia. Ca sa nu mai vorbim ca vestitele motoare mici de 1,4 sau 1,6 turbo ce dezvolta 180...200 de cai consuma cat un motor mare aspirat de aceeasi putere. Deocamdata nici nu le vad utilitatea, poate doar ca sa incapa motoare de puteri mai mari in ascutitori de oras. :)

Cu siguranta un motor turbo pe benzina este semnificativ mai scump decat unul diesel pentru ca materialele necesare sint mai pretentioase datorita temperaturilor specifice benzinei. Deci intr-un final, daca discutam doar despre performanta, benzina este si va fi probabil in fata. Dar cu ce costuri? Probabil sint destui oameni pe care nu-i intereseaza pretul cand cumpara ceva, dar pentru marea majoritate costul unui produs este unul din principalii factori. Altfel am conduce toti cate un Veyron si terminam demult discutia.

Link to comment
Share on other sites

uite aici argument pro diesel... :)

http://science.howstuffworks.com/fpte5.htm

Oricum motorul diesel ofera mai mult cuplu la turatii mici chiar si fara turbo, datorita principiului de functionare.

Pai si un motor pe benzina va fi durabil daca il folosesti numai la 1500-2000rpm si il construiesti din otel ca pe cele diesel.

Benzina=distractie - Diesel=utilitate.

Edited by ando
Link to comment
Share on other sites

uite aici argument pro diesel... :)

http://science.howstuffworks.com/fpte5.htm

Oricum motorul diesel ofera mai mult cuplu la turatii mici chiar si fara turbo, datorita principiului de functionare.

Pai si un motor pe benzina va fi durabil daca il folosesti numai la 1500-2000rpm si il construiesti din otel ca pe cele diesel.

Benzina=distractie - Diesel=utilitate.

sau benzina = masina , diesel = basculanta ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Eu, singura data cand am mers cu un BMW diesel, a fost cu al lui C0sta (Dumnezeu sa il odihneasca), venise la mine acasa si m-a dat o tura pe Expozitiei, prin zona.

 

Aveam de pe atunci si E60-ul (benzina) si M6-le parca... ba da, ca tocmai il luasem de 1 zi.

 

Ideea este, ca am fost surprins de cat de bine tragea masina aia, mi-a placut foarte mult, 320d E46 Facelift.

 

Mi-as lua diesel oricand, nu numai pt utilitate, mi se par motoare foarte bune si performante.... mai de cursa lunga poate...

Link to comment
Share on other sites

http://www.motorauthority.com/audi-shows-q...-of-geneva.html ce pregateste audi Q7 V12 6L 500 Hp de la 1750 rpm 730 Nm.... 0-100 km/h 5,5 s...

Pb motorul ala e la fel de greu cat toata masina mea :)

 

PS: un v12 de 6L Otto turbo scoate pe undeva pe la 3000Nm si peste 1000cp ;)

 

ce tot vorbesti acolo ma ? uita-te la 6,2 L de la mercedes, nu tot vorbi aiurea.

Iar trebuie sa-ti dau lectii de istorie ? uita-te la veyron 1000 cp , dar facuti sa dureze, din orice trompeta poti scoate cai putere dar numai odata. Nu are rost sa tot discutam aiurea, tu preferi sa umblii 2 zile / saptamana cu masina, eu prefer sa umblu zilnic,

 

Si care e problema ca motoru e la gel de greu cat toata masina, cand are performante apropiate de un M.... mai ales fiind vorba de Q7... cel mai mare SUV... european... 5,5s pana la 100, mi se rupe cate kg are motoru.. de pun motoru asta pe R8, le da craci la astia de la bmw

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

a cam luat-o razna topicul asta.....

mi-e ciuda ca am postat aici, chiar nu aveam chef sa primesc 20 de mail-uri pe zii care sa ma lamureasca defapt cat de variata este limba romana nici decum BMW diesel vs BMW benzina!!!

 

apropo, aseara am mai ars un 320ci e46 la semafor, cu tractorasul meu!!! :)

"am tractorasul si bansculanta meaaaa......"

Link to comment
Share on other sites

http://www.motorauthority.com/audi-shows-q...-of-geneva.html ce pregateste audi Q7 V12 6L 500 Hp de la 1750 rpm 730 Nm.... 0-100 km/h 5,5 s...

Pb motorul ala e la fel de greu cat toata masina mea :)

 

PS: un v12 de 6L Otto turbo scoate pe undeva pe la 3000Nm si peste 1000cp ;)

 

ce tot vorbesti acolo ma ? uita-te la 6,2 L de la mercedes, nu tot vorbi aiurea.

Iar trebuie sa-ti dau lectii de istorie ? uita-te la veyron 1000 cp , dar facuti sa dureze, din orice trompeta poti scoate cai putere dar numai odata. Nu are rost sa tot discutam aiurea, tu preferi sa umblii 2 zile / saptamana cu masina, eu prefer sa umblu zilnic,

 

Si care e problema ca motoru e la gel de greu cat toata masina, cand are performante apropiate de un M.... mai ales fiind vorba de Q7... cel mai mare SUV... european... 5,5s pana la 100, mi se rupe cate kg are motoru.. de pun motoru asta pe R8, le da craci la astia de la bmw

N-am crescut impreuna ca sa ne trgem de sireturi, ok ? daca pe tarla se vb cu "ma" si "ba" go hard !

 

 

PS: Circul in fiecare zi in ultimul timp, decat sa dau un ban aiurea pe alte porcarii prefer sa il dau pe ceva ce imi place.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

http://www.motorauthority.com/audi-shows-q...-of-geneva.html ce pregateste audi Q7 V12 6L 500 Hp de la 1750 rpm 730 Nm.... 0-100 km/h 5,5 s...

Pb motorul ala e la fel de greu cat toata masina mea :)

 

PS: un v12 de 6L Otto turbo scoate pe undeva pe la 3000Nm si peste 1000cp ;)

 

ce tot vorbesti acolo ma ? uita-te la 6,2 L de la mercedes, nu tot vorbi aiurea.

Iar trebuie sa-ti dau lectii de istorie ? uita-te la veyron 1000 cp , dar facuti sa dureze, din orice trompeta poti scoate cai putere dar numai odata. Nu are rost sa tot discutam aiurea, tu preferi sa umblii 2 zile / saptamana cu masina, eu prefer sa umblu zilnic,

 

Si care e problema ca motoru e la gel de greu cat toata masina, cand are performante apropiate de un M.... mai ales fiind vorba de Q7... cel mai mare SUV... european... 5,5s pana la 100, mi se rupe cate kg are motoru.. de pun motoru asta pe R8, le da craci la astia de la bmw

N-am crescut impreuna ca sa ne trgem de sireturi, ok ? daca pe tarla se vb cu "ma" si "ba" go hard !

 

PS: Circul in fiecare zi in ultimul timp, decat sa dau un ban aiurea pe alte porcarii prefer sa il dau pe ceva ce imi place.

 

Ma este pronume personal, ba - nu se afla in vocabularul limbii romane, desi voi sucevenii il folositi des.. sub forma de ba, sau mai pe domneste "bai".

 

Adevarul ramane acelas, ai fost complet pe dinafara, ti-am dat argumente, si ai atacat felul in care a fost spus adevarul.

Ma bucur ca mergi in fiecare zi, poate la iarna iti iei si cauciucuri de iarna, sa nu mai ai experiente neplacute si sa faci topic pe forum, ca a dat prima ninsoare si ai ramans in drum.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

http://www.motorauthority.com/audi-shows-q...-of-geneva.html ce pregateste audi Q7 V12 6L 500 Hp de la 1750 rpm 730 Nm.... 0-100 km/h 5,5 s...

Pb motorul ala e la fel de greu cat toata masina mea :)

 

PS: un v12 de 6L Otto turbo scoate pe undeva pe la 3000Nm si peste 1000cp ;)

 

ce tot vorbesti acolo ma ? uita-te la 6,2 L de la mercedes, nu tot vorbi aiurea.

Iar trebuie sa-ti dau lectii de istorie ? uita-te la veyron 1000 cp , dar facuti sa dureze, din orice trompeta poti scoate cai putere dar numai odata. Nu are rost sa tot discutam aiurea, tu preferi sa umblii 2 zile / saptamana cu masina, eu prefer sa umblu zilnic,

 

Si care e problema ca motoru e la gel de greu cat toata masina, cand are performante apropiate de un M.... mai ales fiind vorba de Q7... cel mai mare SUV... european... 5,5s pana la 100, mi se rupe cate kg are motoru.. de pun motoru asta pe R8, le da craci la astia de la bmw

N-am crescut impreuna ca sa ne trgem de sireturi, ok ? daca pe tarla se vb cu "ma" si "ba" go hard !

 

PS: Circul in fiecare zi in ultimul timp, decat sa dau un ban aiurea pe alte porcarii prefer sa il dau pe ceva ce imi place.

 

Ma este pronume personal, ba - nu se afla in vocabularul limbii romane, desi voi sucevenii il folositi des.. sub forma de ba, sau mai pe domneste "bai".

 

Adevarul ramane acelas, ai fost complet pe dinafara, ti-am dat argumente, si ai atacat felul in care a fost spus adevarul.

Ma bucur ca mergi in fiecare zi, poate la iarna iti iei si cauciucuri de iarna, sa nu mai ai experiente neplacute si sa faci topic pe forum, ca a dat prima ninsoare si ai ramans in drum.

 

Nu cred ca imi iau cauciucuri :lol: e mai distractiv cu astea F1 :lol:

Link to comment
Share on other sites

a cam luat-o razna topicul asta.....

mi-e ciuda ca am postat aici, chiar nu aveam chef sa primesc 20 de mail-uri pe zii care sa ma lamureasca defapt cat de variata este limba romana nici decum BMW diesel vs BMW benzina!!!

 

apropo, aseara am mai ars un 320ci e46 la semafor, cu tractorasul meu!!! :)

"am tractorasul si bansculanta meaaaa......"

 

 

ai ars pe dracu.

fug alea de 170 cai de nici n-ai apucat tu sa-l vezi plecand de langa tine si a disparut. fata morgana!

nici macar nu stii cum arata unul

Link to comment
Share on other sites

http://www.motorauthority.com/audi-shows-q...-of-geneva.html ce pregateste audi Q7 V12 6L 500 Hp de la 1750 rpm 730 Nm.... 0-100 km/h 5,5 s...

Pb motorul ala e la fel de greu cat toata masina mea :)

 

PS: un v12 de 6L Otto turbo scoate pe undeva pe la 3000Nm si peste 1000cp ;)

 

ce tot vorbesti acolo ma ? uita-te la 6,2 L de la mercedes, nu tot vorbi aiurea.

Iar trebuie sa-ti dau lectii de istorie ? uita-te la veyron 1000 cp , dar facuti sa dureze, din orice trompeta poti scoate cai putere dar numai odata. Nu are rost sa tot discutam aiurea, tu preferi sa umblii 2 zile / saptamana cu masina, eu prefer sa umblu zilnic,

 

Si care e problema ca motoru e la gel de greu cat toata masina, cand are performante apropiate de un M.... mai ales fiind vorba de Q7... cel mai mare SUV... european... 5,5s pana la 100, mi se rupe cate kg are motoru.. de pun motoru asta pe R8, le da craci la astia de la bmw

N-am crescut impreuna ca sa ne trgem de sireturi, ok ? daca pe tarla se vb cu "ma" si "ba" go hard !

 

PS: Circul in fiecare zi in ultimul timp, decat sa dau un ban aiurea pe alte porcarii prefer sa il dau pe ceva ce imi place.

 

Ma este pronume personal, ba - nu se afla in vocabularul limbii romane, desi voi sucevenii il folositi des.. sub forma de ba, sau mai pe domneste "bai".

 

Adevarul ramane acelas, ai fost complet pe dinafara, ti-am dat argumente, si ai atacat felul in care a fost spus adevarul.

Ma bucur ca mergi in fiecare zi, poate la iarna iti iei si cauciucuri de iarna, sa nu mai ai experiente neplacute si sa faci topic pe forum, ca a dat prima ninsoare si ai ramans in drum.

Vezi ca in Suceava nu locuieÂşte numai un singur cetatean ! Daca ai ceva cu omul limiteaza-te la el !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.