Jump to content

e36 vs a4


GoFast

Recommended Posts

faptul ca merge rotund motorul nu inseamna ca mai e si in parametrii de performanta ca un motor nou.., din ce an este masina? bmw-ul?

pana acum n-am intalnit vreun audi, vw 1.9 131cp 5-6 trepte sau vw 2.0 140cp diesel sa ma faca, vorbesc de drum intins, panta, lansate, intradevar nu am facut cu nici unul plecare de pe loc, si vorbesc de o caroserie mai grea, bine si motorul putin diferit m52tub20

05.1993 m50b206s2.... cam care e diferenta dintre m50b si m52b ? adica fuge m52 putin mai tare sau sunt la fel ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

cilindree la fel, ce are in plus dublu vanos + disa= cuplu mai mare pe plajele de turatii intermediare, putere la fel 150cp/5900 rpm, cuplu 192Nm/3750 rpm. cutie si diferential, nu stiu daca difera, dar nu cred.

 

p.s. cred, de fapt sper ca schimbat treptele de viteza peste 6000 rpm...

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

A4 ala daca nu era nici quattro si nici automat fuge mai bine chiar, fiind mai usor. Pe langa puterea mai mare are si cuplul aproape dublu fata de al tau, daca mai tin bine minte este de 370NM.

 

S-au pus doua motoare 1.9Tdi pe A4, tipul AWX de 131 Cp si 280 Nm (doar pe CV in 5 trepte) si tipul AVF (cum am si eu :twoup: ) tot de 131 Cp dar cu 310 Nm dar doar pe CV in 6 trepte.

Si da, si eu am facut un 320i cu un Variant.

Link to comment
Share on other sites

cilindree la fel, ce are in plus dublu vanos + disa= cuplu mai mare pe plajele de turatii intermediare, putere la fel 150cp/5900 rpm, cuplu 192Nm/3750 rpm. cutie si diferential, nu stiu daca difera, dar nu cred.

per total la performante nu prea e mare diferenta din cate am auzit eu... doar la consum s-ar simti ceva k m52 ar consuma mai putin

Link to comment
Share on other sites

A4 ala daca nu era nici quattro si nici automat fuge mai bine chiar, fiind mai usor. Pe langa puterea mai mare are si cuplul aproape dublu fata de al tau, daca mai tin bine minte este de 370NM.

 

S-au pus doua motoare 1.9Tdi pe A4, tipul AWX de 131 Cp si 280 Nm (doar pe CV in 5 trepte) si tipul AVF (cum am si eu :twoup: ) tot de 131 Cp dar cu 310 Nm dar doar pe CV in 6 trepte.

Si da, si eu am facut un 320i cu un Variant.

din cate stiu eu ala in 5 trepte fuge mai tare pe distante scurte....

Link to comment
Share on other sites

1.9 131cp mai treaca-mearga dar 2.5 de 180... trebuie sa aiba ceva probleme.

Eu unul, cred ca ma face (mai ales la viteze peste 140-150) iar 320i 150hp- am alergat unul si o calcam la fund dar schimbam la 3400-3600 si el ii dadea maxim, il cunosc bine pe om si stiu ca isi cunoaste masina.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

am un prieten cu a4 2.5 tdi 180 cai... nu se compara 320 nici o secunda ... fuge audi de sparge...

totusi nu cred k a mea fuge cum trebuie si sper sa fie de la jante... saptaman asta pun de tabla sa vad daca e diferenta...

 

de e36 320i ma indoiesc ca ar face un 2.5 180....dar eu ti am zis...eram acolo aman2...depindea foarte mult de plecarea mea de pe loc...ca na el avea quatrro...si la viteza mare il lasam in urma..adica dupa 200...

 

1.9 131cp mai treaca-mearga dar 2.5 de 180... trebuie sa aiba ceva probleme.

Eu unul, cred ca ma face (mai ales la viteze peste 140-150) iar 320i 150hp- am alergat unul si o calcam la fund dar schimbam la 3400-3600 si el ii dadea maxim, il cunosc bine pe om si stiu ca isi cunoaste masina.

 

depinde ce 320i..daca e e36..da..daca e e46 ma indoiesc...doar sa nu fie a ta stock..k parca nu era .

Link to comment
Share on other sites

Tot acest topic nu isi are rostul. Mai bine facem un topic la cafenea, undea spounem fiecare ce masini am facut si ce masini ne-au facut, si ne balacarim acolo. Un astfel de topic nu poate deveni decat o balacareala....amd vs intel, ati vs nvidia.....hai steaua !!!
Link to comment
Share on other sites

Ca idee..... un prieten cu un e36 328i (admisie 2.5 + soft ) a facut un A6 3.0TDI quattro (245HP)si de pe loc si rolling. De pe loc sare in fata Audi dar dupa 50-100m se departeaza bine e36-le si acolo ramane. Am fost in e36.

Asta sustin si eu, oricand, la orice ora!

Link to comment
Share on other sites

Ca idee..... un prieten cu un e36 328i (admisie 2.5 + soft ) a facut un A6 3.0TDI quattro (245HP)si de pe loc si rolling. De pe loc sare in fata Audi dar dupa 50-100m se departeaza bine e36-le si acolo ramane. Am fost in e36.

 

da nu e chiar asa ceva de speriat..totusi 328i are stock 7 sec 0-100....si daca era si resoftat....da...si la viteza mare nici nu se tinea audi`ul...

Link to comment
Share on other sites

roco tu ce timp ai 0-100?

Cel mai bine am scos 6.39 pe accelerometru, insa 0-100=ZERO relevanta.

De exemplu mi-au trebuit 10 incercari sa ajung la 6.39, toate fiind intre 6.39 si 7.20, in functie de plecare, deci e irelevant timpul 0-100.

0-402m, sau 0-200km/h, aia e relevant, nu 0-100, ca doar nu fac drag pe 100m.

 

Cand spune cineva de exemplu ca face 7 sec la 0-100km/h, asta nu inseamna ca indiferent de vreme, temperatura, anvelope, carosabil, el va scoate tot 7 sec.

De multe ori 2 masini sunt aproximativ egale la o liniuta, cea care pleaca prima, ramanand in fata, fiindca cealalta masina, ori n-a avut aderenta, ori nu i-a iesit plecarea, atunci cel ce ramane in fata va spune, GATA am castigat, am masina mai tare, ceea ce e o totala abureala.

Eu nu mai fac liniute sau magarii de astea, insa daca vreau sa incerc cum stau cu cineva, incerc 50-200, sau 50-160, sau 40-160, 40-200, la 3-2-1=START, asa se vede puterea masinii in timp real, o data dau startul eu, o data celalalt, ca sa nu existe discutii.

Nu omor nici transmisia, totul e cum trebuie.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

m-am dat cu un a4 1.9 tdi de 131 cai in 5 trepte pana pe la 180 ... ma face cam 2 masini.imi place sa cred ca nu e normal.motorul imi merge perfect.... pe tester nu da nici o eroare. am mai mers cu cateva e36 tot 320 ca al meu si unele mi s-au parut putin mai agresive.... sa fie oare cauza jante prea grele ? rh 17" 8j 215/45 nu am avut jante de tabla pe masina pana acum sa fac diferenta... nu gasesc nici o explicatie dc nu fuge cum ar trebui... motorul e m50b206s2

 

Stai linistit,masina ta nu are nimic.

 

Treaba sta in felul urmator:

 

A4 1.9TDI-131cp 285NM 0-100 in 9,9s

E36 320i -150cp 190NM 0-100 in 9,9s

La plecare de pe loc,dieselul are un mic dezavantaj insa apoi datorita cuplului recupereaza lejer.

 

...daca mai adaugi si faptul ca masina ta este mai veche...aia e!

 

Iar restul care comparati 320i E36 cu A4 2.5TDI deja o fortati grav.

 

 

 

eu am un 320i '94 si m-am dat cu un audi 2.5tdi din '99 de 3 ori si de fiecare data eram cu 1 masina in fata la 400m

 

2.5tdi,pe ce,pe a6,a8,in 99 avea doar 150cp

 

Ca idee..... un prieten cu un e36 328i (admisie 2.5 + soft ) a facut un A6 3.0TDI quattro (245HP)si de pe loc si rolling. De pe loc sare in fata Audi dar dupa 50-100m se departeaza bine e36-le si acolo ramane. Am fost in e36.

 

esti sigur ca era cel de 245cp si nu 224 sau 232cp ?

 

eu am avut a4 3.0tdi+soft = 280cp,stiu ce poate,era mai rapid decat x6 4.0d

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am crezut pana nu m-am convins si au facut de mai multe ori 50-200, 80-200, 60-160 si 100-260. Cu start de pe loc ramane audi in fata cam 100m, si cu start din mers iar sare un pic in fata pentru 2 secunde dar dupaia se duce e36-le. Ca sa fie clar, e36-le il are cam de 6 luni adus de el personal din Germania. A schimbat amandoua sonde lambda, debitmetru (avea errori si era necesar) a pus admisie 2.5, diferential 3.23LSD + soft. Masina a fost foarte bine intretinuta si el o intretine corespunzator.
Link to comment
Share on other sites

topic-ul asta a inceput de la comparatia dintre a4(probabil 96-01) si e36, care e posibila, acum deja o dati in 328 modificat care a facut un A6 ultimul model, nu vad care e relevanta, la sfarsitul zilei tot cel cu A6 e mai castigat. Poate ca l-ai facut, tinand cont de modificari si raportul kg/cp, mai bun probabil la tine, dar la fel de bine vine unul cu un Golf I cu motor de Golf III VR6 si il face si pe 330i/d, iarasi relevanta e egala cu zero a acestui ''test''. Ala cu A6-le la o simpla modificare de soft ajunge lejer la 280cp si poate fi dus si la 350cp cand deja tu ramai in urma o coloana de masini, mie mi se par inutile comparatiile astea intre masini de 15 ani si una ultimul model, e drept ca suna bine si te face sa te simti bine cand spui ca masina ta cu mult mai veche a facut un ultim model de A6, dar....in afara de liniuta aia castigata cu mare efort pentru tine la ce crezi ca mai castiga E36-le in fata unei masini de ultima generatie si dintr-o clasa premium... :twoup: , cred ca la nimic altceva. Nu vreau sa fiu rautacios, insa cred ca a deraiat discutia pe tema asta, oricum e interminabila, viteji vor apararea mereu :) .
Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt genul care sa fiu atins de astfel de comentarii inutile, insa ma simt obligat sa-ti raspund. Da am facut a6 premium, a8 si mai premium si mai 4.2 V8, soferi ai carori masini se credeau invincibili. Nu ma intereseaza deloc ce ofera un a6, sau alt model similar, in momentul in care am achizitionat masina mea, am detinut peste 10 masini spre vanzare, printre care si modele noi, premium, ca atare am avut de unde alege, asta am vrut. Ah am uitat, traim in tara in care bogatia se masoara in modelul de masina, tipul si capacitatea unui telefon si care are cea mai tare maimuta langa el... imi cer scuze. Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.