Jump to content

Problema relanti.URGENT VA ROG


Recommended Posts

Am un BMW E36 motor 318i 116cp.Cand pornesc masina,indiferent ca motoru e cald sau rece imi imi variaza relantiul.imi,imi scade undeva la 550rpm apoi creste undeva la 700rpm.ce pot sa ii fac ca ma enerveaza rau de tot.Cand stau la semafor ma apuca disperarea cu ea tremura toata masina.Cum pot sa ii reglez relantiul?URGENT!Multumesc anticipat. Edited by alex-gpj
Link to comment
Share on other sites

debimetrul? am avut un prieten ce avea un 5-er, cand vira maxim stanga ii murea motorul,in serivice il abureai aia ca ii dusa pompa de injectie,a schimbat debimetrul si inca mai avea probleme,apoi a constatat ca problemea era ceva la instalatia electrica,au trecut 3 ani si masina e inca ok :twoup: relantiul nu mai variaza. oricum un tester cred ca te-ar ajuta mai mult :)

 

si...inca cineva , tot cu un e36,318...ii varia turatia,pana cand a schimbat bateria :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am un BMW E36 motor 318i 116cp.Cand pornesc masina,indiferent ca motoru e cald sau rece imi imi variaza relantiul.imi,imi scade undeva la 550rpm apoi creste undeva la 700rpm.ce pot sa ii fac ca ma enerveaza rau de tot.Cand stau la semafor ma apuca disperarea cu ea tremura toata masina.Cum pot sa ii reglez relantiul?URGENT!Multumesc anticipat.

 

Schimba sonda lambda

Link to comment
Share on other sites

Ce iti e cel mai la indemana este sa verifici toate furtunele sa nu fie crapate. verifica si cotul ala gros de la debitmetru pana la corpul de acceleratie, poate sa aiba crapatura sub si nu o vezi. Desi e mai greu ar fi bine sa cureti si valva de relanti, exista multe diy-uri. Incearca si cu un debitmetru de pe o masina care nu are probleme.

Spor

Link to comment
Share on other sites

Verifica furtunele in primul rand, iar in al doilea rand debitmetru, incearca sa pui unul de proba, dar sa fie pe original (Bosch), asa am patit eu la e46, pana nu am schimbat debitmetrul nu am scapat de problema.(prima data am luat unul Pierburg nou, care nu a rezolvat oscilatiile).
Link to comment
Share on other sites

incepi cu ce e mai ieftin sau gratis.prima data cureti clapeta de acceleratie,apoi regulatorul de ralanti.asta nu costa nimic.

 

apoi mergi cu mufa de la debitmetru scoasa si vezi daca face la fel.debitmetrul de obicei nu pica brusc,intai face figuri,dar asta nu e o regula.

 

la fel faci si cu sonda lambda.

 

toate astea nu costa,cado! :twoup:

 

verifici cu mana furtunul dintre clapeta si debitmetru sa nu fie crapat,il dai jos astupi cu mainile si sufli in el.la fel si cu furtunurile care intra si ies din regulator.dupa aceea verifici furtunurile subtiri de la vacuum.

 

la fel si furtunul care aeriseste carterul.

 

e posibil sa nu ai regulator daca masina e dupa '95,practic furtunul se infige in admisie.

 

sau citeste aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry959666

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...p;#entry1020249

Link to comment
Share on other sites

Buna, eu am un 316ti compact din 2001 si am patit chestia asta de curand, acum 2 saptamani. Am dus masina sa-mi schimb filtrele si uleiul si apoi mi-a facut acelasi lucru, turometru varia, iar masina tremura toata. Am mers inapoi la service si in cazul meu, aveam garnitura de la recipientul de ulei rupta si capacul nu se inchidea bine si tragea aer fals, de aia facea ca toate visele. Am schimbat garnitura si nu a mai facut asa... repet in cazul meu. :twoup:

Good luck!

Link to comment
Share on other sites

Am mers inapoi la service si in cazul meu, aveam garnitura de la recipientul de ulei rupta si capacul nu se inchidea bine si tragea aer fals, de aia facea ca toate visele. Am schimbat garnitura si nu a mai facut asa... repet in cazul meu. :)

Good luck!

Ce recipient de ulei? :twoup:

Vrei sa spui garnitura de la corpul filtrului de ulei? Sau ce?...

Link to comment
Share on other sites

probabil se refera la garnitura de la capacul pe unde pui ulei in motor, pe acolo poate trage intr-adevar aer fals, au uitat si la mine, la service, sa imi puna capacul si motorul mergea foarte neregulat...deci cred ca la aceea se refera.

 

da ai dreptate la asta ma refer. :twoup: thx a lot

Link to comment
Share on other sites

incepi cu ce e mai ieftin sau gratis.prima data cureti clapeta de acceleratie,apoi regulatorul de ralanti.asta nu costa nimic.

 

apoi mergi cu mufa de la debitmetru scoasa si vezi daca face la fel.debitmetrul de obicei nu pica brusc,intai face figuri,dar asta nu e o regula.

 

la fel faci si cu sonda lambda.

 

toate astea nu costa,cado! :twoup:

 

verifici cu mana furtunul dintre clapeta si debitmetru sa nu fie crapat,il dai jos astupi cu mainile si sufli in el.la fel si cu furtunurile care intra si ies din regulator.dupa aceea verifici furtunurile subtiri de la vacuum.

 

la fel si furtunul care aeriseste carterul.

 

e posibil sa nu ai regulator daca masina e dupa '95,practic furtunul se infige in admisie.

 

sau citeste aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry959666

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...p;#entry1020249

:) si eu am buba asta de 2 zile....am citit aici la italieni ca se curata debitmetrul cu spray de curatat contacte electrice,nu stiu ce sa spun....ma enerveaza ca face exact in giratorii la semafor...daca o duci la mecanic nu da nici un semn...ca sa nu mai zic ca am fost la rep si imi zice nenea de acolo ca e 64 de euro ora plus tva sa o verifice...si ar dura cam 4 ore sa depisteze.... :twoup: (broscari hoti :twoup: ) fara reparatie...piese manopera.etc...m-as apuca sa o desfac eu sa incerc sa o curat...

intrebarea e ...pot circula cu ea asa o perioada?se poate strica ceva?

Link to comment
Share on other sites

eu iti recomand sa nu folosesti spray de contacte la debitmetru. cel mai bine este sa mergi cu masina la tester. am auzit ca unii au stricat debitmetrul tocmai folosinf acel spray WD40. ceea ce poti curata cu WD40 este clapeta de acceleratie si regulatorul de ralanti.
Link to comment
Share on other sites

Eu am scapat de problema asta!Am curatat clapeta de acceleratie dupa care am demontat regulatorul de ralantiu care avea unul din furtune crapat, l-am inlocuit si cu ocazia asta am curatat si regulatorul! L-am pus in benzina vreo jumatate de ora dupa care l-am scuturat bine in enzina respectiva si l-am suflat cu aer! remontat totul si motorul merge fara probleme de atunci! Spor la lucru!

post-34247-1286050289_thumb.png

post-34247-1286050348_thumb.jpg

Edited by extazy
Link to comment
Share on other sites

Sincer, asta nu o mai cred! atunci foloseste un filtru de caliatate! sau poate nu etanseaza bine garnitura de la filtru! dar la mine categoric nu este praf pe acolo!

De cand am masina asta i-am facut revizia de 2 ori si i-am schimbat filtrele de fiecare data, Mahle parca. Nu-i bai. Nu la mine am vazut. Ci la un amic cu un 320d din 2006. A avut un accident cu masina si a trebuit sa schimbe multe la motor. Si tot uitandu-ma pe acolo am vazut ca dupa filtru de aer era depusa o dara subtire de praf foooarte fin. Si am concluzionat ca intre schimburi totusi trece praf. La fel am vazut si la un VW GTi, praf dupa filtru.

Deci de trecut trece, foarte putin, dar trece. Poate nu te-ai uitat bine sau nu unde trebuie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Problema asta cu relanti o am si eu, se tureaza singura pana la 1500 dupa care revine, facea asta la fiecare 30 secunde daca stateam pe loc. Problema a inceput dupa ce am desfacut capacul pe unde se pune uleiul. Am verificat nivelul la ulei am strans capacul, si am completat cu antigel pentru ca era sub minim. Acum variaza foarte putin relanti dar tremura masina cand scade turatia la aprox 600 rpm si s-a aprins check engine a clipit de cateva ori si a ramas aprins. Vre-o idee ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.