Jump to content

330cd trage fuge stanga/dreapta in functie de carosabil


Tudor NTD

Recommended Posts

Ce sa zic, e o masina second care chiar daca a fost foarte bine intretinuta (cel putin aparent->pe bord are 80k km cu revizii facute la Bavaria Constanta pana la 60k km), anumite lucruri crapa si incerc si eu sa imi dau seama totusi ce conduc :twoup:

 

nu prea cred ca are 80 de mii :)

 

Din punctul meu de vedere nu are o asa mare importanta. Basculele mai fusesera schimbate o data dar a fost circulata in RO asa ca poate din aceasta cauza. Oricum nu are importanta cati km are atata timp cat e in stare buna masina si oricum nu ai cum sa aflii kilometrajul real daca e scris cum trebuie.

 

Asta chiar e irelevant :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Jacobs-eu nu ,mecanicul care s-a uitat la ea,acum depinde si cum se testeaza caseta,cei care au zis ca e ok au m-au pus sa pornesc motorul si au tras de ce e pe acolo,ceilanti 2 au testat cu motorul oprit

 

@ntdone-eu am 79mii km si inca am basculele originale,cea de pe stanga cum am zis are ceva probleme,ma rog toata partea stanga a avut probleme la ea,fostul proprietar a luat ceva groapa cu viteza mare(s-au dus amortizor flansa spate ,rulment spate :twoup: )

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Asta chiar e irelevant :twoup:

 

 

la vanzare este foarte relevant :)

 

o masina cu 250 de mii in bord nu prea se vinde :twoup:

 

parerea mea ar fi sa schimbi ce e mai ieftin, si dupa sa incepi cu e mai scump, daca zici ca ai cauciucurile vechi inseamna ca trebuie sa le schimbi pt ca se muleaza bizar cu asfaltul neliniar(sleauri), sau pune rotile de iarna daca ai si vezi ce zice.

 

bascula la e46 se duce atunci cand schimbi bucsele de la brat si tot bate a metal pe fata la liniile de tramvai de exemplu.

Link to comment
Share on other sites

Sunetele alea care le pomenesti sunt doar in capul tau.

 

SI la o masina noua 2009 RAnge Rover Sport , tot asa se aude.

 

Alta problema , ti-am zis sa nu abuzezi la viteze mari de cauciucurile alea ca sunt cam duse.

 

Si nu te astepta sa franezi de la 200 km/h si sa ti cu 1 singura mana volanu ca nici Schumacher nu face asta,(poate tu esti mai tare).

 

ti-am mai explicat ca sa nu dai degeaba pe N in D cand esti la semafor degeaba tot timpu.

 

Altceva cand dai R si apoi D , se ridca spatele sub actiunea franei de pe fata.CAnd dai in D se lasa la loc , de aici zgomotele fantasmagorice de care pomenesti.

 

Acum o ultima chestie.NUmai compara Celica aia ca nu are nici o legatura cu un BMW.Ai vrut masina sport fi la inaltimea ei , numai zice ca danseaza cu tine pe drum.

 

Numa bine.

 

Acum,dupa ce i-ai luat banii,iti de mana sa-l certi... :twoup:

Glumeam,bineinteles !

Link to comment
Share on other sites

Asta chiar e irelevant :twoup:

 

 

la vanzare este foarte relevant :)

 

o masina cu 250 de mii in bord nu prea se vinde :twoup:

 

parerea mea ar fi sa schimbi ce e mai ieftin, si dupa sa incepi cu e mai scump, daca zici ca ai cauciucurile vechi inseamna ca trebuie sa le schimbi pt ca se muleaza bizar cu asfaltul neliniar(sleauri), sau pune rotile de iarna daca ai si vezi ce zice.

 

bascula la e46 se duce atunci cand schimbi bucsele de la brat si tot bate a metal pe fata la liniile de tramvai de exemplu.

 

Stiu asta, ideea e ca oricum nu poti verifica. Toate semnele vizibile indica faptul ca masina nu are f multi km (pedale, volan, schimbator, scaune, tapiterie). Nu stiu daca are cat e pe bord dar la cum e masina in rest e totul OK.

 

Acum, in continuare sustin ca nu bate ABSOLUT nimic nici la gropi, nici la sina de tramvai etc.

 

Singura problema este cea descrisa si la asta vreau sa ii dau de cap pentru ca orice ar zice altcineva, stiu foarte bine cum ar trebui sa simti o directie si stiu cum o simt pe asta. Nu vreau sa schimb piese inutil dar vreau sa rezolv totusi.

Link to comment
Share on other sites

ca mi-am amintit ,vezi si geometria cum e facuta incearca sa ai rogi sa lase un pic cracanate rotile pe fata (/ \ ceva de genul nu foarte mult oricum cat sa fie in limitele admise)

 

Imi poti explica de ce sugerezi acest lucru? Stiu ca asa se seteaza pentru drift si pentru curse ca sa stea mai bine pe curba dar totusi...eu conduc in oras si nici nu abuzez de masina asa....

 

Ceea ce spui tu va genera o uzura inegala a gumelor presupun. Alte elemente de directie cred ca si ele vor fi uzate necorespunzator.

 

Dar totusi, care sunt motivele tale pentru care imi sugerezi sa fac acest lucru?

Link to comment
Share on other sites

setarea asta o am momentan la masina ,e in limitele date de producator si masina merge ok oricum in mod normal cu setarea asta nu ar mai trage stanga dreapta asa rau (sau cel putin la mine s-a vazut diferenta) cu gumele daca le schimbi la 10-15 mii km intre ele (e o schema recomandata chiar de BMW daca nu ma insel) nu cred sa ai probleme cu uzura inegala.PS:eu am si suspensie sport care coboara masina in + fata de suspensia sport stock si posibil si asta sa conteze Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

cu gumele daca le schimbi la 10-15 mii km intre ele (e o schema recomandata chiar de BMW daca nu ma insel) nu cred sa ai probleme cu uzura inegala.

 

 

:twoup: o sa traga masina mai rau daca faci asa, deoarece cauciucul isi formeaza o calcatura in 15 mii si cam trebuie sa respecti stg. si drp.

 

schimbul se face intre cauciucurile fata cu cele de spate, adica pui fata pe spate si vice versa

Link to comment
Share on other sites

cu gumele daca le schimbi la 10-15 mii km intre ele (e o schema recomandata chiar de BMW daca nu ma insel) nu cred sa ai probleme cu uzura inegala.

 

 

:twoup: o sa traga masina mai rau daca faci asa, deoarece cauciucul isi formeaza o calcatura in 15 mii si cam trebuie sa respecti stg. si drp.

 

schimbul se face intre cauciucurile fata cu cele de spate, adica pui fata pe spate si vice versa

 

Eu oricum voi merge pe stock, nu modific unghiurile.

Nu toti putem face rotatia fata/spate pe diagonala. Eu spre exemplu am 245 spate si 225 fata....

Link to comment
Share on other sites

eu ma retrag ca prea mult se abereaza aici.

 

Adio.

 

 

hahahhaha :twoup:

 

Nu poti sa condamni omul daca stie ca masina este perfecta din toate punctele de vedere. :twoup:

Acum sa dea domnul ca intr-adevar asa sa fie dupa ce ii indrept jantele.

 

Desi totusi cred ca are putin joc undeva pe la directie dar foarte mic si poate de la vibratii si cauciucuri praf sa se amplifice fenomenul....ramane de vazut :)

 

Ar mai fi un lucru, e normal ca turbina sa fluiere putin in jurul a 2k de ture? Este un fluierat continuu si doar la turatia asta (eu am observat la viteza 1 2 si 3, mai tare de atat e prea mare viteza si acopera zgomotul si nu stiu daca e prezent) nu scoate fum decat daca dau talpa la fund dintr-o data si atunci e doar un norisor negru, nu de alta culoare. pe tester la filaret nu a iesit nimic la turbo si am facut o verificare generala pe motor etc.... Masina face asa de cand am luat-o si nu si-a modificat comportamentul. Trage foarte bine, nu mananca ulei, motorul merge rotund etc...

Edited by ntdone
Link to comment
Share on other sites

Daca ai jante ovalizate/lovite nu te mai mira ca iti vibreaza volanul.

 

Poti face altceva, probeaza cu un alt set de roti masina, un set care sa fie echilibrat si cu anvelope cat de cat OK.

 

Am mai precizat asta de mai multe ori de cand am deschis postul.

Nu vibratia la franare e cea care ma ingrijoreaza pentru ca stiam cam care sunt cauzele si tot la jante strambe ma gandeam. Deci asta e ok, nu e problema si o rezolv.

 

Eu vreau sa vad daca mi se rezolva si problema cu fugitul stanga dreapta in functie de drum fara sa misc volanul (directie imprecisa) care poate avea cauze care se pot repara ieftin sau....SCUMP :twoup: sper sa sa rezolve cu gume si jante drepte iar apoi incerc cu acea piese de pe coaloana de directie. Daca nu se rezolva nici asa, o iau cu biele, bucsi, amortizoare, caseta de directie etc :) Totusi, sper sa nu merg mai departe decat jante drepte si gume noi....

Link to comment
Share on other sites

Sigur ''fluiera'' turbosuflata ? Poate e sparta evacuarea in zona racordului flexibil. Se aude din masina...:)

 

Nu stiu sigur. Din cate stiu acel racord flexibil este exact langa turbosuflanta si nu stiu cum sa investighez mai departe.

Am inteles ca o alta cauza ar putea fi si un rulment de la cardan (cauza comuna la 330i care nu are turbo dar tot fluiera).

 

Daca imi poti sugera cum sa verific o fac diseara :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu este deloc o gluma Iti recomand sa te plimbi noaptea pe pe cheiul dâmboviÞei , ... deschide geamurile si mergi constat in 2000 ture apoi 2500 si 3000 , vei auzii cel mai bine turbina ... si tot atunci vei realiza cum e normal sau nu sa functioneze Turbo :twoup:

 

Este prima masina diesel pe care o detin. Si prima masina cu turbo. Nu stiu care sunt parametrii reali de functionare.... asta e problema.

 

De aceea intreb daca stie cineva cum ar trebui sa faca.

 

Stiu ca nu e de gluma cu asta :)

 

Daca imi spuneti cam ce si cum eu verific ca nu imi e rusine sa ma murdaresc, doar ca nu stiu cum ar trebui sa fie in mod normal :twoup:

Link to comment
Share on other sites

eu ma retrag ca prea mult se abereaza aici.

 

hahahhaha :)

 

Stiu masina asta foarte bine ... +1 se cam abereaza intradevar :twoup:

 

atunci stii si la ce fluierat ma refer. este normal?

Eu nu caut nod in papura, doar este o masina noua pentru mine cu totul, la directie sper sa fie totul OK asa cum zice si fostul proprietar.... Nu acuz pe nimeni de nimic dar nici eu nu sunt chiar strain de masini si tocmai ca vreau ca totul sa fie ok si sa o ingrijesc cum trebuie pentru ca imi place foarte mult masina si sunt pasionat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.