Jump to content

intrebare dsc


ownage16

Recommended Posts

Salut , am un seria 3 si am incercat si eu sa vad cum e cu derapajele si frana de mana .Am mers intr-o parcare mare si goala am tras frana de mana la 40 km/h si nimic .... doar mi s-a aprins in bord beculetul rosu de la frana ,dup-aia mi-am dat seama ca e dsc-ul activat l-am apasat o data si am incercat sa derapez pe asfaltul umed si tot nu ma lasa , la fel si cu frana de mana . Am tinut apasat 5 sec butonul de la dsc , s-a aprins martorul galben din centru cu o sageata in jurul unei masini si s-a aprins si alt martor galben de la frana de mana . Am zis sa mai incerc odata sa trag frana de mana si iar nimic , la derapaj la fel . Cum fac sa dezactivez sistemele astea si daca iau multe viraje bruste cu dsc-ul pornit sunt sanse sa se strice ceva ? Stiu ca e un sistem de securitate dar face ceva sa nu ma lase sa derapez si ma intreb daca se poate strica acel mecanism . Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

Butonul de DSC are 2 trepte. Daca tiii apasat mai mult cum ai precizat si tu se for aprinde 2 martori semn ca sistemul e decuplat complet iar masina ta e fara nici un fel de asistare dinamica.

 

Acum ca sa derapezi sau sa te intorci mai trebuie si un pic de experienta pe langa vointa.

 

Cu frana de mana nu prea faci multe la BMW poate la masinile cu tractiune fata, la masina ta e suficient sa invarti de volan si sa accelerezi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am tras foarte tare de volan la 90 de grade si acceleram intre timp si nimic . Se simtea cum ma oprea si la frana de mana era un exemplu ca tot nu-mi merge chiar daca ar fii trebuit sa imi mearga dupa ce s-au aprins cei 2 martori. Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

N-ai nevoie de frana de mana. Si pe un carosabil uscat nici trasul brusc de volan nu e o garantie ca reusesti. Incearca pe umed (dar vezi sa ai loc in jur). Sau incearca doua viraje rapide in sensuri opuse, primul scurt, al doilea cu accelerare puternica. Daca nici asa nu-ti iese, roaga pe cineva sa-ti arate (e greu de explicat) cum sa incarci si sa descarci puntile ca sa obtii ce vrei.
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa folosesc frana de mana pentru drifturi . Ideea e ca : dupa ce dezactivez DSC tot nu functioneaza frana de mana cand o trag in mers . La fel in curbe la 60 la ora trag de volan max stanga pe carosabil umed si nimic , dar simt cum ma impiedica dsc-ul chiar daca el ar trebui sa fie dezactivat dovada clara fiind cand incerc cu frana de mana si nu ma lasa. Nu cred ca mi se dezactiveaza dsc-ul . Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa ai dreptate, tin minte ca uneori o ia la vale si cu frana de mana daca trag de ea 90% si nu complet . Si la faza cu derapatul , nu fortez indeajuns masina sa se invarta ? Mi se pare putin probabil sa reziste la 60 la ora cand tragi tot volanu intr-o parte ,carosabil umed si fara DSC sa nu se invarta . Poate o fii chiar asa de buna masina :twoup: . O sa incerc si la viteze mai mari dar trebuie sa caut un loc mai mare si mai gol . Stiu ca DSC-ul ma impiedica si sa plec cu scartz de la controlul tractiunii parca . O sa incerc sa plec si sa vad daca chiar se dezactiveaza cand apas pe buton .
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Trebuie sa-i creezi balans... Se face cam asa: mergi drept sa zicem, la un moment virezi scurt dreapta, apoi imediat, brusc stanga si accelerezi, apoi controlezi din volan si acceleratie. E chestie de fizica pana la urma.

 

Incearca asa daca tot vrei sa o dai de-a latul. :twoup:

 

ps: cu DSC dezactivat, adica apasare lunga pe buton pana la aparitia martorului in bord.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

@ownage16 - nu te supara dar vobesti niste tampenii destul de mari ... DSC nu are nici o legatura cu frana de mana ... cerculete/drifturi sau ce vrei tu sa faci le faci prin virarea volanui si accelerarea puternica masina intra in derapaj (spatele) ... cred ca masina ta nu e destul de puternica pentru asa ceva (desi nu ai specificat ce motorizare este). Lasa frana de mana in pace ca o masina cu tractiune spate nu e nevoie de frana de mana sa o intorci pe sosea/parcare etc. O sa iti uzezi prematur frana de mana facand tampeniile astea deoarece frana de mana este pe tamburi !!!

 

Ma repet in functie de putere motor si dimensiune cauciucuri/roti vei putea sau nu face acest "drift".

 

Cu DSC-ul partial ai avut dreptate are 2 trepte care pot fi decuplate. Oricum cu el decuplat complet (2 becuri galbene in bord) daca ai putere destula se invarte masina si se transforma intr-o fumigena.

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa ai dreptate, tin minte ca uneori o ia la vale si cu frana de mana daca trag de ea 90% si nu complet . Si la faza cu derapatul , nu fortez indeajuns masina sa se invarta ? Mi se pare putin probabil sa reziste la 60 la ora cand tragi tot volanu intr-o parte ,carosabil umed si fara DSC sa nu se invarta . Poate o fii chiar asa de buna masina :twoup: . O sa incerc si la viteze mai mari dar trebuie sa caut un loc mai mare si mai gol . Stiu ca DSC-ul ma impiedica si sa plec cu scartz de la controlul tractiunii parca . O sa incerc sa plec si sa vad daca chiar se dezactiveaza cand apas pe buton .

nu incerca la viteze mai mari.mai ales ca din posturile tale experienta este aproape 0.derapezi si la 30 km/h iti garantez.si eu vb de "tractorasul" meu.

incearca cu dsc dezactivat-adica tinut mai mult de 5 sec apasat urmatoarea chestie:

in parcare mare ii dai a 2-a la 3000 de ture pentru diesel 6000 pt benzina si cand i dai a 2-a accelereaza brus o data cu rotirea volanul spre dreapta/stanga.garantat faci un cerculet sau aproape.

dar derapajul este garantat

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
@Bernek, Ce spui tu este valabil daca are si DTC. La apasare scurta se activeaza DTC (DSC restricted, DTC activated), la apasare lunga se dezactiveaza complet DSC-ul. Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

@Bernek, Ce spui tu este valabil daca are si DTC. La apasare scurta se activeaza DTC (DSC restricted, DTC activated), la apasare lunga se dezactiveaza complet DSC-ul.

 

Din BMW transformi masina in caruta, fara nici o asistare, ceva de genu....

 

 

 

Si se observa destul de clar, drifurile se fac si cu un singur cal putere important e sa-l strunesti corespunzator.

Link to comment
Share on other sites

@Bernek, Ce spui tu este valabil daca are si DTC. La apasare scurta se activeaza DTC (DSC restricted, DTC activated), la apasare lunga se dezactiveaza complet DSC-ul.

 

Din BMW transformi masina in caruta, fara nici o asistare, ceva de genu....

 

 

 

Si se observa destul de clar, drifurile se fac si cu un singur cal putere important e sa-l strunesti corespunzator.

 

 

Da, si aici mai e si tractiunea pe fata... :twoup: :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.