Jump to content

sa aleg BMW?


pascal

Recommended Posts

da bmw are intretinerea mai scumpa decat la opel,vw chiar si audi,dar nu mai scumpa decat la volvo,alfa sau o japoneza

Cu atat mai mult la o japoneza unde dureaza mult si piesa pana cand vine....Experienta proprie cu Kia!

 

Sa nu ma crezi rautacios, dar Kia e masina made in Korea

 

Revenind la Colt, am si eu un amic cu aceeasi masina plina de probleme, troncaneala,bocaneala,etc. Si mecanicul sef de la reprezentanta Mitsu din Buc exact cuvintele astea le-a folosit, in scris, la revizie. :twoup:

 

Mergi pe BMW !

Link to comment
Share on other sites

da bmw are intretinerea mai scumpa decat la opel,vw chiar si audi,dar nu mai scumpa decat la volvo,alfa sau o japoneza

Cu atat mai mult la o japoneza unde dureaza mult si piesa pana cand vine....Experienta proprie cu Kia!

 

Sa nu ma crezi rautacios, dar Kia e masina made in Korea

 

Revenind la Colt, am si eu un amic cu aceeasi masina plina de probleme, troncaneala,bocaneala,etc. Si mecanicul sef de la reprezentanta Mitsu din Buc exact cuvintele astea le-a folosit, in scris, la revizie. :twoup:

 

Mergi pe BMW !

 

Nu te cred rautacios...chiar merci de corectie. Am vrut sa spun asiatice dar, cu gandul la Honda si Toyota fiind, mi-au iesit japoneze.

Link to comment
Share on other sites

daca ai janta mai mare si cu talonu mai mic iti creste inaltimea la sol?saut e la fel cu janta mica si talon mare?

e un site miata.net ceva de genu asta iti calculeaza jantele si cauciucurile in functie de dimensiuni dar nu stiu cat de corect e.

Link to comment
Share on other sites

Nu te cred rautacios...chiar merci de corectie. Am vrut sa spun asiatice dar, cu gandul la Honda si Toyota fiind, mi-au iesit japoneze.

Apreciez reactia ta, vorba aia, e un forum si suntem aici sa invatam. :twoup:

 

daca ai janta mai mare si cu talonu mai mic iti creste inaltimea la sol?saut e la fel cu janta mica si talon mare?

e un site miata.net ceva de genu asta iti calculeaza jantele si cauciucurile in functie de dimensiuni dar nu stiu cat de corect e.

Din cate stiu eu, daca pui janta mai mare pui si anvelopa cu talon mai mic, deci tot acolo te dai jos. Poate ca ai reusi oleaca, eu am avut roata de rezerva ceva gen 205/70/R15 (am avut pana si n-am avut idee ca rezerva e GIGANTICA) si m-a socat ce bestie de cauciuc era. Acum depinde si cat de la limita intra cauciucele

Link to comment
Share on other sites

Nu vezi ca el a ajuns in punctul in care constata ca Golful este clar peste E46 si inca nu este lamurit daca nu este chiar si peste E90?!

 

Pai chiar asa este daca ne referim la aspectul despre care vorbeam. Golf 5 diesel 2.0 140 CP parcurge mai repede un circuit decat E46 320D.

 

Diferenta e facuta de faptul ca voi ziceti sau va dati cu parerea si eu vin cu date concrete - pe care nu le scot nici din buzunar nici din mentalul colectiv de turma.

Tu esti constient ce vorbesti? VW Golf este peste BMW pentru ca parcurge un circuit cu cateva fractiuni de secunda mai repede? Sau merita cumparat in detrimentul BMW-ului pentru ca face un circuit mai rapid cu cateva fractiuni de secunda decat BMW si ca are oglinzi rabatabile electric standard?! Emiti niste ineptii de te ia durerea de cap... :twoup:

 

Uite aici cuvintele tale: "Una peste alta senzatiile mele corespund mai bine cu realitatea. Eu consider Golful 5 deosebit de reusit din punct de vedere al echilibrului si stabilitatii.

Peste E46 sigur. Fata de E90 nu imi este clar."

Uite motivele pentru care ai spus ca tu consideri Golful peste BMW E46 si ca inca nu iti este clar daca e si peste E90.

 

Aaa...si sa nu uitam: cand zic Golf IV/V zic Seat MK1/MK2. Deci sa fie clar. Nu difera la ele decat, sa zic designul, in rest, tehnologie, platforma tehnica sunt IDENTICE!

 

Nu sunt aberatii - tu poti sa le consideri cum vrei.

Pai este evident ca din aceste 2 puncte de vedere este mai bun Seatul. Nu per total.

Daca pe 0-100 este mai lent si pe circuit scoate un timp mai bun este evident ca nu in linie dreapta il scoate. Il scoate pe viraje. Il scoate pentru motivul ala de care faci tu misto - ca BMW-ul nu are cuplu pe o plaja mare de turatii la diesel (daca nu ai fi asa incrancenat sa ma contrazici ti-ai da seama ca lucrurile se leaga).

 

Eu nu consider golful mai bun din toate punctele de vedere. Vezi fraza :"din punct de vedere al echilibrului si stabilitatii"

Din acest punct de vedere este mai bun. Nu o zic eu; o zic cifrele scoase pe circuit de cele 2 masini diesel cu motor de 2000 cmc cu power/weight ratio IDENTIC.

 

Si la oglinzi este la fel. Una este sa te plimbi ca prostul in jurul masinii sa rabati oglinzile si alta este sa apesi un buton si sa se rabata electric amandoua (este chestie de confort - nu e ceva important in viata). Si ca sa inchidem cercul - butonul pe care apesi este mai ergonomic la VW / Seat. (este identic de altfel).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

eu ajung la concluzia ca tu nu ai pus fundul intr-un bmw in viata ta.

 

La asa logica, asa gandire - concluzia este una pe masura.

 

nu am mai intrat de mult si sincer m-a bufnit rasul cand am vazut unde s-a ajuns cu acest topic ,poate nu m-am exprimat eu bine cand am adresat intrebarea dar multe dintre raspunsuri au fost cu mult pe langa ,defapt nici nu stiu de ce au fost scrise in acest topic (sincer nu aveau nici o legatura),oricum le multumesc tuturor celor care au participat cu raspunsuri la subiect . O zi buna

 

Eu ti-am zis de mult ca trebuie sa te astepti la mai rau. :twoup:

 

Pai neintelegerile apar din veneratia unora fata de marca pe care o conduc(in cazul de fata BMW) si tendinta userului Motanul de a exagera cu avantajele VAG, si mai ales Seat.

 

Eu am plecat de la urmatoarea afirmatie a lui Pascal;

Omul isi dorea BMW pentru confort. Eu am spus ca daca asta este motivul pentru care vrea sa dea mai multi bani pentru o masina - atunci sa evite sa cumpare BMW.

Tot mult costa intretinerea si la Audi sau Mercedes - dar confortul este mai bun.

BMW-ul are alte puncte forte. Confortul nu este printre ele.

 

De aici discutiile au plecat pe aratura...

Link to comment
Share on other sites

eu ajung la concluzia ca tu nu ai pus fundul intr-un bmw in viata ta.

 

La asa logica, asa gandire - concluzia este una pe masura.

 

nu am mai intrat de mult si sincer m-a bufnit rasul cand am vazut unde s-a ajuns cu acest topic ,poate nu m-am exprimat eu bine cand am adresat intrebarea dar multe dintre raspunsuri au fost cu mult pe langa ,defapt nici nu stiu de ce au fost scrise in acest topic (sincer nu aveau nici o legatura),oricum le multumesc tuturor celor care au participat cu raspunsuri la subiect . O zi buna

 

Eu ti-am zis de mult ca trebuie sa te astepti la mai rau. :twoup:

 

Pai neintelegerile apar din veneratia unora fata de marca pe care o conduc(in cazul de fata BMW) si tendinta userului Motanul de a exagera cu avantajele VAG, si mai ales Seat.

 

Eu am plecat de la urmatoarea afirmatie a lui Pascal;

Omul isi dorea BMW pentru confort. Eu am spus ca daca asta este motivul pentru care vrea sa dea mai multi bani pentru o masina - atunci sa evite sa cumpare BMW.

Tot mult costa intretinerea si la Audi sau Mercedes - dar confortul este mai bun.

BMW-ul are alte puncte forte. Confortul nu este printre ele.

 

De aici discutiile au plecat pe aratura...

 

Ei, aici e cu dus intors dintr-un motiv foarte strict...confortul este la randul sau subiectiv. Pentru mine confort nu inseamna sa ai oglinzi rabatabile electric(daca le-am rabatat de 10 ori de cand am masina inseamna ca m-am autodepasit), sa-ti convina forma butonului de la oglinzi, sa fie foot-restul facut din titan(exagerez evident :) ) sau portierele sa se inchida cu doar 3/4 din forta necesara pentru a le inchide in momentul de fata. Nu ma intereseaza cat l-a costat pe amicul meu sa o cumpere de noua, dar eu am luat-o in stare tehnica foarte buna de la el si am dat 9500 la momentul respectiv(acum 2 ani). La acesti bani vroiam confort in sensul pozitiei in scaun(la grupul VAG scaunele mi se pare putin cam drepte si cel putin fundul meu le gaseste a fi mai inconfortabile decat la BMW), in sensul sa nu trebuiasca sa schimb piese la ea ca la Lastun(confortul de a nu a alegra toata ziua dupa piese), in sensul in care sa nu aud 10.000 de sunete diferite prin masina cand trec peste o denivelare.....you get my point. Ceea ce spui tu de forme de butoane si chestii similare sant elemente de finete care ar trebui sa ridice pretentie atunci cand dai un ban gros pe produs. Inainte sa o cumpar am stat in A4 1.9tdi, C200 si Rover 75, fiind obisnuit cu E39 inainte. In E46 m-am simtiti nu neaparat cel mai confortabil dar cel mai......eu! Cand o sa am 40-50.000 de dat pe o masina(sper cat mai curand) atunci voi face din nou lista, ma voi aseza din nou in fiecare cu o privire critica pe masura banilor pe care ii voi da si poate voi alege altceva in afara de BMW...cine stie. Initiatorul a facut greseala pe care o fac toti care intreaba de BMW. Spun ca vor confort si aici se opresc. Ok...dar ce inseamna confort pentru tine?! Suspensii moi(bmw le are mai tari), butoane peste tot pentru orice(bmw e mai simplu), mii de accesorii la bani putini(bmw inca mai cer chilotii de pe tine pentru optiuni de lux gen....covorase)...atunci BMW nu e pentru tine. Un lucru este clar insa...E90 este mult peste E46 la confort!

Link to comment
Share on other sites

da mai motane,ori nu ai pus fundu in bmw ori esti fanboy seat si asta e,iti vine greu sa recunosti ;

 

eu si la x6 am platit pt oglizni pliabile electric,ce mai bmw e un jaf

 

eu am fost proprietar de audi a4 b7 avea pele,csenon bla bla dar nu avea oglizni pliabile electric,ce mai leon 1 e si peste a4 b7

Link to comment
Share on other sites

Normal ionut_marius! Seat Mk1 este cea mai tare masina! :twoup:

 

Sa recapitulam! Conform MOTANULUI: - BMW-ul nu are echilibrul si stabilitatea Golf=Leon!

- BMW nu iti ofera confortul Merc-ului sau Audi-ului

- Motoarele diesel ale BMW-ului trag abia de la turatii prea mari;

- costuri de intretinere foarte mari, etc.

 

Concluzia: BMW-ul este praf, vai mama lui, nu merita cumparat si asa mai departe.

 

P.S: Aaa...sa nu uit! BMW mai are un maaaare dezavantaj: nu are oglinzi rabatabile electric standard! :)

Link to comment
Share on other sites

Tu erai? Ca nu mai tineam minte. :twoup: Vad ca ai ramas marcat de investigatiile tale. Sper sa iti treaca...

Asta e atitudinea unor forumisti BMWclub. Asa o percep eu (pot sa dau multe citate in care sa demonstrez asta). Pe VW daca zic ca BMW e mai tare la anumit capitol nu sar (sau sar mult mai putini) cu tot felul de aberatii.

Ai sa vezi acolo (ca pe bmwclub nu cred ca o sa se intample asta in viata mea) ca anumiti forumisti - care merg pe Hungaroring; Nurburgring etc - zic de bine de BMW-urile preparate pentru circuit si nu le sare nimeni in cap. (cum se intampla aici).

 

Eu am un ochi exagerat mai critic decat ar trebui cu BMW-ul, doar ca sa contrabalansez un pic ponderea (si sa ma amuz in alta ordine de idei; recunosc cinstit).

 

Forumul bmwclub este foarte bun pe ansamblu - atitudinea unora (minoritari) este prea incrancenata si fanatica.

Link to comment
Share on other sites

Tu erai? Ca nu mai tineam minte. :twoup: Vad ca ai ramas marcat de investigatiile tale. Sper sa iti treaca...

Asta e atitudinea unor forumisti BMWclub. Asa o percep eu (pot sa dau multe citate in care sa demonstrez asta). Pe VW daca zic ca BMW e mai tare la anumit capitol nu sar (sau sar mult mai putini) cu tot felul de aberatii.

Ai sa vezi acolo (ca pe bmwclub nu cred ca o sa se intample asta in viata mea) ca anumiti forumisti - care merg pe Hungaroring; Nurburgring etc - zic de bine de BMW-urile preparate pentru circuit si nu le sare nimeni in cap. (cum se intampla aici).

 

Eu am un ochi exagerat mai critic decat ar trebui cu BMW-ul, doar ca sa contrabalansez un pic ponderea (si sa ma amuz in alta ordine de idei; recunosc cinstit).

 

Forumul bmwclub este foarte bun pe ansamblu - atitudinea unora (minoritari) este prea incrancenata si fanatica.

Eu eram? Eu, eu? :twoup: Ce eram? M-ai prins cu ceva? :) E de rau? Ce investigatii? Ce sa-mi treaca?

 

Pai cei dupa forum VW nu sar sau sar mult mai putini cu tot felul de aberatii atunci cand spui ca BMW este mai bun, asa cum spui tu, pentru ca BMW chiar este mai bun per ansamblu decat orice VW, Seat, Skoda. Nici nu pot intra in aceeasi fraza. Nu ar trebui sa confundam boii cu vacile. Desi seamana extrem de mult, totusi difera putin "si anume, in punctele esentiale..." :twoup:

 

Daca vrei sa faci niste comparatii cu adevarat pertinente si demne de luat in seama, atunci ia Audi de la VAG si compara-l cu BMW! Astia chiar sunt concurenti! Si atunci chiar ca detaliile mici ar putea face o diferenta. :twoup:

 

Pana acum stii cam cum au curs comparatiile tale? Ca in box. Ia-l pe Mayweather si compara-l cu Klitschko! Tu automat tragi concluzia ca Mayweather e mai bun pentru ca este ceva mai rapid, mai sprinten si are mai multa atitudine. Aaa...si e ceva mai negru... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am un e 30 316i din 89,si pot sa spun ca umblu zilnic cu el, inainte am avut vw passat,si un amic bun seat si nici passatu nici seatu nu mi-au dat aceeasi sadisfactie si placere de a conduce. Cea mai tare masina e aia cu care te intelegi,eu daca ar fi dupa mine maine mi-asi lua un bmw nou si nu asi da ursul,asta nou ptr. prietena.(conduc de 12 ani,ca sa se stie)

 

scuze,am uitat ,BMW il ei pentru ca iubesti adrenalina si sti sa o stapanesti,golf iti iei ptr. latura ta feminina (V mai ales,arata ca o bombonica),seat iti iei ca nu ai bani de alceva ca oricum dupa un an troncane de te ia mama dracu,acu fiecare cu.... masi

Link to comment
Share on other sites

iati nene A4, mult mai reusit, piese o idee mai ieftine, garda mai inalta tractiune fata.. vine iarna acum ramai pe vreo strada pe undeva unde nu a bagat plugul ramai cu masina pe burta. O sa dea din roti ca o brosca suspendata :twoup:). Audi rulz.
Link to comment
Share on other sites

:)

iati nene A4, mult mai reusit, piese o idee mai ieftine, garda mai inalta tractiune fata.. vine iarna acum ramai pe vreo strada pe undeva unde nu a bagat plugul ramai cu masina pe burta. O sa dea din roti ca o brosca suspendata :twoup:). Audi rulz.

Esti tare! :twoup: Noroc cu parerea ta!

Link to comment
Share on other sites

iati nene A4, mult mai reusit, piese o idee mai ieftine, garda mai inalta tractiune fata.. vine iarna acum ramai pe vreo strada pe undeva unde nu a bagat plugul ramai cu masina pe burta. O sa dea din roti ca o brosca suspendata :)). Audi rulz.

 

Audi este clar superior BMW-ului, nici nu are sens sa mai discutam de ce.

Ma asteptam ca proprietarii sa fie diferiti si totusi sunt la fel. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.