Jump to content

bmw 2000 tilux


INTERCEPTOR

Recommended Posts

si cu vopsit cu tot la cat ajunci cu reconditionatul? oricum e o "suma mica" in comparatie cu satisfactia pe care o ai dupa ce ai terminat-o. vreau sa te felicit si eu pt munca depusa, am mai tras si eu cu ochiul la ceva poze cu batranica, se vede cat de multa munca ai depus. :blink:
Link to comment
Share on other sites

daca vre ti sa faceti ceva d egenul asta .facem altceva .pun la bataie bmw meu 2500

si il restauram.il facem mascota clubului.si munceste cine vrea ajuta cine vrea cu ce poate .este vb de un e3 2500 din 1973 pe mine ma tine masina 500 euro.cu vre o 1500 2000 e ca interceptorul.plus ca dupa ce va fi facuta nu voi vrea drpt de propietate pe ea.ci doar cei 500 :blink: de munca banuiesc ca nu voi munci singur .ca daca e asa va taxez cu ceva asa de timp pierdut

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
eu restaurez in limita a ceea ce pot nu schimb si nu pun nimic de la alta masina

191205[/snapback]

bravo

nici prin cap nu-ti trece cat de mult te apreciez pt ceea ce faci

probabila ca, de fapt sigur, daca nu asi fi insurat si nu as astepta un bebe as face acelasi lucru, e visul meu din copilarie....

bafta in tot ceea ce faci!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Interceptor, ceea ce ai tu acolo nu pare sa fie un Tilux. Daca imi dai seria motorului si a caroseriei pot sa-ti spun ce masina ai. Seria motorului este deasupra starterului, seria caroseriei este pe aripa dreapta, cum deschizi capota la motor cam in dreptul turnului amortizorului, spre exterior. Tilux are doua carburatoare orizontale Solex40PHH similare cu Weber DCOE sau Dellorto DHLA. Grila din fata e diferita, in spate are o insigna Tilux, la bord are turometru in locul ceasului, iar indicatorul cu benzina si temperatura are ceasul in mijloc. De asemeni toate indicatoarele de bord au mijlocul cu un model de lemn fals, nu negre. Intr-una din pozele tale vad un montatnt folosit pe cutiile automate de viteze. Tu ai manuala? Inca un detaliu, tu ai un repetitor pe aripa pentru semnalizator care este US-spec, in Europa n-au existat astea, si nici in alta parte. Eu iti scriu din Australia, si am si eu un NK, 2000 fost automatic, 1969. Raspunde-mi pe forum si iti mai dau informatii.

 

Viziteaza site-ul asta pentru inceput, si te mai lamuresti:

 

http://thedotcommune.com/NK/index.phtml

 

Noroc.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

pai nu stiu ce a mai ramas original pe masina.masina a fost pt state. corect.de la cine am luat o a schimbat fetele de usi galeria de admisie cu carburatoare cu tot si alte tobe.,a ramas caroseria si motoru.apropo fetele de usa erau cu lemn si bordul la fel .am gasit sub abtipildele lui lemnul original din stanga in dreapta.si suportul pt ceasuri e facut din plastic.cat dspre turometru si ceasuri nu stiu mare lucru .da in fine o fi 2000 ti . si a facit tot felul de chinezari

sa mi dea mie de munca.pe placuta masini scrie ti lux pe carte la fel nu cred ca a batut cineva serii pe placuta masini .ca nu prea ai cum.toate seriile sunt originale masina a fost la rar si are certificat de autenticitae.

Link to comment
Share on other sites

D-aia ti-am spus, seriile sunt singurele care pot sa iti clarifice problema fara gres. Si Ti avea carburatoarele de care am vorbit, si turometru. Seria caroseriei nu este trecuta pe placuta respectiva, ci este stantata direct pe aripa dreapta a masinii. E adevarat ca daca schimbi aripa, s-a dus seria. Daca ai dat jos vopseaua pe acolo, trebuie sa gasesti numarul. Numarul motorului este asa cum am spus, deasupra starterului.

 

Suportul indicatoarelor de bord este intr-adevar de plastic la toate modelele. Banda de "lemn" de la bord e de fapt o fisie subtire de lemn cu aluminiu pe spate.

 

Cel mai nelinistitor semn la masina asta e insa grila din fata la care cele doua ovale verticale sunt separate. N-am vazut niciodata asa ceva la NK, ceea ce ma face sa cred ca fata a fost schimbata la un moment dat, probabil cu ceva de la vreun 2002 ceea ce ar explica si nealinierea semnalizatorului pe care am observat-o la semnalizatorul sting, probabil dreptul e la fel, caci cele doua masini sunt foarte diferite la panoul fata, nimic nu se potriveste de la una la alta. De asemeni intr-una din pozele tale am vazut lipitura cositorita cam ciufuluita, probabil ca si asta e o dovada.

 

Cum stai cu piesele de schimb, vad o gramada de intrerupatoare "modernizate", volanul cam distrus. Acum ceva timp am dat de pomana un set de grile ca ale tale (aici noi avem modelul european cu farurile dreptunghiulare, asa ca modelul american nu ma intereseaza) si am aruncat vreo doua volane. Te intereseaza sa-ti trimit niste piese? Probabil ca e scump transportul, dar cine stie. Am si piese pe care le-as vinde, asa ca gindeste-te.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.