Jump to content

bmw 2000 tilux


INTERCEPTOR

Recommended Posts

Tu stiai altceva?

207204[/snapback]

 

Stiam ca e din '68 si pe diverse piese (de exemplu pe spatele de ceas de viteza si cheas) am gasit etichetat/stampilat data de 03-68. Are si frana cu circuit simplu si diferential long-neck, care la 02 nu mai au fost folosita dupa '68 (cu exceptia 1502 care avea tot fana cu circuit simplu). Deci se cam potriveste. Interesant ca au fost decat 3 zile intre finalizare de productie si livrare la reprezentant, inseamna ca nu prea aveau stocuri. Mergea bine vinzari la model asta probabil. Stiam si ca a fost polaris din fabrica. Dar a fost revopsita din pacate, rosu, cum vezi in poza de avatar.

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca 2002 toate au frina cu simplu circuit. Polaris gri e o vopsea specifica BMW, am discutat cu cineva din America care cauta sa-si revopseasca un 3csi si n-a reusit sa gaseasca vopseaua nicaieri. Da, si eu cred ca puneau pe ele ce le pica in mina, si am impresia ca aveau doua fabrici de tablarie dupa diferentele gasite pe la masinile de aici. De asta si calitatea mai putin decit corespunzatoare uneori. Unele elemente de caroserie de la masinile de aici au fost lasate chiar fara nici un fel de tratament anticoroziv, metal curat, probabil s-au gindit ca aicea nu sunt probleme cu coroziunea, ceea ce nu e chiar adevarat.
Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca 2002 toate au frina cu simplu circuit. Polaris gri e o vopsea specifica BMW, am discutat cu cineva din America care cauta sa-si revopseasca un 3csi si n-a reusit sa gaseasca vopseaua nicaieri. Da, si eu cred ca puneau pe ele ce le pica in mina, si am impresia ca aveau doua fabrici de tablarie dupa diferentele gasite pe la masinile de aici. De asta si calitatea mai putin decit corespunzatoare uneori. Unele elemente de caroserie de la masinile de aici au fost lasate chiar fara nici un fel de tratament anticoroziv, metal curat, probabil s-au gindit ca aicea nu sunt probleme cu coroziunea, ceea ce nu e chiar adevarat.

207492[/snapback]

 

Toate 2002-uri construit dupa app. 1969 ca si modelele 1802, 1602, 2002TI, 2002TII, 2002turbo si touring-uri au frana cu circuit dublu. Numai la masini inainte de 1969 si la 1502 au folosit iar frana simple ca 1502 era model economic.

 

http://www.wallothnesch.com/e/brake/brake.htm

 

Stiu ca la E9 coroziunea e o mare problema ca nu erau fabricat la BMW iar la karmann, si acolo nu aveau echipament pt tratament anticorosiv..

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

am aflat .super mersi pt sfat.

Dear Mr Ciprian,

 

Thank you for your email.

 

The BMW 3.0 Si VIN 3205845 was manufactured on October 26th, 1972 and

delivered on October 31st, 1972 to the swiss BMW importer MOTAG in

ZĂźrich.

The original colour was Verona, paint code 024.

 

The BMW 2800 CS VIN 2202156 was manufactured on September 30th, 1969

and

delivered on October 8th, 1969 to the BMW internal car part. Later it

was

delivered to Romania. The original colour was Polaris metallic, paint

code

060.

 

We hope, this is helpful for you.

 

Yours sincerely,

 

BMW Group

Andreas Harz

Mobile Tradition

Group Archives / ST-1

General Archive Services

80788 MĂźnchen

Phone: +49 89 382-68281

Fax: +49 89 382-24765

mailto: andreas.harz@partner.bmw.de

http://www.bmw-grouparchives.de

 

________________________________________

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
D-aia ti-am spus, seriile sunt singurele care pot sa iti clarifice problema fara gres. Si Ti avea carburatoarele de care am vorbit, si turometru. Seria caroseriei nu este trecuta pe placuta respectiva, ci este stantata direct pe aripa dreapta a masinii. E adevarat ca daca schimbi aripa, s-a dus seria. Daca ai dat jos vopseaua pe acolo, trebuie sa gasesti numarul. Numarul motorului este asa cum am spus, deasupra starterului.

 

Suportul indicatoarelor de bord este intr-adevar de plastic la toate modelele.  Banda de "lemn" de la bord e de fapt o fisie subtire de lemn cu aluminiu pe spate.

 

Cel mai nelinistitor semn la masina asta e insa grila din fata la care cele doua ovale verticale sunt separate. N-am vazut niciodata asa ceva la NK, ceea ce ma face sa cred ca fata a fost schimbata la un moment dat, probabil cu ceva de la vreun 2002 ceea ce ar explica si nealinierea semnalizatorului pe care am observat-o la semnalizatorul sting, probabil dreptul e la fel, caci cele doua masini sunt foarte diferite la panoul fata, nimic nu se potriveste de la una la alta. De asemeni intr-una din pozele tale am vazut lipitura cositorita cam ciufuluita, probabil ca si asta e o dovada.

 

Cum stai cu piesele de schimb, vad o gramada de intrerupatoare "modernizate", volanul cam distrus. Acum ceva timp am dat de pomana un set de grile ca ale tale (aici noi avem modelul european cu farurile dreptunghiulare, asa ca modelul american nu ma intereseaza) si am aruncat vreo doua volane. Te intereseaza sa-ti trimit niste piese? Probabil ca e scump transportul, dar cine stie. Am si piese pe care le-as vinde, asa ca gindeste-te.

205865[/snapback]

salut!eu am un 2000tilux din'68 adus din irak in '72 si vreau sa cumpar piesele pe care spui ca le ai.te rog sa ma contactezi la adresa a_iordachescu@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

salut!eu am un 2000tilux din'68 adus din irak in '72 si vreau sa cumpar piesele pe care spui ca le ai.te rog sa ma contactezi la adresa a_iordachescu@yahoo.com

233020[/snapback]

 

Salut,

 

Ca sa fi sigur ca masina ta e tilux trebuie verificat seria sasiu. Mai am vazut o masina aici in Romania care avea 2000tilux scris in CIV, dar era 2000 simplu. RAR-ul nu este foarte precis la identificare tipul si datele de masina.

De exemplu: la mine la 2002 au trecut la putere 96kw cum avea 2002tii dar eu am 2000 simplu cu 100cp..

Link to comment
Share on other sites

Din pozele pe care le-am vazut eu (parca sunt si ceva pe forum) pare intr-adevar dotat ca un TIlux. E drept ca asta nu inseamna nimic. Bordul cu instrumentele cu faux lemn in centru e un semn bun. Absenta turometrului e un semn rau. TIlux au avut turoemtru si ceasul in mijlocul cadranului cu indicatorul de benzina si temperatura. Pe de alta parte, amsina fiind din 68 nu stiu exact care erau dotarile (sau macar daca e pe 6 sau 12V). Ar fi interesant daca mai exista motorul original cu cele doua Solex PHH 40? Si inca ceva interesant de stiut ar fi daca e manual sau automat. Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

Din pozele pe care le-am vazut eu (parca sunt si ceva pe forum) pare intr-adevar dotat ca un TIlux. E drept ca asta nu inseamna nimic. Bordul cu instrumentele cu faux lemn in centru e un semn bun. Absenta turometrului e un semn rau. TIlux au avut turoemtru si ceasul in mijlocul cadranului cu indicatorul de benzina si temperatura. Pe de alta parte, amsina fiind din 68 nu stiu exact care erau dotarile (sau macar daca e pe 6 sau 12V). Ar fi interesant daca mai exista motorul original cu cele doua Solex PHH 40? Si inca ceva interesant de stiut ar fi daca e manual sau automat.

233910[/snapback]

salut!masina la bord este originala si nu avea turometru iar carburatorul este solex dar simplu.masina cand a fost cumparata avea doar trei ani deci nu cred ca au fost schimbate ceasurile,a, cutia este manuala

post-5807-1179154994_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
Afirmatia ta e relativa,depinde la ce vechime te referi (anii '60 ,'70,'80 ?).In zona de vest au fost aduse intre anii '90-'95 foarte multe BMW-uri si mai vad uneori prin curti sau parcari exemplare care pot fi restaurate cu investitii medii.

 

 

ai vazut cumva si un 2000 ti-lux? e model 1966-1968

Link to comment
Share on other sites

Afirmatia ta e relativa,depinde la ce vechime te referi (anii '60 ,'70,'80 ?).In zona de vest au fost aduse intre anii '90-'95 foarte multe BMW-uri si mai vad uneori prin curti sau parcari exemplare care pot fi restaurate cu investitii medii.

 

 

ai vazut cumva si un 2000 ti-lux? e model 1966-1968

ti-lux am vazut odata in Romania, acum cativa an de zile pe la oldtimer studio in depozit. Nu mai avea carburatoarele originale.

Link to comment
Share on other sites

Afirmatia ta e relativa,depinde la ce vechime te referi (anii '60 ,'70,'80 ?).In zona de vest au fost aduse intre anii '90-'95 foarte multe BMW-uri si mai vad uneori prin curti sau parcari exemplare care pot fi restaurate cu investitii medii.

 

 

ai vazut cumva si un 2000 ti-lux? e model 1966-1968

ti-lux am vazut odata in Romania, acum cativa an de zile pe la oldtimer studio in depozit. Nu mai avea carburatoarele originale.

 

 

am avut un 2000ti-lux din 1967, pacat ca pe vremea aia nu aveam bani sa-l restaurez. acum regret ca l-am vandut.

avea carburatorul lui solex

Link to comment
Share on other sites

maree pacat.era cu faruri patrate ca in poza?

a mea e 2000 simplu.nu este tilux.si sunt super bucuros ca are 4 faruri rotunde

ca nu mi plac deloc alea patratoase.

Toate 2000-uri au avut faruri patrati din cat stiu eu, cu exceptia model export de state, cum ai tu, care au avut 4 faruri. Cele cu motorizari mai mici au avut 2 faruri rotunzi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.