Jump to content

interesant : pornire grea numai din panta !


Recommended Posts

Ciao. Masina mea porneste greu cand e in panta.

Am pus`o pe tester de o saptamana si am probleme cu injectorul 2 + "senzor miscare ac". Singura diferenta pe care o vad e ca parca nu mai trage asa de bine... de trepidat nu`mi trepideaza si dimineatza porneste ok. Cand o parchez la servici intr`un anume loc,situat in panta, o ia foarte greu ...... ( din prima cheie .. dar invarte destul de mult )

 

Aveti idee despre ce poate fii vorba ?

Link to comment
Share on other sites

Salut, cred ca am scris asta pe mai multe topicuri insa here goes: te-ai uitat la temperatura? este acul in interiorul patratelului albastru? intreb pt ca si mie imi face figuri la pornire si banuiesc acelasi injector cu fir... insa mie imi face numai cand este intre temperaturi. Sa te uiti daca e poate ne dam seama ce are...La diagnoza nu mi-a dat nimic asa ca nu prea stiu de unde sa o apuc.
Link to comment
Share on other sites

Salut, cred ca am scris asta pe mai multe topicuri insa here goes: te-ai uitat la temperatura? este acul in interiorul patratelului albastru? intreb pt ca si mie imi face figuri la pornire si banuiesc acelasi injector cu fir... insa mie imi face numai cand este intre temperaturi. Sa te uiti daca e poate ne dam seama ce are...La diagnoza nu mi-a dat nimic asa ca nu prea stiu de unde sa o apuc.

 

 

de cat timp ai problema asta ? iti porneste de la prima cheie ?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am si eu aceasi problema la aceasi masina. Dimineata ii arat numai cheia si porneste, cand ii cald la fel, numai daca o last 2/3 ore deja face figuri. Trebuie sa invarte de mai multe ori ca sa pornesca. Am observat si eu faza aceea cu panta... Edited by bernad
Link to comment
Share on other sites

Cand motorul este rece complet sau cald (acul la mijloc) porneste din prima. Cum o prind intre temperaturi cum face figuri - cel mai recent acum 1 saptamana si am dat la automat pana am ramas fara baterie...Am problema asta cred ca de anul trecut din iarna...

 

 

dar faza cu panta ? cand masina e inclinata ? e valabil si la tine ??

Link to comment
Share on other sites

Deschid acest topic si citesc despre problema userul-ui @andrei-doc.Din curiozitate citesc si urmatoarele postari (ca un pui de mecanic ce sunt :twoup:)eram curios daca cineva gaseste rezolvare la problema userului @andrei-doc.In schimb aflu ca,defapt este o ''epidemie''toti cei care au postat au aceleas simptome la masinile lor.Ce iti este si cu masinile astea evoluate .. :)
Link to comment
Share on other sites

Uite daca ma gandesc ultima oara mi-a facut si mie cand era in panta - desi nu era extraordinar de abrupta. Dar asta a fost singura data cand mi-a facut figuri in panta.

 

@bernad - tu ai dus-o la diagnoza? intreb pt ca mie nu mi-a aratat nimic insa scosesem bateria de pe masina dupa acest incident si am inteles ca s-a sters eroarea. Ar trebui sa o duc acum insa nu prea am timp.

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost la diagnoza la Bosch Service din Mures dar n-au gasit nimic. Baterie buna, bujii bune, releu bujii bun,...deci ramane o gramada de lucruri de verificat:pompa, injectoare, lanturile la distributie, etc. Au zis ca cu motorul cald nu se vede nimic deosebit si ar fi bine sa las acolo masina vreo 2 zile sa vada ce se intampla la rece. Inca nu am ajuns inapoi...acuma trebuie sa schimb fulia vibrochen ca ma omoara.
Link to comment
Share on other sites

Eu am fost la diagnoza la Bosch Service din Mures dar n-au gasit nimic. Baterie buna, bujii bune, releu bujii bun,...deci ramane o gramada de lucruri de verificat:pompa, injectoare, lanturile la distributie, etc. Au zis ca cu motorul cald nu se vede nimic deosebit si ar fi bine sa las acolo masina vreo 2 zile sa vada ce se intampla la rece. Inca nu am ajuns inapoi...acuma trebuie sa schimb fulia vibrochen ca ma omoara.

 

 

ai pus`o pe tester ? si nu ti-a iesit nimic ? eu am problema asta, in contextul in care pe tester mi-a iesit : injectorul 2 cu defect .. si " senzor miscare ac ".

nu stiu fi bine despre ce e vb.

 

am vorbit deja la service, o sa ma risc sa desfac injectoarele si sa le duc la o firma sa mi le reconditioneze... si o sa schimb si senzorul ala.... daca masina va avea aceleasi simptome... o las in parcare si o sa circul cu autobuzul ..sau imi iau mercedes :twoup:)) glumesc.

 

azi sau maine o s-o mai pun pe un tester si vad daca am aceleasi erori. Va tin la curent cu ce se intampla si ce rezolvari gasesc.

ciao

Link to comment
Share on other sites

salut din nou !

am pus iarasi masina pe tester, fara sa fac inca nicio reparatie. de data asta mi-a dat : " Ignition Fault on cylinder 4" + "DME / DDE - Status: ERROR "

 

tin sa precizez ca la alt tester mi-a dat urmatorile erori : " senzor miscare ac " + injectorul 2 .

 

simptomatologie :-porneste uneori greu ( nu neaparat dimineatza ci mai degraba dupa ce am pornit-o si o las cateva ore .. in jur de 5, 6 ore )

- masina nu trage cum trebuie

 

aveti idee despre ce vorbesc ? maine o sa merg iarasi la service.. si va tin la curent.... daca mai intereseaza pe cineva

Link to comment
Share on other sites

salut !!!!

DA, am fost cu masina la verificat la o firma din timisoara, super profi : AUTO OVAROM. oamenii mi-au vorbit foarte frumos.. si mi-au spus cu claritate ca problema la mine este : INJECTORUL CU FIR . acestul lucru e incriminat pentru PROBLEMELE IN TIMPUL MERSULUI .... nicidecum PTR PORNIRE.

( repet....la mine porneste ok dimineata, dar daca o las 5,6 ore dau mai mult la automat pana sa porneasca )

 

mi-au spus ca ma pot ajuta cu placere sa-mi descopere problema, numai ca o simpla verificare a pompei de injectie la ei m-ar costa in jur de 10 milioane :twoup:, etc etc.

 

nu stiu incotro s-o apuc.

 

daca si voi ati avut probleme cu injectorul cu fir ...si ati avut probleme cu pornirea asa cum zis si eu ....inseamna ca ei se inseala din pctul asta de vedere.

 

merci, ciao !

Link to comment
Share on other sites

Da' injectorul asta cu fir cat e? nou sau SH...

 

 

asta poti sa intrebi la absolut orice magazin de piese auto.

dar daca tu ti=ai pus masina pe tester si nu ti-a iesit .. inseamna ca nu injectorul cu fir e problema ta ... + ca cei de la firma mi-au zis foarte clar ca el nu are legatura cu pornirea....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

bun :twoup: rezolvarea o dau eu, dar am gasit-o tot aici pe forum in ciuda multor mecanici care mi-au sugerat altceva :)

am umblat pe la multi, multe diagnoze, masina desfacuta in bucati si probata particica cu particica, bani dati multi ..si plecam cum am venit.

 

AER IN INSTALATIA DE ALIMENTARE. cand masina statea in panta, imi curgea motorina de undeva din partea posterioara a pompei .. ceva inele de cupru.. nu am priceput f bine, intra aer..si asta-mi era problema. cu cat masina statea mai inclinata sau stationa mai mult timp.. intra mai mult aer pe instalatie ... si nu-mi mai pornea.

 

Pana aici am schimbat bujii, injector cu fir, furtunuri, probat pompe, dracu lacu.. si rezolvarea a fost foarte simpla.

THANKS BMW CLUB . RO :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.